شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۵:۵۴May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 16 فروردین 1400 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 30 اسفند 1399 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1400 افکار نیوز 31 خرداد 1400 افکار نیوز 31 تیر 1400 افکار نیوز 31 مرداد 1400 افکار نیوز 31 شهریور 1400 افکار نیوز 30 مهر 1400 افکار نیوز 30 آبان 1400 افکار نیوز 30 آذر 1400 افکار نیوز 30 دی 1400 افکار نیوز 30 بهمن 1400 افکار نیوز 1 اسفند 1400 افکار نیوز 1 فروردین 1400 افکار نیوز 2 فروردین 1400 افکار نیوز 3 فروردین 1400 افکار نیوز 4 فروردین 1400 افکار نیوز 5 فروردین 1400 افکار نیوز 6 فروردین 1400 افکار نیوز 7 فروردین 1400 افکار نیوز 8 فروردین 1400 افکار نیوز 9 فروردین 1400 افکار نیوز 10 فروردین 1400 افکار نیوز 11 فروردین 1400 افکار نیوز 12 فروردین 1400 افکار نیوز 13 فروردین 1400 افکار نیوز 14 فروردین 1400 افکار نیوز 15 فروردین 1400 افکار نیوز 16 فروردین 1400 افکار نیوز 17 فروردین 1400 افکار نیوز 18 فروردین 1400 افکار نیوز 19 فروردین 1400 افکار نیوز 20 فروردین 1400 افکار نیوز 21 فروردین 1400 افکار نیوز 22 فروردین 1400 افکار نیوز 23 فروردین 1400 افکار نیوز 24 فروردین 1400 افکار نیوز 25 فروردین 1400 افکار نیوز 26 فروردین 1400 افکار نیوز 27 فروردین 1400 افکار نیوز 28 فروردین 1400 افکار نیوز 29 فروردین 1400 افکار نیوز 30 فروردین 1400 افکار نیوز 31 فروردین 1400 
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۵:۴۵    
همزمان با شیوع کروناویروس جدید در سراسر جهان، بدیهی است که در کنار تلاش برای دستیابی به روش های موثر و سریعِ مقابله با این همه گیری ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۵:۰۰    
شهرام قائدی تصویر جدیدی از خود و مادرش در فضای مجازی منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۴:۲۵    
این احساس معمولا بدون درد است اما می تواند قابل توجه باشد.این مورمور شدن یا بی حسی شبیه به زمانی است که شما به اندامی که خواب رفته است ، ضربه می زنید و ” حس خنده داری ” به شما دست می دهد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۳:۲۵    
مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا اعلام کرد زنان در مقایسه با مردان، تاثیرات بهتری از تزریق واکسن کرونا و ایمنی در برابر این بیماری از خود نشان داده اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۲:۲۵    
معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران از پیشنهاد قرنطیه 10 روزه تهران به ستاد ملی کرونا خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۱:۲۵    
معاون خدمات شهری شهرداری منطقه 6 گفت: علت سقوط درخت در خیابان ولیعصر محدوده پله سوم تا پارک ساعی، پوسیدگی و بیماری قارچی بر روی درخت است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۰:۲۵    
شما به دلیل شرایط خاصی می توانید به طور موقت یا جزئی بینایی خود را از دست بدهید. از دست دادن بینایی پدیده ی معمولی نیست.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۷:۳۴    
محمدباقر نوبخت با بیان اینکه، اعتبار کافی برای یکسان سازی حقوق بازنشستگان تعیین شده، گفت:90هزار میلیارد تومان در بودجه 1400 برای بازنشستگان تامین اجتماعی لحاظ شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۲:۵۸    
در بامن کاربران از تمام خریدهای آنلاین و حضوری خود درصدی از تراکنش را به صورت امتیاز دریافت می کنند. این امتیاز که منکس نام دارد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۱:۰۷    
سردار سلیمانی گفت: سازمان بسیج در کنار تمامی دستگاه های مسئول بوده و با تمرکز بر پیشگیری و قطع زنجیره ویروس به مبارزه با کرونا می پردازیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۰:۱۵    
سیم آخر برگرفته از یکی از پربیننده ترین مسابقه هایی است که در دنیا در حال برگزاری است و در بیش از 20 کشور در رنکینگ موفق ترین برنامه ها قرار دارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۹:۴۵    
مشاور اجرایی سهام عدالت گفت: با توجه به واریز سود مرحله نخست سهامداران، تاکنون پنجاه درصد سود این سهامداران از طریق شرکت سپرده گذاری به حساب سهامداران واریز شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۸:۵۹    
امروز و فردا در غالب مناطق کشور آسمان صاف و هوا آرام است و افزایش نسبی در مورد بیشتر مناطق به ویژه در بخش های غربی و شمالی کشور رخ می دهد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۸:۵۱    
اولین آنونس بچه مهندس 4 در آستانه پخش این سریال در ایام ماه مبارک رمضان رونمایی شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۸:۳۶    
امیر حسین صادقی با انتشار یک پست کنایه آمیز نسبت به رفتار مجیدی با تدارکات باسابق آبی ها انتقاد کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۸:۳۶    
نسخه دوم انیمیشن محبوب هرج و مرج فضایی این بار با حضور ل برون جیمز اسطوره بسکتبال جهان راهی سینماهای هالیوود خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۸:۳۲    
دو تیم پرسپولیس و پدیده شکایت هایی علیه یکدیگر در کمیته انضباطی مطرح کرده اند و سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات در این باره توضیحاتی ارائه کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۸:۲۹    
تحقق لوازم اجراییِ تفکر درون زا کمی دشوار و زمان بر و وابسته به تلاش و همت ما است. در نقطه مقابل تحقق لوازم اجرایی تفکر غربگرا و وابسته به خارج شاید در ظاهر آسان باشد اما وابسته به عواملی است که ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۸:۲۵    
بیش از 10 سال است رهبر حکیم انقلاب اسلامی، شعار سال را به مقولات و مسائل اقتصادی اختصاص می دهند که این امر نشان می دهد در جنگ اقتصادی قرار داریم و در این میدان باید مختصات قدرت ملی را بر تولید و ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۸:۱۶    
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از ایجاد 300 هزار فرصت شغلی برای مددجویان درسال 1400 خبرداد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۸:۱۶    
جان کری نماینده ویژه جوبایدن در امور آب و هوایی اخیرا درباره احتمال کاهش حضور نظامی آمریکا در منطقه غرب آسیا به نکات قابل تأملی اشاره کرده است ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۷:۴۶    
نماینده تبریز در مجلس با مثبت دانستن تفاهم ایران و چین گفت: اگر بکوشیم سند همکاری های متعددی را با کشورهای همراه جمهوری اسلامی منعقد کنیم عملا از زیر بار فشارها و تحریم ها خارج خواهیم شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۷:۴۶    
زلاتان ستاره سوئدی تیم میلان قراردادش با این تیم را تمدید کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۷:۱۶    
عضو جامعه مدرسین طرح گام به گام برای رفع تحریم ها و احیای برجام را یک فریب آمریکایی دانست و گفت: این طرح پلی برای از بین بردن منافع ملی ایران و افتادن در دام آمریکایی ها است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۷:۱۶    
براساس آنچه که در قانون آمده است تعویض قطعات اصلی خودرو باید براساس آیین نامه انجام شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۷:۱۶    
یحیی زاده گفت : اسپانسرینگ دیگر تنها راه درآمد باشگاه ها نیست، درآمدزایی به صورت مدیایی یکی از بزرگترین مسیرهای کسب درآمد برای ورزش است که در ایران هم زیرساخت هایش در حال آمده سازیست.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۶:۴۵    
با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا، کلیه دیدارهای ورزشی و تمرینات در شهر تهران تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۶:۴۵    
ارتش مگس های الکترونیکی عربستان سعودی در راستای تلاش برای سرکوب مخالفان و منتقدان داخلی و خارجی آل سعود به عنوان بزرگ ترین شبکه جاسوسی در خاورمیانه شناخته شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۶:۱۵    
با اعلام مخالفت فهرست مشترک رژیم صهیونیستی با رئیس حزب مخالف رژیم صهیونیستی، شانس نخست وزیر کنونی این رژیم برای تشکیل کابینه افزایش پیدا کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۵:۱۰    
سپاهان با یک گل سایپا را در هفته نوزدهم لیگ برتر شکست داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۵:۰۰    
وانگ یی وزیر خارجه چین درباره کمبود واکسن برای کشورهای در حال توسعه به دلیل خرید 60 درصد واکسن های تولیدی جهان توسط کشورهای ثروتمند و توسعه یافته هشدار داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۴:۲۵    
کارشناسی داوری بازی استقلال و پیکان را مشاهده می کنید.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۴:۲۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است ژئوپلتیک رژیم صهیونیستی ظرفیتی برای محوریت یک ائتلاف را ندارد و حکومت های عربی که روابط خود را با این رژیم عادی سازی می کنند، محکوم به شکست و سقوط هستند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۳:۵۵    
باشگاه تراکتور در حالی باید تا چند روز دیگر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود که به لحاظ مدیریتی شرایط عجیبی را پشت سر می گذارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۳:۵۰    
روزنامه های پرشمارگان مصر توجه ویژه ای به امضای سند جامع همکاریهای 25ساله ایران و چین نشان دادند و آن را موجب کم اثر شدن تحریم های آمریکا، پایان سلطه دلار بر جهان و تحقق پیروزی تهران ارزیابی کردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۳:۲۰    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در نشست با کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس دغدغه نمایندگان درباره مسائل کلان اقتصادی و بازار سرمایه به ویژه تاثیر بودجه 1400 بر بازار سرمایه مطرح شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۲:۵۱    
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اعتقاد دارد ورود کشورهایی همچون عربستان که محلی از اعراب در مذاکرات برجامی ندارند به هیچ عنوان مورد قبول کشورمان نیست.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۲:۲۵    
گذاشتن یک حبه سیر زیر بالش، یک روش قدیمی و ساده برای داشتن خوابی عمیق و باکیفیت است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۲:۲۰    
عضو کمیته ملی روابط آمریکا و چین معتقد است امضای سند همکاری جامع تهران و پکن یک تحول چشمگیر در عرصه بین المللی است و تلاش های واشنگتن برای منزوی کردن ایران را بی اثر می کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۱:۵۵    
مطالعات جدید نشان می دهد که مصرف برخی از خوراکی ها می تواند مانع از ابتلا به کرونای حاد و حتی مرگ شوند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۱:۵۰    
روند افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در ژاپن برخی استان های این کشور را وداشته است اقدامات مقابله با این ویروس را آغاز کنند بر این اساس مقررات جدید بدون اعلام وضعیت اضطراری اعمال می شود و قرار است یک ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۱:۴۰    
حمید مطهری با اتهام به سازمان لیگ به خاطر بلند بودن چمن ورزشگاه بازی پرسپولیس و پدیده گفت: ایراد اصلی به سازمان لیگ و ناظران است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۱:۳۰    
براساس نتایج نظرسنجی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از هموطنان، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو)، در بهمن ماه سال 99 با کسب امتیاز 784 ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۱:۲۰    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در توئیتی به نامزدهای ریاست جمهوری توصیه کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۱:۱۶    
شاعر و مترجم بر اثر ابتلا به کرونا در سن 48سالگی از دنیا رفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۰:۵۵    
رئیس کمیته کمیسیون امنیت ملی گفت: مجلس یازدهم این باور را دارد که برای رسیدن به یک سرباز کیفی، کارآمد و اثرگذار باید به بررسی و اصلاح قوانین بپردازد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۰:۵۰    
در سایه افزایش نرخ بیکاری در عربستان و فقیر شدن طبقه متوسط جامعه سعودی، تعداد کارگران خارجی در سه ماهه چهارم سال گذشته میلادی 135.4 هزار نفر کاهش داشته یافته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۰:۱۰    
رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از تعطیلی مراکز شماره گذاری در مراکز 11 استان با شرایط قرمز کرونایی و ابطال نوبت های رزرو شده خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۳:۵۸    
امین قاسمی نژاد، مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو در آستانه حضور در استقلال بود، اما این اتفاق رخ نداد و او در مشهد ماند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۳:۵۳    
تیم فوتبال تراکتور 25 فروردین ماه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف تیم پاختاکور ازبکستان برود.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۳:۴۹    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت اولین سالگرد درگذشت حاج محمود اکبرزاده شاعر و مداح اهل بیت(ع) پیامی صادر فرمودند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۳:۴۴    
آمیتاب باچان و دیپیکا پادوکونه دو ستاره سینمای هند در نسخه بازسازی فیلم سال 2015 کارآموز یا همان انترن نقش آفرینی می کنند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۳:۴۱    
هوتن شکیبا این پست را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۳:۳۸    
رهبر حزب یش عاتید رژیم صهیونیستی به نفتالی بنت رهبر حزب یامینا پیشنهاد تشکیل کابینه متحد را داده که طی آن نخست وزیر میان این دو چرخشی باشد و نخست بنت نخست وزیر باشد و پس از آن ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۳:۳۵    
سخنگوی سازمان ملل گفت که از زمان کودتای نظامی در میانمار از اول فوریه (13 بهمن 1399) تا کنون، دست کم 568 نفر کشته شده اند این در حالی است که امکان دارد تعداد کشته شدگان بسیار بیشتر باشد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۳:۳۲    
بهنام بانی این عکس را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۳:۲۹    
امیر جدیدی این عکس را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۳:۲۴    
از هفته سی و دوم رقابت های لیگ فوتبال بلژیک، آنتورپ میزبان اندرلخت بود و متحمل شکست سنگین 4 بر یک شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۳:۲۰    
تیم فوتبال گل گهر در هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل ماشین سازی تبریز با نتیجه 3 بر یک در ورزشگاه شهید سلیمانی شهر سیرجان به پیروزی دست پیدا کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۳:۱۶    
خبرگزاری شینهوا با اشاره به رویکرد اخیر چین نوشت که پکن با پول و دیپلماسی به دنبال نزدیک کردن کشورها به خود و دور کردن آنها از آمریکاست.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۳:۱۲    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری شامگاه دوشنبه مدعی شد که واشنگتن چارچوب زمانی خاصی برای بازگشت به برجام مد نظر ندارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۳:۰۷    
تحلیگران امور منطقه بر این باورند که ائتلاف تحت هدایت عربستان در یمن نه تنها در اهداف خود برای از بین بردن ارتش و کمیته های مردمی یمن شکست خورده ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۳:۰۴    
وزیر امور خارجه چین به ایالات متحده هشدار داد که خود را در موضع برتر و اینکه در مورد امور جهانی حرف آخر را می زند، تصور نکند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۳:۰۰    
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مصاحبه ای با شبکه یمنی المسیره که قرار است فردا شب (سه شنبه) به طور کامل پخش شود، از برخی رژیم های عربی انتقاد کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۲:۵۸    
وزارت دفاع یونان دوشنبه از پرواز جنگنده های نیروی هوایی ترکیه بر فراز بخش هایی از جزایر یونان در شرق دریای مدیترانه خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۲:۵۶    
یک روزنامه آمریکایی دوشنبه به نقل از مقام های پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) نوشت که بهتر است ایالات متحده در توافق محدود کننده برنامه هسته ای ایران تاخیر نکند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۲:۵۴    
رئیس جمهور تونس صبح امروز(دوشنبه) در کاخ قرطاج میزبان احمد ابوالغیط دبیر کل اتحادیه عرب بود و با او درباره فعالیت دبیرخانه اتحادیه عرب و تازه ترین مسائل کنونی کشورهای عربی گفت وگو کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۲:۴۶    
معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (دوشنبه) به منظور شرکت در نشست کمیسیون مشترک برجام، وارد وین پایتخت اتریش شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۲:۳۳    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با انتقاد از سخنان نخست وزیر این رژیم درباره دادستان اسرائیل گفت که نتانیاهو در تلاش برای کودتای دولتی است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۲:۲۸    
عبدالرضا رحمانی فضلی با اشاره به انتخابات به عنوان مهمترین رویداد سیاسی سال جاری گفت: مردمی که پای صندوق رای می آیند باید نماینده سلیقه و فکرشان را در میان نامزدها داشته باشند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۲:۲۵    
چهره های مطرح و سلبریتی ها که عموما از قشر پولدار جامعه محسوب می شوند؛ در تمام دنیا گزینه مورد علاقه سارقان هستند چرا که این دزدان مطمئنند دست خالی از پیش آن ها برنمی گردند!
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۲:۱۲    
امید نورافکن، بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: فقط باید توجه و تمرکزمان روی بازی های خودمان باشد تا به هدفمان و آن چیزی که استحقاق سپاهان است برسیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۲:۱۰    
میرشاد ماجدی در خصوص انتقادهایی که به انتخاب خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی صورت گرفته است عنوان کرد: اجازه بدهید فردا من به این سوال پاسخ بدهم.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۱:۵۶    
علیرضا مرزبان، مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تیم های استقلال و پرسپولیس خیلی راحت می توانند به کورس قهرمانی برگردند و هیچ چیز هنوز مشخص نیست.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۱:۲۴    
انتخاب سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در 16 فروردین 1400 را می توان اولین شوک فوتبال ملی دانست، برخی از علاقمندان فوتبال اسم مجتبی خورشیدی حتی به گوش شان نخورده بود و طولی نکشید که نقدها بر چنین انتخابی ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۱:۲۱    
از هفته سی و دوم رقابت های لیگ فوتبال بلژیک، آنتورپ میزبان اندرلخت است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۱:۱۰    
بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بعد از جلسه دادگاه خود، محاکمه اش را تلاش برای کودتا توصیف کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۱:۰۱    
با اضافه شدن مرتضی تبریزی و فرشید باقری از استقلال به جمع گل گهر سیرجان، اکنون امیر قلعه نویی سال 1400 را با بردی بزرگ استارت زد تا امیدوار به دستیابی به اهداف بزرگ خود در این تیم باشد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از برخورد یک دستگاه بونکر سیمان با سواری پژو در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۲    
بانک جی پی مورگانJPMorgan در یادداشت خود که برای مشتریان این بانک به صورت ایمیل ارسال شد، کاهش نوسان بیت کوین را نکته مثبتی برای علاقه موسسات به این دارایی ذکر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۰:۳۶    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن امروز (دوشنبه) در توئیتی از پایان ماموریتش در انگلستان به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۰:۲۷    
منابع عراقی، عصر امروز (دوشنبه)، گزارش دادند که یک کاروان تجهیزات لجستیکی برای نیروهای آمریکایی مستقر در عراق در استان بغداد منطقه الیوسفیه (مرکز عراق) هدف قرار گرفته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۰:۲۴    
رئیس جمهور ازبکستان در دیدار با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه بر گسترش همکاری ها با جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف تأکید کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۹:۵۶    
هومن حاجی عبداللهی، بازیگر هنرپیشه، مجری تلویزیون، صداپیشه و دوبلور که با نقش رحمت در سریال پایتخت به شهرت رسید در پستی اینستاگرامی خواستار عفو حمید صفت، خواننده موسیقی رپ شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۹:۵۲    
در شرایطی که نزدیک به سه ماه از آغاز تصویربرداری فصل دوم زیرخاکی به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا می گذرد و گروه به صورت پرفشار مشغول کار هستند ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۹:۴۶    
حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، به جزئیات گزارش اخیر وزیر بهداشت به این کمیسیون درباره روند مقابله با بیماری کرونا و توزیع واکسن اشاره کرد و گفت ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۹:۲۸    
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی طی گزارشی عملکرد دولت در بخش مسکن و شهرسازی و عمران شهری را بررسی کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۹:۲۴    
اسحاق جهانگیری از استانداران کشور خواست تا در سال آبی جدید که کشور با خشکسالی روبروست، سازوکار جدی و نظارت بیشتری برای تخصیص دقیق آب تالاب ها در کنار بخش های کشاورزی و صنعت داشته باشند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۹:۲۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بوروکراسی به اسب سرکشی تبدیل شده است به هیچکس پاسخگو نیست و مشکلات فراوانی را در مسیر کسب و کارهای خرد و حتی کلان ایجاد کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۴    
مربی تیم فوتبال سایپا گفت:ا تیم ما در 10-20 دقیقه اول مقابل سپاهان خیلی پراشتباه بازی کرد و اشتباه های فردی زیادی داشتیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۰    
سیامک قلیچ خانی، مدیر رسانه ای تیم فوتبال گل گهر سیرجان توضیحاتی را در خصوص عدم حضور امیر قلعه نویی در نشست های خبری ارائه کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۸:۴۶    
از هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاهی کشور دو دیدار برگزار شد و تیم های گل گهر سیرجان و سپاهان به ترتیب مقابل ماشین سازی و سایپا به پیروزی رسیدند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۸:۴۲    
تیم های سایپا و سپاهان از ساعت 16:30 در آخرین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان با برتری یک بر صفر شاگردان محرم نوید کیا به اتمام رسید.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۸:۲۳    
دیدار دو تیم گل گهر و ماشین سازی تبریز از هفته نوزدهم لیگ برتر و در ورزشگاه شهید سلیمانی با پیروزی 3 بر یک تیم سیرجانی به پایان رسید.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۸:۱۷    
یک کارشناس ارشد در امور غرب آسیا گفت: اسرائیل سند برنامه همکاری جامع ایران و چین را که اخیراً به امضای دو کشور رسید ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۸:۱۱    
وزیر امور خارجه ژاپن در تماس تلفنی با وانگ یی همتای چینی خود درباره مناقشات مرزی ابراز نگرانی کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۸:۰۹    
وزیر امور خارجه چین دوشنبه گفت که کاهش سال ها فشار نظامی و تهدید بر کره شمالی، کلید حل مسئله شبه جزیره کره است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۸:۰۵    
دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی امروز (دوشنبه) با محمد عبدالسلام مذاکره کننده ارشد دولت نجات ملی یمن به صورت تلفنی گفت وگو کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۵:۳۶    
نیما شاهرخ شاهی تصویر زیر را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۴۰    
علی نامداری مشاور هیئت مدیره باشگاه استقلال درخصوص شرایط این باشگاه و حضورش در بین اعضای هیئت مدیره اظهار داشت: من همان هواداری بودم که هستم؛ حکم هواداری از همه حکم ها بهتر است.