تریبون های عمومی باید برای تشویق مردم به اسراف نکردن در مصرف آب و دیگر انرژی ها اقدام کنند - خبرگزاری برنا

خبرگزاری برنا ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۱۶

تریبون های عمومی باید برای تشویق مردم به اسراف نکردن در مصرف آب و دیگر ...

آیت الله ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار مدیرعامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان که به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب برگزار شد، با اشاره به آیه جعلنا من الماء کل شیء حی ، اظهار کرد: باید همه ما قدر این نعمت مهم الهی را بسیار بیشتر از وضعیت فعلی بدانیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)