چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۲:۳۸May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 30 آبان 1398 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 31 فروردین 1398 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1398 افکار نیوز 31 خرداد 1398 افکار نیوز 1 تیر 1398 افکار نیوز 31 مرداد 1398 افکار نیوز 31 شهریور 1398 افکار نیوز 30 مهر 1398 افکار نیوز 30 آذر 1398 افکار نیوز 30 دی 1398 افکار نیوز 30 بهمن 1398 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 1 آبان 1398 افکار نیوز 2 آبان 1398 افکار نیوز 3 آبان 1398 افکار نیوز 4 آبان 1398 افکار نیوز 5 آبان 1398 افکار نیوز 6 آبان 1398 افکار نیوز 7 آبان 1398 افکار نیوز 8 آبان 1398 افکار نیوز 9 آبان 1398 افکار نیوز 10 آبان 1398 افکار نیوز 11 آبان 1398 افکار نیوز 12 آبان 1398 افکار نیوز 13 آبان 1398 افکار نیوز 14 آبان 1398 افکار نیوز 15 آبان 1398 افکار نیوز 16 آبان 1398 افکار نیوز 17 آبان 1398 افکار نیوز 18 آبان 1398 افکار نیوز 19 آبان 1398 افکار نیوز 20 آبان 1398 افکار نیوز 21 آبان 1398 افکار نیوز 22 آبان 1398 افکار نیوز 23 آبان 1398 افکار نیوز 24 آبان 1398 افکار نیوز 25 آبان 1398 افکار نیوز 26 آبان 1398 افکار نیوز 27 آبان 1398 افکار نیوز 28 آبان 1398 افکار نیوز 29 آبان 1398 افکار نیوز 30 آبان 1398 
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۴۲    
هوای تهران با شاخص 131 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۷:۰۹    
جمع کثیری از مردم انقلابی و ولایتمدار پایتخت در حمایت از منویات مقام معظم رهبری و برائت از اقدامات آشوبگران و اغتشاش گران راهپیمایی کرده و حماسه ای دیگر خلق کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۸:۰۶    
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اعلام کرد: راهپیمایی محکومیت اغتشاشات در شهر تهران روز دوشنبه 4 آذرماه 98 از ساعت 14:30 عصر در میدان انقلاب و خیابان های اطراف برگزار می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۱:۰۵    
دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در تماس تلفنی با اشرف غنی گفت وگو کرد و برقراری آتش بس را پیش شرط مذاکرات صلح در افغانستان دانست.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۶:۱۵    
واتس اپ به عنوان بزرگترین و محبوب ترین اپلیکیشن پیام رسان در جهان بعد از بارها انتشار بیانیه، به کاربران گوشی های مبتنی بر سیستم عامل ویندوزفون هشدار داده است که تنها تا پایان سال 2019 میلادی قادر ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۰    
از بیست وپنجم آبان ماه و اتفاقاتی که در پی اعلام اصلاح قیمت بنزین رخ داد؛ اینترنت خطوط تلفن ثابت و تلفن همراه در برخی نقاط کشور قطع شد و روز بعد قطع سراسری اینترنت در کشور اتفاق افتاد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۰:۳۲    
حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور، در توییتی درباره اغتشاشات اخیر نوشت: عملیات مرصاد 2 کلید خورده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۵    
صحرا کریمی، کارگردان افغانستانی، امروز در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرد: فیلم حوا٬ مریم و عایشه از 18 آذر روی پرده سینماهای ایران می رود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۵    
برادلی بیستر دانشجوی انگلیسی از تولید کوله پشتی خورشیدی خبر داده که سان آپ نام دارد و یک نمونه اولیه از آن با همکاری شرکت نورت فیس تولید شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۹    
پیدا کردن گنج و دستیابی به سکه طلا برای همه خوشایند است، به همین دلیل گاهی اوقات افراد به فکر پیدا کردن گنج می افتند و در اولین اقدام دستگاه گنج یاب را خریداری می کنند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۴    
ستاره شناسان نخستین نمونه از یک خوشه کهکشانی را تأیید کرده اند که تعداد زیادی ستاره در هسته آن متولد می شوند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۸:۲۵    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: به دلیل افزایش تقاضا طی روز های گذشته، صدور کارت سوخت المثنی بین 3 هفته تا 2 ماه زمان نیاز دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۷:۵۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که تسهیلات پروژه اقدام ملی 100 میلیون تومان است گفت: 70 هزار واحد در قالب این طرح در شهر های جدید معرفی شده که به زودی ثبت نام در بعضی استان ها از جمله تهران که ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۶:۲۵    
مهدی قائدی مهاجم دوباره به اوج بازگشتۀ استقلال، وضعیتی نامشخص دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۶:۰۰    
تهیه کننده سریال موسی (ع) گفت: شورجه این روز ها نسبت به گذشته حال بسیار بهتری دارد، ما ابتدا به امر نگران بودیم که وی به محل کار بیاید اما پزشکان توصیه کردند که اتفاقاً حضور وی در محل کار از لحاظ ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۵:۳۰    
معاون رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی مداخله جویانه مدعی حمایت مردم آمریکا از مردم ایران شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۵:۲۵    
در بازار روز خودر و، پژو 207 اتوماتیک با 3 میلیون تومان کاهش به قیمت 172 میلیون تومان رسید و هیوندای النترا 2018 با کاهش 5 میلیون تومانی به قیمت 765 میلیون تومان معامله شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۴:۳۰    
سخنگوی اتحادیه اروپا در بیانیه ای مداخله جویانه، به ناآرامی های ایران واکنش نشان داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۴:۲۵    
لوئیس انریکه رسماً به عنوان مربی جدید تیم ملی اسپانیا معرفی شد و روبرت مورنو بعد از مدت کوتاهی از این تیم رفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۴:۰۰    
پس از اثبات جعلی بودن خبر رسانه های ضدانقلاب در این روزها، امروز نیز خبر کشته شدن فرمانده تیپ 55 هوابرد شیراز در اغتشاشات اخیر تکذیب شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۳:۵۵    
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار گفت: انواع میوه از مبدا که به مراکز عمده فروشی می رسد، به وسیله کامیون های سنگین که با سوخت گازوئیل حرکت می کنند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۲:۵۵    
یک رسانه ایتالیایی مدعی شد مهاجم پرتغالی با جورجینا رودریگس ازدواج کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۲:۳۰    
فرمانده کل ارتش با بیان اینکه مادامی که حرف ما، حرف استقلال است، استکبار در برابر ما ایستاده، گفت: این نبرد تا جایی که آن ها بپذیرند در برابر حق باید دست هایشان را بالا ببرند، ادامه دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۱:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه اظهارات وزیر خارجه آمریکا مبنی بر عدم تعارض شهرک سازی در اراضی اشغالی کرانه باختری با قوانین بین المللی را به شدت رد و محکوم کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۱:۱۰    
دیروز در شهر کلکته هند، شخصی از یک پنجره در بالای یک ساختمان بلند بسته های اسکناس بر سمت بیرون پرتاب می کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۰:۰۷    
علی شجاعی بازیکن تیم امید ایران پس از شکست مقابل قطر اظهار داشت: به نظرم ما از دقیقه اول بازی صاحب توپ و میدان بودیم اما نتیجه به مانفع ما نبود و حسرت می خورم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۰:۰۶    
باشگاه یوونتوس قرارداد خود را با خوان کوادرادو هافبک کلمبیایی تمدید کرد. بر این اساس این بازیکن تا سال 2022 در جمع بانوی پیر ایتالیا حضور خواهد داشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۰:۰۳    
امیر احمدرضا پوردستان امشب در یادواره شهدای بسیجی کشور و شهدای حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) پنج شهری سپاه ناحیه مرکزی رشت در مسجد امام جواد (ع) این شهر با بیان اینکه روح بزرگ ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۰:۰۰    
سهمیه بنزین آذرماه ساعت 24 یکم آذرماه در کارت های سوخت شارژ می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۳:۵۹    
محمدمهدی البیاتی در نشست تحولات اخیر در عراق که در پژوهشگاه بین المللی المصطفی برگزار شد اظهار داشت: این روزها در عراق و لبنان روزهای سختی است و رهبر ایران مدت ها قبل به این مسئله اشاره داشتند که ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۳:۴۸    
نظامیان رژیم صهیونیستی با بولدوزرهای خود روستای العراقیب در منطقه النقب اشغالی را برای یکصد و شصت و هشتمین بار ویران کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۳:۴۱    
"نبیه بری" رئیس مجلس نمایندگان لبنان در پیامی به ملت لبنان به مناسبت هفتاد و ششمین سالروز استقلال این کشور از همه لبنانی ها خواست که از استقلال کشورشان پاسداری کنند و در دام فتنه ها نیفتند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۸    
سخنرانی میشل عون رئیس جمهور به مناسبت هفتاد و ششمین سالگرد استقلال از لحظاتی پیش آغاز شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۶    
کاظم غریب آبادی نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان های بین المللی مستقر در وین روز پنج شنبه در نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی تأکید کرد که کاهش تعهدات هسته ای جمهوری اسلامی ایران ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۳:۱۷    
براساس آخرین اخبار و پیگیریها از دانشگاه ها، اینترنت از حوالی ظهر امروز در برخی از دانشگاههای بزرگ کشور وصل شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۳:۱۴    
غلامعلی حدادعادل در اولین دوره از جشنواره هنری نوجوان نردبان که امروز پنجشنبه 30 آبان در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۳:۱۱    
طبق بررسی های انجام شده تاکنون خطوط ADSL مربوط به مشترکان حقوقی فعال شده و اینترنت مشترکین حقیقی و خانگی در مرحله بعد فعال خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۷    
آقای گل تاریخ لیگ برتر و موتور گلزنی استقلال در اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 در این راه تصمیم بزرگی گرفت تا با خانواده ایران را ترک و برای زندگی به امارات کوچ کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۱    
آیت الله سیداحمد خاتمی عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به انتشار خبری به نقل از وی مبنی براینکه مجلس خبرگان مصوب کرده است که شبکه های مجازی خارجی فعالیت نکنند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۳    
دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا که از زمان حضور در این سمت از هیچ توهینی به مردم ایران فروگذار نکرده روز پنجشنبه ژست حمایت از مردم گرفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۹    
در آستانه 17 ربیع الاول و همزمان با میلاد با سعادت پیامبر مکرم اسلام آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه در نامه ای به محضر مقام معظم رهبری لیستی بیش از 3500 نفره از محکومان را به جهت استفاده از عفو و ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۶    
برایان هوک ، نماینده دولت آمریکا در امور ایران روز پنجشنبه گفت که دولت این کشور از اعتراض ها در ایران بسیار خشنود است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۴    
یک پژوهش جدید نشان می دهد سه چهارم کودکان و نوجوانان کشته شده در تیراندازی های مرگبار یک دهه گذشته آمریکا قربانیان خشونت خانگی بوده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۱    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در تلاش هستیم تا یک بازی دوستانه با تیم بزرگ اروپایی برگزار کنیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۳    
گردان چهارم حفاظت از تأسیسات نفتی کویت وابسته به گارد ملی این کشور، از اجرای تمرین نظامی با هدف افزایش آمادگی در برابر هرگونه حملات به تأسیسات نفتی خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۲    
سخنگوی وزارت بهداشت دولت نجات ملی مستقر در صنعاء، امروز (پنجشنبه) آمار کودکانی که بر اثر انواع بیماری ها، بمباران ها و سوء تغذیه در این کشور جان خود را از دست می دهند را اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۷    
در حملات راکتی و خمپاره ای تروریست ها به محله های اعظمیه ، صلاح الدین ، الزبدیه ، الحمدانیه و الجمیلیه شهر حلب، هفت غیر نظامی سوری کشته شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۵    
حمید استیلی اظهار داشت: ما 3 مسابقه تدارکاتی بسیار مفید برگزار کردیم که از هر نظر به ما کمک کرد. در دقایق ابتدایی بازی امروز غافلگیر شدیم و بچه ها با تمرکز کافی درجریان مسابقه قرار نگرفتند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۷    
راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر در شهر تهران روز دوشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۳    
مهدی افتخاری عصر امروز در نشست خبری اظهار داشت: باید از ظرفیت هنر و رسانه برای انتقال پیام و افزایش آگاهی عمومی در جامعه استفاده کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۵    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که از ماه ها پیش درگیر چند پرونده قضایی است، امروز (پنج شنبه) رسما با سه اتهام روبرو شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۶    
شمار بسیاری از اتحادیه های شرکت برق فرانسه برای اعتصاب در تاریخ پنجم دسامبر (14 آذر) در اعتراض به اصلاحات در حقوق بازنشستگان فراخوان دادند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۸    
ارتش و کمیته های مردمی یمن هواپیمای جاسوسی ائتلاف سعودی را در مرز یمن به عربستان سعودی هدف قرار دادند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۴    
تیم فوتبال امید ایران از ساعت 16 در زمین تمرینی مجموعه لوسیل برابر تیم المپیک قطر قرار گرفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۴    
غیّوم دونوا دوسان مارک ، رئیس اتحادیه قربانیان تروریسم در فرانسه (AFVT) می گوید مسلمان ها بیشترین قربانیان تروریسم در جهان هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۴    
ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز پنجشنبه در واکنش به ادعای مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر حمایت از مردم ایران گفت، واشنگتن عامل اغلب مشکلات کنونی ملت ایران است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۰    
ظهر امروز پنجشنبه 30 آبان ماه، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی به همراه محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد ایران با حضور در وزارت ورزش و جوانان با مسعود سلطانی فر دیدار ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۹    
ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی امروز در مراسم آغاز به کار بنیاد ملی توسعه فناوری گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۲    
جکی ولکات نماینده آمریکا در آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز (پنجشنبه) با انتشار بیانیه ای ایران را به عدم پایبندی به تعهدات پادمانی اش متهم کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۹    
یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه امروز (پنجشنبه) نیروهای ترکیه ای حاضر در شمال سوریه را اشغالگر نامید و گفت که آنها علیه غیرنظامیان دست به جنایت می زنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۶    
رئیس فدراسیون فوتبال در حکمی ابوالفضل حسن زاده محمدی را به عنوان سرپرست کمیته انضباطی معرفی کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۳    
آخرین تمرین تیم پرسپولیس پیش از بازی مقابل نفت مسجدسلیمان امروز برگزار شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۸    
دو جوان که برای تفریح اقدام به پرتاب سیگار روشن به داخل مخزن فاضلاب کرده بودند، دچار حادثه شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۵    
افسردگی چهره ندارد این را نزدیکان کسانی می گویند که قربانی یک اتفاق دردناک شده اند: خودکشی ناشی از افسردگی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۰    
ناجا از شهروندان درخواست کرد فیلم و تصاویر مربوط به ناآرامی های اخیر را به آدرس aminemardom.police.ir ارسال کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۷    
حزب کارگر انگلیس، روز پنجشنبه از اعلامیه انتخاباتی 107 صفحه ای خود رونمایی کرد، که در آن از اصول سیاست خارجی دولت بالقوه تحت رهبری جرمی کوربین رهبر حزب کارگر هم پرده برداری شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۴    
اسرائیل کاتص وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) با تکرار اتهامات بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، از جامعه جهانی خواست تا ایران را تهدید نظامی جهانی اعلام کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۹    
سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد یک خودروی ناشناس قصد داشته تا به همراه دیگر خودرو های مجوزدار وارد محوطه کاخ سفید شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۵    
هنری کیسینجر، وزیر امور خارجه اسبق آمریکا روز پنجشنبه هشدار داد اگر جنگ تجاری بین چین و آمریکا فیصله نیابد، امکان آغاز درگیری مسلحانه وجود دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۳    
فرزاد اصلانی در جلسه ستاد تنظیم بازار که در محل استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: در سطح استان تعداد 70 جایگاه سوخت مایع و 50 جایگاه CNG فعالیت می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۱    
رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان صوت و تصویر کشور از کاهش قیمت لوازم خانگی در کشور خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۲    
معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی گفت: در قانون صراحتا در مورد فروش VPN ها جرم انگاری نشده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۲    
جدیدترین مجموعه پوستر از فیلم محبوب جنگ ستارگان 9 توسط کمپانی سازنده اثر رونمایی شد. نسخه نهم از مجموعه فیلم های جنگ ستارگان به کارگردانی جی. جی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۷    
در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر تیم های فوتبال پرسپولیس و مسجد سلیمان رو در رو هم قراد می گیرند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۶    
یک روانشناس درباره تأثیر فاصله سنی غیرمتعارف در ازدواج توضیحاتی داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۴    
مدیر بنیاد ملی توسعه فناوری گفت: سهم کشور از درآمدهای حاصل از حوزه هاب بسیار ناچیز است که امکان مقایسه آن با دیگر کشور ها وجود ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۴    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز با قیمت 4 میلیون و 120 هزار تومان داد و ستد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۷    
شریعتمداری گفت: پیش بینی می شود 400 میلیون شغل تحت تأثیر فناوری های نوین از بین بروند که 40 درصد آن ها قابل بازگشت هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۷    
تحلیلگر رادیو بین المللی چین ابعاد حمایتهای سیاستمداران آمریکایی از آشوبگران در نقاط مختلف جهان را تحلیل کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۰    
سخنگوی قوه قضاییه از بازداشت عامل انسداد بزرگراه امام علی (ع) طی شب گذشته خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۲    
سفیر آمریکا در اتحادیه اروپا تائید کرد که ترامپ نشست خود با رئیس جمهور اوکراین را مشروط کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۸    
علی ربیعی سخنگوی دولت درباره انتقادها از اقناع نشدن مردم درباره گران شدن بنزین مدعی است که اقناع سازی درباره افزایش قیمت بنزین از چند سال قبل انجام شده بود و تعجب می کنم چرا برخی بزرگان انتقاد می ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۹    
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: دوست دارم تیم من مقابل پرسپولیس پیروز باشد چرا که بحث هواداران و بازیکنان ما در میان است. اگر بگویم پرسپولیس را بیشتر از خودم دوست دارم، دروغ گفته ام.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۸    
سخنگوی رزمایش مدافعان آسمان ولایت گفت: ویژگی منحصر به فرد این رزمایش، حداکثر استفاده از سامانه های بومی است و سامانه 15 خرداد را هم شلیک خواهیم کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۶    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هرجا کالدرون بخواهد بازی می کنم. من سرباز پرسپولیسم و هدفم کمک به تیم است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۵    
کمیته مسابقات اسامی محرومان هفته یازدهم لیگ برتر فصل 99-98 را اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۲    
به دلیل اعتراض به محرومیت سرمربی پرسپولیس، هیچ یک از مربیان این تیم در نشست خبری حاضر نمی شوند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۹    
گران شدن بنزین تصمیمی بود که به شکلی محرمانه گرفته شد و دولت با بد اجرا کردن آن باعث نگرانی مردم شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۰    
سرمربی جدید تیم فوتبال تاتنهام قصد دارد سه بازیکن کلیدی این تیم را حفظ کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۹    
رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان فردا با برگزاری دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان وارد هفته یازدهم می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۵    
پیشکسوت پرسپولیس گفت: بزرگترین مشکل پرسپولیس در حال حاضر گل زنی است و امیدوارم با تدابیر کالدرون این مشکل هرچه سریعتر برطرف شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۵    
هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور امروز در حال برگزاری بوده و قرار است از طریق این آزمون حدود 18 هزار معلم جدید از مهر 99 به مدارس کشور وارد شوند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۳    
نفت مسجد سلیمان بدون غایب در بازی هفته یازدهم مقابل پرسپولیس مصاف خواهد داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۳    
هافبک استقلال می گوید این تیم ترسی از بازی با الریان در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۶    
یک موسسه تحقیقاتی روسی فاش کرد تروریست های موسوم به کلاه سفید به صورت سازمان یافته ای اقدام به قاچاق اعضای بدن مردم سوریه می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۱    
وزرای خارجه ایران و ژاپن طی تماس تلفنی درباره آخرین تحولات مربوط به اجرای برجام و توسعه همکاری های دو کشور گفتگو کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۵    
4 تیم مطرح اروپایی که پیش تر برای داشتن پوچتینو اقدام کرده اند و این روز ها هم هنوز اندک شانسی برای در اختیار داشتن او دارند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۷    
فرزند ملکه رنجبر بازیگر پیکشسوت کشورمان، از آخرین وضعیت و شرایط جسمی این هنرمند گفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۴    
هافبک تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می گوید تیمش توانایی خوبی در استفاده از اشتباهات حریفان دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۰    
قرعه کشی رقابت های جام ملت های فوتبال اروپا2020 در 9 آذر ماه برگزار خواهد شد.
  • ۱