چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۵۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شوشان ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۲۳:۲۷

برگزاری چهارمین سمینار روابط عمومی های خوزستان

مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارتقای سطح آگاهی روابط عمومی سازمان ها در استفاده از تکنولوژی های نوین ارتباطی، توانمند سازی مدیران، کارشناسان و فعالان عرصه ی روابط عمومی در حوزه ی مسئولیت های اجتماعی سازمان ها، نمایش آخرین دستاورد ها و توانمند سازی های سازمان ها، شرکت ها و فعالان عرصه ی ارتباطات و روابط عمومی هاست. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)