سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۳۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایستنا ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۳:۴۵

جدایی اپل از اینتل؛ تیم کوک حرکت به سمت پردازنده های اختصاصی را اعلام کرد

تیم کوک در WWDC 2020 رسما کنار گذاشتن پردازنده های اینتل و روی آوردن به تراشه های اختصاصی برای مک را اعلام کرد. همانطور که انتظار می رفت اپل بعد از 15 سال از پردازنده های اینتل دل کند و از تراشه های مبتنی بر ARM در کامپیوترهایش استفاده خواهد کرد؛ رویکردی که از پیش از این در تولید آیفون و آیپد اتخاذ کرده و از مدتها قبل شایعاتی در مورد آن به گوشی می رسید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)