دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۸:۵۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۳:۵۱

خالدی: دیروز به حق مان رسیدیم/ به خاطر آسیب دیدگی دلیر تا صبح نخوابیدم

امید خالدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، در مورد پیروزی تیمش مقابل سیاه جامگان گفت: واقعاً خوشحالم که سه امتیاز را کسب کردیم دیروز تلاش زیادی انجام دادیم و توانستیم سرانجام به حق مان برسیم. هرچند که خیلی زودتر از اینها باید به پیروزی می رسیدیم. جایگاه فولاد در جدول کاذب است و مطمئن باشید ما روند رو به رشدی در ادامه خواهیم داشت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)