پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۰۰:۳۱May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب ایلام 18 خرداد 1400 - aftabilam.ir

آفتاب ایلام 29 اسفند 1394 آفتاب ایلام 2 فروردین 1399 آفتاب ایلام 31 فروردین 1400 آفتاب ایلام 31 اردیبهشت 1400 آفتاب ایلام 31 تیر 1400 آفتاب ایلام 1 مرداد 1400 آفتاب ایلام 31 شهریور 1400 آفتاب ایلام 6 مهر 1400 آفتاب ایلام 1 خرداد 1400 آفتاب ایلام 2 خرداد 1400 آفتاب ایلام 3 خرداد 1400 آفتاب ایلام 4 خرداد 1400 آفتاب ایلام 5 خرداد 1400 آفتاب ایلام 6 خرداد 1400 آفتاب ایلام 7 خرداد 1400 آفتاب ایلام 8 خرداد 1400 آفتاب ایلام 9 خرداد 1400 آفتاب ایلام 10 خرداد 1400 آفتاب ایلام 11 خرداد 1400 آفتاب ایلام 12 خرداد 1400 آفتاب ایلام 13 خرداد 1400 آفتاب ایلام 14 خرداد 1400 آفتاب ایلام 15 خرداد 1400 آفتاب ایلام 16 خرداد 1400 آفتاب ایلام 17 خرداد 1400 آفتاب ایلام 18 خرداد 1400 آفتاب ایلام 19 خرداد 1400 آفتاب ایلام 20 خرداد 1400 آفتاب ایلام 21 خرداد 1400 آفتاب ایلام 22 خرداد 1400 آفتاب ایلام 23 خرداد 1400 آفتاب ایلام 24 خرداد 1400 آفتاب ایلام 25 خرداد 1400 آفتاب ایلام 26 خرداد 1400 آفتاب ایلام 27 خرداد 1400 آفتاب ایلام 28 خرداد 1400 آفتاب ایلام 29 خرداد 1400 آفتاب ایلام 30 خرداد 1400 آفتاب ایلام 31 خرداد 1400 
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۴/۱۰ - ۱۹:۰۳    
مرحله هجدهم فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ویژه تیرماه 1400 از امروز پنجشنبه 10 تیرماه آغاز شد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۱۴:۰۵    
تا برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت ساز 28 خرداد تنها 10 روز باقی مانده و روز به روز تنور انتخاباتی در استان ها گرم تر می شود و مردم خود را برای ثبت یک روز به یاد ماندنی در عرصه مشارکت سیاسی و اجتماعی ...
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۱۳:۰۵    
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنده اگر رئیس جمهور شوم به مردم قول می دهم که در عرض سه ماه همه مردم ایران را واکسینه کنند بخش خصوصی می تواند میلیون ها واکسن وارد کند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۱۱:۰۵    
جانشین انتظامی استان ایلام با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی در تلاش برای گمرنگ نشان دادن انتخابات هستند گفت: مشارکت مردم در انتخابات موجب ناکامی دشمنان می شود.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۱۱:۰۵    
مدیرکل مرکز خدمات حوزه های علمیه و نماینده، ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام بر رفع مشکل مسکن طلاب استان ایلام تاکید کرد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۱۱:۰۵    
بخش نابینایان و کم بینایان کتابخانه مرکزی ایلام در سال 1399 جهت تامین منابع مورد نیاز اعضای خود 30 عنوان کتاب صوتی به مدت 453 ساعت تولید کرده است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۱۰:۰۵    
ایلام-فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری قاتل فراری نزاع خانوادگی شهرستان دره شهر خبر داد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۰۷:۰۵    
دبیرکل کانون دانشگاهیان گفت: آقای رئیسی در مناظره دوم هم از نظر طرز بیان و هم از نظر برنامه های کاری دست برتری داشت و نشان داد که با اراده و عزم راسخ در جهت بهبود امور کنونی کشور به میدان آمده است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۰۳:۰۵    
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من صدایِ بی صداها و قدرتِ بی قدرت ها هستم. دولت من حامی آسیب پذیرترین افراد جامعه خواهند بود.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۰۳:۰۵    
سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: وقتی سخن از توسعه اقتصادی و تولید می گوییم، باید همه دستگاه ها پای کار بیایند و نقش وزارت خارجه در این زمینه مهم است تا از مناسبات خود برای ...
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۰۱:۰۵    
علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنده با گردن کلفت ترین و قوی ترین افراد و شبکه فساد که مایه فقر در جامعه است و عامل آسیب های زیادی به کشور بوده است، مبارزه اساسی خواهم کرد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۰۱:۰۵    
نماینده رباط کریم در مجلس از اینکه لایحه رتبه بندی معلمان شامل حال مدیران مدارس و کارمندان آموزش و پرورش نمی شود انتقاد کرد و گفت ...
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۲۳:۰۵    
رأی دادن موضوع مهم اجتماعی است که باید آگاهانه و عاقلانه انجام شود.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۲۳:۰۵    
دومین مناظره انتخاباتی 7 نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در رسانه ملی برگزار شد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۲۳:۰۵    
معاون ساخت و توسعه راه ها، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: طول محور ایلام به حمیل 78 کیلومتر است که تا کنون 24 کیلومتر این مسیر چهارخطه شده و 9 کیلومتر دیگر نیز در دست اقدام برای ...
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۲۲:۰۵    
طی امروز قیمت انواع خودرو شاهد افزایش یک تا سه میلیون تومانی در بازار بوده است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۲۱:۰۵    
دانستن بعضی از حقایق روان شناسی، به ما در درک بهتر خود و اطرافیانمان کمک می کند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۲۱:۰۵    
رییس ستاد انتخابات ایلام از ممنوعیت استفاده از اموال عمومی و دولتی به نفع نامزد های انتخابات ریاست جمهوری و شورا ها اسلامی شهر و روستا خبرداد و گفت: در صورت مشاهده با خاطیان برخورد می شود.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۲۱:۰۵    
مدیر شبکه بهداشت و درمان هلیلان گفت: 706 دوز واکسن کرونا از آغاز شروع سند ملی واکسیناسیون تا کنون در این شهرستان تزریق شده است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۱۹:۰۵    
مدیرکل محیط زیست استان ایلام گفت: بیش از 200 گونه پرنده و 47 گونه پستاندار مثل کل، بز، قوچ، میش، گرگ، آهو، خرس قهوه ای و... در زیستگاه های استان ایلام شناسایی شده است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۱۸:۰۵    
قیمت هر کیلوگرم مرغ به 34 هزار تومان رسید که 9100 تومان بالاتر از نرخ مصوب است؛ مرغ فروشی ها دوباره اقدام به قطعه بندی مرغ کرده و آن را با قیمت های دلخواه به فروش می رسانند همچنین فروشگاه های عرضه ...
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۱۸:۰۵    
مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: 350 میلیارد ریال تسهیلات برای نوسازی تجهیزات کارخانه سیمان کارزان از توابع شهرستان سیروان از محل صندوق ملی محیط زیست پرداخت شده است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۱۷:۰۵    
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انهدام باند فروش سلاح و تجهیزات نظامی در فضای مجازی خبر داد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۱۷:۰۵    
ایلام-مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام با اشاره به آخرین وضعیت واحدهای صنعتی آلاینده ایلام، گفت: هیچ مماشاتی در بحث سلامتی مردم و جلوگیری از تخریب محیط زیست نخواهیم داشت.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۱۷:۰۵    
امام جمعه ایلام گفت: تک تک آحاد مردم وظیفه دارند علاوه به شرکت حداکثری در انتخابات، دیگران را نیز مجاب به رای دادن کنند و مشارکت در انتخابات تکلیف است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۱۶:۰۵    
مدیرکل پشتیبانی امور دام ایلام از توزیع 965 تن گوشت مرغ منجمد از ابتدای سال گذشته تاکنون در استان خبر داد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۱۶:۰۵    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: قوانین تعزیرات حکومتی باید به روز رسانی و اصلاح شود تا بتوان اثر آنها را در تنظیم بازار مشاهده کرد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۱۶:۰۵    
معاون سیاسی ، امنیتی استاندار و رییس ستاد انتخابات ایلام تاکید کرد: هرگونه استفاده از اموال عمومی و دولتی به نفع نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اسلامی شهر و روستا ممنوع و در صورت ...
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۱۵:۰۵    
سالمندی تنها بحرانی است که در سال های پیش رو گریبانگیر کشور می شود و مسئولان مربوطه باید زیرساخت های لازم برای این منظور را فراهم کنند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۱۴:۰۵    
فرماندار بدره از مراحل پایانی احداث جاده قاضی خان - بدره خبر داد و گفت: این پروژه راهسازی اواخر تیرماه تکمیل و زیر بار ترافیک می رود.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۱۴:۰۵    
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: 22 بیمار کرونایی جدید در مراکز درمانی این استان بستری شدند که با احتساب موارد جدید مجموع بستری شدگان به 83 نفر رسید.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۱۴:۰۵    
محسنی از بازدید رایگان هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی استان و میهمانان در روز جهانی صنایع دستی خبر داد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۱۴:۰۵    
رییس هیات فوتبال ایلام گفت: حدیث بساط شیر بانوی فوتبالیست ایلامی به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد و تهران را به مقصد بلاروس ترک کرد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۱۴:۰۵    
امام جمعه ایلام گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مشکلات کشور را مرتفع می کند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۱۳:۰۵    
رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات تهران از اعلام کد انتخاباتی کاندیداهای شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۱۳:۰۵    
محقق تیم پروژه واکسن کوو ایران برکت گفت: تزریق انواع مختلف واکسن کرونا برای یک مرحله از واکسیناسیون، هیچ حساسیتی برای افراد ایجاد نمی کند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۱۲:۰۵    
عملیات بازارگردانی 10 شرکت از امروز(دوشنبه) در بورس اوراق بهادار تهران تمام می شود.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۱۲:۰۵    
مدیر شبکه بهداشت و درمان هلیلان گفت: 706 دوز واکسن کرونا از آغاز شروع سند ملی واکسیناسیون تا کنون در این شهرستان تزریق شده که این میزان 3.8 جمعیت شهرستان را شامل می شود.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۱۲:۰۵    
ایلام - ایرنا - فرمانده پلیس راه ایلام گفت: بر اثر وقوع سه فقره تصادف رانندگی در مسیرهای ارتباطی این استان طی 24 ساعت اخیر، سه نفر کشته و چند تن نیز مصدوم و روانه بیمارستان شدند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۱۲:۰۵    
ایلام - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی چوار با اشاره به تشدید خشکسالی و کاهش بارش ها و منابع آبی گفت: سطح زیرکشت محصولات زراعی امسال در این شهرستان 80 درصد کاهش داشته است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۱۱:۰۵    
با خواندن زبان بدن افراد، ناگفته های آن ها را بیابید.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۱۱:۰۵    
مدیرکل امور عشایر استان ایلام از خرید دام مازاد عشایر استان از هفته آینده خبر داد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۱۱:۰۵    
کلنگ احداث زمین چمن در شهرستان سیروان در سال 97 به زمین زده شد این درحالی است که اکنون بعد از گذشت 4 سال این پروژه پیشرفت چندانی نداشته و به معضل جدی برای ورزشکاران تبدیل شده است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۱۰:۰۵    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام با اشاره به پیشرفت 80 درصدی طرح آبرسانی به شهر ملکشاهی گفت: تکمیل این پروژه نیازمند 900 میلیارد ریال اعتبار است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۱۰:۰۵    
تعطیلی واحدهای صنعتی یکی از مشکلات اصلی استان ایلام است که در سال گذشته سبب بیکاری تعداد بسیاری از فعالان در این حوزه شده است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۰۹:۰۵    
به تازگی مشاهده می شود که برخی از رانندگان بی آرتی از مسافران اقدام به دریافت وجه نقد می کنند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۰۹:۰۵    
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های کشاورزی در استان ایلام، گفت: استان ایلام در زمینه صنایع تبدیلی بسیار ضعیف است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۰۷:۰۵    
رئیس کمیته دستمزد کانون عالی شورای اسلامی کار گفت: اجرا نشدن ماده 7 قانون کار موجب از بین رفتن امنیت شغلی کارگران شده است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۰۵:۰۵    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: رشد اقتصادی را در سال اول دولتم 5 درصد می کنم.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۰۵:۰۵    
یک وکیل دادگستری درباره جرائم غیر قابل گذشت و جرائمی که قابلیت گذشت دارند توضیحاتی داد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۰۲:۰۵    
ایلام - ایرنا- رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: پنج هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه سامانه گرمسیری در محدوده استان ایلام نیاز است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۰۱:۰۵    
زندگی در گوشه و کنار شهر های بزرگ دردسرهای بسیاری دارد به ویژه برای زنانی که مسئولیت حمایت از یک خانواده را به دوش می کشند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۰۱:۰۵    
عصر امروز جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور جمعی از مسوولین در استانداری ایلام برگزار شد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۰۰:۰۵    
نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به نیازهای استان در بحث زیرساخت های جاده ای و ریلی، گفت: ایلام باید در اولویت اتصال به شبکه ریلی کشور قرار گیرد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۰۰:۰۵    
ایلام-رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از اختصاص 100 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های اربعین در ایلام خبر داد.