سایر منابع:
سایر خبرها
برانکو: در خط حمله یک قاتل لازم دارم !
ذوب آهن تبدیل به تیم بزرگی شده و فوتبال یحیی و تیمش واقعا احترام برانگیز است اما ما می توانستیم حتی ده نفره به برد برسیم . با این جمله برانکو درباره ضعف های پرسپولیس صحبت می کند: اگرچه برنامه های ما به هم ریخته بود اما بازهم موقعیت های خوبی داشتیم. آنالیز من این است که در خط حمله احتیاج به یک قاتل ( KILLER لفظی است که برانکو از آن استفاده می کند ) داریم تا از تک موقعیت ها گل بسازد
عذر خواهی جهانبازی از پرسپولیسی ها
یدالله جهانبازی داور بازی جنجالی پرسپولیس - ذوب آهن از هوادران باشگاه پرسپولیس عذر خواهی کرد. به گزارش "ورزش سه"، جهانبازی دقایقی پیش با تاکید بر این نکته که داوران حق مصاحبه ندارند ، از طرفداران پرسپولیس بابت تصمیم به اخراج دروازه بان این تیم عذر خواست . البته این اشتباه مستقیما متوجه این داور بین المللی فوتبال ایران نیست و او بر اساس رای کمک داور تصمیم به اخراج صادقی گرفته است.
چرا استقلال با بقیه تیم های ایرانی تفاوت دارد؟
آهن یک گل عقب است و باید فشار حملات خود را بیشتر کنند ولی درست وقتی داور می خواست سوت پایان نیمه اول را بزند، جانواریو یک توپ خوب را با سینه استپ کرد و با یک شوت دیدنی، توپ را به گوشه دروازه پیام فرستاد. هزاران هوادار استقلال که به مشهد سفر کرده بودند ،سر از پا نمی شناختند.وقتی ذوب آهن کار را به تساوی کشاند، استرس در بین استقلالی ها به اوج رسیده بود ولی فولاد، بار دیگر موفق به گلزنی شد
به اندازه کل فوتبالم اشتباه دیدم
هافبک ملی پوش پرسپولیس امیدوار است بعد از اثبات شایستگی هایش در این تیم، با تیم ملی هم موفق باشد. هافبک دفاعی پرسپولیس که با درخشش در جمع شاگردان برانکو توانست نظر کی روش را نیز به خود جلب کند در گفتگو با "ورزش سه"، درباره شرایطش صحبت کرد. کمال کامیابی نیا در ابتدا درباره باخت به ذوب و حذف از جام حذفی گفت: به هیچ عنوان باخت را باور نداریم. همه دیدند چه اتفاقی افتاد نیازی
حمله تند و تیز مایلی کهن به برادران دایی /(طنز) کابینه پیشنهادی شجونی به روحانی" بابک زنجانی: وزارت نفت/ ...
کارت کردن ها و ... به دست آورده و می آورید. وقتی هم که اخراج می شوید با تیم رسانه ای قوی که دارید عرصه را بر دیگران تنگ می کنید و خیلی راحت هم این کار را انجام می دهید. تیم رسانه ای شما بلافاصله خبری را منتشر می کند که مثلا نام شما در کتاب گینس ثبت شده است، آن هم در گینس 2015! واقعا چه فکر کرده اید یعنی شما تصور می کنید که فقط شما هستید که از آسمان این مملکت به زمین افتاده اید. واقعا شما قهرمان ملی
سایت پرسپولیس؛ هر5 باخت این فصل با اشتباه داور بوده!
حذفی مربوط می شود که با وجود حرف و سخن ها درباره محروم شدن پرسپولیس از حضور دروازه بان و گلزن اولش برابراین تیم اصفهانی در دقیقه 22 شاهد اخراج ایمان صادقی بودیم که بنابراعلام کارشناسان داوری تصمیم اشتباهی بود. به این ترتیب پرسپولیس در بازی مرگ و زندگی جام حذفی برابر نماینده فوتبال اصفهان نه تنها دروازه بان اول و دوم خود را از دست داد بلکه برای بیش از100 دقیقه ناچار از رویارویی با ذوب آهن
آقای پروین یک حرفی بزن تا پرسپولیس را نابود نکرده اند
فعلی پرسپولیس بکند. یکی از هواداران هم نوشته: سلطان یک حرفی بزن تا پرسپولیس را نابود نکرده اند. اشاره هواداران پرسپولیس به اتفاقاتی است که در داوری های مسابقات این تیم رخ می دهد. اخیرا هم که در بازی با ذوب آهن، داور در دقیقه 22 ایمان صادقی دروازه بان پرسپولیس را در صحنه ای که بسیاری از کارشناسان اعلام کردند داور تصمیم اشتباهی گرفته، اخراج کرد و پرسپولیس با وجود مقاومت زیاد مقابل ذوب آهن، در نهایت
در پرونده اشتباهات داوری علیه پرسپولیس پای دبیر کل در میان است؟
به بدنش برخورد کرد، در یک صحنه و به اشتباه دروازه بان پرسپولیس را از زمین اخراج کرد و یک ضربه به سود ذوب آهن اعلام نمود. بعد از اخراج صادقی کار برای پرسپولیسی ها سخت شد و ذوب آهن بعد از 120 دقیقه توانست با دو گل پرسپولیس را شکست دهد. پرسپولیسی ها بعد از این بازی بسیار از داوری ناراضی بودند و آنها در مصاحبه هایی گفتند که در این بازی سر پرسپولیس را بریدند. کارشناسان داوری نیز اشتباه یدالله
محرومیت داوران بازی پرسپولیس و ذوب آهن
پایان رسید، داور به اشتباه دروازه بان پرسپولیس را در دقیقه 22 اخراج کرد. اخراجی که به درخواست کمک داور صورت گرفته بود. داور بازی این دو تیم در لیگ برتر نیز به دلیل اشتباه به زیان پرسپولیس، با همین حکم روبرو شده بود چراکه در آن مسابقه نیز علیرضا فغانی اشتباهات فاحش و تاثیرگذاری علیه تیم تهرانی مرتکب شده بود. ناداوری و اشتباهات قضاوت، در فصل جاری علیه پرسپولیس باعث صدور حکم محرومیت در چهار مسابقه برای داوران شده است.
جهانبازی اخراج دروازه بان پرسپولیس را به گردن کمک داور انداخت/همه بدانند که من چنین تصمیمی نگرفته ام
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: یدالله جهانبازی در گفت وگو با فارس درباره قضاوت خود در بازی پرسپولیس و ذوب آهن و اخراج ایمان صادقی گفت: من در آن صحنه ندیدم که توپ به کدام قسمت از بدن دروازه بان پرسپولیس خورد، اما کمک داور پرچم زد و به من اشاره کرد که توپ به دست ایمان صادقی خورده است و چون از یک گل مسلم با خطا جلوگیری کرده بود، مجبور بودم به او کارت قرمز نشان بدهم. وی
باید چند بازیکن بزرگ به پرسپولیس اضافه شوند
موقعیتی که به دست آورد استفاده بهتری می کرد پرسپولیس می توانست برنده باشد. البته من اطمینان دارم بازیکنان پرسپولیس با روحیه بالایی که دارند می توانند در لیگ به روزهای خوب برگردند. بازیکنان پرسپولیس نشان دادند که تا 120 دقیقه هم می توانند مقابل حریف شان بازی کنند. رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اخراج بحث برانگیز ایمان صادقی در بازی با ذوب آهن خاطرنشان کرد: همه دیدند که توپ به سینه
رحمتی بهترین دروازه بان ایران است
به این تیم سه چهار گل بزند. مظلومی با ابراز تأسف از اینکه بازیکنی چون سیدمهدی رحمتی جایی در ترکیب تیم ملی ندارد، گفت: فقط من نمی گویم که رحمتی شایسته دعوت به تیم ملی است و همه کارشناسان و اهالی فن چنین نظری دارند و معتقدند رحمتی در شرایط فعلی بهترین دروازه بان ایران بوده و جایش در تیم ملی خالی است. او هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی بهترین شرایط را دارد و در تمرینات و مسابقات بهترین
دفاعیه داور ذوب آهن-پرسپولیس: بی تقصیرم!
داور بازی پرسپولیس و ذوب آهن گفت: اگر کمک داور یک درصد به من می گفت در خطای دروازه بان پرسپولیس مردد است، کارت قرمز را بازمی گرداندم. یدالله جهانبازی در گفت وگو با فارس درباره قضاوت خود در بازی پرسپولیس و ذوب آهن و اخراج ایمان صادقی گفت: من در آن صحنه ندیدم که توپ به کدام قسمت از بدن دروازه بان پرسپولیس خورد، اما کمک داور پرچم زد و به من اشاره کرد که توپ به دست ایمان صادقی خورده است و
محرومیت سنگین داور و کمک داور بازی پرسپولیس
داور و کمک داور دیدار پرسپولیس و ذوب آهن در آستانه محرومیت4 جلسه ای قرار گرفتند. به گزارش آنا،یدالله جهانبازی، داورف و علی میرزابیگی، کمک داور، دیدار پرسپولیس و ذوب آهن در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به دلیل اشتباه تاثیرگذار در مسابقه و کسب نمره کمتر از 7 از ناظر داوری مسابقه، 4 جلسه از قضاوت در فوتبال محروم می شوند. در این مسابقه که با نتیجه 2 بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید، داور به اشتباه با درخواست کمک داور، دروازه بان پرسپولیس را در دقیقه 22 اخراج کرد.
محرومیت 4 جلسه ای داور دیدار پرسپولیس و ذوب آهن
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، یدالله جهانبازی و علی میرزابیگی در دیدار پرسپولیس و ذوب آهن در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به دلیل اشتباه تاثیرگذار در مسابقه، چهار جلسه از قضاوت در لیگ برتر فوتبال محروم شدند. این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید که داور به اشتباه با درخواست کمک داور، دروازه بان پرسپولیس را اخراج کرد.
"پرسپولیسی ها" حق دارند ناراحت باشند
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ مهدی رجب زاده در خصوص دیدار ذوب آهن - پرسپولیس که تحت تأثیر اخراج دروازه بان پرسپولیس قرار گرفت گفت: من کارشناس نیستم که در این مورد حرف بزنم و این تصمیمی بود که داور گرفت. تصمیم او تأثیرگذار بود، چون پرسپولیس به اجبار عقب کشید و می خواست بازی به ضربات پنالتی بکشد. پرسپولیسی ها 9 نفره دفاع می کردند و این کار ما را سخت تر کرده بود. ما توپ و
مناظره جنجالی کفاشیان با مایلی کهن درشبکه خبر
جام جهانی چندم شدیم. دستیار گلرهای او اصلاً تخصصی در تمرینات دروازه بانی ندارد اما به راحتی به او اجازه کار می دهید. کفاشیان: اصلاً همه بی تخصص و همه ناوارد، اما ما را به جام جهانی برد. کی روش بهترین امکانات را می خواهد اگر حرص خورده به خاطر تیم ملی بوده تا الان اینقدر تیم را یکدست ندیده بودم. اگر کسی را کنار گذاشته ، خواسته تیم یکدست شود چون یکدستی برایش از یک یا دو ستاره بهتر بوده
روایت معاون روحانی از معضل جدید دختران روستایی/آمدن چندتا انگلیسی که نفوذ نیست/نظر فرزند امام درباره ...
مجلس دهم نخواهند داشت. نظر فرزند امام درباره تسخیر سفارت آمریکا حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد خمینی یادگار امام برای خروج این اتباع آمریکایی از کشور، به فرودگاه مهرآباد رفت تا وقتی گروگان ها آزاد می شوند، با آنها باشد که مطمئن شوند در راه قضیه ای اتفاق نمی افتد.در فرودگاه مهرآباد، وی به سوالات روزنامه نگاران در مورد گروگان های آزاد شده، پاسخ داد که متن بخشی از آن به نقل از
جهانبازی:می توانستم کارت قرمز را پس بگیرم/ درانزلی نظر20میلیاردی کمک داور را تغییردادم
یدالله جهانبازی از اشتباهی که در بازی جام حذفی مرتکب شده، بیش از هر شخص دیگری ناراحت است. او حیثیت داوری اش را در خطر می بیند و از اینکه به حرف کمک داورش گوش کرده، این شب ها و روزها به خودش می پیچد و می گوید: اگر میرزابیگی به من می گفت یک درصد در خطای دروازه بان پرسپولیس مردد است، کارت قرمز را بازمی گرداندم. جهانبازی درباره قضاوت خود در بازی پرسپولیس و ذوب آهن و اخراج ایمان صادقی گفت
رجب زاده: پنالتی روی من گرفته نشد
صراط: هافبک - مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به تصمیم داور دیدار تیمش برابر پرسپولیس گفت: اگر جهانبازی اشتباه کرده باشد، پرسپولیسی ها حق دارند ناراحت باشند. مهدی رجب زاده در خصوص دیدار ذوب آهن - پرسپولیس که تحت تأثیر اخراج دروازه بان پرسپولیس قرار گرفت، گفت: من کارشناس نیستم که در این مورد حرف بزنم و این تصمیمی بود که داور گرفت. تصمیم او تأثیرگذار بود، چون پرسپولیس به اجبار عقب کشید
جزییات تماس بین دونیمه با رختکن داوران فولادشهر/ اصرارکمک داور به پرچم غلط واشتباه جهانبازی
پس از حذف پرسپولیس از گردونه جام حذفی ایران در مرحله یکچهارم نهایی، یدالله جهانبازی سیبل انتقادات هواداران شده و آنها فقط داور دیدار با ذوب آهن را مقصر اصلی حذف تیم شان می دانند. داوری که در دقیقه 22 مسابقه دروازه بان پرسپولیس را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد. به گزارش تابناک ورزشی، قطعا اشتباه بزرگ داور در نتیجه بازی تاثیرمستقیم داشت و طبیعی است که هواداران پرسپولیس از این داور عصبانی
تبریزی: گلم به پرسپولیس را به پدر و مادرم تقدیم می کنم
آوردند. خدا را شکر که برنده بازی شدیم. ما دنبال تکرار قهرمانی در جام حذفی هستیم و باید از پرسپولیس عبور می کردیم. برای اینکه به هدف مان برسیم فرقی ندارد که با چه تیمی بازی کنیم. وی با اشاره به اشتباه داور در اخراج دروازه بان پرسپولیس عنوان کرد: من از آن صحنه فاصله داشتم، ولی ظاهراً توپ به شکم صادقی برخورد کرده بود. به هر حال اشتباهات داوری وجود دارد، ولی ما زمانی که پرسپولیس 11 نفره بود
جهانبازی از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد
به گزارش بولتن نیوز؛ یدالله جهانبازی با نظر علی میرزابیگی در دقیقه 22 بازی پرسپولیس و ذوب آهن تصمیم به اخراج ایمان صادقی دروازه بان پرسپولیس گرفت تصمیمی که اشتباه بود و حتی کمک داور مسابقه هم به اشتباهش اعتراف و از پرسپولیس عذرخواهی کرد. یدالله جهانبازی داور مسابقه اظهار داشت: اگرچه من این تصمیم را براساس نظر کمک داورم گرفتم اما با توجه به اینکه شرایط باشگاه پرسپولیس و هوادارانش را درک می کنم از آنها عذرخواهی می کنم.
همه اشتباهات داوری علیه پرسپولیس
شد و زمینه ساز تک گل آنها و حساس شدن بازی در دقایق پایانی شد. ذوب آهن 2 پرسپولیس 0 مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی؛ دقیقه 21 بازی و خروج ایمان صادقی که به زعم میرزابیگی توپ در بیرون محوطه جریمه با دست دروازه بان پرسپولیس برخورد داشته است. یدالله جهانبازی بدون درنگ دست به جیب شد و کارتی از جیب خود بیرون آورد که اعتراض مشکی پوشان را در این بازی به همراه داشت و در نهایت برانکو مجبور شد
گزارش تکان دهنده صداوسیما از تجمع معتادان در پارک های تهران/ مسئولان: تا 3ماه دیگر همه جمع می شوند
مواد مخدر و ولو شدن معتادان در پارکها پخش شد. خبرنگار با برخی از بانوانی که در پارکها معتادند و مصرف می کنند، صحبت کرد. کشیدن پایپ، مواد فروشی، مصرف کردن مواد، غش کردن معتادان در پارکها و تصاویری از این دست، به سادگی در این گزارش پخش شد. امیر شجاعی، مجری سیاسی تلویزیون دیشب درباره آسیب های اجتماعی حرف زد و گفت 3 ماه پیش مسئولان قول دادند 10 روزه این اشخاص را جمع کنند ولی خبری نشد. او
سکوت داور مغضوب شکست/جهانبازی:من مقصر نبودم، کمک داور خطا گرفت!
خورده است. او دو دستش را بالا برد و به یار حرف حمله کرد و در آن چند لحظه کمک من هم تصور کرده که توپ به دست دروازه بان پرسپولیس خورده است و بعد که صحنه را چند بار آهسته دیدند تازه متوجه شدند که توپ به سینه اش خورده است ولی در آن لحظه هرگز کسی غیر از این متوجه نمی شد چون زاویه کمک من هم طوری بود که دروازه بان را از روبرو نمی دید. صحنه عادی به این صورت بود که خطای هند به نظر می رسید. *باید
جهانبازی: کمکم گفت خطای هند را دیده
صراط: یدالله جهانبازی داور بازی پرسپولیس و ذوب آهن گفت: اگر کمک داور یک درصد به من می گفت در خطای دروازه بان پرسپولیس مردد است، کارت قرمز را بازمی گرداندم. یدالله جهانبازی درباره قضاوت خود در بازی پرسپولیس و ذوب آهن و اخراج ایمان صادقی گفت: من در آن صحنه ندیدم که توپ به کدام قسمت از بدن دروازه بان پرسپولیس خورد، اما کمک داور پرچم زد و به من اشاره کرد که توپ به دست ایمان صادقی خورده است
چرا تیم ملی پناهگاه بازیکنان نیمکت نشین است؟
بازی شان به مدت ها قبل برمی گردد. حتی دروازه بان اول تیم ملی؛ آخرین بازی اش درون دروازه تیم ملی بوده است. علیرضا بیرانوند مدت هاست به نیمکت نفت تهران میخ شده و علیرضا حقیقی باید شانس داشته باشد که در لیست 18 نفره روبین کازان نامش دیده شود. رضا قوچان نژاد بعد از یک مصدومیت سخت و سنگین هنوز فرصت نکرده در ترکیب چارلتون جایی برای خود دست و پا کند. جهانبخش هم مصدومیتش خیلی سخت بوده و هنوز
شاه محمدی: قضاوت جهانبازی بسیار ضعیف بود/ آذری فوتبال بازی نکرده و از این حرف ها زیاد می زند
پرسپولیس نیوز: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: داوری ضعیف بازی با ذوب آهن و بدشانسی بازیکنان پرسپولیس باعث شد تا مقابل ذوب آهن نتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. جمشید شاه محمدی در خصوص داوری تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن در جام حذفی گفت: به نظر من داوری بازی بسیار ضعیف بود و در چند صحنه به ضرر پرسپولیس و چند بار هم به سود ذوب آهن سوت زد و حتی به اشتباه دروازه بان پرسپولیس را اخراج کرد تا همه
نورمحمدی:منظورم کم کاری پرسپولیسی هانبود/عذرخواهی جهانبازی فایده ندارد
ما بیشتر است. شما نگاه کنید ما یک بازی سنگین برابر استقلال داشتیم. بعد از آن هم آمدیم و 90 دقیقه برابر ذوب آهن 10 نفره بازی کردیم و دیگر در دقایق پایانی اصلا تمرکز نداشتیم. وقتی هم که گل اول را خوردیم، شیرازه تیم از هم پاشید و باعث خوردن گل دوم شد. * جهانبازی در صحنه ای که صادقی را اخراج کرد، لبخند روی لب هایش بود که این مورد اعتراض هواداران قرار گرفته است؟ در آن صحنه داور