پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۳۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
دیجیاتو ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۲۰:۴۰

استیو وزنیاک با بی میلی از اپل واچ می گوید

استیو وزنیاک از بنیانگذاران اپل، جدیدترین گجت ارائه شده از سوی این شرکت (اپل واچ) که در ساختش مشارکت داشته را با بی میلی مورد تایید قرار داد. آنطور که کارکنان این کمپانی مستقر در کوپرتینو می گویند، او بارها ساعت خود را در خانه جا می گذارد و آنطور که خودش گفته، یادش می رود آن را روی مچش ببندد که این مساله به تعبیر وزنیاک به هیچ وجه خوشایند نیست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)