سایر منابع:
سایر خبرها
شریف ترک و بعدش فلسفه میچینند که اشتباه شده منظورمان این نبود .نمیدونم ما تا کی باید این رفتارهای غیر اخلاقی را با ید شاهد باشیم . اقا نمیخوام با شعور قوم من شوخی بشه .اگه راست میگید این برنامه با زبان فارسی بدون لهجه پخش میکردید انموقع میدید پایتخت نشینها چه میکردند.بس کنید توهین و تحقیر را برای اینکه بفهمید این برنامه فقط یک شوخی سهوی نبوده همینقدر میگم که اگه روزنامه
... کمتر بشه) با این تسهیلات چند تا کارخانه می شه زد ؟؟؟ (تا نرخ بیکاری کمتر بشه و تولید ملی بیشتر) به بهانه بیکار شدن یه تعداد کارگر شرکت های خودروسازی ،چندصد میلیارد تومان اعتبار صرف اونا میشه و بعد میرن جاهای دیگه سرمایه گذاری میکنن !!! اگه یه شرکت خودرو ساز خارجی بخاد تو ایران سرمایه گذاری کنه باید خط تولیدش رو بیاره که نیاز به نیروی کار داره، درسته همین افرادی که بیکار میشن در اونجا مجددا
برنامه اجرا کنن... چنین انسان هایی محاله که خواسته باشن از عمدا به ترک زبانان عزیز و بزرگوار کشورمون اهانت کنن... اگه پدر زحمتکشتون یه شب حواسش نباشه با کفش گلی وارد خونه بشه از خونه بیرونش می کنید؟ به خدا حقشون این نبود. بعد از این همه سال کار نه استخدامی... نه بیمه ای... تازه سال به سال هم حقوق دوستان و همکاران ما در صداوسیما پرداخت نمیشه... این عزیزان عاشقن... عاشق کارشون و صدای خنده مردم شون
دست ندادند و حتی بعضی هایشان واکنش های تاج به حرف های کفاشیان را هم پوشش دادند. بازتاب مخاطبان کفاشیان در بین مردم چهره چندان محبوبی به حساب نمی آید که مصاحبه اش را دست به دست کنند، البته حرف های داغی هم زده نشد که سر و صدایش در فضای مجازی بپیچد. کامنت دانی قسمت اول برنامه هم پر و پیمان نشد و حرف ها کلی بود: اگه پسرت پول نداره پس از کجا پول آورد ماشین رو وارد کرد؟ شما فقط مجوز
بگم دکتر شما خودتو ناراحت نکن خدا کریمه. 8. از فردا تو هر تاکسی بشینیم یارو میگه اون ساختمونو میبینی؟ مال بابک زنجانیه. 9. بعد ها تو تاریخ مینیویسن ما ملتی بودیم که پراید 20میلیونی رو تحریم کردیم ولی دوماه بعدش واسه پراید 34 میلیونی جلو بانک صف واسادیم. 10. بابک زنجانی این همه تُف از کجا آورده که این 22 میلیارد یورو پول نقد رو شمرده ؟! 11. من یک بار رفتم
پدر زحمتکشتون یه شب حواسش نباشه با کفش گلی وارد خونه بشه از خونه بیرونش میکنید؟ به خدا حقشون این نبود. بعد ازین همه سال کار نه استخدامی..نه بیمه ای..تازه سال به سال هم حقوق دوستان و همکاران ما در صداوسیما پرداخت نمیشه..این عزیزان عاشقن...عاشق کارشون و صدای خنده مردمشون... بهنوش بختیاری در نهایت با بیان این مساله که با تمسخر اقوام به شدت مخالف است، مردم را به آرامش دعوت کرد و
با فراری ها پیاده ماند شه و مات شد از این فرزین بشد سپهدار اول، وزیر صدر پناه دوباره خلوتیان مظفرالدین شاه شدند مصدر کار و مقرب درگاه یکی وزیر شد و آن دگر رئیس سپاه شد این چنین چو سپهدار گشت رکن رکین سپس برفتم هر روز هیأت وزرا جواب نامه ی خود را نمودم استدعا ز بعد شش مه، هر روز وعده ی فردا چنین نوشت سپهدار، عرض حال شما به من رسید و
انسان مدرن و عقل محوری او را از زبان یکی از شخصیت های داستان مطرح می کند: "امروز بشر از روی خودپسندی اعتقادش از طبیعت بریده شده و به واسطه ی کشفیات و اختراعاتی که کرده خودش را عقل کل می پندارد و ادعا دارد که همه ی اسرار طبیعت را کشف کرده است. ولی در حقیقت از پی بردن به ماهیت کوچک ترین چیزی ناتوان است. انسان مغرور، پرستش معلومات خود را مدرک قرار داده و می خواهد حادثات طبیعت مطابق فرمول های او
نداره ، با 5 هزار و 10 هزار دردی از اینا دوا نمیشه ، مردم دیگه ماشین بی کیفیت نمیخوان ، حالا شما هی وام بده !!! کمپین به فنا رفت یعنی اراده این همه ادعا به یک وام 25 ملیونی بند بود البته اگه امار درسته باشه ؟ به همین خیال باش کمپین سر جاش هست و خیلی هم محکم تر از قبل شده باریکلا.نه باریکلا .نهههه باریکلا .نه باریکلا. امیدوارم ماجرا پیش فروشای پر شده نباشه