یکشنبه ۳۰ اردیبهشتساعت ۰۴:۴۸May 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای 9صبح 3 آبان 1396 - 9sobh.ir

9صبح 29 اسفند 1394 9صبح 30 اسفند 1395 9صبح 31 فروردین 1396 9صبح 31 اردیبهشت 1396 9صبح 31 خرداد 1396 9صبح 31 تیر 1396 9صبح 31 مرداد 1396 9صبح 1 شهریور 1396 9صبح 30 مهر 1396 9صبح 30 آذر 1396 9صبح 30 دی 1396 9صبح 30 بهمن 1396 9صبح 28 اسفند 1396 9صبح 1 آبان 1396 9صبح 2 آبان 1396 9صبح 3 آبان 1396 9صبح 4 آبان 1396 9صبح 5 آبان 1396 9صبح 6 آبان 1396 9صبح 7 آبان 1396 9صبح 8 آبان 1396 9صبح 9 آبان 1396 9صبح 10 آبان 1396 9صبح 11 آبان 1396 9صبح 12 آبان 1396 9صبح 13 آبان 1396 9صبح 14 آبان 1396 9صبح 15 آبان 1396 9صبح 16 آبان 1396 9صبح 17 آبان 1396 9صبح 18 آبان 1396 9صبح 19 آبان 1396 9صبح 20 آبان 1396 9صبح 21 آبان 1396 9صبح 22 آبان 1396 9صبح 23 آبان 1396 9صبح 24 آبان 1396 9صبح 25 آبان 1396 9صبح 26 آبان 1396 9صبح 27 آبان 1396 9صبح 28 آبان 1396 9صبح 29 آبان 1396 9صبح 30 آبان 1396 
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۱:۲۵    
غلامی گزینه پیشنهادی وزارت علوم گفت: چنانچه در مسئولیت وزارت نیز قرار بگیرم از تمام توان خود از حقوق شهروندی دانشجویان و همچنین آزادی های تصریح شده در قانون دفاع خواهم کرد و به دانشگاه ها نیز تاکید ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۰۹:۵۶    
با حضور مسئولان اداره روابط عمومی، جمعی از دانش آموزان دو مدرسه دخترانه تهران از موزه و شعبه مرکزی بانک ملی ایران بازدید کردند و از نزدیک با ارایه خدمات ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۰۹:۵۶    
اسامی برندگان سی و هشتمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران منتشر شد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۰۹:۲۰    
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی از صدور یک میلیون و 15 هزار ویزای زایران اربعین حسینی خبر داد و گفت: مردم نگران سفر به عتبات نباشند ویزای صادره تا سه ماه برای خروج اعتبار دارد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۰۹:۱۴    
عضو فقهای شورای نگهبان در جمع نخبگان نظارتی استان یزد به تبیین مبانی فقهی نظریه فقهای شورای نگهبان پیرامون تبصره 1 ماده 26 قانون تشکیلات و وظایف شوراهای اسلامی شهر و روستا پرداخت.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۲۲:۵۳    
رئیس جمهور آمریکا هیلاری کلینتون را به تهیه اسناد جعلی علیه خود متهم کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۲۲:۵۳    
نخست وزیر عراق در صدر هیئت بلند پایه سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی دقایقی پیش وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد ومورد استقبال آقای شریعتمداری وزیر صنعت قرار گرفت.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۲۲:۴۵    
جماران نوشت: حضرت آیت الله العظمی بیات زنجانی درباره عضویت اقلیت های دینی در شوراها و مجلس معتقد است ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۲۲:۳۳    
مجلس نمایندگان آمریکا، شدیدترین تحریم هایی را که تاکنون وجود داشته است، علیه کره شمالی تصویب کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۲۲:۲۴    
رئیس پلیس پایتخت در خصوص ضرب و شتم اخیر 2 روحانی توضیحاتی را ارائه کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۲۲:۱۲    
برخی منابع از نشست فردای پارلمان اقلیم کردستان عراق با هدف انتخاب جانشین مسعود بارزانی خبر دادند.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۲۲:۰۰    
وبگاه ویکلی استاندارد با رد ادعای یک وبگاه دیگر آمریکایی به نقل از یک منبع کاخ سفید نوشته ترامپ هنوز تصمیمی درباره لغو قرارداد فروش هواپیمای بوئینگ به ایران نگرفته است.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۲۱:۵۱    
سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه روز چهارشنبه در دیدار با وزیر دفاع قطر در دوحه قرارداد همکاری نظامی و فنی مشترک امضا کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۲۱:۳۹    
در یک عملیات ویژه پلیس آلمان که شب گذشته در برلین انجام شد مقادیر زیادی سلاح کشف و ضبط شده و یک مظنون به اقدامات خشونت آمیز و از طرفداران اسلام گرایان افراطی دستگیر شد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۲۱:۳۳    
رئیس مجلس در دیدار با قائم مقام وزیر خارجه سوریه گفت: داعش برای سوری ها هزینه زیاد داشت ولی شما با مقاومت توانستید به پیروزی های بزرگی دست پیدا کنید.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۲۱:۲۱    
وزیر خزانه داری آمریکا تاکید کرد واشنگتن برای همکاری با متحدانش در منطقه به منظور مقابله با آنچه تهدیدات ایران خواند، تلاش می کند.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۲۱:۱۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان سفر یوکیا آمانو به تهران در ادامه دیدارهای متقابل میان مدیران آژانس بین المللی انرژی اتمی و مقامات ذی ربط در ایران و با هدف مرور آخرین وضعیت همکاری ها و ارتباطات دو ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۲۱:۰۰    
دیپلمات کره شمالی اعلام کرد تهدید های مقام های این کشور مبنی بر احتمال انجام آزمایش هسته ای در اقیانوس آرام، جدی بوده و در صورت لزوم به واقعیت تبدیل می شود.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۲۰:۵۱    
مشاور امنیت ملی آمریکا همانند دیگر مقامات این کشور ادعاها و اتهامات باطل و بی اساسی را به ایران وارد کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۲۰:۳۹    
سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل آزار و اذیت 8 زن و دختر در تهران خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۲۰:۳۰    
در مناظره داغ روز چهارشنبه دانشگاه زنجان با موضوع پاسخگویی قدرت در نظام جمهوری اسلامی، صادق زیبا کلام و غلامرضا مصباحی مقدم باهم به بحث پرداختند.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۲۰:۲۴    
رئیس پایانه مرزی میرجاوه گفت: اتوبوس زوار پاکستانی اربعین حسینی(ع) شب گذشته در منطقه "تفتان" پاکستان با یک کامیون برخورد کرد که در پی این حادثه 22 زائر جان باختند.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۲۰:۲۱    
نخست وزیر ترکیه اعلام کرد: ما تدابیری را در قبال همه پرسی غیرقانونی اقلیم کردستان اتخاذ کردیم و تاکید داشتیم که این همه پرسی به ساکنان این منطقه و افراد بی گناه که مسوول برگزاری این همه پرسی نبودند ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۲۰:۰۶    
دادستان کل کشور گفت: عده ای دنبال جوسازی هستند تا قوه قضاییه را وارد یک عرصه ای کنند که این قوه کوتاه بیاید در حالیکه قوه قضاییه کوتاه نمی آید و رسیدگی خود را ادامه می دهد و ممکن است منجر به تبرئه یا ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۹:۵۴    
هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، مصوبه هیئت وزیران دولت دهم که پرداخت پاداش پایان خدمت مازاد بر 30 سال برای بازنشستگانی که مجدداً دعوت بکار شده اند را تجویز کرده بود، غیرقانونی دانست و ابطال کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۹:۴۸    
شورای فدراسیون (مجلس سنای روسیه) با صدور بیانیه ای با اشاره به خطر تعلیق اجرای برجام از سوی ترامپ، از کنگره آمریکا خواستار حفظ این توافق هسته ای بین المللی شد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۹:۳۹    
رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ، خواستار تسهیل کمک رسانی مستقیم هلال احمر ایران به مردم مظلوم میانمار شد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۹:۲۷    
نیروهای امنیتی ترکیه 62 نفر از جمله 58 تبعه خارجی را به ظن ارتباط با گروه تروریستی داعش در استانبول دستگیر کردند.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۹:۱۸    
یک روحانی تهرانی روز گذشته با ضربات چاقوی مرد چهل و سه ساله به قتل رسید؛ اکنون پزشکی قانونی نظرش درباره اختلالات روحی و روانی متهم هنگام ارتکاب جرم را اعلام کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۹:۱۲    
به تازگی نامه جدیدی از ایمیل "یوسف العتیبه" سفیر امارات در واشنگتن فاش شده، که از فصل جدیدی پرده برمی دارد که به پروژه همکاری امضا شده بین "محمد بن سلمان" ولیعهد سعودی با "دونالد ترامپ" رئیس جمهور ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۹:۰۳    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه از جف فلیک و باب کورکر دو سناتور آمریکایی به شدت انتقاد کرد و گفت که این دو شانسی برای برگزیده شدن در ایالت های خود به عنوان نمایندگان سنا نداشتند.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۹:۰۰    
امام جمعه موقت تهران گفت: هیچ مسئولی حق ندارد از تحریم ها و تهدیدها بترسد، و نباید در مقابل دشمنان و مستکبران کوتاه بیاید، باید همیشه در مسیر الهی قدم برداشته و به خداوند امیدوار باشیم.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۸:۵۴    
به دنبال انتشار خبری مبنی بر فوت آیت الله حائری شیرازی در فضای مجازی صحت این خبر تایید نشد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۸:۴۲    
وزیرآموزش و پرورش گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان را دو هفته یکبار بررسی می کند ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۸:۳۳    
معاون پزشکی و آزمایشگاهی سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به موضوع آزار جنسی اهورا کودک مازندرانی گفت: در موضوعات کیفری که در مرحله دادرسی است و هنوز اتهام ثابت نشده و حکمی نیز صادر نشده ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۸:۱۵    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر چهارشنبه با یوری کاگوتا موسوینی رییس جمهوری اوگاندا دیدار و گفت و گوکرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۸:۰۳    
مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: با رایزنی های انجام شده در سطح بین المللی پیکر ناخدای ایرانی کشته شده توسط گارد ساحلی سومالی در حال بازگشت به کشور است.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۸:۰۰    
مردم ایران محمدرضا یزدانی خرم را به واسطه حضور و ریاستش در فدراسیون والیبال می شناسند. رییس موفقی که در ادامه به فدراسیون کشتی رفت تا با وجود میل باطنی اش در این رشته فعالیت کند و در دوره ای که طبق ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۷:۵۴    
بر طبق توافقی میان سفارت های سوئیس در تهران و ریاض، برن رسما حافظ منافع ایران و عربستان شد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۷:۴۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات عادل الجبیر در نشستی در لندن گفت: بسیار جای تاسف است که وزیر امور خارجه عربستان سعودی همچنان اصرار دارد همان رویکرد پر اشتباه ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۷:۴۲    
در جریان رسیدگی به گزارش تخلفات منطقه آزاد ماکو یک عضو کمیسیون اقتصادی نسبت به عدم توجه به گزارش کارگروه ها در این کمیسیون انتقاد کرد و رییس مجلس این انتقاد را وارد نداست.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۷:۳۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز شرایط حمل سلاح سرد را تعیین کردند.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۷:۲۴    
استاندار یزد در مورد موضوع مرتبط با عضو زرتشتی شورای شهر یزد، گفت: ما به عنوان یک مسلمان نمیتوانیم به مسائل شرعی بی توجه باشیم منتهی به عنوان مجری قانون باید این امر در قالب قانون تعبیه و ابلاغ شود ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۷:۱۵    
وزیر امور خارجه آمریکا با ادعای اینکه تحریم های آمریکا فعالیت های بی ثبات کننده ایران را هدف قرار داده است، گفت: جنگ ما با مردم ایران نیست، اختلافات ما با حکومت انقلابی این کشور است.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۷:۰۶    
حزب دموکراتیک کردستان عراق اعلام کرد که دوره ریاست مسعود بارزانی در اول نوامبر آینده پایان خواهد یافت و پارلمان اقلیم جانشین وی را انتخاب خواهد کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۴:۲۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از لغو سفر 2 عضو این کمیسیون به ایتالیا و قبرس خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۴:۲۱    
رئیس پلیس امنیت سیستان وبلوچستان از شناسایی و انهدام باند مدلینگ و بازداشت 3 زن فعل در این باند خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۴:۲۱    
رئیس سازمان صدا و سیما ممنوع التصویری شهردار تهران را تکذیب کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۴:۲۱    
یک منبع آگاه از سقوط یک فروند هواپیمای سبک در 300 متری باند فرودگاه آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۴:۲۱    
در جریان ضرب و شتم کودک 5 ساله در سمنان، دو نفر بازداشت شدند.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۴:۱۸    
سامانه بینا ی بانک ملی ایران در دو بعد سخت افزاری و نرم افزاری ارتقا می یابد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۴:۱۸    
رییس کل دادگستری استان تهران از صدور حکم در پرونده شرکای بابک زنجانی خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۴:۱۵    
یک منبع نزدیک به دولت عراق امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، بغداد خواهان لغو کامل نتایج همه پرسی است نه تعلیق آن.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۴:۱۵    
قربانیان عامل اذیت و آزار هشت زن در تهران از روز حادثه گفته و از شیطان پایتخت شکایت کردند.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۴:۱۵    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به جو پایدار کشور طی دو روز آینده، از کاهش دمای استان های ساحلی خزر از روز جمعه (5 آبان ماه) خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۴:۱۵    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به این که معماری سپاه آینده مرهون شناخت انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: یکی از پدیده های مهم بعد از انقلاب اسلامی ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۴:۱۲    
رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه تا وقتی اقتصاد کشور از نفت فاصله نگیرد، بنیان صحیح و امنی به وجود نخواهد آمد، خاطر نشان کردند: بیان این موضوع اقتصادی در این محیط نظامی ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۴:۱۲    
زمانی که سخن از منابع انرژی خاورمیانه به میان می آید همه به یاد نفت می افتند، اما این روزها دولت های منطقه تلاش دارند سایر منابع انرژی و به خصوص انرژی های پاک را توسعه دهند.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۴:۱۲    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی هفته آینده به تهران سفر می کند.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۴:۱۲    
اواخر هفته گذشته مرگ دلخراش کودک گیلانی، توفانی را در رسانه های مکتوب و در دل فضای مجازی به راه انداخت و هنوز مخاطب ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۴:۱۲    
در کشوری که رهبرش تصریح می کنند که می توانید مرا نیز نقد کنید ، چگونه یک عضو شورای نگهبان که منصوب رهبری است می تواند به خود این اجازه را دهد که مخالفت با یک تصمیم را به مقابله با نظام ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۹    
مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: در بانکداری نوین، بانکدار باید به دنبال مشتری باشد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۹    
هیات دولت در جلسه روز چهارشنبه خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری، لایحه سازمان نظام رسانه ای جمهوری اسلامی ایران را با هدف حمایت از حقوق و آزادی های مشروع فعالان رسانه ای و ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۱:۴۸    
نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: هر اقدامی در سطح شهر باید با نظات شورای شهر تهران باشد و شهرداری نیز مجری وظایف قانونی و مصوبات شورای شهر است و این در حالی است که شورا هیچ ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۱:۴۵    
آموزش حقوق شهروندی نباید به صدور گواهی های آموزشی و ضمن خدمت محدود شود و جریان فراگیری و نهادینه سازی این حق ها در جامعه باید به رفتار و عمل تبدیل شود.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۱:۴۵    
در جلسه امروز مجلس شش سوال از سه وزیر دادگستری، کار و نفت اعلام وصول شد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۰:۲۱    
رئیس شورای رقابت با بیان این که از درب کارخانه تا بازار مصرف، افزایش 400 هزار تومانی قیمت خودرو طبیعی است گفت ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۰:۲۱    
زن جوان افغان که به دنبال اختلاف های شدید خانوادگی، شوهرش را درخواب با اسید سوزانده و جانش را گرفته بود پای میز محاکمه ایستاد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۰:۲۱    
جلسه علنی امروز با جدال لفظی میان رئیس مجلس و کاظم دلخوش کارش را آغاز کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۰:۲۱    
روزنامه ایران نوشت: نتایج آخرین تحقیقات سازمان پزشکی قانونی کشور نشان می دهد سال گذشته در ایران حدود 5 هزار و 812 نفر به دلیل مسمومیت با سم، دارو، سوء مصرف مواد مخدر و گاز مونوکسید کربن فوت کرده اند.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۰:۲۱    
حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی اصولگرا ایجاد شکاف در جریان اصولگرایی را رد و تاکید کرد که جمنا در حال ایجاد فرصتی برای جذب همه طیف های اصولگرا از جمله سنتی ها است.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۰:۱۸    
اگرچه آزادسازی نرخ بلیت قطار تا حدودی از آزادسازی نرخ بلیت هواپیما موفق تر بود، ولی به دلیل فراهم نبودن زیرساخت های اجرای این قانون، آزادسازی نتوانست به افزایش تقاضای سفر با قطار منجر شود.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۰:۱۸    
یک مقام ارشد نیروی انتظامی شیراز اظهار داشت: قربانی حادثه تیراندازی شب گذشته این استان، روحانی است. با این حال ماهیت این قتل خانوادگی است و قاتل دارای نسبت فامیلی با مقتول بوده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۰:۱۸    
روزنامه شهروند نوشت: شهلا کاظمی پور، جامعه شناس و پژوهشگر جمعیت گفت: حدود 9 درصد خانوارها در سال 85، 12 درصد در سال 90 و 12,7 درصد در سال 95، زن سرپرست بودند تعداد خانوارهای تک نفره در سال 85 ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۰:۱۸    
عامل قتل خانوادگی ده نفر در جهان آباد فهرج در استان کرمان بامداد امروز به دار مجازات آویخته شد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۰:۱۸    
در حالی که چهار روز به بررسی رای اعتماد وزرای پیشنهادی علوم و نیرو باقیمانده رایزنی ها از سوی آنها با نمایندگان همچنان ادامه دارد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۰:۱۵    
عضو حقوقدان شورای نگهبان تاکید کرد: اظهارنظر فقهی فقهای شورا به اتکای اصل چهارم قانون اساسی از مصادیق اختلاف قوا نیست ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۹:۰۳    
جهان فناوری با سرعتی عجیب و پیش بینی ناپذیر رو به جلو حرکت می کند و طبیعی است که چنین شتاب افسارگسیخته ای همان طور که بر زیست، جامعه، فرهنگ و شیوه اندیشیدن ما تأثیر گذاشته است ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۹:۰۳    
دو مامور نیروی انتظامی پس از آن که به اتهام قتل عمد پای میز محاکمه ایستادند با سرنوشتی متفاوت روبه رو شدند. یکی از آنها با حکم دادگاه به قصاص و دیگری به حبس و پرداخت دیه محکوم شد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۹:۰۰    
روز سه شنبه پس از این که بزرگترین صادرکننده نفت، عربستان سعودی، اعلام کرد برای پایان دادن به عرضه بیش از حد در بازار مصمم شده است، قیمت نفت برنت دوباره به سوی 58 دلار افزایش یافت.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل در بیانیه ای، از روسیه به خاطر وتوی تمدید فعالیت کمیته تحقیق درباره استفاده از تسلیحات شیمیایی در سوریه انتقاد کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۹:۰۰    
دولت چین برای رفع آلودگی هوای پکن به عنوان یکی از آلوده ترین شهرهای دنیا در حال هزینه کرد میلیاردها دلار است و در تازه ترین ابتکار، اتوبوس های برقی را در این شهر راه اندازی کرده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۹:۰۰    
با توجه به منقضی شدن فرمان 120 روزه دونالد ترامپ برای پذیرش پناهجو برای ورود به خاک آمریکا، دولت آمریکا مجدداً محدودیت هایی را برای پذیرش پناهجو از ایران و 10 کشور دیگر وضع کرده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۹:۰۰    
هر کدام از زوایای اجرا شدن یا نشدن رجیستری گوشی های همراه مشکلاتی را به همراه دارد؛ در حالی که مسوولان از زیان های واردشده به دولت به دلیل حجم اعظم گوشی های قاچاق می گویند و راه چاره را رجیستری می ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۷:۵۱    
فردی شامگاه سه شنبه در حوالی باغ دلگشا شیراز در اثر اصابت گلوله به قتل رسید.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۷:۴۸    
ساعت 21 پنجشنبه 27 مهر، عباس 36 ساله صدای عجیبی در ساختمان نیمه کاره همسایه شان در کوی سمنگان، شهرستان سیرجان-واقع دراستان کرمان- شنید.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۷:۴۸    
مهم ترین تاثیرپذیری بازار مسکن از خروج ایالات متحده از برجام و ادامه سیاست های خصمانه علیه کشور ما، از کانال مانع تراشی در مسیر بهبود شرایط اقتصادی صورت خواهد گرفت ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۷:۴۸    
فرید 18 بهار از زندگی اش می گذرد. شاید هیچ وقت فکر نمی کرد نامش یکباره سر تیتر خبرهای حوادث قرار بگیرد. فکر نمی کرد روزی نام هکر را یدک بکشد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۷:۴۸    
امیر حسین آبادی رئیس کانون وکلای مرکز در یادداشتی در روزنامه ایران به نقد سخنان آیت الله یزدی در باره عضویت عضو زرتشتی شورای شهر پرداخته است.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۷:۳۹    
معاون شرکت مخابرات ایران با اشاره به طرح غیرحجمی کردن اینترنت گفت که چون پهنای باند و سیاست گذاری در اختیار دولت است، به نظر می رسد این طرح شدنی باشد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۷:۳۶    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی جزئیات دلایل دیوارکشی خیابان اطراف بهارستان از سوی پارلمان را تشریح کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۷:۳۶    
احمد مسجدجامعی در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:این روزها جلسات بسیاری، این جا و آن جا درباره مراسم راه پیمایی اربعین برگزار می شود.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۷:۳۶    
یک سناتور جمهوری خواه ضمن اعلام انصراف از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 2018 آمریکا، از دونالد ترامپ به شدت انتقاد کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۷:۳۳    
زنی به پلیس شیراز شکایت کرد و گفت با مردی رابطه داشت و حالا آن مرد تهدید کرده است عکس ها و فیلم هایی را از او منتشر خواهد کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۷:۳۳    
روزنامه ی تلگراف دیدگاه "بکی اسبیلمن" روانشناس را منتشر کرد که معتقد است، مسافرانی که صندلی کنار پنجره هواپیما را ترجیح می دهند تمایل زیادی به کنترل کردن تمایلات و خواسته های دیگران دارند.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۷:۳۳    
دادگاه آقای بقایی و اظهاراتی که پس از آن کرد و نیز حضور با زنبیل در دادگاه موجب بازتاب های گسترده ای شد و در نهایت به واکنش تند ریاست محترم قوه قضاییه منجر شد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۷:۳۳    
زندان، انفصال از خدمت، ممنوعیت از اقامت در شیراز و چند مجازات دیگر اینها احکامی است که برای یکی از مدیران پیشین شهری در استان فارس و همدستانش صادر شده است؛ این احکام البته قابل تجدید نظر خواهی است.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۷:۳۰    
مرد سنگدلی که پسر 9 ساله اش را از بالاترین نقطه تقاطع غیرهمسطح امام حسین(ع) معروف به پل کابلی در مشهد به پایین پرت کرد و او را به طرز دلخراشی کشت با صدور حکم دادگاه به 10 سال زندان محکوم شد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۷:۳۰    
روزنامه ایران با عباس سلیمی نمین مصاحبه ای انجام داده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۷:۳۰    
علی کفاشیان اگرچه شاید در میان عامه مردم به یک مدیر موفق لقب نگیرد اما بانی تمام اتفاقات خوب این روزهای فوتبال ایران است.
  • ۱