پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۶:۳۵May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری اهل بیت (ع) 8 اسفند 1396 - abna.ir

خبرگزاری اهل بیت (ع) 28 اسفند 1393 خبرگزاری اهل بیت (ع) 6 اردیبهشت 1394 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 اسفند 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 فروردین 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 خرداد 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 تیر 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 1 مرداد 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 شهریور 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 مهر 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 آبان 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 1 آذر 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 دی 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 بهمن 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 1 اسفند 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 2 اسفند 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 3 اسفند 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 4 اسفند 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 5 اسفند 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 6 اسفند 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 7 اسفند 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 8 اسفند 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 9 اسفند 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 10 اسفند 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 11 اسفند 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 12 اسفند 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 13 اسفند 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 14 اسفند 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 15 اسفند 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 16 اسفند 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 17 اسفند 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 18 اسفند 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 19 اسفند 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 20 اسفند 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 21 اسفند 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 22 اسفند 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 23 اسفند 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 24 اسفند 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 25 اسفند 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 26 اسفند 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 27 اسفند 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 28 اسفند 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 29 اسفند 1396 
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۰    
مصحف نفیس قرآن کریم که حاصل تلاش مشترک ستاد کتابت نور در سایه شمس الشموس و 30 کاتب برگزیده دارالکتابه مرکز طبع و نشر قرآن کریم است، در حوزه هنری رونمایی می شود.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۲۹    
همایش ملی "از گیتی تا کیهان" و اهدای دهمین جایزه علمی و ترویجی حضرت عبدالعظیم(ع) به همت مرکز نجوم و علوم نوین آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و با همکاری انجمن نجوم ایران و انجمن رشد و توسعه دانش ...
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۱۹    
به مناسبت سالروز رحلت حضرت ام البنین، مادر گرامی حضرت ابوالفضل العباس(ع) مراسم عزاداری و سوگواری در حرم کریمه اهل بیت(س) برگزار می شود.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۴۹    
در دومین سالگرد درگذشت فرج الله سلحشور، از کتاب "مبانی سینمای اسلامی" مجموعه ای از یادداشت های این کارگردان فقید به کوشش روح الله عباسی رونمایی شد.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۰۹    
معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران گفت: این مسجد 110 واحد اقامتی با ظرفیت اسکان 700 نفر دارد.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۲۴    
علمای شیعه بحرین در واکنش به صدور حکم های اعدام و عقوبت های شدید دیگر که بطور مستمر توسط سیستم قضایی بحرین علیه مخالفان نظام آل خلیفه صادر می شوند بیانه ای صادر کردند.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۴۴    
رئیس ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان قم گفت: پرداختن به امربه معروف و نهی از منکر به عنوان یک اولویت مهم دینی می تواند بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی جامعه را رفع کند.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۴    
کتاب "حیات فکری و سیاسی امامان شیعه(ع)" نوشته رسول جعفریان به همت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در راولپندی به زبان اردو ترجمه و در تیراژ یک هزار نسخه، منتشر شد.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۹    
معاون آموزش حوزه های علمیه با اشاره به اینکه ریش سفیدان هر قوم و خانواده وظیفه حفظ میراث های نیک و پسندیده را بر عهده دارند ...
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۸:۳۴    
کتاب "همراه مثبت، همراه منفی" از مجموعه کتاب های رهنما از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تجدید چاپ شده و در شمارگان 5 هزار نسخه در قطع جیبی در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۱:۴۴    
عضو مجلس خبرگان رهبری در پی اقدام خصمانه آمریکایی ها علیه جنبش نُجَباء، طی پیامی خطاب به شیخ اکرم الکعبی سیره جهادی رزمندگان مقاومت را ستود.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۱:۰۹    
نماینده سازمان ملل در امور یمن اعلام کرد که تشدید حملات و تجاوزات علیه یمن باعث تشدید بحران اقتصادی در این کشور شده است.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۰:۲۹    
وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه دسیسه ها با دیوار شهادت طلبی مردم خنثی شده است، گفت: اجازه شیطنت و ایجاد ناآرامی را به کسی نمی دهیم.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۴۴    
مردم شهر ایوانکی فردا چهارشنبه 9 اسفندماه ساعت 10:30 صبح پیکر شهید "شیر محمد جعفری" را از مقابل حوزه مقاومت بسیج علی بن ابی طالب(ع) تشییع خواهند کرد.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۳۴    
معاون وزیر امورخارجه روسیه بر پایبندی مسکو به تعهداتش در خصوص برجام تاکید کرد.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۱۴    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا حرم امیرالمؤمنین امام علی(ع) در شهر نجف اشرف در طول سال میزبان میلیون ها نفر از زائرین از داخل و خارج عراق است که برای زیارت به این مکان مقدس می آیند.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۳۹    
امام جماعت شیعیان مسجد امام صادق(ع) و نیز سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان، از غرفه انتشارات مجمع جهانی اهل بیت(ع) بازدید کردند.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۰۹    
جوانترین شاعر عمان با حضور در غرفه انتشارات مجمع جهانی اهل بیت(ع) کتاب خود را به این غرفه اهداء کرد.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۰۴    
کارشناس نظامی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که پس از 3 هفته موفق به بازداشت عامل قتل خاخام اسرائیلی نشده است.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۸:۴۴    
مرکز مطالعات اسرای فلسطین از حبس ابد 511 فلسطینی در زندان های صهیونیستی خبر داد.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۸:۴۴    
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی اظهار کرد: بعید است از همه تلاش های ارزشمند سردار سلیمانی برای انقلاب پرده برداری گردد چرا که فداکاری های ایشان در عرصه های مختلف دفاع و مجاهدت عظیم است و تاثیرات ...
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۸:۱۹    
امارات امروز شنبه سمیناری با عنوان رمزگشایی از حزب الله برگزار کرد که در آن کارشناسانی عربی و غیر عربی شرکت کردند.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۴    
علمای بحرین با صدور پیامی نسبت به احکام ظالمانه آل خلیفه علیه انقلابیان به شدت انتقاد کرده و اظهار داشتند که دستگاه قضایی بحرین حتی از عدالت صوری نیز به دور است.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۹    
هیئتی از احزاب کردستان عراق در دیدار با آیت الله سیستانی اختلافات اربیل-بغداد را بررسی خواهد کرد.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۴    
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن، وتوی قطعنامه پیشنهادی انگلیس در شورای امنیت از سوی روسیه را شکستی سیاسی برای آمریکا و عربستان دانست.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۱۹    
وزارت خارجه سوریه طی نامه هایی به شورای امنیت و دبیر کل سازمان ملل اعلام کرد که شورای امنیت باید مسئولیتش در قبال کشتار مردم سوریه و جنایت های ائتلاف آمریکایی علیه ملت این کشور را بپذیرد.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۰۹    
یک سری پوسترهایی که شبه نظامیان مسلح را در شهرهای اروپایی به تصویر کشیده، در کانون توجه رسانه های اجتماعی قرار گرفته است.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۵۴    
در حمله امروز تروریست ها به منطقه جرمانا در دمشق 6 غیرنظامی زخمی شدند.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۹    
تجمع علمای مسلمان لبنان از کشف سلاح اسرائیل در دیرالزور به عنوان دلیل دیگری بر همدستی این رژیم با تروریست ها یاد کرد.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۴    
قاسمی در واکنش به رفتار اشتباه برخی از کشورها در شورای امنیت گفت: عملکرد آمریکا و انگلیس در سه سال گذشته در شورای امنیت غیر سازنده و در راستای مشروعیت بخشیدن به متجاوزین به یمن بوده است.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۴    
وزارت دارایی یمن اعلام کرد که کسری بودجه دولت یمن طی سه سال تجاوز و تحریم علیه این کشور به بیش از دو تریلیون ریال (یمنی) رسید.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۲۴    
داعش در سایت ها و شبکه های مجازی، طرفداران خود را به حملات تروریستی با خودرو در اروپا و غرب، تشویق کرد.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۴    
پلیس سریلانکا امروز اعلام کرد که در اثر درگیری بین بودایی های افراطی با مسلمانان در شرق این کشور به یک مسجد و چندین مغازه آسیب وارد شد.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۳۴    
روزنامه نوتیسیاس دی نافارا چاپ اسپانیا نوشت: به 95 درصد از دانش آموزان مسلمان در مدارس اسپانیا معارف اسلامی تدریس نمی شود.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۹    
ستاد ارتش ترکیه اعلام کرد: تاکنون 2083 نفر از مخالفان ترکیه در شمال سوریه در عملیات شاخه زیتون کشته شدند.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۴    
ارتش مصر امروز اعلام کرد که سه نفر از نیروهای ارتش این کشور و یازده نفر از تروریست ها در شمال صحرای سینا کشته شدند.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۴    
مراسم بزرگداشت شهدای مظلوم بحرین فرداشب بعد از برپایی نماز جماعت مغرب و عشاء در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می شود.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۴    
کارشناس معارفی حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه خواسته های ما از خداوند باید بنا بر حکمت الهی باشد و مؤمن زیرک همواره دعا می کند اما خودش را تسلیم خدا کرده و راضی به حکمت الهی است ...
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۹    
مدیر مسجد مقام و شبستان های مسجد مقدس جمکران گفت: ثبت نام متقاضیان برای اعتکاف در این مسجد شریف از 10 اسفند برای میزبانی از 900 معتکف خواهر و 900 معتکف برادر، آغاز می شود.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۴۹    
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: یکی از مهمترین راه کارها برای پاک سازی جامعه از کفر و فحشا اقامه نماز با آثار و تشریفات آن است.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۲۹    
مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه در کانال شخصی خود نوشت: نتایج یک نظرسنجی در اروپا نشان داد که بسیاری از اروپایی ها روسیه را بخشی از قاره سبز نمی دانند!
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۲۹    
بالگردهای آمریکایی شب گذشته شمار دیگری از سرکرده های داعش را از منطقه الشدادی در شمال شرق سوریه به یکی از پایگاه های آموزشی خود در حومه جنوبی شهر الحسکه منتقل کردند.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۰۴    
گروهی از گردشگران دانمارکی و فنلاندی در تشرف خود به حرم حضرت فاطمه معصومه(س)، از بخش های مختلف این آستان مقدس بازدید کردند.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۴    
نماینده ایران در سازمان ملل تاکید کرد: مشکل یمن از طریق نظامی و بمباران حل نخواهد شد بلکه به باور ایران می توان فرایندی سیاسی را برای حل این مشکل آغاز کرد.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۹    
حکم اعدام دو جوان بحرینی به اتهام قتل یک پلیس پاکستانی الاصل در منطقه کرباباد در دادگاه استیاف بحرین تایید شد.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۹    
هیأت امنیتی مصر در دیدار با رئیس جنبش مقاومت اسلامی حماس بر لزوم تحقق آشتی ملی در فلسطین تأکید کرد.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۹    
جمعی از مدیران مواکب عراقی دیروز با حضور در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه(س) را غبارروبی کردند.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۹    
گروه طالبان اعلام کرد گفتگوی مستقیم کمک می کند که راه حلی برای مشکل افغانستان پیدا شود، به شرطی که آمریکا خواست های مشروع مردم افغانستان را قبول و با گروه طالبان از راه های صلح آمیز گفتگو کند.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۹    
مدیر دفتر آیت الله بشیر نجفی در عراق تأکید کرد که تروریست های داعش هیچگاه از نامردی و خیانت دست برنخواهند داشت.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۹    
وزیر اوقاف مصر از برگزاری دوره های روانشناسی و جامعه شناسی ویژه ائمه جماعت در این کشور خبر داد.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۹    
جمعی از مستبصرین کشور بوسنی در حرم مطهر امیرمومنان علی(ع) حضور یافتند.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۵۹    
فرآیند تکمیل اطلاعات و ثبت نام نهایی دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع تا تاریخ 30 دی ماه 1385 که علاقمند به تشرف به حج سال 97 هستند، از امروز سه شنبه در سراسر کشور آغاز شد.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۵۹    
همایش الگوی بازار اسلامی با پیام تصویری آیت الله العظمی جوادی آملی و سخنرانی حجت الاسلام دکتر مرتضی جوادی آملی و حجت الاسلام دکتر سید مهدی معلمی برگزار می گردد.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۳۹    
حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی در کربلا سازمان یونیسف را به توجه به کودکان جنگ زده عراقی فراخواند.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۴    
یکی از سخنرانان آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با تأکید بر اینکه خداوند متعال بسیاری از بلاها را از انسان عابد دورنگه می دارد ...
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۵۹    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: کسی که اولویت اولش پاره کردن برجام بود و آنرا بدترین توافق تاریخ آمریکا می داند ...
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۸:۵۴    
یکی از اساتید حوزه علمیه قم گفت: امروزه روحانیون و بزرگان دین باید به نسل جوان توجه بیشتری داشته باشند و به سوالات آن ها پاسخ منطقی دهند چراکه دشمنان اسلام درحال بمباران اعتقادی جوانان هستند.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۳:۰۹    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا آیین غبارروبی ضریح مطهر کریمه اهل بیت(س) با حضور جمعی از مدیران مواکب عراقی برگزار شد.
ابنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۲:۳۴    
جلسه شورای امنیت با دستور کار بررسی وضعیت و تمدید قطعنامه تحریم تسلیحاتی یمن برگزار شد که در این جلسه، روسیه قطعنامه ضد ایرانی پیشنهادی از سوی انگلیس را وتو کرد.