سایر خبرها
مخالفت پرسپولیس با نیمه کاره رهاکردن لیگ
باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای ضمن تاکید بر لزوم اجرای دستورالعمل های بهداشتی و سلامت عمومی، مخالفت قاطع خود را با رها کردن رقابت های لیگ، به صورت نیمه کاره، اعلام کرد. به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است: هدف از این گفتار تکرار حرف های گذشته نیست و قائل به بازی های رسانه ای هم نیستیم، اما آنچه در حال انجام است را می بینیم و درک می کنیم. یک روز کانون مربیان بیانیه ای پر از اشکال
پرسپولیس: راهکار بدهید، موافق توقف بازی ها نباشید
همه ماجرا است و نه وقتی به گذشته می نگریم، سخت است باورمان شود این حرف های زیبا از روی دلسوزی و با هدف خیر و صلاح جامعه فوتبال باشد که اگر بود در گوشه ای از آن نیز به تعداد زیادی از کشورهایی که قصد برگزاری و ادامه لیگ های خود را دارند اشاره می نمودند و یا حتما می شد به جای مخالفت صریح با برگزاری لیگ در مورد راهکارها و روش های مختلفی که می توان از طریق آن به سرانجام لیگی که چشم میلیون ها نفر به آن
9باشگاه خواهان تطعیلی و 6 باشگاه در انتظار تصمیم سازمان لیگ برای ادامه لیگ/ پرسپولیس موافق بلامنازع
خود را با تعطیلی لیگ را اعلام کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: باشگاه پرسپولیس به همراه هواداران خود که بخش بزرگی از جمعیت کشور را تشکیل می دهد، کماکان معتقد به برگزاری و ادامه بازی های باقیمانده لیگ نوزدهم با رعایت نکات بهداشتی، در هر زمان و به هر شکل یا هر شرایطی که قابل انجام باشد است و در مقابل با رها کردن آن به صورت نیمه کاره، در حالی که رده بندی نهایی تیم ها بر اساس جدول موجود اعلام رسمی نشود قاطعانه مخالفت کرده و بر احقاق حق خود پایبند است.
تراکتور جام نمی گیرد، پس لیگ تعطیل شود؟
با درنظر گرفتن اینکه جان مردم مهم تر از هر امر دیگری ازجمله فوتبال است بازی کنیم اما با این شرایط که الان هست و دوباره با آزادی ای که داده شد همه مجددا به خط قرمز کرونا رفتند؛ با این شرایط ما تابع نقطه نظرات مقامات بهداشتی مملکت هستیم، اگر گفتند تعطیل کنید باید تعطیل شود و اگر هم دستور برگزاری ادامه رقابت ها رسید حتما بازی خواهیم کرد اما به خطر انداختن جان مردم ارزش هزار جام را هم ندارد. باشگاه پرسپولیس هم با صدور بیانیه ای ضمن تاکید بر لزوم اجرای دستورالعمل های بهداشتی و سلامت عمومی، مخالفت قاطع خود را با رها کردن رقابت های لیگ، به صورت نیمه کاره، اعلام کرد. ...
ادامه یا تعطیلی لیگ؛ مسئله فوتبال این است!
18 تیم اشاره کرده است؛ این موضوع در حالی مطرح شده که با توجه به مشکلات ساختاری بسیاری از ورزشگاه ها و نبود امکانات مناسب برای تمرین تیم ها و مناسبت های مختلف و لزوم تعطیلی رقابت ها در برخی روز ها و هفته ها، برگزاری بازی ها با 16 تیم نیز مشکلات زیادی به همراه داشت و قطعا 18 تیمی شدن لیگ برتر این مشکلات را بیشتر می کند. اما فارغ از بحث سلامتی جامعه، تعطیلی لیگ به سود چه تیم هایی است؟ فوتبال
تیم خودشان هم شانس قهرمانی داشت، حرف از تعطیلی می زدند
ها جوانمردانه بود. ما در زمین بازی حرف می زنیم و اگر توان رقابت دارند در زمین با ما حرف بزنند. متاسفانه برخی ها درخواست های نا به جا دارند. چرا باید لیگ تعطیل شود؟ وی ادامه داد: باور کنید دیروز برای انجام کاری به بیرون از خانه رفتم و حدود 2 ساعت در ترافیک بودم. چطور مردم می توانند به خیابان بروند اما فوتبال بازی کردن خطر دارد و برای سلامتی مضر است؟ وقتی کاسبی مردم به راه افتاده و همه در
امیری:چون پرسپولیس سه سال قهرمان شده، دیگر حق ندارد قهرمان شود؟
پرسپولیس نیوز: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه بعد از این همه سختی و بازی، نه تیمی قهرمان شود و نه تیمی سقوط کند، اصلاً اتفاق خوبی نیست. وحید امیری در گفت وگو با رسانه باشگاه پرسپولیس، درخصوص درخواست برخی از باشگاه ها برای تعطیلی لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: فوتبال را باید بدون تعصب دوست داشت. الان کشور ما مانند همه جای دنیا درگیر ویروس کروناست و امیدوارم شرایط روز به روز بهتر شود
واکنش کاپیتان پرسپولیس به مخالفت برای شروع لیگ
می کنم و به آنها خسته نباشید می گویم. کاپیتان پرافتخار پرسپولیس در خصوص اظهارات برخی از اهالی فوتبال که خواستار تعطیلی لیگ برتر هستند ادامه داد: شنیدن این حرف ها واقعا جای تعجب دارد. مگر می شود لیگ را همین طور به حال خود رها کرد و پایانی برای آن نداشت؟ وقتی باشگاه ها این همه هزینه می کنند مگر می شود همین طور لیگ را تعطیل کرد؟ بهتر است اگر کسی حرفی می زند از روی منطق باشد نه از روی احساس
مربی ذوب آهن: لیگ برتر را تعطیل کردیم، تکلیف دسته های پایین تر چه می شود؟/ مخالفت باشگاه ها با ادامه لیگ ...
تیم فوتبال ذوب آهن مسائل مالی را دلیل مخالفت برخی از تیم ها با ادامه لیگ دانست و خاطرنشان کرد: ممکن است برای برخی از تیم ها که در میانه جدول هستند، بازگشایی و یا تعطیلی لیگ تفاوت چندانی نداشته باشد. برگزاری بازی ها هزینه های زیادی از جمله هزینه هتل، رفت وآمد و مواردی این چنینی را در پی دارد و به همین دلیل برخی از تیم ها تمایل دارند که این هزینه ها را انجام نداده و برای فصل بعد آماده شوند. به هر
اگر لیگ تعطیل شود باید پرسپولیس را به عنوان قهرمان معرفی کنند
دانم که عملی می شود یا نه ولی امیدوارم هرچه زودتر پول تزریق شود و بخشی از مطالبات ما پرداخت شود چرا که خیلی از ما بازیکنان متاهل هستیم و زن و فرزند داریم و درآمدی هم به جز فوتبال نداریم. در این اوضاع اقتصادی که در وضعیت کرونا بدتر هم شده مشکلات زیادی برای بازیکنان وجود دارد که امیدوارم رفع شود. این را هم می دانیم که مشکلات اقتصادی جامعه باعث شده اکثر باشگاه ها خصوصاً پرسپولیس دچار مشکل شوند ولی به
جام یا جان؟
بهداشتی و سلامت عمومی، مخالفت قاطع خود را با رها کردن رقابت های لیگ به صورت نیمه کاره، اعلام کرد. در حالی باشگاه پرسپولیس مخالفت خود را با تعطیلی لیگ اعلام می کند که آمار مبتلایان به کرونا کاهش چشمگیری نداشته است و رعایت نکات بهداشتی برای تیم هایی که باید برای رقابت به استان دیگری بروند و حداقل 2 روز در هتل اقامت داشته باشند، امری کاملا سخت است زیرا سفر و حضور در هتل ها و همچنین ارتباط نزدیک
مهدی: شاید تاریخ مدنظر ستاد کرونا به درد ما نخورد و منجر به لغو لیگ شود/حرف زدن زنوزی در جایگاه مالک 2 ...
مهدی: شاید تاریخ مدنظر ستاد کرونا به درد ما نخورد و منجر به لغو لیگ شود/حرف زدن زنوزی در جایگاه مالک 2 باشگاه ایراد دارد سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: شاید تاریخی که اعضای ستاد کرونا برای شروع تمرینات اعلام می کنند، به درد ما نخورد و منجر به لغو رقابت ها شود. به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، سهیل مهدی ، سرپرست کمیته
حریف شهرخوردو با مربی اسپانیایی در لیگ قهرمانان آسیا
حریف شهرخوردو با مربی اسپانیایی در لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال شباب الاهلی امارات با مربی جوانان خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ادامه خواهد داد. به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از الاتحاد امارات، تیم فوتبال الشباب الاهلی پس از برکناری اروا بارینا، مربی آرژانتینی خود، بدون سرمربی جدید به کارش ادامه می دهد و قصد همکاری با زارگوسا سرمربی تیم جوانانش را
پیروانی: فاصله آقایان با پرسپولیس یک یا 2 امتیاز بود حرف از تعطیلی لیگ می زدند؟!
هفته به اتمام مسابقات 10 امتیاز اختلاف داریم. ما تقریباً با همه مدعیان اصلی و رقیبان خود هم بازی کردیم و دوستان باید این موضوع را مد نظر قرار دهند که اگر جای پرسپولیس بودند هم همین حرف ها را می زدند؟ یکی از پیشنهادات هم ظاهراً برگزاری ادامه مسابقات به صورت متمرکز در یکی از شهر های ایران در جنوب مثلاً بوشهر یا جزیره کیش یا اهواز است. آیا شما حاضرید متمرکز بازی کنید؟ هر تصمیمی قانون و فدراسیون بگیرند ما تابع هستیم. بازی ها برگزار شود آماده مسابقه هستیم و برگزار هم نشود انتظار داریم قهرمان بر اساس جدول و فاصله امتیازات معرفی شود. این انتظار بیجایی نیست. منبع خبر : وانا نیوز ...
مظلومی: بهترین راه در شرایط فعلی ادامه لیگ است
تعطیل کنید و در اواسط جدول هم همه می گویند مسابقات نباید برگزار شود. این چه کاری است که همه با آن مخالفت می کنند. عضو سابق کانون مربیان فوتبال در خصوص اینکه توصیه اش برای ادامه مسابقات چیست گفت: بهترین راه در شرایط فعلی ادامه لیگ است، البته تصمیم گیرنده نهایی ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت هستند که هوادار به ورزشگاه ها بیاید یا خیر، اما معتقدم می شود از یکی از کشور هایی که قصد دارد
مربی پرسپولیس: مجبورند حرف از تعطیلی لیگ بزنند !
باشگاه پرسپولیس و همه ما سکوت کرده و منتظر تصمیم نهایی مراجع فوتبالی و قانونی هستیم. حمید مطهری همچنین اضافه می کند: “برای همه ما پرسپولیسی ها نیزسلامتی مربیان و فوتبالیست ها اهمیت دارد اما با 10 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول حق و حقوق خود را هم می خواهیم. حمید مطهری درادامه می گوید: ” درخصوص آقایان به یک جمله معروف سرالکس فرگوسن سرمربی منچستریونایتد
حیف طرفداران استقلال که زندگیشان را صرف این تیم می کنند!
*حریف استراماچونی وزارت ورزش بود نه پرسپولیس و سپاهان *تاکنون این همه بی بندوباری در اسقلال ندیده بودم *با این وضع فوتبال، پیشنهاد میزبانی جام ملتها می دهید؟ *چرا وزارت ورزش پاسخگو نیست؟ *دهه شصت پروین و پورحیدری با پول بازاری ها تیمداری می کردند! *باشگاهداری مسخره بازی نیست! *چرا کسی یقه مدیران باشگاه را نمی گیرد؟
امیری: چطور اینقدر راحت به پرسپولیس انگ می زنید؟
: نه اینکه چون در صدر جدول هستیم حرف ها را می زنم؛ بلکه باید به این موضوع توجه کرد که همه تیم ها در لیگ برتر و لیگ های پایین تر، هزینه های زیادی کردند و درست نیست با تعطیلی لیگ به تیم ها ظلم شود. امیری با اشاره به موضوع درخواست برای تعطیلی لیگ گفت: امیدوارم مسئولان تصمیم گیرنده، تصمیمی بگیرند که به فوتبال لطمه ای وارد نشود. باید تصمیمی گرفته شود که به زیبایی فوتبال کمک کند. هنوز بازی
سید جلال : بهتر است حرف زدن از روی منطق باشد نه احساس
سید جلال وقتی باشگاه ها این همه هزینه می کنند مگر می شود همین طور لیگ را تعطیل کرد؟ بهتر است اگر کسی حرفی می زند از روی منطق باشد نه از روی احساس. به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، سید جلال حسینی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت : شنیدن این حرف ها واقعا جای تعجب دارد. مگر می شود لیگ را همین طور به حال خود رها کرد و پایانی برای آن نداشت؟ وقتی باشگاه ها این همه هزینه می کنند مگر
کمال کامیابی نیا: مگر می شود بدون تعیین قهرمان لیگ را تعطیل کرد؟
برگزاری بازی ها با رعایت نکات بهداشتی کار خودشان را انجام دهند. هافبک پرسپولیس درباره تلاش برخی افراد و جریان ها برای تعطیلی لیگ گفت: متاسفانه یک سری افراد هستند که می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند. اگر قرار باشد تا زمان ریشه کن شدن این ویروس و یا ساخت داروی آن کل فوتبال دنیا را تعطیل کرد، ضرر هنگفتی به باشگاه ها و همه ارکان فوتبال دنیا وارد می شود که مسلما این کار عقلانی
مخالفت یک تیم لالیگایی با شروع مجدد مسابقات
به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، پس از آن که مسئولان لالیگا ( لیگ برتر اسپانیا ) موافقت خود را با شروع تمرینات اعلام کردند، پیش بینی می شود از ماه ژوئن رقابت های این لیگ از سر گرفته شود. تیم فوتبال ایبار امروز در بیانیه ای مخالفت خود را با از سرگیری رقابت های لالیگا اعلام کرده است. در بیانیه باشگاه ایبار اعلام شده: "ما همانند بسیاری از مردم دنیا
لابی 6 باشگاه برای نیمه تمام ماندن لیگ برتر انگلیس
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رسانه های انگلیسی فاش کردند 6 تیم انتهای جدول لیگ برتر جزیره در حال رایزنی و لابی هستند تا رقابت های این فصل ازسرگرفته نشود و در واقع آن ها با خرابکاری می خواهند تکلیف مسابقات مشخص نشود تا از خطر سقوط رها شوند و ضرر مالی هنگفتی نداشته باشند. این تلاش چشمگیر پس از جلسه سهامداران باشگاه ها در جمعه گذشته آغاز شده و آن ها برای آنکه سهامشان سقوط
سایه کرونا بر سر فوتبال: باشگاه تراکتور خواستار توقف کامل لیگ برتر شد؛ پرسپولیس مخالفت کرد!
بیانیه ها نباشد باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای ضمن تاکید بر لزوم اجرای دستورالعمل های بهداشتی و سلامت عمومی، مخالفت قاطع خود را با رها کردن رقابت های لیگ، به صورت نیمه کاره، اعلام کرد. باشگاه پرسپولیس به همراه هواداران خود که بخش بزرگی از جمعیت کشور را تشکیل می دهد، کماکان معتقد به برگزاری و ادامه بازی های باقیمانده لیگ نوزدهم با رعایت نکات بهداشتی، در هر زمان و به هر شکل یا هر شرایطی که قابل انجام باشد است و در مقابل با رها کردن آن به صورت نیمه کاره، در حالی که رده بندی نهایی تیم ها بر اساس جدول موجود اعلام رسمی نشود قاطعانه مخالفت کرده و بر احقاق حق خود پایبند است. ...
موضع باشگاه نساجی درباره ادامه لیگ برتر چیست؟
تیم ما به شرایط مطلوب بدنی برسد به 6 هفته زمان نیاز دارد و این در حالیست که سازمان لیگ برای آمادگی تیم ها فقط 3 هفته در نظر گرفته است. او یکی دیگر از معایب برگزاری ادامه لیگ را حضور نداشتن تماشاگران در ورزشگاه ها بیان کرد و افزود: نبود تماشاگر در ورزشگاه از جذابیت های لیگ می کاهد. امیری گفت: ما مخالفت خود را به سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کردیم. تیم فوتبال نساجی مازندران در رقابت های لیگ برتر فوتبال از 21 بازی انجام داده با کسب 23 امتیاز در رده دهم جدول 16 تیمی این رقابت ها قرار دارد. بیشتر بخوانید: تشویق فوتبالی کادر درمان + فیلم انتهای پیام/ ...
ابوالقاسم پور:فدراسیون می تواند پرسپولیس را به عنوان قهرمان لیگ معرفی کند/ برگزاری بازی های لیگ نوزدهم ...
قهرمان اعلام کند. البته در این بین برخی از پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال هم پیشنهاد برگزاری بازی های پنج جانبه بین تیم های بالای جدول برای انتخاب قهرمان لیگ برتر را دادند. پیشنهادی که بعید به نظر می رسد عملی شود. بهنام ابوالقاسم پور ، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، درباره برگزاری لیگ برتر در آینده ای نزدیک گفت: برگزاری دوباره لیگ نوزدهم و ادامه بازی های لیگ، بستگی به شرایط موجود دارد. ابتدا باید
موافقان و مخالفان جدی ادامه لیگ
مخالفت شدید خود را اعلام کرده است. اما پرسپولیس با توجه به شرایط جدول و اختلاف ده امتیازی با تیم های تعقیب کننده، موافق ادامه لیگ هستند یا عقیده دارند که اگر احیانا لیگ به پایان رسید این تیم را به عنوان قهرمان فصل اعلام کنند. مهدی شیری از بازیکنان پرسپولیس در این رابطه گفت: برای تیمی مثل پرسپولیس که از کادرفنی و بازیکنان حرفه ای بهره می برد، اینکه از چه زمانی رقابت ها آغاز
خیال پردازی نکنید، پرسپولیس قهرمان است
آموزش کانون مربیان هستم. از ما نظرخواهی کردند و هر کس به صورت فردی نظر خود را اعلام کرد. نظر من هم این بود که لیگ باید ادامه پیدا کند. 12-10 روز پیش بود که نظر ما را خواستند اما اینکه چرا این بیانیه را امروز منتشر کرده اند و این اتفاق زودتر نیفتاده را باید از آقای ذوالفقارنسب به عنوان رئیس و آقای ناصری به عنوان دبیر کانون بپرسید. نکیسا با اشاره به اختلاف امتیازی پرسپولیس در فاصله 9 هفته به
تست کرونای اعضای دو باشگاه آلمانی منفی اعلام شد
به گزارش آمد خبر (amadkhabar.ir) : دو باشگاه آینتراخت فرانکفورت و وردربرمن اعلام کردند که نتیجه تست کرونای همه بازیکنان و کادر فنی و کارمندان این باشگاه منفی بوده است. به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، مسئولان برگزاری رقابت های بوندسلیگا قصد دارند که قبل از برگزاری ادامه بازی ها از سلامت بازیکنان و کادر فنی تیم ها مطمئن شوند و به همین خاطر امکانات و شرایطی به وجود آمده تا از