چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۵۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تیک ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۵:۲۵

نامه علی دایی به تاج؛ جای حواشی مخرب به فکر معرفی شهدا باشیم

علی دایی در نامه ای سرگشاده به مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ خواستار نامگذاری هفته ای از رقابت های لیگ برتر به نام دو فوتبالیست شهید شد. ، سرمربی تیم فوتبال صبای قم در نامه ای لزوم توجه به الگوسازی های مناسب را مطرح و با گرامیداشت یاد شهیدان امید نسترن و سروان خلبان ابراهیم بازرگان از مهدی تاج خواسته است تا در معرفی این شهدا به اهالی فوتبال گام های جدی بردارد. آقای گل فوتبال جهان نوشته است: جناب آقای مهندس مهدی تاج ریاست محترم سازمان لیگ با سلام و احترام ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)