سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۲:۴۱May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 30 آبان 1394 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 31 فروردین 1394 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1394 آفتاب نیوز 31 خرداد 1394 آفتاب نیوز 31 تیر 1394 آفتاب نیوز 31 مرداد 1394 آفتاب نیوز 31 شهریور 1394 آفتاب نیوز 30 مهر 1394 آفتاب نیوز 30 آذر 1394 آفتاب نیوز 30 دی 1394 آفتاب نیوز 30 بهمن 1394 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 1 آبان 1394 آفتاب نیوز 2 آبان 1394 آفتاب نیوز 3 آبان 1394 آفتاب نیوز 4 آبان 1394 آفتاب نیوز 5 آبان 1394 آفتاب نیوز 6 آبان 1394 آفتاب نیوز 7 آبان 1394 آفتاب نیوز 8 آبان 1394 آفتاب نیوز 9 آبان 1394 آفتاب نیوز 10 آبان 1394 آفتاب نیوز 11 آبان 1394 آفتاب نیوز 12 آبان 1394 آفتاب نیوز 13 آبان 1394 آفتاب نیوز 14 آبان 1394 آفتاب نیوز 15 آبان 1394 آفتاب نیوز 16 آبان 1394 آفتاب نیوز 17 آبان 1394 آفتاب نیوز 18 آبان 1394 آفتاب نیوز 19 آبان 1394 آفتاب نیوز 20 آبان 1394 آفتاب نیوز 21 آبان 1394 آفتاب نیوز 22 آبان 1394 آفتاب نیوز 23 آبان 1394 آفتاب نیوز 24 آبان 1394 آفتاب نیوز 25 آبان 1394 آفتاب نیوز 26 آبان 1394 آفتاب نیوز 27 آبان 1394 آفتاب نیوز 28 آبان 1394 آفتاب نیوز 29 آبان 1394 آفتاب نیوز 30 آبان 1394 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۳:۴۳    
جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا، روزهای یکشنبه و دوشنبه از ابوظبی، تل آویو، بیت المقدس ورام الله دیدار خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۳:۴۰    
محمدحسین عادلی که از دو سال پیش به عنوان دبیرکل مجمع کشورهای صادرکننده گاز GECF انتخاب شده بود، با موافقت اعضا برای دو سال دیگر به عنوان دبیر کل GECF باقی خواهد ماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۳:۴۰    
38 عضو گروه تروریستی داعش در حومه استان دیرالزور در حملات هوایی ارتش سوریه کشته شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۸    
هواداران رئال اعتراض خودشان را با دستمال های سفید در ورزشگاه نشان دادند و با شعارهایشان خواستار برکناری فلورنتینو پرس شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۳:۲۰    
بایرن مونیخ با برتری برابر شالکه توانست جایگاه خود را در صدر جدول بوندسلیگا تثبیت کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۳:۲۰    
رم در اولین دیدار هفته سیزدهم سری A برابر بولونیا متوقف شد تا فرصت رسیدن به صدر جدول را از دست بدهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۳:۲۰    
با تصمیم اعضای مجمع کشورهای صادرکننده گاز، محمدبن صالح الساده وزیر انرژی و صنعت قطر به عنوان رئیس مجمع کشورهای صادرکننده گاز و بیژن زنگنه وزیر نفت ایران به عنوان نائب رئیس این مجمع انتخاب شدند تا از ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۳:۲۰    
یورگن کلوپ بعد از شکست دادن چلسی در لندن موفق شد منچسترسیتی را نیز در اتحاد شکست دهد تا دومین نتیجه خیره کننده خود را در لیورپول کسب کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۳:۱۷    
هیأت داوران هشتمین جایزه ادبی جلال آل احمد طی مراسمی برگزیدگان بخش های مختلف این دوره را معرفی کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۲:۵۱    
بارسلونا تا دقیقه 60 با یک پیروزی قاطع 3-0 و با گل های سوارز، نیمار و اینیستا از رئال پیش است.چنانچه در تصویر زیر دیده می شود؛ روی گل دوم بارسا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۵    
بارسلونا با ارائه نمایشی درخشان توانست رئال مادرید را در سانتیاگو برنابئو 4-0 شکست بدهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۲    
بارسلونا با ارائه نمایشی درخشان توانست رئال مادرید را در سانتیاگو برنابئو 4-0 شکست بدهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۶    
گروه تروریستی داعش در سوریه، کشته شدن سه فرمانده ارشد منطقه ای خود را در جریان بمباران ها و موشکباران اخیر روسیه و نظامیان سوری تایید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۷    
محمدعلی حق شناس استاد دانشگاه و مهرداد بذرپاش نماینده مجلس به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با موضوع مجلس آینده و نسبت آن با دولت مناظره کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۵    
مقام های امنیتی کامرون اعلام کردند که دستکم 10 نفر روز شنبه در جریان حمله تروریستی عناصر بوکوحرام در منطقه شمال دور این کشور کشته شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۹    
لزوم حضور و فعالیت احزاب در کشور، کنترل فشارهای بیرونی وارده به دانشگاه ها و تلاش برای ایجاد فضای باز دانشجویی فصل مشترک صبحت های روسای دانشگاه های استان تهران در نشست با سیدحسین هاشمی استاندار بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۹    
هرچند مهاجم پرسپولیس موفق شد در بازی پرسپولیس به صدرجدول رده بندی برترین گل زنان صعود کند اما او بارها موقعیت های پرشمار گلزنی را خراب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۶    
بارسلونا در نیمه نخست با دو گل رئال مادرید را شکست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۶    
تعدادی از بازیکنان نیمکت نشین پرسپولیس بیش از این که به بازی تیم شان برابر استقلال اهواز توجه داشته باشند، آرزو داشتند که در بازی امشب بارسلونا بتواند رئال مادرید را شکست بدهد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۰    
پلیس مادرید از روز گذشته نظارت خود روی ورزشگاه برنتابئو و تمام مسیرهای منتهی به این ورزشگاه را چند برابر کرده است. تعداد انها دو برابر همیشه است و هر اتفاق مشکوکی از سوی آنها رصد می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۰    
تیم گوانگژو توانست با تک گل الکسون الاهلی امارات را شکست دهد و قهرمان جام باشگاه های آسیا شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۴    
یک منبع در وزارت پیشمرگ اقلیم کردستان عراق روز شنبه از بازداشت 3 سرکرده عربستانی داعش در شمال غرب موصل و خنثی سازی بیش از 30 تن مواد منفجره در این منطقه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۴    
برانکو ایوانکوویچ معتقد است طارمی عملکرد خوبی از خودش در بازی به نمایش گذاشته و به دلیل بدشانسی نتوانسته موقعیت های تیمش را به گل تبدیل کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۴    
هرچند پرسپولیس در بازی با استقلال اهواز موفق شد به پنجمین برد فصل خود برسد اما سرمربی این تیم به شدت از موقعیت های از دست رفته عصبانی بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۱    
از ساعت 18.45 و دو ساعت مانده به شروع دیدار رئال مادرید و بارسلونا،درهای ورزشگاه برنابئو به روی هواداران رئال گشوده شد و آنها تحت تدابیر شدید امنیتی به تدریج در حال پرکردن سکوها هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۸    
دروازه بان استقلال اهواز بی تردید ستاره تیمش در بازی با پرسپولیس بود.به گزارش "ورزش سه"، پرویز کریمی در این بازی بارها موقعیت های گلزنی را از بازیکنان پرسپولیس گرفت تا تیمش برابر پرسپولیس بیش از یک ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۵    
نیروی انتظامی برای بازی پرسپولیس برابر استقلال اهواز در هفته دوازدهم لیگ برتر تدابیر ویژه امنیتی را در ورزشگاه آزادی ایجاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۷    
در بخش فروش اوراقی مثل سفته و برات شیب خرید به شدت نزولی شده و تنها در ماه مهر 19.7 درصد افت فروش سفته و برات نسبت به ماه مشابه سال قبل به چشم می خورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۷    
کریستیانو رونالدو مثل همیشه امید اول هواداران رئال برای باز کردن دروازه بارسلونا محسوب می شود. دیداری که یک ساعت بیشتر به شروع آن نمانده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۵    
مهاجم پرسپولیس موفق شد در بازی با استقلال اهواز پاس تک گل تیمش را بدهد تا این پایانی بر ناکامی هایش باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۵    
باستین شواین اشتایگر، ستاره آلمانی منچستریونایتد، پس از پیروزی 2-1 تیمش مقابل واتفورد، خوشحالی اش از این پیروزی را در شبکه های اجتماعی نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۶    
چلسی با گل 3 امتیازی دیگو کاستا توانست با برتری بر نوریچ به وضعیت خود در جدول رده بندی کمی سروسامان ببخشد و آرسنال در خانه وست برومویچ شکست خورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۶    
چارلتون با یک گل برابر بیرمنگام به پیروزی دست یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۶    
الغرافه در شبی که مسعود شجاعی عملکرد خوبی از خود نشان داد و موفق به گلزنی شد توانست برابر السیلیه در هفته نهم لیگ ستارگان قطر به پیروزی برسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۳    
کریستیانو رونالدو تاکنون در سانتیاگو برنابئو نتوانسته است غیر از گلزنی از روی نقطه پنالتی دروازه بارسلونا را باز کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۷    
بازمانده حملات تروریستی یازده سپتامبر سال 2001 پس از چهارده سال از تیراندازی مرگبار خونین سالن تئاتر باتاکلان پاریس هم جان سالم به در بُرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۸    
کارگران شرکت کننده در مراسم بیست و پنجمین سالروز تصویب قانون کار با تشکیل یک زنجیره انسانی به دور سازمان تامین اجتماعی مخالفت خود را با اعمال فشارهای وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای تجمیع بیمه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۹    
منطقه دو با 23 میلیون 590 هزار و 800 تومان و منطقه 17 با سه میلیون و 610 هزار و 300 تومان به ترتیب بیشترین و کمترین فاصله قیمتی بین گران ترین و ارزان ترین مسکن در تهران را داراست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۶    
لیونل مسی در دیدار امشب ال کلاسیکو از روی نیمکت ذخیره ها شاهد این دیدار خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۶    
ولفسبورگ موفق شد در دیداری پرگل با 6 گل وردربرمن را در هم بکوبد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۹    
وزارت اطلاعات از انهدام و دستگیری دو تیم تروریستی در مرزهای شرقی و شمال غربی کشور خبر داد و گفت: از این تیم های تروریستی مقادیر قابل توجهی مواد منفجره، سلاح و مهمات کشف و ضبط شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۴    
متهم ردیف اول پرونده فساد نفتی در دوازدهمین جلسه رسیدگی به این پرونده عکس هایی از املاک و بانک هایش را نشان داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۸    
نیروهای امنیتی ترکیه یک عضو کمیته مرکزی جنبش فتح را در فرودگاه استانبول بازداشت کردند و سپس وی را به امان فرستادند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۲۰    
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید هر چه سریع تر آبیاری فضای سبز پایتخت از طریق منابع زیر سطحی پایان پذیرد افزود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۵    
برنامه های متفاوت از آیت الله هاشمی رفسنجانی، مردی متفاوت در دنیای سیاست ساخته، به گونه ای که همه ابعاد ضروری برای یک جامعه را شامل می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۰    
گمرک ایران در خصوص آمار واردات برنج توضیحاتی ارایه داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۷    
دیدار خانواده شهدا و جانبازان 8 سال دفاع مقدس غرب استان مازندران با آیت الله هاشمی رفسنجانی
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۴    
علی اکبر طاهری پس از برتری تیمش برابر استقلال اهواز گفت که تیمش می توانست بهتر از این نتیجه بگیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۱    
شاگردان فان خال به سختی توانستند حریف شان واتفورد را در لیگ برتر در دقیقه 90 شکست دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۱    
جان مک کین سناتور آمریکایی یک روز بعد از دیدار با رئیس ارتش پاکستان اظهار کرد: هنوز خیلی مانده جنگ علیه گروه شبه نظامی طالبان تمام شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ، حادثه تروریستی حمله به هتل رادیسون در کشور مالی و کشته شدن شهروندان و مردم بی گناه را محکوم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۶    
مدیرعامل خبرگزاری بخدی و رئیس اسناد و آرشیو وزارت امور خارجه افغانستان از یک حمله تروریستی در منطقه خیرخانه کابل، جان سالم به در برد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۳    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز با زهری که تروریست ها در فرانسه ریختند و در کشورهای دیگر علیه اروپایی ها و آمریکایی ها اقدام کردند موجب بیداری دنیای غرب برای مبارزه با تروریسم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۷    
مال وایت فیلد، قهرمان سه دوره المپیک از آمریکا در سن 91 سالگی درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۷    
فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به ناامنی های کشور عراق و لزوم کنترل شدید ماموران عراقی در مبادی ورودی مرزها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۸    
معاون ظریف سه شنبه هفته جاری با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی دیدار می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۰    
نماینده چین با برتری برابر الاهلی امارات برای دومین بار قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۷    
اثر ادبی "ارنست همینگوی" پرفروش ترین کتاب در پاریس پس از حملات تروریستی داعش در این شهر بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۸    
فرماندار شوش گفت: طبق بررسی به عمل آمده پهپادی که روز جمعه در اطراف این شهرستان سقوط کرده داخلی بوده که به دلیل نقص فنی سقوط کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۵    
مشارکت زنان داعش در عملیات تروریستی، موضوع استفاده این گروه از زنان را بیش از پیش بر سر زبانها انداخته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۷    
وزیر ورزش شب گذشته بستری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۸    
پرسپولیس نیمه نخست بازی مقابل استقلال اهواز را با حساب یک بر صفر به سود خود به پایان برد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۲    
هیوندای موتور برای 305 هزار خودرو در آمریکا به منظور تعویض سوییچ ترمز معیوب فراخوان خواهد داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۲    
پرسپولیسی ها بعد از مدت ها در لیگ برتر با لباس قرمزرنگ به مصاف حریف خود می روند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۹    
مدیرکل برنامه ریزی نهاد کتابخانه های عمومی کشور از راه اندازی مدرسه اینترنتی "خواندن" خبر داد و گفت: مکانیسم تهیه کتاب برای کتابخانه های عمومی تغییر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۱    
حسام الدین نواب صفوی درباره حضورش در دادگاه انقلاب گفت که به عنوان وکیل تسخیری در یکی از پرونده ها به دادگاه انقلاب آمده ام.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۵    
بر اثر آتش سوزی یک واحد مسکونی در کومله شهرستان لنگرود در شرق استان گیلان، چهار نفر جان خود را از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۵    
برنامه جعلی که اطلاعات بیش از نیم میلیون حساب کاربری کاربران اینستاگرام را به سرقت برده بود از روی فروشگاه گوگل پلی و اپل حذف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۲    
از سرعت خود بکاهید به سرعت گیر یا سرعتکاه نزدیک می شوید؛ این از جمله تابلوهای هشداردهنده ای است که در خیابان های کاشمر زیاد به چشم می خورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۲    
احمد توکلی نامه عذرخواهی سعید حجاریان از وی به دلیل طرح یک ادعا را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۲    
آتش گرفتن یک تانکر گازوئیل در حدفاصل ایستگاه 2 و 5 تله کابین توچال سبب ایجاد دودی غلیظ در این منطقه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۹    
در پی تکذیب مصرف شیشه در متروی تهران از سوی روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو، یکی از شهروندان که خود شاهد این ماجرا بوده و از فرد معتاد عکس گرفته است، با انتشار مطلبی جزئیات این ماجرا را شرح داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۹    
تورنمنت بین المللی ابراهیم مصطفی که قرار بود در شرم الشیخ کشور مصر برگزار شود بدلیل اقدام تروریستی داعش در این کشور و انفجار هواپیمای روسی لغو شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۶    
در حالی که گروه تروریستی داعش مسئولیت انفجار انتحاری در مسجد شیعیان جنوب بغداد را پذیرفت، منابع امنیتی اعلام کردند که این حادثه در اثر انفجار یک بمب و سپس یک عامل انتحاری رخ داده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۶    
فدراسیون فوتبال محرومیت دروازه بان پرسپولیس را لغو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۶    
یک روزنامه انگلیسی نوشت داعش به عوامل خود در انگلیس دستور داده است رفتن به سوریه را فراموش کنند ، در انگلیس بمانند و منتظر دستور حمله باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۳    
شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون که اخیرا به عنوان مشاور دبیر جشنواره سی و چهارم فیلم فجر هم انتخاب شده است، امروز در دادسرای فرهنگ و رسانه دیده شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۳    
یک عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت که طبق مصوبه هیات رئیسه این فراکسیون آقای نقوی حسینی دیگر عضو این فراکسیون نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۲    
وزیر امور خارجه گفت: دو قطعنامه ای که روز گذشته (جمعه) کمیته سوم مجمع عمومی ملل متحد در حوزه حقوق بشر تصویب کرد شاید یکی از طنزهای تلخ روزگار باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۶    
یک دستگاه کامیون بنز در تصادف با ابرخودرو (دامپ تراک) که معمولا زمینه فعالیت آن در معادن است له شد. این عکس مربوط به سیرجان در استان کرمان است و در شبکه های اجتماعی منتشر شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۴    
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: تا صبح امروز برای بیش از 600 هزار نفر برای سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی روادید صادر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۸    
پرواز شماره 390 هواپیمایی ایران ایر، قرار بود ساعت 18:30 دیشب، فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان را به مقصد مشهد ترک کند، ولی هنوز این پرواز انجام نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: نمی دانم به اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تبریک بگویم یا حرف دیگری بزنم. برایم سؤال است که چرا فقط قرارداد من رسانه ای شده است؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۶    
فرماندار قرچک با اشاره به تاکید استاندار تهران درپیگیری و شناسایی عاملان حادثه پنجشنبه گذشته گفت: ر این راستا هیاتی از کارشناسان استانداری تهران برای بررسی موضوع به منطقه اعزام شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۶    
وزیر نفت گفت: برای افزایش سم صادرات نفت ایران در بازارهای جهانی به سقف پیش از تحریم ها، نیازی به اجازه اوپک و یا هیچ سازمان و شخص دیگری نداریم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۴    
بیانیه پایانی مجمع کشورهای صادر کننده گاز(جی.یی.سی.اف) که قرار است در اجلاس سران مورد بررسی قرار گیرد صبح امروز(شنبه) در نشست وزارتی فوق العاده اعضا به تصویب رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۱    
سازمان انرژی اتمی ظهر شنبه متن کامل سندی رسمی مدرن سازی راکتور اراک را که به امضای وزیران امور خارجه ایران و 1+5 و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا رسیده است، منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۳    
رییس فدراسیون فوتبال می گوید کارلوس کی روش با قدرت به کارش در تیم ملی ادامه خواهد داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۴    
معاون معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان از سقوط یک فروند پهپاد نظامی در شهرستان شوش خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۴    
قیمت سکه تمام طرح جدید که نسبت به اواخر هفته گذشته روند کاهشی پیدا کرده است، حدود 906 هزار تومان فروخته می شود و نرخ هر دلار آمریکا که در روز های اخیر با ثبات همراه بوده 3575 تومان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۶    
سومین اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز روز دوشنبه در تهران برگزار خواهد شد و حسن روحانی رییس جمهور کشورمان میزبان روءسای جمهور روسیه، عراق، ونزوئلا، بولیوی، نیجریه، گینه استوایی و ترکمنستان خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۶    
در حالی که تا چند ساعت دیگر سهمیه بنزین 700 تومانی موجود در کارت های سوخت باطل می شود، وضعیت پمپ بنزین ها حاکی از عادی بودن روال سوخت گیری بوده و ازدحام یا ترافیکی در مقابل جایگاه ها گزارش نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۳    
مجری شبکه ورزش در برنامه زنده از خود سلفی گرفت.عبدالله روا مجری شبکه ورزش شب گذشته حین اجرای زنده برنامه با انتشار سلفی از خود صفحه اینستاگرامش را به روز کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۰    
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: در برخورد دو دستگاه خودرو سواری روز شنبه در کیلومتر 25 جاده طبس - بشرویه در محدوده روستای ده محمد این شهرستان، پنج نفر کشته و شش نفر زخمی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۴    
قیمت خودروهای داخلی به شرح جدول زیر است:
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۱    
قیمت انواع هارد دیسک اکسترنال در بازار تهران به شرح جول زیر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۵    
گزارشگر بازی رفت ال کلاسیکو که امشب - شنبه - از شبکه سه سیما پخش می شود، مشخص شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۶    
یک موسسه آمریکایی با استفاده از اطلاعات حاصل از موسسات اقتصادی و تحلیل های مربوط به میزان جذب کالری در بین مردم کشورهای مختلف ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۳    
مینی بوس های فرسوده، رانندگان افسرده و مسافران معترض داستان این روزهای خطوط مینی بوسرانی شهر تهران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۳    
بانک ملی ایران از ابتدای سال 94 تا پایان مهر ماه، 579 هزار و 824 فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش 9 هزار و 320 میلیارد و 622 میلیون ریال پرداخت کرده است.