چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۰۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تیک ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۷:۳۰

مظفری زاده: داور به اشتباه دروازه بان پرسپولیس را اخراج کرد

داور بین المللی سابق فوتبال ایران گفت: یدالله جهانبازی در اخراج ایمان صادقی مرتکب اشتباه شد. سعید مظفری زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نحوه قضاوت یدالله جهانبازی در بازی پرسپولیس- ذوب آهن در جام حذفی در نیمه اول گفت: یدالله جهانبازی بازی را خوب شروع کرد و کارت زردی هم که در دقایق ابتدایی به محسن مسلمان نشان داد به خاطر این بود که بتواند بازی را به خوبی کنترل کند اما در دقیقه 22 ضدحمله سریع ذوب آهن باعث شد داور از صحنه جا بماند و در تشخیص خود دچار اشتباه بزرگی شود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)