پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۴۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
تماشاگر ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۹:۵۷

عزیزی پور: خودم هم نمی دانم چرا به ورزشکاران ما ویزا ندادند

امیر عزیزی پور در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: سجاد زارعیان قرار بود برای مسابقاتی که در انگلستان برگزار می شود، راهی این کشور شود و آماده رفتن بود. اما متاسفانه روادید این بازیکن با مشکل رو به رو شد و نتوانست خودش را به مسابقات برساند. فدراسیون کارهای نظام وظیفه این بازیکن را انجام داد و هیچ مشکلی برای حضور در این مسابقات نداشت اما دلیل آنکه نتوانست به این مسابقات برود را خودم هم نمی دانم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)