سایر منابع:
سایر خبرها
پرسپولیس یا استقلال مسئله این است
: به نظرم هر دو تیم خوب هستند،در حال حاضر استقلال و پرسپولیس شرایط خوبی دارند و موفق شدند در آخرین بازی پیش از دربی به پیروزی های خوبی دست یابند به همین جهت هر کدام بتوانند از فرصت و توانایی های خود به نحو احسن استفاده کنند می توانند پیروز میدان باشد . سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص اینکه چرا میزان حضور تماشاگران در چند دربی گذشته افت داشته است گفت: به دلیل تساوی هایی که در سالهای گذشته
طارمی:نمی دانم صالح از چه چیزی حرف می زند/با 6 آمپول به زمین رفتم
دفاع استقلال با من یارگیری می کرد باید فضا سازی برای دیگر همبازیانم انجام می دادم و هر گاه هم صاحب توپ می شدم نباید خیلی با توپ کار می کردم تا باعث خطا و مصدومیت شود. هر چند گرفتن به ضربات ایستگاهی هم توجه داشتم. *پس به همین دلیل کمتر در شلوغی های جلو دروازه بودی. محوطه جریمه استقلال اینقدر شلوغ بود می ترسیدم زیر دست و پا له شوم. (خنده) بله.
مظلومی: بی تجربگی کردیم/ برانکو: 6 گل از دست دادیم
/> فشار روی ما زیاد بود. 15 دقیقه اول بازی را خوب شروع کردیم اما یکی دو موقعیت به حریف دادیم. در نیمه دوم خیلی خوب و زود به گل رسیدیم. بازیکنان ما برای بردن احساسی بازی کردند و بی جهت عقب نشستند و به حریف فرصت دادند. طبیعی بود پرسپولیس به توپ بلند روی بیاورد ما وسط زمین خود را در نیمه دوم تقویت کردیم آنها با توپ های بلند هافبک های ما را از بازی خارج
فریبا: استقلال نباید بعد از گل بازیکن دفاعی به زمین می آورد/نتیجه دربی عادلانه بود
دست آمده توجه کنیم فرصت های پرسپولیس بهتر بود. فکر می کنم اگر تعویض خرسندنیا دیرتر انجام می شد عملکرد بهتری وجود داشت. نباید بلافاصله بعد گل بازیکن تدافعی را وارد زمین کرد چرا که در این صورت به تیم حریف می گوییم که حمله کند. پیشکسوت استقلال تصریح کرد: اگر استقلال شرایط حمله ای خود را ادامه می داد شاید می توانست به گل دوم برسد. نفرات جلویی استقلال خیلی کم بود. آبی پوشان نفرات خوبی را
نتیجه عادلانه
بودند و توانستند بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارند. در داربی 81 شرایط فنی دو تیم در نیمه اول بسیار خوب بود و معلوم بود هر دو مربی با طرح و نقشه تیم های خود را به زمین فرستاده اند. پرسپولیسی ها در نیمه اول عملکرد بهتری داشتند و دو موقعیت گل بالای 90 درصد را برای این تیم امید عالیشاه و احمد نورالهی از دست دادند. نیمه دوم بازی دو تیم با همان آهنگ نیمه اول شروع شد ولی استقلال توانست زودتر از پرسپولیس
مظلومی: خوشحالم پرسپولیسی ها از تساوی راضی اند
دقیقه وقت اضافه لحاظ شد. ----------------- مظلومی: خوشحالم که پرسپولیسی ها از تساوی راضی هستند جریان بازی بازی جانداری را از سوی دو تیم دیدیم. گل خوردن در ثانیه های آخر فشار زیادی با خود دارد. ما در نیمه اول خیلی خوب شروع کردیم ولی وسط زمین را به حریف دادیم و یکی، دو موقعیت هم داشتند و ما هم یکی، دو موقعیت داشتیم. در نیمه دوم زود به گل رسیدیم و ما در استرس گل
مظلومی: خوشحالم که پرسپولیسی ها از تساوی راضی هستند
جریان بازی بازی جانداری را از سوی دو تیم دیدیم. گل خوردن در ثانیه های آخر فشار زیادی با خود دارد. ما در نیمه اول خیلی خوب شروع کردیم ولی وسط زمین را به حریف دادیم و یکی، دو موقعیت هم داشتند و ما هم یکی، دو موقعیت داشتیم. در نیمه دوم زود به گل رسیدیم و ما در استرس گل خوردن زود عقب نشینی کردیم و فرصت دادیم تا حریف حمله کند. این مسئله طبیعی بود و ما هم تلاش کردیم وسط زمین را بگیریم و موفق هم
بُرد فوتبال در شهرآورد 81
اندازه ای خوب بود که تا آخرین ثانیه اش با هیجان و جذابیت همراه باشد. نیمه اول را باید نیمه پرسپولیسی ها نامید. گرچه استقلال در شروع بهتر بود، اما در ادامه آنچه بیشتر به چشم آمد برتری تیم برانکو بود. دو موقعیت مسلم گلزنی گواه این برتری بود که البته هر دو با واکنش های تماشایی مهدی رحمتی دفع شد. موقعیت استثنایی اول را امید عالیشاه در دقیقه 14 از دست داد و در صحنه دوم هم این احمد نوراللهی بود که
پایان دربی تاریخی با مساوی تاریخی
مجیدی در شروع مجدد سوشا مکانی مزاحم گلر پرسپولیس شد و کارت زرد گرفت. دقیقه 44: احمد نوالهی هافبک دفاعی پرسپولیس، پشت مدافعان کند استقلال صاحب موقعیت تک به تک با نهدی رحمتی شد اما کاپیتان استقلال با فوق واکنش ضربه نه چندان خوب نورالهی را دفع کرد تا دومین بار نجات دهنده دروازه تیمش باشد. نیمه دوم گل استقلال - دقیقه48: نخستین فرصت استقلال در نیمه دوم با سانتر استادانه خسرو حیدری با
تد اوم ناکامی مظلومی د ر وقت اضافه
عامل ضعف سرخپوشان د ر زد ن ضربات آخر بود که کاملا د ر این ثانیه ها تحت تاثیر کاریزماوقد رت فنی وروحی رحمتی وجو بازی قرار گرفته بود ند ،بی شک سومین عامل ،شانس استقلال بود . د ر ابتد ای نیمه د وم استقلال از تنها راه خود برای برد یعنی ارسال توپ از جناحین به گل رسید ونقش خوب تجربه خسرو حید ری د ر ارسال توپ برای جابر انصاری استقلال را به گل رساند اما از آن به بعد د یگر استقلال هیچگاه بر مصد ر
صالح: پرسپولیس تا صبح حمله می کرد، گلزن نبود/ بعد از وقت قانونی گل خوردیم
توانست دقایق پایانی را هم اداره کند ولی در لحظات حساسی برد را با تساوی عوض کردیم. صالح با بیان اینکه به دفاع استقلال نقد دارم افزود: دفاع استقلال در کار انتقال بازی از دفاع به حمله جای نقد دارد جایی که مهاجمان سرعتی ما خوب تغذیه نشدند وگرنه می توانستند در ضد حملات از باز بودن دفاع پرسپولیس بهتر استفاده کنند و به گل های بیشتری دست یابند. وی که میهمان حضوری شبکه ورزش بود با اشاره به
تساوی در هشتاد ویکمین دربی/فرار پرسپولیس از شکست
دقیقه 44 احمد نوراللهی با مهدی رحمتی تک به تک شد که او هم نتوانست از فرصت مناسبی که در اختیارش قرار گرفته بود استفاده کند. داور چهارم مسابقه 2 دقیقه وقت اضافه گرفت. نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. نیمه دوم دربی 81 با حمله سرخپوشان آغاز شد. در دقیقه 47 پرسپولیسی ها صاحب موقعیت شدند که رامین رضاییان با ارسال توپی از سمت راست تیمش بازیکنان
مظلومی: محسن ترکی کار خودش را کرد!
خوب و زود به گل رسیدیم. بازیکنان ما برای بردن احساسی بازی کردند و بی جهت عقب نشستند و به حریف فرصت دادند. طبیعی بود پرسپولیس به توپ بلند روی بیاورد ما وسط زمین خود را در نیمه دوم تقویت کردیم آنها با توپ های بلند هافبک های ما را از بازی خارج کردند. به دو تیم تبریک می گویم. هواداران هم لذت بردند. هواداران به اصول اخلاقی عمل کردند و به آنها تبریک می گویم. وی در مورد اینکه بازی بیشتر در اختیار
کم تجربگی یک بازیکن پیروزی را از ما گرفت
ثانیه های آخر بازیکن ما باید توپ را به کناره ها می برد، اما کم تجربگی کرد. مظلومی ادامه داد: ما به دنبال این بودیم که دفاع سرزن اضافه کنیم، چون تیم نفرات تهاجمی اضافه کرده بود و رو به توپ بلند آورده بود و ما مجبور بودیم که یک سرزن اضافه کنیم. وی افزود: متاسفانه دو بازیکن سرعتی ما خوب تغذیه نشدند چرا که ما در ضد حمله می توانستیم گل بزنیم. سرمربی استقلال گفت: تیم
استقلال باخت؟
پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز (BoyerNews.com) : مهدی شادمانی – دربی 81 تهران با نتیجه 1-1 به پایان رسید. تیم استقلال و پرسپولیس از هفته یازدهم لیگ برتر و از ساعت 15 رو در روی یکدیگر قرار گرفتند . بازی ای که در نیمه اول گل نداشت اما موقعیت های پرسپولیس بیشتر بود. در نیمه دوم و همان دقایق ابتدایی استقلال به گل رسید و همین سبب شد که نمایش قرمزها در نیمه دوم بهتر باشد. البته که نمی شود از
دربی81 برنده نداشت
بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس با قضاوت ترکی در حضور 90 هزار تماشاگربا نتیجه تساوی خاتمه یافت.بازی با حملات استقلال شروع شد، در دقیقه 4 بازی حرکت پا به توپ ابراهیمی می توانست موقعیت خوبی را نصیب استقلال کند ولی این بازیکن خود را بر زمین انداخت تا این موقعیت از بین برود.در دقیقه 6 بازی، دریک رفت و برگشت توپ پشت محوطه جریمه به کریمی رسید و شوت این بازیکن از روی دروازه به بیرون رفت.بازی در10 دقیقه
دلیل مساوی استقلال با پرسپولیس از نظر مظلومی +عکس
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:بازیکنان ما برای بردن احساسی بازی کردند و بی جهت عقب نشستند. پرویز مظلومی بعد از تساوی یک بر یک استقلال مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: بازی خوبی انجام دادیم.فشار روی ما زیاد بود. 15 دقیقه اول بازی را خوب شروع کردیم اما یکی دو موقعیت به حریف دادیم. در نیمه دوم خیلی خوب و زود به گل رسیدیم. بازیکنان ما برای بردن احساسی بازی کردند و بی جهت عقب نشستند و به
طالب لو: بازی از دقیقه یک هیجان داشت
در بازی بعدی به نتیجه دلخواه برسیم. وی درباره اظهارنظر پرسپولیسی ها مبنی بر اینکه آنها چهار یا پنج گل می توانستند بزنند، گفت: بالاخره در بازی هم ما موقعیت داشتیم و هم آنها. نمی شود که همه توپ ها به گل تبدیل شود. دروازه بان دوم استقلال همچنین عملکرد تیم داوری را خوب توصیف کرد و گفت: ترکی همیشه در قضاوت هایش ثبات داشته و من به او احترام می گذارم. وی درباره اینکه بالاخره چه زمانی درون دروازه تیمش قرار می گیرد هم گفت: من بازیکن استقلال هستم و با تمام وجود با این تیم تمرین می کنم. هر زمان کادرفنی صلاح بدانند بازی خواهم کرد. ...
پرسپولیس دقیقه 95 از شکست گریخت
زمین شد. حاج محمدی یک دقیقه بعد از ورودش کارت زرد گرفت. * دقیقه 88: پرسپولیس برای رسیدن به گل از هر منطقه ای توپ را بلند روی دروازه استقلال ارسال می کرد اما ثمری نداشت و مدافعان استقلال نمایش قابل قبولی در این صحنه ها داشتند. * دقیقه 95: درحالی که پرسپولیس برای رسیدن به گل تلاش می کرد یک ارسال بلند از میانه های زمین و از دست رفتن تمرکز مدافعان استقلال، رامین رضاییان با شوتی محکم دروازه حریف را نشانه گرفت که توپ ضمن برخورد به بنگتسون درون دروازه استقلال رفت تا بازی مساوی شود. ...
شهرآورد 81؛پرسپولیس در دقیقه 5+90 از شکست گریخت
کرد. استقلالی ها در برگشت صاحب یک ضد حمله خوب شدند اما جابر انصاری از این فرصت استفاده نکرد و توپ را تقدیم مدافعان پرسپولیس کرد. در ادامه این دیدار، بر خلاف 10 دقیقه نخست، پرسپولیسی ها بهتر ظاهر شدند و توپ و میدان را در اختیار داشتند و چندین موقعیت نصف و نیمه روی دروازه آبی پوشان پایتخت ایجاد کردند. در دقیقه 26 روی حرکت شجاد شهباززاده، استقلالی ها صاحب یک ضربه کرنر شدند، جابر انصاری
از شفاف سازی تبانی تا ناگفته های بسیار از تراکتورسازی/ سرمربی گسترش فولاد: دوست دارم خاطرات تراکتور ...
اول حدود 9 بازی بیشتر بازی نکرد و بعداً که گل نمی زد، به او بازی ندادیم. آناج: چرا برای سال دوم در تیم حفظ شد؟ چون قرارداد دو ساله داشت و فسخ هم نمی کرد. یادم می آید که آقای شفق اولروم را آورده بودند. آناج: چی شد اولرومی که در ابومسلم خیلی خوب گل می زد در تراکتورسازی افت کرد؟ من گلزنان بزرگی را میشناسم که با تغییر باشگاه از لحاظ آمار گلزنی دچار مشکل شدند
درس سانتر در کلاس خسرو حیدری (عکس)
هافبک استقلالی ها در دربی نیز توانست یکی از سانترهای استثنایی خود را روانه دروازه پرسپولیس کند تا تنها گل این تیم به ثمر برسد. – در دقیقه 49 دربی هشتاد و یک، خسرو حیدری یکی دیگر از سانترهای فوق العاده خود را برای هم بازیانش فرستاد که با استفاده کامل جابر انصاری به تنها گل استقلالی ها تبدیل شد. حیدری که در فرستادن پاس گل و سانترهای کارآمد، این سال ها بیشترین استفاده را برای
مظلومی:بازیکن مان کم تجربگی کرد و گل خوردیم
داشتیم. نیمه دوم زود به گل رسیدیم و ما در استرس گل خوردن زود عقب نشینی کردیم و فرصت دادیم تا حریف حمله کند. این مسئله طبیعی بود و ما هم تلاش کردیم وسط زمین را بگیریم و موفق هم شدیم ولی بعد از اینکه پرسپولیس به بازی بلند روی آورد هافبک های ما از بازی خارج شدند و روی توپ سوم برنامه ریزی کردند که در نهایت به هدفشان هم رسیدند. به دو تیم بابت این بازی تبریک می گویم. وی در پاسخ به این سوال که
بنگر: اگراین استقلال صدرنشین است، راحت قهرمان می شویم
مدافع تیم پرسپولیس گفت: اگر مهدی رحمتی درون دروازه استقلال نبود این تیم بازنده می شد. به گزارش تابناک ورزشی، محسن بنگر پس از تساوی یک بر یک دربی 81 گفت: بازی خوبی بود و توپ بیشتر دست ما بود اما متأسفانه روی یک اشتباه گل خوردیم. خدا پدر و مادر رحمتی را بیامرزد. اگر او نبود استقلال 4، 5 گل می خورد. رحمتی از یک فاجعه جلوگیری کرد. مدافع پرسپولیس تصریح کرد: اگر این تیم استقلال درصدرجدول
حاشیه های دربی 81 + تصاویر
می گفتند استقلال حمله، سوشا خودش گل میزنه! * دقیقه 60 سجاد شهباززاده کارت زرد دومی از داور گرفت. *دقیقه 62 مکانی توپ بازیکن استقلال را به کرنر فرستاد. * دقیقه 67 ضدحمله استقلال با پاس اشتباه مدافعان این تیم کامل نشد. *دقیقه 68 ضربه ارسالی پرسپولیسی ها توسط بنگر در دهانه دروازه از بالای دروازه به بیرون خواهد رفت. * دقیقه 69 فرصت گلزنی برای
سانچز امید آرسن ونگر برای قهرمانی
علاقه آرسن ونگر نام برد. سانچز در پیروزی 3:0 مقابل منچستریونایتد نیز بسیار خوش درخشید و توانست عملکرد بسیار درخشانی در این دیدار از خود به نمایش گذارد. در ابتدا وی به عنوان مهاجم مرکزی تیم در این دیدار توانست پاس چشم نواز مسوت اوزیل را به گل تبدیل نماید و در ادامه بازی نیز موفق شد از فاصله شانزده متری دروازه دخیا را به زیبایی باز نماید. آلکسیس سانچز بازیکنی خلاق است که توانسته با قابلیت
طالب لو: مساوی عادلانه بود/ استقلال می توانست بیشتر گل بزند
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وحید طالب لو دروازه بان استقلال بعد از دربی 81 گفت: دو تیم بازی خوب و هجومی به نمایش گذاشتند و به نظر من نتیجه تساوی کاملا عادلانه بود. دروازه بان استقلال در ادامه گفت: ما موقعیت های خوبی داشتیم و می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم.پرسپولیس هم خوب بازی کرد و تساوی عادلانه بود. 256 43
بنگر: اگر استقلال صدر جدول است پرسپولیس راحت قهرمان می شود
پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر مهدی رحمتی درون دروازه استقلال نبود این تیم بازنده می شد. محسن بنگر پس از تساوی یک بر یک دربی 81 گفت: بازی خوبی بود و توپ بیشتر دست ما بود اما متأسفانه روی یک اشتباه گل خوردیم. وی ادامه داد: خدا پدر و مادر رحمتی را بیامرزد اگر او نبود استقلال 4، 5 گل می خورد. رحمتی از یک فاجعه جلوگیری کرد. مدافع پرسپولیس تصریح کرد
برانکو: از تساوی راضیم/ مظلومی: حق ما برد بود
شد. در هر صورت بازیکنان ما جانانه بازی کردند. یکی از بازیکنان ما کم تجربگی کرد و می توانست توپ را به کناره ها ببرد. وی دامه داد: دنبال این بودیم که نفرات سرزن را اضافه کنیم، میانه زمین را از دست داده بودیم. بازیکنان سرعتی ما متاسفانه خوب تغذیه نشدند و در نیمه دوم می توانستیم به گل دوم برسیم. مظلومی گفت: ما هم موقعیت داشتیم خوشحالم که تیمم طوری بازی کرد که پرسپولیس ها از تساوی
رستگاری پرسپولیس در دقیقه 95
شهباززاده داده شد. - بهترین موقعیت پرسپولیس در نیمه دوم را محسن بنگر در دقیقه 68 منطقه 6 قدم استقلال به دست آورد که با یک ضربه قدرتمند توپ را به بالای دروازه کوبید. گزارش نیمه دوم: - در دقیقه 47 پرسپولیسی ها صاحب موقعیت شدند که رامین رضاییان با ارسال توپی از سمت راست تیمش بازیکنان را در موقعیت قرار داد اما بازیکنی پیدا نشد که توپ را قطع کند. گل استقلال