چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۷:۵۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب ایلام 9 خرداد 1400 - aftabilam.ir

آفتاب ایلام 29 اسفند 1394 آفتاب ایلام 2 فروردین 1399 آفتاب ایلام 31 فروردین 1400 آفتاب ایلام 31 اردیبهشت 1400 آفتاب ایلام 31 تیر 1400 آفتاب ایلام 1 مرداد 1400 آفتاب ایلام 31 شهریور 1400 آفتاب ایلام 6 مهر 1400 آفتاب ایلام 1 خرداد 1400 آفتاب ایلام 2 خرداد 1400 آفتاب ایلام 3 خرداد 1400 آفتاب ایلام 4 خرداد 1400 آفتاب ایلام 5 خرداد 1400 آفتاب ایلام 6 خرداد 1400 آفتاب ایلام 7 خرداد 1400 آفتاب ایلام 8 خرداد 1400 آفتاب ایلام 9 خرداد 1400 آفتاب ایلام 10 خرداد 1400 آفتاب ایلام 11 خرداد 1400 آفتاب ایلام 12 خرداد 1400 آفتاب ایلام 13 خرداد 1400 آفتاب ایلام 14 خرداد 1400 آفتاب ایلام 15 خرداد 1400 آفتاب ایلام 16 خرداد 1400 آفتاب ایلام 17 خرداد 1400 آفتاب ایلام 18 خرداد 1400 آفتاب ایلام 19 خرداد 1400 آفتاب ایلام 20 خرداد 1400 آفتاب ایلام 21 خرداد 1400 آفتاب ایلام 22 خرداد 1400 آفتاب ایلام 23 خرداد 1400 آفتاب ایلام 24 خرداد 1400 آفتاب ایلام 25 خرداد 1400 آفتاب ایلام 26 خرداد 1400 آفتاب ایلام 27 خرداد 1400 آفتاب ایلام 28 خرداد 1400 آفتاب ایلام 29 خرداد 1400 آفتاب ایلام 30 خرداد 1400 آفتاب ایلام 31 خرداد 1400 
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۷:۰۰    
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با اولویت قرار گرفتن بررسی لایحه رتبه بندی معلمان موافقت کردند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۳:۰۰    
عضو کمیسیون قضایی مجلس از تصویب کلیات طرح ممنوعیت خروج مسئولان از کشور پس از اتمام مسئولیت شان در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۰۵:۰۰    
کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت من ائتلافی خواهد بود؛ ائتلاف با مردم، تولیدکنندگان و کارگران. به سمت همه نیروهای مولد و ضدفساد دست استمداد دراز می کنم.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۰۳:۰۰    
کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: اگر در مبارزه با فساد صادقانه رفتار می کنیم بایستی از خود، خانواده، فامیل و از رأس دولت تا بدنه اقدام کنیم در غیر این صورت مردم توجهی نخواهند کرد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۰۱:۰۰    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از تصویب کلیات طرح ممنوعیت خروج مسئولان و مدیران نظام سه سال پس از اتمام مسئولیت از کشور تا سپری شدن مراحل قانونی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد .
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۲۳:۰۰    
ولی الله فاطمی رئیس ستاد انتخاباتی عبدالناصر همتی شد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۲۳:۰۰    
استاندار تهران با اشاره به 43 پروژه جهش تولید از افتتاح 90 درصد این پروژه ها در شش ماه اول سال جاری خبر داد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۲۳:۰۰    
کمتر از نوزده روز دیگر تا برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا باقی مانده است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۲۲:۰۰    
فرمانده انتظامی ایلام از رفع تصرف 14 هزار و 400 متر از اراضی ملی به ارزش 222 میلیارد در این استان ریال خبر داد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۲۰:۰۰    
2 کشتی گیر و یک مربی ایلامی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان دعوت شدند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۲۰:۰۰    
ایلامدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه هر ماه یک روستا در شهرستان ملکشاهی گازدار می شود، گفت: سال جاری روستای نادرآباد از توابع دهستان شوهان گازدار شده و سه روستای توت، گراب و دول ...
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۹:۰۰    
نماینده اراک خطاب به رئیس جمهور گفت: شما هر هنری داشتید در این 8 سال نشان دادید، اظهارات شما در ماه های پایانی مسئولیت جانب دارانه است و می تواند مصداق برخی تخلفات و دخالت بیجا در انتخابات باشد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۹:۰۰    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: شهرک صنفی ایلام برای خروج صنوف آلاینده آماده شده است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۸:۰۰    
ایلام-فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای طرح ضربتی پلیس در برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در استان خبر داد و گفت: 70 موتورسیکلت متخلف در این طرح توقیف شده است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۸:۰۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان آهن، گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلو میلگرد از 13 هزار و 800 تومان به 15 هزار تومان رسیده است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۸:۰۰    
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از برنامه ریزی برای خودکفایی سه هزار خانوار مددجوی کمیته امداد در ایلام طی سال جاری خبر داد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۰    
بسیاری از افراد موفق، یک راز کوچک و ناخوشایند دارند. در اعماق قلبشان احساس فریب می کنند و موفقیت هایشان را نتیجه شانس می دانند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۰    
مدیر کل پست ایلام گفت: روزانه 6 هزار و 200 مرسوله پُستی در استان جابجا و با وجود شیوع کرونا توزیع بسته ها به روز و در زمان مقرر انجام می شود.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۶:۰۰    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه باند 29 چپ مهرآباد برای 2 روز بسته شده است، گفت: از ارزیابی نتایج این دو روز برای بهسازی باند استفاده می شود.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۶:۰۰    
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام گفت: 86 کانون بحرانی مستعد آتش سوزی در عرصه های جنگلی و مراتع استان شناسایی شده است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۶:۰۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان ایلام به 38 هزار و 726 نفر خبر داد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۶:۰۰    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از اجرای پنج پروژه بزرگ گردشگری در استان خبر داد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۵:۰۰    
معاون عمرانی حرم امامزاده صالح صبح امروز در مقابل منزلش به قتل رسید.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۵:۰۰    
سردار القاصی مهر از اجرای طرح ضربتی پلیس در برخورد با موتور سیکلت سوارن متخلف خبر داد و گفت: در طول اجرای این طرح 70 دستگاه موتور سیکلت متخلف در هسته مرکزی شهر ایلام اعمال قانون شدند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۴:۰۰    
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: 21 بیمار جدید مبتلا به کرونا با علائم حاد تنفسی در مراکز درمانی این استان بستری شدند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۴:۰۰    
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از پیشرفت 60 درصدی پروژه مسجد جامع شهر چوار خبر داد و گفت: این طرح امسال تکمیل و به بهره برداری می رسد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۳:۰۰    
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج چرداول گفت: در راستای کمک به محرومین سپاه ناحیه چرداول با همکاری کمیته امداد امام خمینی اقدام به اجرای طرح حامیان ایتام نموده بطوریکه بعضی از بسیجیان و کارکنان اقدام به ...
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۳:۰۰    
محقق تیم پژوهش واکسن کووایران برکت گفت: از وزارت بهداشت درخواست دارم با توجه به ایمنی بخشی واکسن برکت، مجوز اورژانسی برای تزریق عمومی صادر شود.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۳:۰۰    
در حالی که معضل قطعی برق در کشور و استان ایلام وجود دارد، خرید و فروش ماینر در ایلام رونق گرفته و البته استخراج بیت کوین بیشتر به صورت خانگی است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۲:۰۰    
ایلام - ایرنا - مدیر کل پست ایلام گفت: روزانه 6 هزار و 200 مرسوله پُستی در استان جابجا و با وجود شیوع کرونا توزیع بسته ها به روز و در زمان مقرر انجام می شود.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۱:۰۰    
درک روانشناسی رفتارمان نسبت به خود و دیگران و نحوه ابراز احساساتمان، می تواند بسیار جذاب باشد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۱:۰۰    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام از واگذاری 400 قطعه زمین برای متقاضیان احداث واحد در شهرک صنفی استان خبر داد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۱:۰۰    
افزایش بی سابقه دما در استان ایلام باعث شده، مسئله کم آبی در بیشتر مناطق استان پررنگ شود.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۰:۰۰    
مدیرکل گمرک استان ایلام گفت: امسال و در بازه زمانی فروردین و اردیبهشت ماه بیش از 65 هزار تن انواع محصولات کشاورزی (صیفی جات) به ارزش 16 میلیون و 500 هزار دلار از مرز بین المللی مهران به عراق ...
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۰:۰۰    
روند نزولی همه گیری کرونا در پیک چهارم در بیشتر نقاط کشور ادامه دارد اما گسترش ویروس در 13 نقطه از ایران این نگرانی را ایجاد کرده که درصورت بی توجهی احتمال تثبیت و گسترش ویروس جهش یافته ...
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۰:۰۰    
افزایش بی سابقه دما در استان ایلام باعث شده، مسئله کم آبی در بیشتر مناطق استان پررنگ شود، موضوعی اکه اگر مدیریت نشود به بحرانی بزرگ برای استان تبدیل می شود.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۹:۰۰    
گلوله هایی که ضربان قلب استاد را به کام سکوت ابدی کشاند، محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران را به تحمل سومین سال حبس وا می دارد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۹:۰۰    
اسماعیلی از واگذاری 400 قطعه زمین برای متقاضیان احداث واحد در شهرک صنفی استان ایلام خبر داد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۹:۰۰    
طبق اسنادی که در دست مردم است زمین های کشاورزی متعلق به مردم روستا بوده این در حالی است که متولیان امر آن ها را جزو اراضی ملی می دانند و بدون توجه به اسناد آنها مانع کار کردن کشاورزان بر روی این زمین ...
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۸:۰۰    
سال 93 کلنگ احداث مسجد شهرستان ایوان در استان ایلام به زمین زده شد اما متأسفانه مورد بی توجهی قرار گرفته و مسئولان پس از گذشت 7سال اقدامی برای تکمیل آن انجام نداده اند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۷:۰۰    
کارت ملی هوشمند دارای تصویر هویتی فرد است، تصویری که تعداد زیادی از افراد درخواست تغییر آن را دارند.