پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۰۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
آوای آبی پوشان ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۴:۴۸

ایمون زاید در آزادی

هنوز کری خوانی داغ نشده است اما تمشاگران پرسپولیسی برای دقایقی با سردادن شعار ایمون زاید را به استقلالی ها یادآوری کردند. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه ورزشی برنا، از صبح امروز با وجود بارش باران تعدادی تماشاگر برای دیدن دربی 81 در استادیوم آزادی حاضر شده اند. هنوز کری [...] ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)