سایر منابع:
سایر خبرها
پوشش زنده/ استقلال صفر – پرسپولیس صفر؛ تا دقیقه 15
دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس از هفته یازدهم لیگ برتر آغاز شد که تا دقیقه 15 بدون گل دنبال می شود. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازدولت بهار به نقل از تسنیم، دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد. در این دیدار پرویز مظلومی برای تیم استقلال مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، هرایر مگویان، میلاد فخرالدینی
15 دقیقه ابتدایی دربی 81 ؛ زیبا، دیدنی و جذاب/ واکنش دیدنی رحمتی مقابل ضربه عالیشاه+فیلم
15 دقیقه ابتدایی دربی 81 به صورت جذاب، دیدنی و پرهیجان پیگیری شد و رحمتی ضربه عالیشاه را به خوبی مهار کرد. – “، دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس از ساعت 15 در روزشگاه آزادی برگزار شد و 15 دقیقه ابتدایی آن بسیار دیدنی و جذاب پیگیری شد. در یکی از فرصت های طلایی بازی، سرخ پوشان می توانستند توسط امید عالیشاه به گل برسند که سید مهدی رحمتی به زیبایی این ضربه را مهار کرد
دربی 81 / بهروان: از دیدن دربی 81 لذت بردم
وانانیوز-غلامرضا بهروان در مورد تساوی یک بر یک پرسپولیس و استقلال گفت: این بازی آشتی مردم با فوتبال بود بازی بسیار خوبی را مشاهده کردیم و همه چیز عالی بود. صد هزار هوادار به ورزشگاه آمدند. شب قبل از مسابقه تماشاگران به خوبی اسکان داده شدند و شهردار منطقه 22 که روز گذشته برای بازدید از شرایط اسکان هواداران به محل حضور آنها آمد تشکر می کنم. وی افزود: از ساعت 9 امروز درهای ورزشگاه باز بود
پرسپولیس مزد برتریش را 90+ گرفت/غرور و تعصب یک امتیاز برای سرخابی ها + فیلم ها و تصاویر
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم های استقلال و پرسپولیس در هشتاد و یکمین دیدار خود از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند. پیش از شروع بازی دروازه بان توسط کمکی ها چک شد. حدود 95 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند. استادیوم: آزادی داور: محسن ترکی کمک داوران: رضا سخندان و محمدرضا ابوالفضلی
وقتی نیکی کریمی جای هادی نوروزی را خالی کرد
به گزارش نامه نیوز، او در کنار این عکس نوشت: حتما جاش خیلی خالیه. هادی نوروزی کاپیتان یم فوتبال پرسپولیس چندی پیش درگذشت. در بازی امروز هم هواداران استقلال و پرسپولیس در دقیقه ی 24 بازی یاد او را زنده کردند. نوروزی در زمانی بازی در تیم پرسپولیس پیراهن شماره ی 24 این تیم را می پوشید.
کروش: اسدی دخالتش در تیم ملی را تمام کند/در هیات رییسه منتظرش هستم
به گزارش نامه نیوز، کارلوس کروش سرمربی تیم ملی ایران بعد از بازی پرسپولیس و استقلال در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی را تماشا کردیم و این دیدار بهترین بازی از زمان حضور من در ایران بود. کروش در پاسخ به این که دبیرکل فدراسیون فوتبال اظهار کرده در برنامه 90 پاسخگوی سرمربی تیم ملی خواهد بود، گفت: بهترین مکان برای صحبت در جمع هیات رییسه و مقابل رییس فدراسیون خواهد بود و بنده در جلسه هیات
برانکو: استقلال روی تنها شانس خود به گل رسید
که تا ثانیه های آخر ما را تشویق کردند و در نهایت توانستیم به گل مساوی برسیم و یک امتیاز از این بازی کسب کنیم. از بازیکنانم نیز تشکر می کنم که تا ثانیه آخر کم نیاوردند و توانستیم گل مساوی را به ثمر برسانیم. سرمربی پرسپولیس با تمجید از عملکرد بازیکنانش، خاطر نشان کرد: ما در این بازی استحقاق باخت را نداشتیم. بهتر و سرتر از استقلال بودیم و بازیکنان نیز هر چه در توان داشتند، گذاشتند. باید از
مظلومی:داور دو دقیقه وقت اضافه را بیشتر گرفت/ترکی کار خود را کرد
به گزارش ایرنا،پرویز مظلومی پس از شهرآورد هشتاد و یکم که با نتیجه یک بر یک پایان یافت،درباره تساوی در ثانیه های پایانی و از دست دادن پیروزی اظهار کرد: فوتبال است و این طور اتفاقات پیش می آید. البته تیم ما عقب کشید و این هم طبیعی بود زیرا پرسپولیس نیروهای تهاجمی را وارد زمین کرد و به ارسال های بلند روی دروازه رو آورد. سرمربی استقلال تهران،افزود:داور چهار دقیقه وقت اضافه گرفته بود اما در
حال و هوای رختکن استقلال پس از تساوی
سرمربی تیم فوتبال استقلال در رختکن تیمش از یک بازیکن که تعلل او باعث شد پرسپولیس به گل برسد انتقاد کرد. به گزارش بی باک، تیم های استقلال و پرسپولیس در دربی 81 به تساوی یک بر یک رسیدند. (خلاصه فیلم دیدار استقلال - پرسپولیس) تیم فوتبال استقلال در شرایطی دربی هشتاد و یکم را با تساوی به پایان برد که تا ثانیه های پایانی وقت اضافه از حریف خود پیش بود. گل پرسپولیسی ها روی آشفتگی خط
شوخی با اتفاقات دربی (طنز)
پرسپولیسی ها رو توجیه کنه بازی مساوی شده، برنده نشدن که اینطور خوشحالی میکنن * مظلومی چرا باید شوکه باشه؟ اون سه تا رو هم اخرین لحظات خوردن * سیستم استقلال: دفاع وسط چپ دفاع وسط راست دفاع خیلی وسط چپ دفاع خیلی وسط راست دفاع راست دفاع خیلی راست دفاع چپ دفاع خیلی چپ دفاع کمی جلوتر راست دفاع کمی جلوتر چپ * شنیدم
هواداران پرسپولیس به مظلومی فحاشی کردند
روز نو : دربی 81 امروز جمعه در حالی برگزار شد که در پایان این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به اتمام رسید. * بازی در حالی با نتیجه یک بر یک به پایان رسیده که هواداران هر دو تیم همچنان در ورزشگاه حضور دارند و تیم خود را تشویق می کنند. * هواداران پرسپولیس به شدت به پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال فحاشی می کنند. * یکی از جانبازان حاضر در ورزشگاه به شدت از وقت اضافی که داور بازی گرفته بود معترض است و با مسئولان هیات فوتبال استان تهران صحبت می کند. او مدعی است که کفاشیان مقصر این اتفاقات است و باید از راس فدراسیون برکنار شود. ...
فریبا: رحمتی نفر اول گلرهای ایران است
معتقد است این بازی دو نکته مثبت داشت وی در این مورد می گوید دربی 81 دو پیام مهم داشت اول از همه آشتی کردن مردم با فوتبال، 90 هزار نفر هوادار به استادیوم آمده بودند و این نکته بسیار خوبی است و دومین پیام این بازی که بسیار هم مهم بود آماده بودن سیدمهدی رحمتی است در این شرایط که نزدیک به جام جهانی هستیم رحمتی می تواند به تیم ملی کمک کند او نه تنها در دربی بلکه در سه چهار بازی گذشته استقلال هم عالی کار کرد و او نفر اول گلرهای ایران است. فریبا در پایان افزود: بازی از سرعت خوبی برخوردار بود و یک بازی سراسر هجومی را شاهد بودیم و فکر نمی کنم تماشاگران از بابت نتیجه ناراحت باشند. ...
استقلال می خواست 41 دقیقه از گلش دفاع کند
کارشناس فوتبال ایران می گوید استقلالی ها در استفاده از موقعیت خود برتر بودند اما بازی پرسپولیسی ها چربش زیادی نسبت به بازی آبی پوشان داشت. استقلال می خواست 41 دقیقه از گلش دفاع کند به گزارش "ورزش سه"، هومن افاضلی در رابطه با دربی هشتاد و یکم گفت: به نظر من می توان گفت حق پرسپولیس در این بازی باخت نبود، بعد از به ثمر رسیدن گل استقلالی ها که جریان دیگری بود اما قبل از گل استقلال هم
بینسون: بازی کردن در داربی تهران لذت بخش است
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس می گوید خوشحال است برای تیمش در داربی گلزنی کرده است. جری بینسون در گفت وگو با ایسنا درباره تساوی پرسپولیس مقابل استقلال اظهار کرد: ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و استحقاق برد را داشتیم. می توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم اما از فرصت هایمان به خوبی استفاده نکردیم و فقط روی یک ضربه توانستیم به گل برسیم. او درباره گلزنی خود در این دیدار هم
اعتراض مظلومی به قضاوت محسن ترکی/ مگر بازی چقدر وقت اضافه داشت؟
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرویز مظلومی سرمربی استقلال بعد از بازی با پرسپولیس درباره این بازی گفت: فوتبال همین است.وقتی گل زدیم پرسپولیس حمله می کرد و تیم ما عقب کشید. پرسپولیس عقب بود و نیروی تهاجمیش را بیشتر کرد و فشار های زیادی روی دروازه ما به وجود آورد. مظلومی درباره وقت های اضافه بازی گفت: داور بازی 4 دقیقه وقت اضافه گرفته بود اما گل پرسپولیس در دقیقه 96 زده شد.
هشتاد و یکمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس
برهانی: باتجربه تر بودیم، 3 امتیاز را می گرفتیم
به گزارش بولتن نیوز؛ آرش برهانی پس از تساوی سرخابی های پایتخت در دربی گفت: متاسفم که بازی مساوی شد. ما باید برنده می شدیم که این اتفاق رخ نداد. اگر کمی باتجربه تر بودیم الان 3 امتیاز برای ما بود. به هر حال ایرادی ندارد و هنوز بازی های مهم دیگری باقی مانده است. وی افزود: دو تیم فوتبال خوبی را ارائه کردند و تماشاگران از تماشای یک دربی خوب لذت بردند. مهاجم استقلال درباره اعتراض هواداران این تیم به وقت های تلف شده گفت: به نظرم داور یک دقیقه بیشتر از آن زمانی که اعلام شد اضافه تر گرفت که این نیز به خاطر مصدومیت رحمتی بود. ...
برانکو: پرسپولیس تیم برتر میدان بود
/> سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که تیمش تا دقیقه 5+90 از تیم استقلال عقب بود، اضافه کرد: به طور قطع استحقاق باخت را نداشتیم و این درحالی است که ما تیم برتر بوده و می توانستیم این دیدار را به سود خود خاتمه دهیم. وی درپاسخ به این سووال که چرا احمد نوراللهی را تعویض کردید، اظهارداشت: این بازیکن دربین دو نیمه احساس درد داشت و بعد از دریافت گل صلاح دیدم او را از بازی بیرون بیاوریم البته این مشکل را با
استقلالی ها فردا تمرین می کنند
فارس، دربی 81 با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا استقلال و پرسپولیس امتیازات را تقسیم کنند. پس از این تساوی، کادرفنی استقلال اعلام کرد که آبی ها فردا از ساعت 13:30 در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
با استقلال مساوی نکردیم ما با رحمتی مساوی کردیم
برنا، علیرضا نورمحمدی درباره دربی 81 اظهار داشت: ما با استقلال مساوی نکردیم با مهدی رحمتی مساوی کردیم صددردصد بازی باید به نفع ما به پایان میرسید این بار هم مانند همیشه موقعیت هایمان را به گل تبدیل نکردیم باید دست تک تک بازیکنان را بوسید که تلاش کردند. وی افزود: خوشحالم که با تلاش بچه ها توانستیم یک امتیاز را به دست آوریم.
کم تجربگی یک بازیکن پیروزی را از ما گرفت/ ترکی کار خودش را کرد!
به گزارش خبرنگار مهر ، پرویز مظلومی پس از تساوی یک بر یک عصر امروز جمعه تیمش برابر پرسپولیس گفت: فوتبال است دیگر، تیم ما عقب کشیده بود و طبیعی بود که پرسپولیس نیروهای تهاجمی خود را اضافه کند. آنها به توپ های هوایی رو آوردند تا بتوانند با ضربات سر دروازه ما را باز کنند. سرمربی استقلال با اشاره به وقت اضافه پایان بازی گفت: داور مسابقه 4 دقیقه زمان اعلام کرد اما در نهایت 6 دقیقه وقت گرفت
چرا داوران دربی برای شبگردی به پل طبیعت رفتند؟
بودن و در خلوت بودن تصمیم گرفتند دیشب سری به تپه های عباس آباد بزنند. اگر به اراده فدراسیون و سازمان لیگ به عدم برگزاری کلاسهای هماهنگی داوران در ابتدای فصل که نهایتا با فشار رسانه ها و کارشناسان به یک کلاس نمایشی و بی حاصل دو روزه تبدیل شد و همچنین عدم پرداخت مطالبات انها حتی در رده لیگ برتر و وضعیت لباسها و سیستم رادیویی و وسایل مورد نیاز اولیه داوران و مصاحبه های بی سابقه مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ بر علیه داوران که فضا را برای مصاحبه و حمله های دیگر أرکان فوتبال به داوران فراهم نمود ، توجه کنید شاید پاسخ خود را برای چرایی امروز وضعیت داوری کشور بیابید. ...
افشارزاده نسخه کرار را پیچید
. باید بازیکنان به احترام ورزش و پیشکسوتان و مرحوم نوروزی به میدان بروند و نمایش خوبی به جای بگذارند. مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سؤال که در دو دربی قبلی تیمش بازنده بوده و فکر می کند در این بازی نتیجه ای غیر از شکست رقم بخورد، گفت: فوتبال است دیگر ممکن است یک تیم 90 دقیقه تیم برتر میدان باشد اما امیدوارم امروز ما برنده باشیم. بچه ها شرایط خوبی دارند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند. امیدوارم مانند بازی سپاهان نتیجه خوبی کسب کنیم و برنده باشیم.
رحمتی: اهل وقت کشی نیستم
به گزارش سرویس ورزشی برنا ، سیدمهدی رحمتی درباره مصدومیتش در جریان دربی 81 گفت: اصلا دنبال وقت کشی نیستم.هرگز این کارها را نکرده ام.استوک نورمحمدی در دقایق پایانی به پشت پایم اصابت کرد و به همین دلیل پایم درد زیادی داشت.من هرگز دنبال تلف کردن وقت نبودم. گفتنی است، وقتی رحمتی روی زمین افتاد، عادل فردوسی پور در هنگام پخش صحنه آهسته بازی تاکید کرد که استوک نورمحمدی به پای کاپیتان استقلال برخورد کرده است.
پایان دربی تاریخی با مساوی تاریخی
به گزارش ایستانیوز، ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، خسروحیدری(72- محسن کریمی)، روزبه چشمی، حنیف عمران زاده، هرایر مگویان، امید ابراهیمی، یعقوب کریمی(54-خرسندنیا)، سجاد شهباززاده(80-امین حاج محمدی)، جابر انصاری، میثم مجیدی و میلاد فخرالدینی ترکیب پرسپولیس:سوشا مکانی، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، رامین رضاییان، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی(54-بنسون)، فرشاد احمدزاده
رحمتی از فاجعه استقلال جلوگیری کرد
محسن بنگر مدافع باتجربه پرسپولیس خدا را شکر می کند که توانسته روی گل تاثیرگذار باشد. از میکسدزون ورزشگاه آزادی، او درباره موقعیت های از دست رفته پرسپولیس در این بازی گفت: ما گل خراب نکردیم مهدی رحمتی آن توپ ها را گرفت. خدا پدر رحمتی را بیامرزد که از فاجعه استقلال جلوگیری کرد. وی ادامه داد: خیلی موقعیت داشتیم و به نظر من استقلال از یک فاجعه فرار کرد. دیدید که جوان های ما چقدر خوب و شاداب فوتبال باز کردند.
برانکو: گل در ثانیه آخر دستمزدمان بود
فارس: برانکو ایوانکوویچ بعد از تساوی یک بر یک مقابل استقلال در نشست خبری گفت: مستحق باخت نبودیم، این بازی نشان داد چرا دربی مهمترین مسابقه آسیا است. گل لحظات آخر دستمزد بازیکنان ما بود که تا لحظه آخر جنگیدند و به گل تساوی رسیدند. وی افزود: به بازیکنان تیمم تبریک می گویم. این یک بازی بزرگ است که 100 هزار هوادار از آن لذت بردند. سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چه برنامه ای برای
سیال: داوری دربی در نیمه اول بی نقص بود
پرویز سیار، کارشناس داوری کشورمان در گفتگو با فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، بعد از پایان نیمه اول دربی هشتاد و یکم درباره قضاوت محسن ترکی گفت: قضاوت محسن ترکی در نیمه نخست بی نقص بود. وی افزود: نیمه اول سه نکته داشت که ترکی در هر سه مورد به درستی تصمیم گرفت. در دقیقه 7، خطای بازیکن پرسپولیس به درستی اعلام شد. در دقیقه 13 تقاضای پنالتی بازیکنان پرسپولیس و همچنین بازیکنان استقلال و دقیقه 3 بی مورد بود.
ترکی توپ دربی 81 را به یادگار برد
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ محسن ترکی که قضاوت دربی 81 استقلال و پرسپولیس را برعهده داشت، توپ این بازی را با خود به یاگار برد. این بازی یک بر یک شد. این ششمین قضاوت ترکی در دربی سرخابی ها بود.
بنگستون: از گلزنی در دربی خوشحالم
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ جری بنگستون در پایان دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس با نتیجه یک بر یک خاتمه پیدا کرد، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و خوشحالم که توانستم در این بازی حساس برای تیمم گلزنی کنم. وی ادامه داد: بازی مهمی بود و جلوی چشمان تماشاگران پرشور انجام شد. خیلی خوشحالم که توانستم با گلزنی ام هوادارن پرسپولیس را خوشحال کنم.