پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۳:۰۳Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب ری 26 اسفند 1393 - aftaberey.com

آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۳    
قائم مقام شهردار منطقه 20 از تمهیدات و آمادگی همه جانبه مدیریت شهری این منطقه جنوبی برای مدیریت بحران های احتمالی مراسم چهارشنبه سوری در این منطقه جنوبی خبرداد.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۳    
تابناک نوشت: کنایه قرآنی سایت هاشمی به حکم پسرش
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۳    
متن کامل قانون بودجه سال 1394 کل کشور که دقایقی پیش از سوی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برای اجرا به حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور ابلاغ شد.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۳    
سازمان بسیج دانشجویی با صدور پیامی به مناسبت پایان یافتن سال 93 اعلام کرد: انتقادات دانشجویان هرچند تند و تیز و شاید تلخ، از روی بغض و کینه و بازی های سخیف سیاسی نبوده ...
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۳    
سومین جایزه بین المللی باروت خیس به “مانوئل والس” نخست وزیر فرانسه و جایزه خرس طلایی این دوره از جشنواره باروت خیس به “دی تر کاتلیس” مدیر جشنواره فیلم برلین رسید.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۳    
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از آماده باش 250 نیروی اورژانس و استقرار آنها در 100 نقطه تهران خبر داد و گفت: آمبولانس های ما در 100 نقطه تهران آماده خدمت رسانی هستند.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۳    
بیایید اسفند ماه امسال شعور ایرانی مان را به پیشواز نخستین روزهای بهار بفرستیم و در آرامشی که هم شأن سبک زندگی ایرانی-اسلامی است، به استقبال بهار برویم.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۳    
فرماندار شهرستان پردیس گفت: نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی مهمترین خبر سال 93 و نظام سلامت مهمترین دستاورد دولت در سال 93 بود.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۳    
تحویل سال نو در کنار قبور مطهر شهداء حال و هوایی غیرقابل وصف دارد . هرساله بسیاری از مردم لحظه تحویل سال را مهمان شهدا هستند.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۳    
همزمان با روزملی شهداء و فرارسیدن سال نو طی مراسمی از خانواده معظم شهدای شهرصفادشت قدردانی شد .
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۳    
سالی که در روزهای پایانی آن هستیم دارای فراز و نشیب های مختلف و زیادی بود و شخصیت های مختلفی در آن سهیم بوده اند که در زیر گوشه ای از آن را خواهید خواند.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۳    
کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال کشورمان گفت: والیبال در شهرستان پردیس با برخورداری از شعبه استعدادیابی، شخصیت معرفی ملی پوش به تیم ملی را دارد.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۳    
رییس جمعیت هلال احمر پاکدشت از آغاز طرح امداد و نجات نوروزی با مشارکت 200 داوطلب برای خدمت رسانی به مسافران و گردشگران خبر داد.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۳    
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم غرب استان تهران از کشف 13کیلوگرم مواد روانگردان شیشه و دستگیری سه قاچاقچی خبر داد.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۳    
جانشین فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران گفت: همیاران پلیس نقش موثری در کاهش جرایم و تصادفات داشته اند.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۳    
این کلیپ تلویزیونی که توسط گروهی از سناتورهای اسبق تولید شده است از هفته پیش در چندین شبکه از جمله CNN، فاکس نیوز و MSNBC وابسته به شبکه NBC و همچنین شبکه های محلی در حال پخش می باشد.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۳    
سوتی های 90 در سال 93
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۲۳    
یک منبع دیپلماتیک اروپایی مدعی شده دیدار بین وزیر خارجه ایران و وزرای خارجه سه کشور اروپایی کمکی به کاستن از میزان اختلافات نکرده است.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۳    
آخرین برنامه تلویزیونی نود در سال 93 بامداد سه شنبه خاتمه یافت.