نسل کشی زنان و دختران بومی در کانادا؛ میراثی به جا مانده از دوران استعمار - میزان

میزان ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۲۲:۰۵

نسل کشی زنان و دختران بومی در کانادا؛ میراثی به جا مانده از دوران استعمار

خبرگزاری میزان- تحقیقات انجام شده در مورد قتل یا ناپدید شدن زنان و دختران بومی در کانادا، این پدیده را بازتابی از ویژگی های استعماری و جنسیت زده ریشه دار جامعه کانادایی می داند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)