جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۷:۲۸May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 20 فروردین 1400 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 30 اسفند 1399 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1400 افکار نیوز 31 خرداد 1400 افکار نیوز 31 تیر 1400 افکار نیوز 31 مرداد 1400 افکار نیوز 31 شهریور 1400 افکار نیوز 30 مهر 1400 افکار نیوز 30 آبان 1400 افکار نیوز 30 آذر 1400 افکار نیوز 30 دی 1400 افکار نیوز 30 بهمن 1400 افکار نیوز 1 اسفند 1400 افکار نیوز 1 فروردین 1400 افکار نیوز 2 فروردین 1400 افکار نیوز 3 فروردین 1400 افکار نیوز 4 فروردین 1400 افکار نیوز 5 فروردین 1400 افکار نیوز 6 فروردین 1400 افکار نیوز 7 فروردین 1400 افکار نیوز 8 فروردین 1400 افکار نیوز 9 فروردین 1400 افکار نیوز 10 فروردین 1400 افکار نیوز 11 فروردین 1400 افکار نیوز 12 فروردین 1400 افکار نیوز 13 فروردین 1400 افکار نیوز 14 فروردین 1400 افکار نیوز 15 فروردین 1400 افکار نیوز 16 فروردین 1400 افکار نیوز 17 فروردین 1400 افکار نیوز 18 فروردین 1400 افکار نیوز 19 فروردین 1400 افکار نیوز 20 فروردین 1400 افکار نیوز 21 فروردین 1400 افکار نیوز 22 فروردین 1400 افکار نیوز 23 فروردین 1400 افکار نیوز 24 فروردین 1400 افکار نیوز 25 فروردین 1400 افکار نیوز 26 فروردین 1400 افکار نیوز 27 فروردین 1400 افکار نیوز 28 فروردین 1400 افکار نیوز 29 فروردین 1400 افکار نیوز 30 فروردین 1400 افکار نیوز 31 فروردین 1400 
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۰۴:۲۵    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر انقلاب اسلامی حکم حضرت آیت الله خامنه ای درباره شرایط روزه ماه رمضان در زمان شیوع بیماری کرونا را اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۳:۵۴    
استوری سارا منجزی پور را در تصویر مشاهده می کنید.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۸:۱۸    
برای رهن کامل واحد 50 متری در محدوده نارمک به سرمایه 200 میلیون تومانی نیاز است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۸:۱۰    
نیکی کریمی تصویر زیر را در صفحه رسمی خود منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۶:۴۰    
علا عباس بازیکن تیم ملی عراق دچار آسیب دیدگی شدید شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۵:۵۵    
متخصص طب سنتی گفت: در آلرژی بهاری معمولا افراد دچار سرخی چشم و چهره می شوند، سوزش و خارش بینی دارند و رطوبت هایی که سوزان هستند از چشم و بینی خارج می شوند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۱:۲۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس در توئیتی به بازدید از چهار مرکز هسته ای اشاره کرد و از اقتدار صنعت عظیم هسته ای کشور نوشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۰:۱۰    
تصویر ترانه علیدوستی به همراه نوید محمدزاده و مانی حقیقی در پشت صحنه فیلم سینمایی تفریق را مشاهده میکنید.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۵:۰۲    
سرطان سینه رایج ترین سرطان در میان زنان است که تشخیص به موقع آن می تواند به روند درمان بیماری کمک کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۳:۴۳    
دادگاه نظامی لبنان جمعه شب دو لبنانی و یک فلسطینی را به جرم همدستی با دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به اعدام محکوم کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۲:۰۵    
فریبا نادری تصویر زیر را در صفحه رسمی خود منتشر کرد .
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۰:۳۹    
مجید نوروزی ، ایفاگر نقش رسول در سریال پرمخاطب گاندو به مناسبت سالروز تولد سی سالگی اش، پست زیر را در صفحه خود به اشتراک گذاشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۰۹:۴۳    
عکسی از رامبد جوان در کنار همسر اولش ماندانا روحی را مشاهده می کنید .
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۰۸:۵۱    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: تأخیر بیشتر در رفع تحریم های ایران زیان بیشتری به طرف های غربی تحمیل می کند، در حالی که ایران همچنان به پیشرفت خود ادامه می دهد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۰۸:۲۰    
تجربه نشان داده، متاسفانه آنچه بیش از همه در رقابت های انتخاباتی مورد توجه قرار می گیرد شعارهای انتخاباتی است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۰۸:۱۳    
در دو روز آینده وزش باد شدید و گرد و خاک در غرب و جنوب غرب کشور به ویژه در استان های خوزستان، ایلام و کرمانشاه پیش بینی می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۰۷:۳۰    
چند روزی بیشتر به آغاز رمضان المبارک 1442 قمری نمانده و بسیاری تلاش می کنند با وجود شرایط کرونایی به گونه ای به استقبال این ماه بروند که اعمالشان مقبول درگاه الهی قرار گیرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۰۵:۴۹    
ازدحام در واگن های مترو در روزهای کرونایی و شرایط هشدار در شهرهای مختلف، سوژه کارتونی از احسان گنجی در شهرونگ شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۰۴:۱۶    
به دنبال انتشار ویدیویی از یک خودروی حمل شیر در فضای مجازی، رییس پلیس فتای تهران بزرگ توضیحاتی را در این خصوص ارائه و از دستگیری سه تن در رابطه با این موضوع خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۰۲:۳۰    
پرسپولیس در چارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران موفق شد با نتیجه 2 بر صفر از سد نساجی مازندران بگذرد و با 41 امتیاز به صورت موقت به صدر جدول رده بندی صعود کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۰۲:۱۰    
سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو امروز جمعه در نشست خبری پیش از بازی با توندلا شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۰۱:۳۰    
قیمت طلا در معاملات آخرین روز کاری بازارهای جهانی کاهش یافت و از بالاترین رقم یک ماه گذشته که دیروز ثبت کرد، فاصله گرفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۰۱:۱۱    
با توجه به برگزاری متمرکز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظر دارد تا تیم های داوری را با رعایت پروتکل های بهداشتی در هر کدام از کشورهای میزبان مستقر کند تا این تیم های داوری ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۰۰:۴۴    
تحقیقات جدید محققان دانشگاه جورجیا بر روی یک مدل حیوانی نشان داده است که مصرف روزانه نوشیدنی های شیرین شده با قند در دوران بلوغ باعث اختلال در عملکرد یادگیری و حافظه در بزرگسالی می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۰۰:۰۰    
ظهر جمعه در بیمارستان حضرت زینب (س) شیراز یک زن 22 ساله طی یک عمل سزارین 5 قلوهای پسر به دنیا آورد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۳:۵۶    
با هدف اجرای ماده 54 مکرر قانون مالیات های مستقیم مصوب پنجم آذرماه 99 مجلس شورای اسلامی ضرورت دارد تمامی مالکان و سرپرستان خانوار ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۳:۵۲    
جان کربی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا شامگاه جمعه گفت ما فکر نمی کنیم که روسیه در کل درباره کاری که در حال انجام آن است شفاف باشد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۳:۱۹    
از شبکه ان بی سی نیوز، پلیس اعلام کرد که "دیوید هال دیکسون" پلیس پنتاگون که صبح چهارشنبه در ایالت مریلند 2 نفر را به ضرب گلوله به قتل رساند، به قتل درجه دو متهم شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۳:۱۷    
محمود درخشانی شامگاه جمعه اظهار داشت: کارگران هنگام حفاری در محله "دارسیران قدیم" این شهر متوجه وجود یک گلوله خمپاره عمل نکرده در زیر زمین شدند و موضوع را به آتش نشانی اطلاع دادند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۳:۰۹    
این رقابت ها که پیشتر به دلیل تصمیم دولت قطر به عنوان میزبان پنجره سوم مبنی بر لغو کلیه رویدادهای ورزشی به تعویق افتاده بود، طی نشست چهارم هیات رئیسه فیبا به کشور اردن واگذار شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۳:۰۶    
باشگاه نیرو هوایی عراق با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام کرد اخبار مطرح شده مبنی بر استعفای ایوب اودیشو سرمربی تیم به دلیل بیماری صحت ندارد و او فردا در تمرینات تیم حضور پیدا می کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۳:۰۲    
میک والاس نماینده ایرلندی پارلمان اروپا در پیامی در توییتر از اقدام اتحادیه اروپا در کمک به آمریکا در ویرانی عراق انتقاد کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۲:۵۲    
گیلاد اردان ، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد طی نامه ای به شورای امنیت ملل متحد مدعی شد ایران مفاد قطعنامه 2231 این شورا را نقض کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۲:۴۳    
وزرات خارجه روسیه نسبت به اقدام کشتی های آمریکایی در عبور از تنگه بسفر در ترکیه واکنش نشان داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۲:۲۴    
در چارچوب مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا تیم های فوتبال فولاد ایران و العین امارات در ورزشگاه مرسول پارک ریاض به مصاف یکدیگر می روند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۹    
سرمربی تیم فوتبال العین امارات در ارتباط با بازی فردای این تیم مقابل فولاد ایران در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۱    
تمرین تیم فوتبال استقلال تهران د ر حالی امروز پیگیری شد که اعضای تیم پیش از شروع تمرین تست کرونا دادند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۲:۰۶    
مرحله پلی آف سوپرلیگ روسیه از دوشنبه با حضور شش تیم در 2 گروه به میزبانی مسکو و به صورت متمرکز آغاز شد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۱:۵۸    
سایت البوابه عراق مدعی شد به دلیل شکایت ف دراسیون فوتبال ایران از کنفدراسیون فوتبال آسیا به میزبانی بحرین در مسابقات انتخابی جام جهانی 2020 به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) ممکن است تاریخ بازی ها به تعویق ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۱:۵۵    
تیمی ویژه و 15 نفری از مقامات ارشد وزارت دفاع آمریکا از ماه گذشته میلادی در حال برنامه ریزی برای خروج نیرو های آمریکایی از منطقه و آماده سازی برای تقابل با چین است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۱:۵۲    
خبرگزاری آناتولی از مکالمه تلفنی میان ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، و رجب طیب اردوغان همتای ترکه ای او، خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۱:۵۰    
جو بایدن ، رئیس جمهور آمریکا، خواستار افزایش بودجه پنتاگون در سال مالی آینده به 715 میلیارد دلار شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۱:۴۹    
روزنامه سعودی عکاظ از وقوع آتش سوزی در یکی از نیروگاه های برق شهر جده خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۱:۴۸    
آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا با محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر تماس گرفته و دو طرف در این تماس تلفنی موضوعات منطقه را بررسی کردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۱:۲۳    
واشنگتن پست در گزارشی روز چهارشنبه نوشت: چین با بهره گرفتن از تکنولوژی پیشرفته آمریکا در علم تراشه های کامپیوتری؛ هواپیمای مافوق صوت می سازد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۱:۲۰    
فیبا آسیا در نشست چهارم هیات رئیسه خود، ایران را به عنوان میزبان مسابقات بسکتبال زیر 16 سال آسیا اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۱:۱۹    
سرهنگ رضا گودرزی عصر جمعه اظهار داشت که با توجه به بازگشت مسافران و افزایش حجم ترافیک ، جاده کرج - چالوس درحوزه جغرافیایی استان البرز لحظاتی پیش تردد خودروها از میدان امیرکبیر کرج به سمت شمال ممنوع ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۱:۱۷    
سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و رئیس هیأت ایرانی در نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور ایران و گروه 1+4 بعد از نشست امروز (جمعه) کمیسیون مشترک در وین در گفت وگو با ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۱:۰۹    
تیم فوتبال رئال مادرید فردا(شنبه) در حساس ترین بازی هفته در ورزشگاه برنابئو میزبان بارسلونا رقیب سنتی اش است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۰:۳۷    
تیم فوتبال فولاد فردا(شنبه) از ساعت 20:20 به وقت تهران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین امارات می رود.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۰:۳۴    
ژاپن روز جمعه اعلام کرد که سطح هشدار ویروس کرونا را در توکیو افزایش می دهد تا اقدامات سختگیرانه ای برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در آستانه بازی های المپیک فراهم شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۰:۳۱    
تیم فوتبال فولاد فردا(شنبه) از ساعت 20:20 به وقت تهران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین امارات می رود.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۰:۲۸    
آخرین تست اعضای تیم فوتبال تراکتور پیش از حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا منفی شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۰:۲۶    
علیرضا دبیر در جریان مسابقات کشتی کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: متاسفانه حسین نوری اشتباهی داشت در غیر این صورت ما باید 3 سهمیه المپیک کسب می کردیم ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۰:۲۴    
راچل والِنسکی مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا، درخصوص تأثیر نژادپرستی بر سلامت عمومی این کشور هشدار داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۰:۲۱    
یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله پهپادی به اهداف نظامی در فرودگاه ابها عربستان سعودی خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۰:۱۹    
هند روز جمعه به اقدام یک ناو آمریکایی در گشت زنی آزادانه در منطقه اقتصادی ویژه این کشور بدون اجازه قبلی اعتراض کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۰:۱۷    
اختلافات داخلی در میان گروههای مختلف ائتلاف سعودی در یمن در کنار عوامل مهم دیگر، یکی از دلایل ناکامی ریاض در یمن به شمار می رود ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۰:۱۲    
وانگ گان ، نماینده دائم چین در سازمان های بین المللی مستقر در وین روایت خود از نتایج نشست کمیسیون مشترک برجام را بیان کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۰:۱۰    
معاون قضایی دادستان کل کشور در پاسخ به سوالی در خصوص برگشت شرکت ال جی و سامسونگ به بازار لوازم خانگی ایران گفت ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۹:۴۸    
اعضای ارشد کمیته روابط خارجی سنای آمریکا لایحه جامعی را شامل اولویت ها، تعریف اهداف و پیشنهاد ابتکارعمل های خاص برای رقابت استراتژیک آمریکا با چین ارائه کرده اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۹:۴۶    
پس از بروز علائم مشهود کرونا بین اعضای تیم سپیدرود در دو روز گذشته، با صلاحدید کادر پزشکی صبح روز جمعه از تمامی اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم مجددا تست رپید و پی سی آر گرفته شد که پس از مثبت شدن بیش ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۹:۴۴    
کشور هندوستان طی نامه ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که شرایط قرنطینه را خود باشگاه باید اعمال کند و کاری از دست تیم میزبان برنمی آید!
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۹:۴۱    
سرژیو کونسیسائو، سرمربی پورتو در نشست خبری پیش از دیدار با توندلا در لیگ پرتغال به حمایت از مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود پرداخت.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۹:۳۹    
آخرین رقابت کشتی گزینشی قاره ای المپیک 2021 توکیو از صبح امروز (20 فروردین) در آلماتی آغاز شده که فینالیست های اوزان مختلف فرنگی مشخص شده اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۹:۳۸    
سایت "البوابه" عراق نوشت: به دلیل شکایت فدراسیون فوتبال ایران از AFC به خاطر دادن میزبانی انتخابی جام جهانی این گروه به بحرین، ممکن است بازی ها تعویق بیفتد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۹:۳۶    
تیم فوتبال استقلال که خودش را برای بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا آماده می کند، یکشنبه 22 فروردین ساعت 15 با پرواز اختصاصی از فرودگاه مهرآباد راهی کشور عربستان خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۹:۳۴    
برنامه وقت اضافه عراق در خبری اختصاصی مدعی شد ایوب اودیشو، سرمربی تیم نیرو هوایی بعد از صعود تاریخی از مرحله پلی آف با شکست الوحده عربستان به مرحله گروهی استعفا کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۹:۳۰    
برنامه تلویزیونی الدوری مع الولید عربستان شب گذشته به تحلیل اوضاع بحرانی این روزهای الاهلی عربستان پرداخت.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۹:۲۰    
همزمان با گمانه زنی ها پیرامون بازگشت آمریکا به برجام، ریچارد گلدنبرگ کارشناس ارشد مرکز امنیت آمریکایی جدید در رشته توئیتی ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۸:۵۳    
در ادامه رقابت های کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا، حسین نوری نماینده وزن 87 کیلوگرم ایران در دیدار نیمه نهایی برابر فی پنگ از چین در حالیکه در پایان وقت اول دو بر صفر جلو بود در پایان با نتیجه ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۸:۵۱    
سرهنگ پاسدار علی فرامرزی ها از اساتید چتربازی و آموزش های هوابرد نیروی زمینی سپاه در سانحه حین آموزش چتربازی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به خیل یاران شهیدش پیوست.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۸:۴۷    
محمدجواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در توییتی تاکید کرد همه تحریم های ترامپ ضد برجام بوده و باید رفع شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۸:۴۵    
دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز (جمعه) از افزایش تنش ها در شرق اوکراین ابراز نگرانی کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۸:۴۱    
عمر عبدالعزیز از معارضان عربستان سعودی، بر لزوم برکناری محمد بن سلمان ولی عهد این کشور تأکید کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۸:۱۳    
هوآ چونیینگ سخنگوی وزارت امور خارجه چین روز جمعه گفت، خروج آمریکا از برجام عامل تنش بر سر برنامه هسته ای ایران است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۸:۱۲    
محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ، اظهار داشت: متأسفانه ستاد ملی مقابله با کرونا در این ایام نتوانسته به خوبی شرایط را مدیریت کند و همین موضوع سبب بروز خطرات جدی به کشور و ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۸:۰۸    
متیو تولر سفیر آمریکا در عراق در مصاحبه ای گفت که واشنگتن هیچ قصدی برای بستن سفارت خود در بغداد ندارد و دولت بایدن به روند دیپلماتیک برای رسیدن به نتایج مورد نظر، تمرکز کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۸:۰۸    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی با گرامیداشت بیست و دومین سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی، او را از پرچم داران وحدت، اخوت، هماهنگی و هم افزایی ارتش و سپاه برشمرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۷:۳۹    
عزیزی خادم رئیس فدراسیون که تا اینجا انتصاب های معمولا غیرفوتبالی داشته، می گوید قصد دارد از فوتبالی ها کمک بگیرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۷:۲۳    
مرکز فوتبال در ایران ساختمان فدراسیون فوتبال واقع در خیابان سوم سئول است ولی عزیزی خادم رئیس جدید این فدراسیون تصمیم گرفته آن را به کمپ تیم های ملی انتقال دهد. او این خبر را امروز تائید کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۷:۲۱    
با صعود الوحده امارات به مرحله اصلی بازی های لیگ قهرمانان آسیا، گروه پنجم این رقابت ها تکمیل شد و این تیم اماراتی در کنار گوا هند به عنوان تیم میزبان، پرسپولیس و الریان قطر قرار گرفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۷:۱۹    
صبح امروز (جمعه)، تفاهم نامه همکاری دو جانبه میان باشگاه سپاهان و باشگاه زنیت سن پترزبورگ در راستای توسعه همکاری های بین المللی به امضای دو طرف رسید.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۷:۰۹    
باشگاه پرسپولیس یکبار دیگر تاکید کرد تحت هیچ شرایطی مقابل استقلال حاضر نخواهد شد مگر این که استقلال بازی های عقب مانده اش را برگزار کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۷:۰۷    
فولاد خوزستان برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف العین امارات برود.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۶:۵۹    
روز گذشته اخبار خوشی از بیمارستان رازی قائمشهر محلی که نادر دست نشان مربی باتجربه فوتبال ایران در آن تحت مراقبت های ویژه قرار دارد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۶:۵۶    
استقلال در شرایطی به زودی باید در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود که مجیدی در تلاش است همه بازیکنان خود را چه از نظر انگیزه و چه بدنی در اختیار داشته باشد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۶:۴۱    
لالیگا امروز(جمعه) در اتفاقی نادر داور دیدار حساس ال کلاسیکو را یک روز مانده به آغاز به دلیل مصدومیت تغییر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۶:۳۷    
مرجانه گلچین در فضای مجازی تصویری متفاوت از خود را منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۶:۳۴    
دنیا مدنی با انتشار یک عکس از خود مطلبی را در فضای مجازی منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۶:۳۱    
کل کل جالب بهنوش بختیاری در برنامه تلویزیونی را در ادامه خواهید دید.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۶:۲۲    
محمد میرزابیگی، با گلایه از گردش آزادانه 15 هزار بیمار مبتلا به ویروس کرونا در طول تعطیلات عید، افزود ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۶:۱۹    
برنامه سریالیست که برای یادآوری خاطرات خوش مردم از سریال های پخش شده تلویزیون در دوران کرونایی سال 99 طراحی شده بود، با جمع بندی 2 میلیون و 266 هزار و 362 رای مردمی به پایان رسید.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۶:۱۶    
تیم های فوتبال فولاد ایران و العین امارات فردا شنبه در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در شهر ریاض عربستان به مصاف هم می روند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۶:۱۳    
دفتر چونگ سیه کیون در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: نخست وزیر چونگ از طریق این دیدار فرصتی برای تقویت روابط دوستانه سنتی بین کره جنوبی و ایران و توسعه آنها به روشی آینده محور ایجاد خواهد کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۶:۱۱    
فیلیپ در 10 ژوئن 1921 در شهر کورفو در کشور یونان زاده شد و به طور رسمی شاهزاده فیلیپ یونان و دانمارک (به انگلیسی: Prince Philip of Greece and Denmark) نامیده شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۵:۴۶    
اتحادیه فوتبال اروپا با اتمام مسابقات دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به معرفی بهترین بازیکن هفته قاره سبز با انتخاب آراء کاربران پرداخت.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۵:۳۴    
اقدام دولت آمریکا در افزودن چند کمپانی دیگر چینی به فهرست سیاه تحریمی، با واکنش تند دولت پکن مواجه شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۴:۴۰    
کیلیان امباپه تا تابستان سال 2022 با پاریسی ها قرارداد دارد و تا کنون در سه مرحله پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاهش را رد کرده است ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۴:۲۰    
باشگاه پرسپولیس در فصل جاری رقابت های لیگ برتر بازیکنان زیادی را به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه کرد اما همچنان با تاخیر در تمدید قرارداد سه بازیکن ملی پوش خود روبرو است.
  • ۱