سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۳:۱۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان ۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۱۹:۵۵

فرکی: فوتبال روی بدش را به ما نشان داد

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت:در نیمه دوم بازی با استقلال اهواز فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. حسین فرکی در نشست خبری پایان مسابقه مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: در نیمه اول ما تیم برتر میدان بودیم اما در نیمه دوم بازیکنان ما بی تفاوت بازی کردند. در این نیمه فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد. ما می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. بعد از توپی که به تیر دروازه زدیم می توانستیم در صورت گل شدن آن با شرایط بهتری بازی کنیم اما موفق نشدیم و استقلال بود که به گل دست یافت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)