دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۰:۲۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
برگزیده ها ۱۳۹۳/۱۱/۲۳ - ۰۲:۳۵

نمایشگاه بین المللی واگذار می شود ؟!

معاون سازمان خصوصی سازی با اعلام اینکه قرار شد نمایشگاه بین المللی در قالب پیمان مدیریتی واگذار شود گفت: این مساله نیاز به آئین نامه اجرایی داشت که پیش نویس آن آماده شد و برای بررسی در اختیار کارگروه مستقلی قرار گرفت. مهدی عقدایی در خصوص آخرین تصمیمات نحوه واگذاری نمایشگاه بین المللی تهران، اظهار داشت: به جهت اهمیت نمایشگاه بین المللی تهران قرار شد این نمایشگاه در قالب پیمان مدیریتی به بخش های غیردولتی واگذار شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)