یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۵:۴۸Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اینترنتی آفتاب 14 فروردین 1398 - aftabir.com

شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1393 شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 30 اسفند 1395 شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 اردیبهشت 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 31 خرداد 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 31 تیر 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 31 مرداد 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 31 شهریور 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 30 مهر 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 25 آبان 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 30 آذر 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 30 دی 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 30 بهمن 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 1 اسفند 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 1 فروردین 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 2 فروردین 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 3 فروردین 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 4 فروردین 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 5 فروردین 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 6 فروردین 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 7 فروردین 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 8 فروردین 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 9 فروردین 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 10 فروردین 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 11 فروردین 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 12 فروردین 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 13 فروردین 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 14 فروردین 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 15 فروردین 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 16 فروردین 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 17 فروردین 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 18 فروردین 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 19 فروردین 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 20 فروردین 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 21 فروردین 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 22 فروردین 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 23 فروردین 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 24 فروردین 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 25 فروردین 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 26 فروردین 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 27 فروردین 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 28 فروردین 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 29 فروردین 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 30 فروردین 1398 شبکه اینترنتی آفتاب 31 فروردین 1398 
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۲:۴۱    
نیوشا ضیغمی تاکید کرد که از جمشید مشایخی درس انسانیت و انسان بودن را یاد گرفته است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۰:۳۸    
تهران – ایرنا- سازمان برنامه و بودجه در واکنش به شایعه جعلی بودن مدرک دکترای محمد باقر نوبخت رئیس این سازمان اعلام کرد که وی دانش آموخته دانشگاه پیزلی و هم دوره شمشاد اختر معاون اسبق بانک جهانی و ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۰۰:۱۷    
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: جمع بندی تمامی علما و مشاوران اقتصادی این است که تنها راه نجات کشور از ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۸:۱۷    
تهران- ایرنا- رئیس سازمان بهزیستی کشور از توزیع وسایل بهداشتی شامل 400 کارتن پوشک و یک هزار و 900 وسیله کمک توانبخشی از جمله ویلچر ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۴:۳۸    
تهران- ایرنا- انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر در پیامی به مناسبت درگذشت جمشید مشایخی تاکید کرد: استاد مشایخی که مصداق بارز عشق و محبت به مردم بود ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۲:۳۸    
دلار آمریکا و یورو امروز در بازار استانبول به ترتیب به قیمت 5.6120 و 6.3050 لیر فروخته شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۲:۳۲    
همیشه دوست داشتم در سالهای پایانی عمرم به روستایی بروم و در آنجا در کنار افراد پاک و شریف در دل طبیعت زندگی کنم. چرا که روستایی ها آدم های بسیار خوبی هستند و در آنجا از دروغ و تظاهر خبری نیست
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۶    
خانم دکتر هوس باز بیمار اوتیسمی اش را در مطب وادار به همخوابی کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۱:۰۸    
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه همه راه های شریانی لرستان تا روز آینده بازگشایی می شوند، گفت:راه های روستایی و فرعی طی یک هفته آینده با ایجاد راه موقت بازگشایی می شوند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۰:۰۸    
در حالی که بیشتر از 20 استان درگیر سیل هستند و مسافران زیادی به سبب بسته شدن راههای مواصلاتی در استان های گردشگری مانده اند، معاون گردشگری کشور به سیاحت در استان های دیگر می پردازد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۰۹:۵۶    
تهران- ایرنا- با به پایان رسیدن تعطیلات سال جدید، اردوهای آماده سازی تیم های ملی قایقرانی نیز آغاز می شود و ملی پوشان دوباره در دریاچه آزادی به آب خواهند زد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۰۹:۳۸    
دولتمردان از ترس خالی و پر شدن مخازن سدها پس از دوران طولانی خشکسالی و فرونشست خبر می دهند اما فعالان محیط زیست می گویند نوع رفتار مردم می تواند خطر بروز سیلاب را افزایش دهد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۰۶:۰۷    
اگرچه برخی صاحب نظران معتقدند برای کنترل بازار اجاره بها، چاره ای جز اجاره داری حرفه ای نیست، اما بررسی ها نشان می دهد بدون تخصیص کمک دولتی، امکان سرمایه گذاری خصوصی در این بازار وجود ندارد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۰۰:۵۶    
تحقیقات نشان می دهد مصرف مشروبات الکلی و چاقی می تواند ریسک ابتلا به سرطان سینه را تا 13 درصد افزایش دهد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۲۲:۱۸    
مورینیو در تازه ترین مصاحبه اش به در دوران حضورش در الدترافورد و کنار آمدن با رفتارهای کودکانه پل پوگبا و به خصوص داستان مربوط به خواسته او برای سفر جداگانه به منچستر ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۹:۵۶    
یک مقام مسئول گفت: در حال حاضر برق اکثر شهرها و مناطق استان به جز بخشی از آق قلا وصل شده و مشترک بدون برق نداریم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۹:۱۷    
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی برابر سایپا از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد و گفت: موقعیت های زیادی داشتیم تا به سه امتیاز این بازی برسیم اما بازیکنانم نتوانستند از آنها استفاده کنند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۹:۰۸    
معاون درمان وزارت بهداشت، گفت: تمام بیمارستان های مناطق سیل زده فعال هستند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۵:۵۶    
پکن- ایرنا- 'وانگ یی' وزیر امور خارجه چین با ارسال پیامی به 'محمد جواد ظریف' وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۴:۵۶    
سرپرست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت، گفت: امسال افزایش قیمت نامتعارف در حوزه دارو نخواهیم داشت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۴:۰۸    
سرمربی تیم فوتبال سایپا با تمجید از عملکرد تیمش در دیدار برابر استقلال گفت: اگر از موقعیت ها استفاده می کردیم می توانستیم برنده این دیدار باشیم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۳:۰۸    
با خوش بینی سرمایه گذاران به پیشرفت در مذاکرات تجاری آمریکا و چین و داده های اقتصادی امیدبخش، سهام جهان به بالاترین سطح 6ماهه خود رسید و سهام اروپا چهارمین روز متوالی رشد خود را ثبت کردند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۲:۴۷    
هواپیماهای نظامی عراق اعلامیه هایی را بر فراز استان الانبار پخش کردند که در آن ها برای هرگونه اطلاعاتی که منجر به دستگیری سرکرده داعش شود، 25 میلیون دلار جایزه تعیین شده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۲:۲۶    
اگرچه سه روز بیشتر تا پایان تعطیلات نوروزی سال 98 کشور باقی نمانده است، ثبات بر بازار ارز حاکم است و نرخ دلار امروز چهارشنبه 14 فروردین ماه، همچون روز گذشته 13200 تومان است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۲:۰۸    
جمشید مشایخی بازیگر سینما و تئاتر ایران سه شنبه 13 فروردین درگذشت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۲:۰۸    
ابنا نوشت:رئیس کمیته امداد گفت: به رغم تلاش های معاندین، مردم در روزهای اخیر کمک های بیشتری برای ارسال به مناطق سیل زده از طریق این نهاد انجام داده اند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۱:۱۷    
بر اساس اعلام رسمی وزارت نفت، یک میلیارد و 154 لیتر بنزین در 12 روز ابتدایی سال 98 توزیع شده که بر این اساس، آمار توزیع روزانه 96 میلیون لیتر در ایام نوروز، به ثبت رسیده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۱:۰۸    
در شرایطی که تولید انواع دارو برای مقابله با آلزایمر نتیجه بخش نبوده، تولید جمجمه شفاف با استفاده از چاپگر سه بعدی برای بررسی روند این بیماری در مغز امید برای درمان آن را افزایش داده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۰:۵۶    
هواداران تیم فوتبال استقلال که از نتایج دو دیدار اخیر این تیم برابر پرسپولیس و سایپا راضی نبودند علیه سرمربی و کاپیتان اول آبی ها شعار دادند و خواستار جدایی آنها شدند!
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۰:۴۱    
رئیس پزشکی قانونی کشور گفت: از ابتدای نوروز 62 نفر به دلیل وقوع سیل جان خود را از دست داده اند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۰:۳۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه حجم خسارت های وارده بر جاده ها بر اثر سیل اخیر، حدود 12 هزار و 576 کیلومتر بوده است، از برطرف شدن انسداد 162 محور سیل زده و احداث 33 محورجدید خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۰:۳۸    
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: شفر و اعضای کادر فنی باید پاسخگوی دلایل نتیجه تساوی برابر سایپا باشند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۰:۱۷    
گزارشی جدید نشان می دهد فیس بوک برای احراز هویت حساب های کاربری برخی از کاربران تازه وارد، پسورد ایمیل آنها را درخواست می کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۰:۱۷    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت باید خود را از حصار تنگ نظری سیاسی آزاد کند و از افرادی که سلیقه سیاسی شان همسو با دولت نیست ولی در عین حال توانمند و کارآمد هستند، استفاده کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۰:۰۸    
جانشین رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر گفت: برای کمک به مردم سیل زده لرستان نباید تک روی کرد و هیجان زده وارد شد ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۰:۰۸    
هواداران استقلال که به شدت از عملکرد رحمتی مقابل پرسپولیس ناراحت بودند هنگام دیدن او، وی را مورد تشویق قرار ندادند اما شفر بین دو نیمه به او دلداری داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۰:۰۸    
در پارک ملی سرنگتی در تانزانیا از یک گورخر بلوند عکاسی شده است. به گفته کارشناسان این حیوان مبتلا به آلبینیسم است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۰۹:۳۸    
اهواز رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی تمهیدات انجام شده برای سیلاب خوزستان لحظاتی پیش سفر خود به خوزستان را با ورود به فرودگاه شهرستان دزفول آغاز کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۰۹:۳۸    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بازگشایی یک لاین محور چالوس خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۰۸:۵۶    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: لازم است برای تحقق شعار سال، دستگاه های مختلف بُعد نظارتی خود را تقویت کنند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۰۱:۳۷    
طبق نتایج مطالعه جدید، افراد زیر 50 سال که دارای اضافه وزن هستند با احتمال بالا ابتلا به سرطان لوزالمعده (پانکراس) روبرو هستند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۰۱:۳۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان سفرش به لرستان گفت: به مردم خسارات زیادی در زمینه خانه، دام و کشاورزی وارد شده که باید کاری کنیم نگرانی نداشته باشند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۰۱:۰۷    
سرمربی تیم فوتبال استقلال بازیکن جوان این تیم را به دلیل بی انضباطی از تیم کنار گذاشت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۰۱:۰۷    
اهواز- ایرنا- سردار احمد خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور با تکذیب سوء قصد به جانش گفت: در بحث سیلاب خوزستان اولویت اصلی ما نجات جان مردم است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۰۰:۵۸    
محققان انگلیسی یک اسکنر قابل حمل برای رصد چاقو در لباس افراد ابداع کرده اند که در حقیقت شامل موبایل معمولی و یک اپلیکیشن همراه آن است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۰۰:۵۸    
ویدئویی از میزان ارتفاع گل و لای باقی مانده از سیل ⁧پلدختر⁩ می بینید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۰۰:۳۷    
تهران -ایرنا- نیروی انتظامی باصدور اطلاعیه ای ضمن تکذیب ضرب و شتم یک طلبه ناهی توسط مامور این ارگان اعلام کرد: موضوع، درگیری خانوادگی بوده و هیچ ارتباطی به نیروی انتظامی ندارد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۰۰:۳۱    
کرمان - ایرنا - مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کرمان گفت: واژگونی اتوبوس براثر برخورد با خودروی سمند در جاده استان کرمان یک کشته و 23 مجروح بر جا گذاشت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۰۰:۰۷    
بخش های اصلی پل آجری قاجاری کن دو روز گذشته (دوشنبه، 12 فروردین) بر اثر طغیان رودخانه کن تخریب شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۰۰:۰۷    
خرم آباد - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: گاز شهر سیلزده معمولان و 22 روستای تابعه این شهر وصل شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۳:۵۸    
علیرضا جهانبخش وینگر ایرانی تیم برایتون در ترکیب اصلی تیمش برای بازی برابر چلسی قرار دارد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۳:۵۸    
سفیر کشورمان در لندن گفت: برخی به اشتباه افتاده اند که انگلیس قرار است تحریم هایی علیه ایران وضع کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۳:۳۷    
تهران_ایرنا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات چند ساعت قبل بنابر دستور رئیس جمهور به پلدختر رسید. بنابر اعلام او تاکنون 12 سایت تلفن همراه، به شبکه بازگشته اند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۳:۳۷    
کربلای معلا - ایرنا - سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا پیشنهاد کرد فعالان و موکب های زیارت اربعین برای خدمات رسانی به سیل زدگان فعال شوند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۳:۱۷    
تهران - ایرنا - تیم فوتبال بایرن مونیخ با برتری دشوار پنج بر چهار مقابل تیم دسته دومی هایدنهایم به مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه های آلمان راه یافت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۳:۰۸    
تهران- ایرنا- مدیریت کارآمد بحرانِ ناشی از وقوع سیل در شهرها و روستاهای کشور، به همکاری همه نهادها و همیاری میان مردم و مسوولان نیاز دارد ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۲:۵۶    
آواز خواندن جمشید مشایخی در لحظه تحویل سال 98 در شبکه یک سیما را می بینید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۲:۴۷    
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران از وصل شدن گاز بخش شرقی شهر پلدختر خبر داد و گفت: گاز شهرهای معمولان، چگنی و دوره تا ساعاتی دیگر وصل خواهد شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۲:۴۷    
گزارشی از خسارات سیل در پلدختر را می بینید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۲:۴۷    
پکن- ایرنا- سئول چهار کشتی را به ظن دست داشتن در انتقال کالا به کره شمالی به صورت کشتی به کشتی که ناقض تحریم های سازمان ملل علیه پیونگ یانگ است توقیف کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۲:۴۷    
در خجسته سالروز عید مبعث، حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و جمعی از قشرها مختلف مردم ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۲:۴۱    
گزارشی از خسارات سیل در پلدختر را می بینید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۲:۱۷    
تهران – ایرنا- امیری معاون امور مجلس رییس جمهور در پیامی درگذشت جمشید مشایخی، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون را تسلیت گفت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۲:۰۸    
تهران -ایرنا-وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر برقراری ارتباطات همه مناطق سیلزده استان لرستان طی در سه روز آینده گفت: اگرچه همه مراکز مخابراتی شهرستان پلدختر به زیر گل رفته و نابود شده اند ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۲:۰۸    
رئیس اورژانس کرمان از کشته شدن یک تن و زخمی شدن 23 تن دیگر در برخورد یک دستگاه خودروی سمند با اتوبوس در محور بم-کرمان خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۲:۰۸    
تهران-ایرنا-معاون ورزشی باشگاه استقلال پس از پایان بازی استقلال و سایپا گفت: بازی خوبی نبود و ما شرمنده هوادارانی شدیم که برای حمایت از استقلال به ورزشگاه آزادی آمدند و کادر فنی استقلال باید پاسخگو ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۱:۵۶    
گره زدن چمن ها به در روز سیزدهم فروردین به عنوان روز طبیعت، سوژه کارتونی از کیوان زرگری در شهرونگ شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۱:۵۶    
حامد فلاح زاده بهترین بازیکن سایپا برابر استقلال بود و با درخشش خود موفق شد یک امتیاز را برای تیمش به ارمغان بیاورد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۱:۵۶    
تهران_ ایرنا_ پلیس راهور از ادامه بارش باران در 4 استان کشور خبر داد و از هموطنان خواست درصورت بزگشت ازسفر و تردد در استان هایی که بارانی است با احتیاط رانندگی کنند چراکه که جاده ها لغزنده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۱:۵۶    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک پرحجم در مسیرهای منتهی به پایتخت خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۱:۳۸    
ثبت 13 فروردین ماه به عنوان روز طبیعت در تقویم رسمی کشور که معمولا به تخریب طبیعت و محیط زیست منجر می شود، سوژه طنز شهرونگ شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۱:۳۸    
امیرمهدی ژوله از دیدارش با جمشید مشایخی و عذرخواهی از او در پشت صحنه برنامه دورهمی نوشت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۱:۳۸    
تهران - ایرنا- رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با سفر به لرستان و بازدید از مناطق خسارت دیده، خدمات این ستاد به سیل زدگان لرستانی را تشریح کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۱:۳۸    
تهران- ایرنا- علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: استقلال تیم بزرگی است و مقابل ما نیز بازی خوبی انجام داد اما فقط به سایپا گل نزد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۱:۱۷    
سرمربی سایپا بعد از تساوی تیمش برابر استقلال پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۱:۰۸    
تهران – ایرنا – محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران با انتقاد از موضع اروپایی ها گفت که آنها با وجود خروج غیرقانونی آمریکا از توافق هسته ای به جای مقابله با تروریسم اقتصادی آمریکا مشغول خشنود کردن ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۱:۰۸    
رئیس سازمان اورژانس کشور از انجام 64 سورتی پرواز توسط بالگردهای اورژانس به منظور انتقال سیل زدگان لرستان به مناطق امن طی امروز خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۱:۰۸    
تهران- ایرنا- پلیس راهور اعلام کرد: هم اکنون ترافیک در 5 جاده کشور پرحجم و روان است و مشکلی در تردد هموطنان وجود ندارد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۱:۰۸    
تهران-ایرنا-سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال امروز شانس زدن 8 گل برابر حریف را داشت و می توانستیم با تعداد گل های زیاد حریف خود را شکست دهیم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۰:۵۶    
میزان نوشت: سیدعلی کاشفی خوانساری نویسنده پدران و مادران من گفت: طبیعتاً اگر پدر و مادر خودشان کتاب نخوانند نمی توانند مشوق کودکان در مطالعه کتاب باشند ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۰:۵۶    
تهران - ایرنا- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان از پیدا شدن پیکر آخرین مفقودی حادثه واژگونی قایق در گمیشان خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۰:۴۷    
گرگان - ایرنا - با فروکش کردن ارتفاع روان آبهای ناشی از سیل در شمال غرب و غرب گلستان اگرچه تردد و عبور و مرور مردم در این مناطق کمی آسان شده اما هنوز شرایط به حالت عادی بازنگشته ضمن اینکه برای رفع ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۰:۳۸    
بیرجند - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: سومین محموله امدادی استان در قالب 2 هزار تخته موکت روز چهارشنبه به مناطق سیل زده خوزستان ارسال شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۰:۳۸    
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: متأسفانه هنوز فرهنگ حرفه ای در فوتبال ما وجود ندارد و این مسئله سبب شده که بازیکنان به دلیل اعلام یک پنالتی، با یکدیگر درگیر شوند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۰:۳۸    
فرمانده نیروی هوایی ارتش از بارگیری یک محموله 12 تنی کمک های هلال احمر شامل چادر، چکمه و برخی دیگر از اقلام ضروری و مورد نیاز مردم سیل زده استان خوزستان توسط هواپیمای سی 130 ارتش از طریق پایگاه یکم ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۰:۲۶    
نشست ستاد مدیریت بحران با حضور وزیر کشور و نمایندگان ارشد دستگاه ها با موضوع ارائه گزارش دستگاه های مختلف برگزار شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۰:۱۷    
خرم آباد - ایرنا - با گذشت 72 ساعت از سیل سهمگین جنوب لرستان که بیشترین حجم خسارت را در پلدختر به همراه داشت ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۰:۱۷    
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی سختی با پرسپولیس که کاملا عوض شده است داریم. این تیم سرمربی خیلی خوبی هم دارد که او را از هر لحاظ قبول دارم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۰:۰۸    
ایسنا نوشت: ما پنج نفر بودیم! پنج رفیق که در عرصه هنر همدیگر را جستیم. عمر رفاقت هایمان از شصت سال گذشته بود ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۰:۰۸    
خرم آباد - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به اینکه جاده پلدختر به معمولان در اثر سیل از بین رفته است جاده موقت به زودی بین این 2 شهر احداث می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۲۰:۰۸    
هواداران استقلال از مسئولین باشگاه خواستند تا رحمتی را از این تیم کنار بگذارند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۱۹:۵۶    
سرلشکر جعفری به منظور بازدید از وضعیت استان خوزستان و میزان آمادگی های مدیریتی و میدانی برای رویارویی با سیل و بازدید از سدهای کرخه و دز وارد این استان شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۱۹:۵۶    
تهران – ایرنا- تیم فوتبال سایپا با درخشش حامد فلاح زاده دروازه بان خود استقلال را درورزشگاه آزادی متوقف و یک امتیاز از این دیدار خارج از خانه کسب کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۱۹:۴۷    
رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید به هواداران این تیم اطمینان داد آنتوان گریزمان در پایان فصل از این تیم جدا نخواهد شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۱۹:۴۷    
ایلنا نوشت: درگذشت جمشید مشایخی واکنش رسانه های خارجی را به دنبال داشت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۱۹:۳۸    
همشهری آنلاین: وزیرارتباطات برای بازدید از مناطق سیل زده، وارد لرستان شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۱۹:۳۸    
تهران-ایرنا- وزیر کشور گفت: استان های سیل زده باید در زمینه اختصاص منابع و اعتبارات در اولویت قرار بگیرند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۱۹:۳۸    
ساری - ایرنا - مدیرکل راه آهن شمال گفت که تردد قطارهای این مسیر که به دنبال سیلاب اخیر از جمله سیلاب شهر زیر آب در 12 فروردین دچار اختلال و قطع شده بود، صبح پنجشنبه 15 فروردین از سرگرفته می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۱۹:۳۸    
چابهار - ایرنا - گردشگران و مسافران جنوب سیستان و بلوچستان در تعطیلات نوروزی استقبال کم نظیری از گل فشان روستای تنگ شهرستان ساحلی کنارک داشته و هر روز بر شمار آنان در این محدوده افزوده می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۱۹:۳۸    
تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال استقلال در بازی امروز مقابل تیم سایپا، فرشید اسماعیلی را که در شهرآورد، پنالتی تیم خود را به هدر داد، نیمکت نشین کرد.