دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۳:۰۰May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 7 اسفند 1397 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 31 خرداد 1397 افکار نیوز 31 تیر 1397 افکار نیوز 31 مرداد 1397 افکار نیوز 31 شهریور 1397 افکار نیوز 30 مهر 1397 افکار نیوز 30 آبان 1397 افکار نیوز 30 آذر 1397 افکار نیوز 30 دی 1397 افکار نیوز 30 بهمن 1397 افکار نیوز 1 اسفند 1397 افکار نیوز 2 اسفند 1397 افکار نیوز 3 اسفند 1397 افکار نیوز 4 اسفند 1397 افکار نیوز 5 اسفند 1397 افکار نیوز 6 اسفند 1397 افکار نیوز 7 اسفند 1397 افکار نیوز 8 اسفند 1397 افکار نیوز 9 اسفند 1397 افکار نیوز 10 اسفند 1397 افکار نیوز 11 اسفند 1397 افکار نیوز 12 اسفند 1397 افکار نیوز 13 اسفند 1397 افکار نیوز 14 اسفند 1397 افکار نیوز 15 اسفند 1397 افکار نیوز 16 اسفند 1397 افکار نیوز 17 اسفند 1397 افکار نیوز 18 اسفند 1397 افکار نیوز 19 اسفند 1397 افکار نیوز 20 اسفند 1397 افکار نیوز 21 اسفند 1397 افکار نیوز 22 اسفند 1397 افکار نیوز 23 اسفند 1397 افکار نیوز 24 اسفند 1397 افکار نیوز 25 اسفند 1397 افکار نیوز 26 اسفند 1397 افکار نیوز 27 اسفند 1397 افکار نیوز 28 اسفند 1397 افکار نیوز 29 اسفند 1397 
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۴    
در چهارمین روز هفته، دلار تا ساعت 4 بعدازظهر توانست مرز 13 هزار و 500 تومانی را حفظ کند، ولی سکه تمام بهار آزادی به زیر سطح 4 میلیون و 700 هزار تومانی رفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۰    
معاون اتاق بازرگانی گفت: گوشت های وارداتی بعد از باز شدن پلمب در خودرو های حامل، تا محل فروشگاه های توزیع اسکورت می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۰۵    
پیش بینی یک کارشناس حوزه کار این است که اگر چه به دلیل شرایط سخت اقتصادی، امسال چانه زنی های دستمزد متفاوت و پیچیده تر از سال قبل خواهد بود اما رقم دستمزد کارگران حتما تا پایان سال تعیین و اعلام ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۷:۱۷    
پس از توافق اوپک و متحدانش برای کاهش 1.5 میلیون بشکه نفت در روز، نفتکش ها نیمی از سفر خود را بدون بار و بدون هیچ سودی طی می کنند تا فقط نفت سبک تولیدکنندگان شیل را حمل کنند .
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۶:۱۷    
کویت و امارات تاکنون آنقدر گاز طبیعی استفاده کرده اند که تبدیل به واردکنندگان خالص گاز طبیعی شده اند.اگر به همین صورت ادامه یابد، کشورهای حاشیه خلیج فارس نمی توانند از بحران مالی فرار کنند .
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۵:۱۷    
یکی از مقامات وزارت خارجه آمریکا در اظهاراتی اعلام کرد آمریکا همچنان هدف خود برای به صفر رساندن صادرات نفت ایران را دنبال می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۴:۴۷    
جهان در سال جاری شاهد افزایش نرخ تورم به 3.83درصد خواهد بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۴:۱۷    
یک کارشناس حوزه انرژی و اقلیم شناسی با تاکید بر اینکه تعهدات ایران در توافقنامه پاریس باید از تعهدات کمی فعلی، به تعهداتی کیفی تغییرکند، گفت:تعهدات کمی هر سال سخت گیرانه تر می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۳:۱۷    
یک مقام مسئول گفت: به دلیل عدم فرهنگ سازی صحیح در زمینه خرید کالای ایرانی، اغلب تولیدکنندگان مجبورند با نشان خارجی محصولات خود را عرضه کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۲:۴۷    
برای خرید مسکن در سعادت آباد باید از متری 16 میلیون تا 19 میلیون تومان هزینه کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۲:۱۷    
یک کارشناس معتقد است که اگر سیاست های لازم برای جذب نقدینگی بخش خصوصی در بخش ساخت و ساز اتخاذ شود می توان روند رشد قیمت مسکن را کنترل کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۱:۴۷    
بازار سهام همیشه گزینه قابل توجهی برای کسب سود و افزایش درآمد محسوب شده است. با این حال در وهله نخست چنین بستری در عین جذابیت، برای بسیاری ناشناخته نیز است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۱:۱۷    
معاون سابق وزیر نیرو گفت: آنچه که به عنوان چالش اصلی در صنعت برق ایران همواره مطرح شده، این است که برق از طرف دولت و مجلس شورای اسلامی، به عنوان یک کالا شناخته شود و این محصول گران بها یک خدمت نباشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۰:۱۷    
عضو هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک، با ابراز تعجب از مصوبه دولت برای آزادسازی واردات در مناطق آزاد گفت: به نظر می رسد دولت با قاچاق، مماشات می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۰:۱۱    
مرکز آمار ایران تورم تولیدکننده بخش های کشاورزی، صنعت، معدن، برق و خدمات را منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۳:۱۵    
رییس کل بانک مرکزی: بعد از گذشت دوماه از برداشت نفت توسط ژاپن، سفیر ژاپن خبر از آغاز عملیات بانکی برای تسویه وجوه ناشی از نفت خریداری شده برای صدور کالا و سایر اقلام بشر دوستانه به ایران داد
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۳:۱۴    
جهان ساز گفت: بنابر آمار10 ماهه گمرک، حدود 48 هزارتن چای وارد شده که نسبت به سال گذشته 2 تا 3 درصد رشد داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۲:۵۶    
رئیس شورای تامین کننده دام زنده گفت: با توجه به آنکه واردات گوشت با ارز نیمایی مراحل اولیه خود را طی می کند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۲:۴۸    
دلار با 300 تومان کاهش 13300 تومان، یورو با 50 تومان کاهش 15550 تومان، درهم با افت 54 تومانی 3622 تومان به فروش رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۲:۰۸    
علی اکبر شامانی مدیرکل دفتر صادرات، در بخشنامه ای به گمرکات اجرایی موضوع ممنوعیت صادرات قند حاصل از شکر سفید را ابلاغ کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۵    
میتسوگو ساتیو سفیر ژاپن در تهران تاکید کرد علیرغم تحریم آمریکا، شرکتهای ژاپنیِ فعال در ایران، در ماه های گذشته حضور خود را در ایران ادامه دادند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۳    
گزارش امروز خودرو حکایت از رکود خرید و فروش خودرو و همچنان رشد قیمت تعدادی از خودروهای داخلی را در بازار دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۸    
رییس سازمان برنامه و بودجه، گفت: تاکنون 12 هزار میلیارد دلار برای واردات کالاهای اساسی با ارز 4200 تومانی تخصیص یافته و سیاست دولت این است که همچنان کالاهای اساسی و مایحتاج مردم را با ارز 4200 تومانی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۵    
رییس فدراسیون صادرات انرژی گفت:اتحادیه اروپا خواهان دریافت برق با ظرفیت 5 هزار مگاوات از طریق گرجستان و اوکراین است، اما بخش خصوصی اجازه صادرات برق ندارد و نمی تواند به این پروژه ها ورودکند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت:وقوع برخی نوسانات اقتصادی در سال های گذشته که بخش مهمی از آنها حاصل تحریم های همه جانبه بوده، درس های مفیدی برای سیاستگذاران اقتصادی کشور داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۰    
وزیر سابق انرژی و صنعت رژیم صهیونیستی به اتهام آنچه که "جاسوسی برای ایران" خوانده شد، به یازده سال حبس محکوم شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۴    
سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران گفت: تا آخر هفته خودرو هایی که تا 16 مرداد ثبت سفارش شده اند با ابلاغیه سران سه قوه ثبت سفارش مجدد می شوند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۲۰    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشاره به عرضه برنج، روغن، شکر و تخم مرغ در نمایشگاه های بهاره گفت: قیمت این کالاها بر اساس قیمت مصوب شرکت بازرگانی و شرکت پشتیبانی امور دام خواهد بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۷    
شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات هفتمین روز اسفند ماه با اُفت بیش از 2082 واحدی به پله 164 هزار و 711 واحدی سر خورد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۴    
پنجاه و هشتمین مجمع عمومی بانک مرکزی روز سه شنبه با حضور رئیس جمهور برگزار شد و در آن پس از ارایه گزارش سیاست های اعتباری و پولی بانک مرکزی ، ترازنامه سال 1396 به تصویب رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۷    
بازارهای هند امروز پس از این که پاکستان اعلام کرد هواپیماهای نظامی هند به مرز هوایی پاکستان در مورد مناقشه کشمیر تجاوز کرده اند،با افزایش تنش های بین دو کشور سقوط کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۱    
رییس کل بانک مرکزی، ذخایر اسکناس کشور و همچنین ذخایر ارزی در خارج از کشور را بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت: این شرایط در آینده بهتر خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۲:۳۹    
معاون وزیر حمل و نقل افغانستان گفت: خط کشتیرانی مستقل افغانستان در بندر چابهار به زودی راه اندازی می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۲:۳۷    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور 19 هزار و 687 مجوز پرواز برنامه ای و فوق العاده برای شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی در ایام نوروز سال 98 تاکنون خبر داد
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۴    
وزیر راه و شهرسازی از بهره برداری راه آهن قزوین-رشت طی هفته آینده با حضور رئیس جمهوری خبر داد وگفت:بر این اساس زمان حمل محموله های ترانزیتی در مقایسه با سایر کریدورها از جمله کریدور ترانزیتی اروپای ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۴    
جلسه ستاد تنظیم بازار به منظور مدیریت قیمت ها در شب عید با حضور وزرای صنعت و جهاد کشاورزی و دادستان کشور برگزار شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۱    
شرکت ملی نفت چین یک اکتشاف بزرگ نفتی را در دریای بوهایی اعلام کرد. ذخایر اثبات شده گاز طبیعی این اکتشاف، بیش از 100 میلیارد متر مکعب است .
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۷    
تهیه جهیزیه مورد نیاز برای آغاز زندگی مشترک بسیار اهمیت دارد اما مگر در این اوضاع و احوال گرانی می توان بدون کسری بودجه جهیزیه ای آبرومند تهیه کرد؟
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۵    
بیکاری مشکل عمده اقشار جامعه به خصوص قشر فارغ التحصیلدانشگاهی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۵    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با تاکید بر اینکه الحاق ایران به توافق نامه پاریس خودتحریمی است،گفت:هزینه اجرای این تعهدات احتمالی 52 میلیارد دلار است و اگر د ولت می خواهد آن را در قالب لایحه به مجلس ارائه ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۷    
مخالفت دولت با تخصیص درآمدهای ناشی از افزایش قیمت بنزین به مردم و تاکید کمیسیون تلفیق بر ضرورت تصمیم گیری درباره موضوع بنزین در قوانین دائمی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۳    
این بار گرانی به نام چای زده شده و این در حالی است که عرضه چای بسته بندی در بازار کاهش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۲    
بانک ملی ایران برای نخستین بار در نظام بانکی کشور، امکان استفاده از کارت ملی هوشمند در سامانه های بانکی را فراهم کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۵    
با تولید و ورود دستگاه خودپرداز فروش سکه طلا به کشور و استقرار دستگاه های VTM با قابلیت خرید سکه طلا در بانک ها، امکان خرید انواع سکه برای مردم فراهم شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۱    
استاندار سیستان و بلوچستان با قدردانی از تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص توسعه سواحل مکران، گفت: چابهار زمان سیر ترانزیت کالا به اروپا را 50 درصد کاهش می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۵۸    
معاون وزیر حمل ونقل هندوستان با اعلام این که تحریم های آمریکا علیه ایران را دور می زنیم، گفت: بر اساس تفاهمنامه چابهار یکی از کشورهایی هستیم که به سرمایه گذاری برای توسعه این منطقه متعهد هستیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۷    
عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس می گوید در لایحه بودجه سال آینده تبصره ای برای مبارزه با پولشویی آمده است و آن را تشریح کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۲    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اعتقاد دارد واکنش اینستاگرامی بانک مرکزی به بخشنامه دولت در زمینه آزادسازی واردات به گرانی دلار دامن زده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۶    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس معتقد است اگرچه گرانی آب و برق و گاز در سال آینده بسیار ناچیز است اما تاثیرات منفی روانی بر جامعه می گذارد با این وجود ثابت نگه داشتن قیمت ها نیز افزایش جهشی آن را در سال ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۳    
وزیر صنعت،معدن و تجارت گفت: در حل مشکلات مردم مجموعه این وزارتخانه خستگی نا پذیر بوده و در راستای تامین کالاهای اساسی مردم برای روزهای پایانی سال و ماه مبارک رمضان تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۶    
پس از آن که اخباری از احتمال تاخیر در زمان خروج انگلیس از اتحادیه اروپا منتشر شد، ارزش پوند در برابر همتایانش افزایش چشمگیری یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۱    
نرخ رسمی یورو در هفتم اسفند با افزایش جزئی نسبت به روز قبل به 4724 تومان رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۶    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با تاکید بر اینکه فراکسیون تمام عملیات گمرک ها را با دقت زیر نظر دارد بیان کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۸    
طبق روال همه ساله قیمت اقلام اساسی در ایام پایانی سال تحت تاثیر مسائل مختلف با روند روبه رشدی در بازار روبرو شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۳    
پس از آنکه دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا از اوپک خواست تا از تلاش هایش برای تقویت قیمت نفت دست بردارد، قیمت نفت که دیروز بیش از 3 درصد افت کرده بود، امروز نیز شاهد کاهش بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۰    
در حالی که به دنبال کاهش ارزش دلار قیمت طلا افزایش یافته است، قیمت فلز پالادیوم به دلیل نگرانی از اعتصاب در بخش معدن آفریقای جنوبی به رقم بی سابقه بالای 1550 دلار رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۲    
ثبت روزانه 20 هزار گوشی در سامانه مسافری درحالی از سوی مسئولان تکذیب نشده که بر اساس این آمار سالیانه خسارت سنگینی در این حوزه از محل فرار مالیاتی به کشور وارد می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۰    
فرصت نه چندان زیاد برای مهار جهش احتمالی نرخ اجاره بهای مسکن نشان می دهد، اگر دولت و یا مجلس از هم اکنون راهکار و برنامه ای برای این موضوع نیندیشند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۶    
شاخص کل بورس تهران روز گذشته برای ششمین روز متوالی به حرکت در مسیر صعودی ادامه داد و با ثبت رشد 763 واحدی بر فراز قله زمستانی ایستاد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۶    
آمارهای بانک مرکزی حاکی از کاهش میزان مطالبات غیرجاری در پایان پاییز است. براساس گزارش پولی و بانکی بانک مرکزی در آذرماه سطح کل مطالبات غیرجاری به رقم 158 هزار میلیارد تومانی رسیده که نسبت به ماه قبل ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۸:۳۳    
در سومین روز هفته، جریان بازار ارز تغییر کرد و بازیگران کاهشی دست بالا را در معاملات در اختیار گرفتند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۸:۲۸    
در شرایطی که تصور می شد همزمان با افزایش قیمت ها در بازار، کاهش تقاضا به عنوان سرعت گیر قیمت ها عمل کند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۸:۲۳    
بررسی ها در مقایسه نرخ تورهای داخلی نوروز 97 با نوروز 98 نشان می دهد بیشترین افزایش قیمت تورها مربوط به تورهایی می شود که وسیله حمل و نقل آن هوایی است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۸:۲۳    
یک پژوهش با بررسی اثر تحریم ها در سال های 1375 تا 1394، اثرگذاری آنها بر روابط تجاری ایران را در دو دوره مورد بررسی قرار داده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۸:۰۷    
روزنامه های اقتصادی امروز سه شنبه 7 اسفند 97 را در اینجا مشاهده کنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۴:۴۸    
براساس آمار گمرک در 9 ماهه سال 97 بیش از 334 تن مداد پاک کن از کشور های مختلف جهان وارد ایران شده است.