شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۳۹Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 29 فروردین 1395 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1395 آفتاب نیوز 31 خرداد 1395 آفتاب نیوز 31 تیر 1395 آفتاب نیوز 31 مرداد 1395 آفتاب نیوز 31 شهریور 1395 آفتاب نیوز 30 مهر 1395 آفتاب نیوز 30 آبان 1395 آفتاب نیوز 30 آذر 1395 آفتاب نیوز 30 دی 1395 آفتاب نیوز 30 بهمن 1395 آفتاب نیوز 1 اسفند 1395 آفتاب نیوز 1 فروردین 1395 آفتاب نیوز 2 فروردین 1395 آفتاب نیوز 3 فروردین 1395 آفتاب نیوز 4 فروردین 1395 آفتاب نیوز 5 فروردین 1395 آفتاب نیوز 6 فروردین 1395 آفتاب نیوز 7 فروردین 1395 آفتاب نیوز 8 فروردین 1395 آفتاب نیوز 9 فروردین 1395 آفتاب نیوز 10 فروردین 1395 آفتاب نیوز 11 فروردین 1395 آفتاب نیوز 12 فروردین 1395 آفتاب نیوز 13 فروردین 1395 آفتاب نیوز 14 فروردین 1395 آفتاب نیوز 15 فروردین 1395 آفتاب نیوز 16 فروردین 1395 آفتاب نیوز 17 فروردین 1395 آفتاب نیوز 18 فروردین 1395 آفتاب نیوز 19 فروردین 1395 آفتاب نیوز 20 فروردین 1395 آفتاب نیوز 21 فروردین 1395 آفتاب نیوز 22 فروردین 1395 آفتاب نیوز 23 فروردین 1395 آفتاب نیوز 24 فروردین 1395 آفتاب نیوز 25 فروردین 1395 آفتاب نیوز 26 فروردین 1395 آفتاب نیوز 27 فروردین 1395 آفتاب نیوز 28 فروردین 1395 آفتاب نیوز 29 فروردین 1395 آفتاب نیوز 30 فروردین 1395 آفتاب نیوز 31 فروردین 1395 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۳:۴۳    
معاون عربی و آفریقای وزیرامورخارجه با اشاره به بحران یمن، از برقراری آتش بس در این کشور استقبال کرد و آن را فرصت خوبی برای شروع گفت وگوهای یمنی – یمنی برشمرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۳:۳۸    
با برتری دورتموند و کلن پرونده این هفته فوتبال آلمان بسته شد و تغییری در بالای جدول ایجاد نشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۳:۳۵    
بدون شرح!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۳:۳۲    
مراسم افتتاحیه پنجمین سمپوزیوم جهانی انجمن های جراحان مغز و اعصاب با حضور مهمانان خارجی و رونمایی از تندیس پرفسور سمیعی عصر یکشنبه بیست ونهم فروردین در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۳:۲۹    
بیش از دو هزار و 500 خدمه پرواز و کارمندان هواپیمایی هنگ کنگ، روز یکشنبه در اعتراض به نقض قوانین هوایی توسط رئیس اجرایی دولت، در فرودگاه بین المللی هنگ کنگ تظاهرات کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۳:۲۹    
رئیس اداره اجرای استاندارد اداره کل استاندارد قزوین پوشک بچه با برند 'نستا بی بی' را غیر استاندارد اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۳:۲۶    
اجلاس کشورهای تولیدکننده نفت در دوحه پایتخت قطر بدون نتیجه به پایان رسید. این اجلاس به دلیل اختلاف بر سر متن پیش نویس توافق برای تعیین سقف تولید با مشکل و تاخیر روبه رو شده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۳:۲۶    
تصویر یکی از خدمه هواپیمای ایرفرانس در تهران با حجاب در اولین پرواز این خط به ایران پس از 8 سال حجاب خدمه هواپیمای ایرفرانس در تهران (عکس)
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۳:۲۶    
مقام های جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به دعوت کمیسیونر حمل و نقل اتحادیه اروپا برای پیوستن ایران به توافقنامه مدیریت ترافیک هوایی اتحادیه اروپا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۲:۴۵    
وزارت خارجه سوریه خواستار دخالت فوری سازمان ملل و شورای امنیت برای محکوم کردن اسرائیل به دلیل اظهارات تحریک آمیز نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره جولان اشغالی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۲:۳۰    
جسد مهدی مرادیان کودک پنج ساله نورآبادی که در سیلاب هفته گذشته غرق شده بود، عصر یکشنبه با کمک نیروهای مردمی و جوانان این شهرستان پیدا شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۲:۱۹    
سرلشکر پاسدار، محسن رضایی در پیامی روز ارتش را تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۲:۱۰    
مهدی خدابخشی به دلیل مصدومیت به مدال برنز تورنمنت آزاد اسپانیا دست یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۱:۴۷    
تئاتر 'من فکر می کنم یک روشنفکرم' به نویسندگی و کارگردانی علیرضا پورهاشم از 29 فروردین در تماشاخانه دا بر روی صحنه می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۱:۴۷    
در جلسه هیات دولت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، وزیران نیرو و کشور گزارشی ازبارندگی های گسترده اخیر و مدیریت هماهنگ ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۱:۴۴    
شهرام جزایری می گوید:به زودی یکی از بزرگترین بانک های خصوصی دنیا را در بازارهای بین المللی ایجاد خواهم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۱:۴۱    
بعداز اتفاقاتی که صبح امروز در محل تمرین آبی پوشان رخ داد ظاهرا تعدادی از هواداران بنری را مقابل کمپ مرحوم حجازی نصب کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۱:۴۱    
آفتاب :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۱:۴۱    
بدون شرح!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۱:۳۸    
فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه روز یکشنبه در ادامه سفر منطقه ای خود به خاورمیانه و به منظور همکاری امنیتی و اقتصادی کشورش با مصر، وارد قاهره شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۱:۳۵    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: هیچ گونه یگان نظامی به سوریه اعزام نکرده ایم و طبق درخواست های سوریه نیروهای نظامی به عنوان مستشار اعزام کرده ایم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۰:۳۹    
به دنبال بارندگی های شدید و جاری شدن سیلاب در برخی از ولایات افغانستان دست کم 28 نفر جان خود را از دست داده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۰:۳۶    
یوونتوس موفق شد در هفته سی و سوم لیگ ایتالیا با 4 گل پالرمو را شکست دهد تا جایگاهش را در صدر جدول این رقابت ها تثبیت کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۰:۳۰    
اسکرین شات گرفته شده با CPU-Z توسط یکی از کارمندان کمپانی کره ای، باعث شد تا مشخصات فنی نوت 6 سامسونگ لو رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۴۱    
منابع رسمی می گویند: به نظر می رسد کشورهای تولید کننده نفت که در دوحه قطر گرد آمده اند به یک توافق در زمینه تثبیت تولید به منظور بالابردن قیمت ها (اولین توافق این چنینی طی 15 سال گذشته) نزدیک هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۴۱    
اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، موجب نجات و ادامه زندگی سه بیمار نیازمند به عضو شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۳۸    
قائم مقام وزیر کشور با رد شایعات مطرح شده مبنی بر تغییر برخی استانداران و فرمانداران گفت که وزارتخانه متبوعش هیچ برنامه ای برای تغییر ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۳۸    
رییس جمهوری در دیدار وزیر خارجه هند تاکید کرد: با توسعه بندر چابهار، هند تا آسیای مرکزی، قفقاز و افغانستان پیوند می خورد، و این طرح عظیم سر فصلی نوین در همکاری های مشترک و چندجانبه میان تهران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۳۲    
مراسم افتتاحیه پنجمین سمپوزیوم جهانی انجمن های جراحان مغز و اعصاب امروز در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۳۰    
در سیاست بازنشسته شدم. کار حرفه ای خودمان را می کنیم ولی تجربیاتی داریم که اگر این تجربیات به درد کسی بخورد آنها را منتقل می کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۳۰    
در حاشیه دیدار سوشما سواراج، وزیر خارجه هند با علی اکبر ولایتی
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۳۰    
معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه با تاکید بر گسترش همکاری های مالی و بانکی ایران و چک گفت: دو کشور از ظرفیت های زیادی برای گسترش همکاری ها برخوردار هستند و همه مولفه ها برای این مهم در اختیار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۲۷    
حرف و حدیث های فراوانی درباره زندگی خصوصی رئیس جمهور روسیه در رسانه ها دست به دست می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۲۷    
آتش سوزی در اتوبوسی در استانبول رخ داده و صدای انفجاری شنیده شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۲۴    
پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه اروپا در گزارش خود از سفر مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به همراه هفت کمیسیونر به ایران نوشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۲۲    
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از احتمال بروز سیلاب در جنوب استان همدان، شمال استان لرستان، شرق استان تهران و خراسان رضوی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۸:۵۸    
در فیلم زیر صحنه تصادف اتوبوس با عابر پیاده را می بینید که راننده آن به دلیل مصرف مشروبات الکلی قادر به کنترل خودرویش نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۸:۴۶    
رسانه های مختلف جهان روز یکشنبه با پوشش خبری مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به مهم ترین رویداد های این مراسم از جمله نمایش سامانه موشکی اس 300 پرداختند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۸:۴۶    
جنگنده های عربستان در ادامه نقض آتش بس در یمن و درآستانه گفت و گوهای صلح در کویت روز یکشنبه از بمب های صوتی در صعده یمن استفاده کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۸:۴۶    
ران پاک کرده با استخوان به قیمت 38500 تومان به فروش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۸:۴۶    
شیشلیک مهمترین غذای منطقه گردشگری بینالود، طرقبه و شاندیز است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۸:۳۸    
حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی و رضا میرکریمی دبیر سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر به همراه جمعی از مدیران جشنواره با حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی دیدار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۸:۳۸    
پروفسور سمیعی از بهره برداری از مرکز علوم مغز و اعصاب تهران تا شش ماه آینده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۸:۳۸    
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع گفت: تحویل اس 300 نشان داد که همکاری های دفاعی ایران و روسیه در حوزه دفاعی همواره جدی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۸:۲۹    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به ارائه گزارش 3 ماهه وزارت خارجه از روند اجرایی شدن برجام گفت که این کمیسیون بعد از اتمام بررسی بودجه در مجلس این گزارش را مورد بحث و بررسی قرار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۸:۱۸    
در این ویدیو پاسخ غرورآفرین و استدلال محکم محمدجواد ظریف به یک خبرنگار خارجی درباره آزمایش های موشکی ایران را می بینید؛ آن جا که می ایستد تا همه او را ببینند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۸:۱۸    
رهبرانقلاب در مانور ذوالفقار نیروی زمینی ارتش سال 1375
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۸:۱۵    
ترافیک در آزادراه کرج - تهران و تهران -پاکدشت نیمه سنگین گزارش شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۸:۱۵    
معاون اول رییس جمهور به منظور بازدید و افتتاح چند پروژه صنعتی و عمرانی، فردا صبح (دوشنبه) به استان کرمانشاه سفر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۸:۱۲    
برجام از تاریخ 26 دی ماه اجرایی شد و بر این اساس باید وزارت امور خارجه در 26 فروردین اولین گزارش خود را ارائه می کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۸:۰۹    
خانم سوشما سواراج وزیر خارجه هند، امروز(یکشنبه 29 فروردین ماه) با حسن روحانی رئیس جمهوری دیدار و گفت وگو کرد. خانم سوشما سواراج پیش از این دیدار، با محمدجواد ظریف و علی اکبر ولایتی دیدار داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۴۰    
آیت الله هاشمی رفسنجانی، صبح امروز در دیدار جمعی از اعضای ستاد خبرگان مردم، نتایج انتخابات اسفند ماه 94 را تأکیدی مجدد بر اقتدار اراده ملت دانست و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۲۵    
ساعت مچی معاون وزیر خارجه سوریه، توجه جهانیان را به خود جلب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۲۵    
وزیر امور خارجه با اشاره به مزایای پروژه های متنوع مواصلاتی در منطقه گفت: زمینه حضور و مشارکت سرمایه گذاران هندی در پروژه های مواصلاتی مختلف فراهم است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۲۲    
دیرکل نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، اخبار مرگ افراد به دلیل استفاده از فرآورده های خوراکی مانند نوشابه های گازدار را رد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۱۹    
انتشار خبر قتل ستایش در فضای مجازی با واکنش های گسترد ه ای از سوی مردم و مسئولان مواجه شده است. واکنش هایی که یکصدا ضمن محکوم کردن این حادثه، خواستار بررسی سریع پرونده شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۱۹    
حوالی ساعت 16 امروز یکشنبه افراد حاضر در نقاط مرکزی پایتخت دود غلیطی را در آسمان مشاهده کردند که به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت آن وقوع حریق در سقف یونولیتی یک ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۱۹    
جمهوری اسلامی ایران هم زمان با روز ارتش از سامانه دفاعی موشکی اس 300 رونمایی کرد. این رویداد مورد توجه رسانه های خارجی قرار گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۱۹    
برق مجموعه ورزشی آزادی از صبح امروز قطع شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۱۶    
جلسه هماهنگی سفر استانی کاروان تدبیر و امید به استان سمنان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور تشکیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۱۳    
ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی ایران شنبه شب در حاشیه اجلاس صندوق بین المللی پول در واشنگتن در مصاحبه با شبکه خبری 'سی ان بی سی' آمریکا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۱۳    
باشگاه استقلال طی نامه ای گلایه خود را از داوری دربی 82 اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۰۷    
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی معتقد است: آرایش جناح های سیاسی کشور تا انتخابات سال آینده تغییر نخواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۰۱    
رئیس مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک، جزئیات زلزله 3.4 ریشتری که حدود ساعت 14 امروز یکشنبه، شهرستان دماوند را لرزاند، اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۰۱    
تصویر بارش شدید تگرگ دیروز در ارومیه را در زیر مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۶:۴۹    
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بانک صادرات ایران تعامل مطلوب و سازنده ای با این صندوق داشته به گونه ای که حساب بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر از بازنشستگان سازمان ها و ارگان های مختلف در این ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۶:۴۹    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین با تاکید بر رسیدگی ویژه و خارج از نوبت به پرونده قتل دختربچه شش ساله افغانستانی، گفت: متهم این پرونده(نوجوان 17 ساله) به کانون اصلاح و تربیت تحویل داده شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۶:۴۹    
مسئول روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس از برگزاری مراسم استقبال، تشییع و بزرگداشت دومین شهید مدافع حرم دراین شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۵:۵۷    
مرکز مطالعات اسرای فلسطینی روز یکشنه اعلام کرد، سه هزار اسیر فلسطینی همزمان با روز اسیر در اعتراض به اقدامات سرکوب گرایانه رژیم صهیونیستی در زندان های این رژیم دست به اعتصاب غذا زدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۵:۵۷    
هادی معتمدی عضو هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و مهدی سلطانی عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی تربیت معلم در گفت و گوی تفصیلی با ایرنا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۵:۵۷    
قیمت رهن و اجاره واحدهای اداری در تهران منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۵:۵۴    
مدیرکل آزمایشگاه های مرجع سازمان غذا و دارو درمورد افزایش مرگ در نتیجه استفاده از مکمل های ورزشی تجویزی توسط باشگاه های بدنسازی هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۵:۴۵    
مدیر کل آزمایشگاه های مرجع کنترل غذا و دارو، با بیان اینکه یکی از تقلبات زعفران استفاده از رنگ های مصنوعی، از جمله ماده ای موسوم به "دختر خواب" است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۵:۴۵    
عضو هیات رییسه شورای شهر تهران رأی شورای حل اختلاف درخصوص نرخ کرایه وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۵:۴۲    
پدر ستایش، دختر 6 ساله افغان که در ورامین به قتل رسیده بود آخرین وضعیت پرونده دخترش را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۵:۳۹    
آزاده نامداری جزئیات بازگشت خود به تلویزیون را بازگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۵:۳۹    
منابع رسانه از از افزایش شمار تلفات وقوع زلزله در سواحل شمال غربی اکوادور به 77 کشته و بیش از 500 زخمی خبر می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۵:۳۶    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان از کشف 50 قلم اشیاء عتیقه مربوط به دوران هزاره اول اسلام خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۵:۳۶    
جایزه ویژه هیات داوران بخش رقابت بین المللی جشنواره بین المللی فیلم استانبول به فیلم کودکی یک رهبر اعطا شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۵:۲۸    
اردوگاه جدیدی نیز با ظرفیت 750 نفر جهت کمک رسانی به سیل زدگان در منطقه آهودشت شوش برپا شده و اقلام غذایی و امدادی میان سیل زدگان در حال توزیع است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۵:۱۹    
زبان اشاره یک ابزار بی نظیر برای برقراری ارتباط افراد ناشنوا با افراد ناشنوای دیگر است اما به همان اندازه که کاربردی است برای ارتباط با افراد عادی ناکارآمد است زیرا افراد عادی معمولا این زبان را بلد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۵:۰۷    
بر اساس آمار منتشر شده از سوی سامانه برخط گمرک جمهوری اسلامی ایران در روز گذشته، بیش از چهار میلیون دلار سیگار به کشور وارد شده است و این کالا به صدر لیست کالاهای عمده وارداتی به کشور پیوسته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۵:۰۴    
زلزله به بزرگی 3.3 ریشتر دقایقی پیش دماوند تهران را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۵:۰۴    
دانشگاه جامع علمی کاربردی و پایگاه خبری آفتاب نیوز همکاری رسانه ای می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۵:۰۱    
آفتاب : پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشت:رئیس جمهور با تاکید بر استقبال ایران از گسترش روابط با اتحادیه اروپا و کشورهای حوزه بالکان گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۴:۵۹    
رقیه توکلی کارگردان فیلم ̋مادری ̋ با بازی هانیه توسلی، هومن سیدی و نازنین بیاتی می گوید مردهایی که درباره زنان فیلم می سازند به دلیل اینکه خیلی شناختی نسبت به زن ها ندارند عمدتا دراین زمینه نمی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۴:۵۹    
4 پسر جوان که یک دختر بی گناه را در بیابان های منطقه حسن آباد مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۴:۵۳    
تیم کیاو رئیس جمهوری میانمار ، 83 زندانی سیاسی را به مناسبت سال جدید میانمار (یکم اردیبهشت) عفو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۴:۱۴    
معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد: رشد علمی کشور با وجود تحریم ها و مشکلات مالی دولت یازدهم همچنان از شتاب لازم برخوردار است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۴:۱۱    
نماینده دزفول گفت: هر چند وجود سدها موجب شد که در جریان سیل، خوزستان به زیر آب نرود ولی مدیریت ضعیف در بازگشایی دریچه های سد دز مسبب اصلی سیلابی بود که در دزفول رخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۴:۱۱    
قیمت انواع خودرو وارداتی در بازار منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۴:۱۱    
یک کارشناس بازار سرمایه با اعلام دلایل ریزش سنگین بورس در دو روز گذشته، گفت: بازار در حال نبرد بین دو گروه سهامداران است ضمن اینکه بسیاری از سهامداران در دو روز گذشته تفسیر نادرستی از سخنان سیف رئیس ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۴:۰۸    
کادرفنی استقلال با انتشار پیامی از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۴:۰۲    
مدیری در ابتدای برنامه شب گذشته دورهمی با خنده گفت: زیاد راه نمی روم چون مسعود جان فراستی گفته من بی دلیل راه می روم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۳:۵۶    
بانک گردشگری مجوز مرحله دوم فعالیت های ارزی خود را دریافت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۳:۵۳    
جهان اسلام و به ویژه خاورمیانه اکنون وضعیتی دشوار و پرآشوب را از سرمی گذراند؛ وضعیتی که در آن دستیابی به وحدت به عنوان پیش نیازِ خروج از چالش ها و بحران ها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۳:۳۶    
فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای آخرین وضعیت فرآیند برگزاری انتخابات را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۳:۳۶    
مسوول روابط عمومی دفتر محمدرضا عارف گفت: منتخب اول مردم تهران در دیدارهای نوروزی خود صحبتی درباره ریاست مجلس دهم نداشته است.