پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۵۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ورزش خوزستان ۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۱۹:۴۲

حنطه: خدا را شکر یک امتیاز گرفتیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: خدا را شکر مقابل این تیم میلیاردی یک امتیاز گرفتیم و تیم را از بحران خارج کردیم. به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علی حنطه در مورد تساوی یک بر یک تیمش مقابل سپاهان، در نشست خبری گفت: بازی امروز مرگ و زندگی بود. در دو بازی قبل به خاطر کمبود وقت نتوانستیم تفکرات خود را به تیم وارد کنیم. در این بازی با توجه به 3 جلسه تمرین که داشتیم توانستیم گوشه ای از تفکرات خود را به تیم تزریق کنیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)