سایر منابع:
سایر خبرها
نخستین بار یکی از علمای اهل تسنّن برای تطهیر یزید و قاتلان سیدالشهدا(ع) که مرتکب گناه فجیعی شدند این سخن را بیان کرده اند. امام محمد غزالی(505 م) در کتاب احیاء علوم الدین یزید را تطهیر کرده و می گوید قتل مسلمانان باعث کفر نیست و ممکن است قاتل فرضاً یزید باشد ولی بعدها توبه کرده باشد و امّا یزید از کجا معلوم است که دور از رحمت الهی باشد و این که بگوییم یزید از رحمت خدا دور است، ترخص به غیب است و ترحم ...
کودکی یا بزرگسالی ایجاد می شوند که به طور غیر طبیعی شکل گرفته و باعث گشاد شدن ورید ها می شوند و اغلب در گونه ، لب ، فک و زبان ظاهر می شوند البته ممکن است در هر جای بدن نوزاد یافت شوند. این ناهنجاری ها به کندی رشد می کنند و راه درمان آنها جراحی و یا اسکلوتراپی می باشد. خال های مادرزادی خال های مادرزادی از آن دسته ضایعاتی است که از بدو تولد ظهور می کند ممکن است سطح خال ها برجسته ...
فطرت را دارند. مردم چه کسانی هستند؟ ما بدان جمهوریت می گوییم. در بعد سیاسی به مردم جمهور می گویند. از فطرت همین جمهوریت درمی آید. جمهوری اسلامی یک کلمه است و کلمه دوم تفسیر است. اسلامیت تفسیر جمهوریت است. چون جمهوریت داخل اسلام است، برای حکمت است. دانشی که عملی عمل می کند، حکمت است. چون فطرت می گوید جای هر چیزی کجا است. تمام زمین و آسمان هم براساس فطرت آفریده شده است؛ فاطر السموات و الارض . در تاریخ ...
باید به بزرگان فکر و فرهنگ خود به چشم معبر نگاه کنیم نه معبد). جالب است بدانیم در فرهنگ اسلامی ما ضمن ارزش و بها دادن به فرهنگ نقد گری و عیب و نقص بینی و ایراد یابی، از ادبیات و فرهنگ تملق و چاپلوسی به زشتی یاد شده است. در قرآن کریم آمده است که: لا تحسبن الذین یفرحون بما اتوا و یحبون ان یحمدوا بما لم یفعلوا فلا تحسبنهم به مفازه من العذاب و لهم عذاب الیم. 188 آل عمران: مپندار آنانکه از کردار خود ...
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : به گزارش نامه نیوز، علیرضا علوی تبار برای علاقه مندان به سیاست و سیاست ورزی به ویژه اصلاح طلبان چهره ای ناشناخته نیست. او اهل شیراز است و پیش از انقلاب در محله پایین شهر شیراز زندگی می کرده، هرچند به گفته خودش وضع مالی خانوادگی اش، متوسط بوده و دست شان به دهانشان می رسیده اما به جهت بچه های هم بازی اش و فقری که در آن محله وجود دا ...
ۖ فَإِنْ أَصَابَهُ خَیْرٌ اطْمَأَنَّ بِهِ ۖ وَإِنْ أَصَابَتْهُ فِتْنَهٌ انْقَلَبَ عَلَیٰ وَجْهِهِ خَسِرَ الدُّنْیَا وَالْآخِرَهَ ۚ ذَٰلِکَ هُوَ الْخُسْرَانُ الْمُبِینُ و برخی از مردم اند که خدا را یک سویه [و بر پایه دست یابی به امور مادی] می پرستند، پس اگر خیری [چون ثروت، مقام و اولاد] به آنان برسد به آن آرامش یابند، و اگر بلایی [چون بیماری، تهیدستی و محرومیت از عناوین اجتماعی] به آنان ...