پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۲:۴۴Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب ری 25 اسفند 1393 - aftaberey.com

آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۲:۰۶    
در آستانه آخرین چهارشنبه سال تمامی مراکز آتش نشانی در شهرستان های استان تهران علاوه بر اقدامات پیشگیرانه به صورت آماده باش خواهند بود.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۴۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه مفاسد اقتصادی بدون سند و حتی اسامی در رسانه ها مطرح می شود افکار عمومی را متشنج و دچار اختلال می کند که گاهی رسانه ها نیز به آن دامن می زنند.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۳۶    
فرمانده انتظامی شرق استان تهران در نشست خبری گفت: در نوروز ضمن اینکه از ابتدای سال تلاش شده است که به سمت کشفیات و افزایش امنیت برویم ولی در نوروز این برنامه متفاوت است و به همین دلیل نیز قرارگاه ...
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۲۶    
مسؤول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فیروزکوه با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای چهارشنبه آخر سال، خاطرنشان کرد: بحمدالله حوادث چهارشنبه سوری سنوات اخیر فیروزکوه همگی جزئی بوده است.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۱۶    
سارق حرفه ای به 34 فقره سرقت طلا و جواهرات به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان پاکدشت اعتراف کرد.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۱۶    
فرمانده انتظامی شهرستان قرچک گفت: مواد مخدر بزرگترین سلاح فیزیکی دشمن در جنگ نرم است و ما باید تمام توان خود را برای مقابله با آن بکار ببندیم.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۰۶    
سرپرست اداره کل بورس و اعزام دانشجو سازمان امور دانشجویان در اقدامی پیش دستانه نتیجه کمیته تجدید نظر را اعلام کرد.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۰۶    
این ارگ بزرگ ، 2300 سال قدمت دارد و به عنوان اردوگاه بهاری اشکانیان مورد استفاده قرار گرفته و مورد توجه این افراد بوده است ...
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۷:۴۷    
کارشناس ارشد مسائل منطقه با تاکید بر اینکه تغییر رو یکرد آمریکایی در قبال سوریه نشان از شکست استراتژیک آمریکا از جبهه مقاومت دارد، گفت: مقدمه فروپاشی اسرائیل را آماده کرده است ...
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۷    
روز گدشته جزئیات حکم صادر شده در پرونده بین المللی آقازاده جنجالی “م.ه” مشخص شد.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۷    
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای ساعت 15 یکم فروردین ماه در رواق امام خمینی حرم رضوی برگزار می شود.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۷    
مسئول آتش نشانی شهرستان پیشوا با بیان توصیه ها و هشدارهای ایمنی در خصوص چهارشنبه آخر سال تصریح کرد: انفجار فقط 250 گرم مواد ساخت ترقه می تواند یک آپارتمان را به شدت تخریب و ویران کند.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۷    
زوج جوان آغازین شادی زندگی مشترک خود را با معلولان جسمی و حرکتی به اشتراک گذاشتند و آسایشگاه کهریزک را به تالارهای شیک و باکلاس و گران قیمت ترجیح دادند تا با تقسیم نمودن شادیشان شاهد لبخندهای فرشتگان ...
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۷    
سید افقهی کارشناس مسائل سیاسی با اشاره این که حرکت فتنه گران در سال 88 موجب شیر شدن دشمن قسم خورده ما شد خاطرنشان کرد ...
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۷    
برخورد یک دستگاه پراید با تریلی در بلوار پلیس شهریار جان یک نفر را گرفت.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۲۷    
درگیری های شهر تکریت به شدت میان نیروهای امنیتی عراقی و تروریست های داعش بالا گرفته است و با تشدید نبرد در شمال و جنوب زادگاه صدام، دیکتاتور عراق ...
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۷    
علی رضا شریفی از ویژه برنامه های نوروزی برج میلاد در ایام نوروز خبر داد و گفت:برنامه های نوروزی برج میلاد از 27 اسفند آغاز شده و تا 14 فروردین 94 از ساعت 10 صبح الی 22 شب ادامه خواهد داشت.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۳۷    
در آستانه فرارسیدن سال جدید، نرم افزار تلفن همراه KHAMENEI.IR شامل آرشیو تمامی سخنرانی ها و پیام های رهبر انقلاب در 25 سال اخیر، برای سیستم عامل های اندروید(Android) و آی.او.اس(IOS) منتشر شد.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۷    
جوان 32 ساله با سقوط در کانال فاضلاب عریض شهریار جان خود را از دست داد.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۷    
مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان تهران گفت: فریضه الهی نماز جمعه برای نخستین بار پس از تعطیلات نوروز در بخش جلیل آباد شهرستان پیشوا اقامه خواهد شد.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۷    
حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی در پیامی به یادواره سرداران و امیران شهید شهرستان پیشوا و شهدای مسجد حضرت امام خمینی (ره) تصریح کرد ...
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۷    
مدیر قرارگاه جهادی معبری به آسمان گفت: 170 تن از جهادگران اسلامشهری برای یاری رسانی به مردم نقاط محروم استان کرمانشاه راهی این استان شدند.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۷    
همزمان با نزدیک شدن روزهای پایانی سال و عید نوروز، 14هزار تن سیب و پرتقال با نرخ دولتی از 26 اسفندماه در شهرقدس توزیع می شود.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۷    
رییس اتاق اصناف شهرستان فیروزکوه گفت: برای پاسخگویی به نیاز شهروندان و اهالی شهرستان، نمایشگاه بهاره فیروزکوه تا پایان اسفندماه دایر خواهد بود.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۷    
طلبه شهید سید مصطفی محمودی انسانی فهیم ، کوشا ، متخلق ، دلسوز و متعهد بود . او که در دامن پدر عالم و متقی و مادر عفیفه و پاکدامن پرورش یافته بود
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۷    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی رباط کریم گفت: آگاه سازی و دادن هشدارهای لازم به شهروندان خصوصاً دانش آموزان از خطرات ناشی از بی احتیاطی در استفاده از مواد آتش زا از مهمترین برنامه های پیش رو این سازمان در ...
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۷    
معاون سلامت وزارت آموزش پرورش از آموزش 13 میلیون دانش آموز برای پیشگیری از خطرات چهارشنبه آخر سال خبر داد و از خانوادها خواست نظارت دقیق بر فرزندان خود در این روز داشته باشند.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۷    
با هوشیاری عوامل انتظامی شهرستان فیروزکوه هشت هزار و 150 عدد انواع مواد محترقه در شهرستان کشف و ضبط شد.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۷    
آیین غبارروبی مضجع مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم (علیه السلام) در شهرستان پیشوا برگزار شد.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۳۷    
مدیرکل نشر و ریالی بانک مرکزی گفت: مبلغ اسکناس نو ارایه شده در مجموع 6 هزار میلیارد تومان در تهران و 8.7 هزار میلیارد تومان در شهرستان است که با توجه به نیاز متقاضیان نیز افزایش خواهد یافت.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۲۷    
بدیهی است، توالی امور نادرست و شدت سکولاریسم پنهان وقتی به یک بیماری مسری تبدیل شود، فرد، گروه و احزاب را به عدم مرز بندی با دشمنان در فتنه ها می کشاند و در نهایت موجبات همدستی با دشمنان و سقوط و ...
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۸:۴۷    
در جلسه یکشنبه شب شورای عالی کار، نمایندگان کارگران، کارفرمایان و دولت حداقل دستمزد سال آینده مشمولان قانون کار را با 17 درصد افزایش نسبت به سال جاری معادل 712425 تومان تعیین و تصویب کردند.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۸:۲۷    
همزمان با دهه فاطمیه، نمایش آئینی هر روز در میدان امام حسین(ع) برگزار می شود.