پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۴۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
8 صبح ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۰:۲۴

کی روش: شاگردانم باید در سرما و گرما بجنگند

سرمربی تیم ملی ایران درکنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل گوام از جنگ بدون بهانه تیمش صحبت کرد. تیم ملی ایران فردابه خاطر مشکلات ویزا ، مصدومیت و محرومیت بازیکنان با تعداد زیادی غایب مواجه است . همچنین گرمای بیش از حد و زمین چمن مصنوعی استادیوم گوام از مشکلات بازی به حساب می آید. اما کی روش می گوید: که بازیکنان من بدون هیچ توجیه و بهانه ای در سرما، گرما، برف یا باران باید همیشه در زمین بجنگند و سعی کنند نتیجه لازم را کسب کنند ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)