چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۴۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۰۹:۳۶

عمیدی از حضور در فینال انصراف داد و نقره گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، چهارمین و آخرین روز از تورنمنت آزاد قزاقستان (G1)، از صبح امروز با مبارزات تکواندوکاران اوزان 87- و 87+ کیلوگرم مردان آغاز و امید عمیدی تنها نماینده کشورمان در این روز مدال نقره را به گردن آویخت. تکواندوکار وزن 87- کیلوگرم کشورمان در این رقابت ها، در نخستین گام با نتیجه 16 بر 2 "عسکر بایملدا" از قزاقستان را از پیش رو برداشت و سپس با نتیجه 13 بر 7 ، "ام بار اندیایه" فرانسوی را برد و راهی مرحله فینال شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)