یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۰۳Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 19 تیر 1395 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 31 فروردین 1395 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1395 آفتاب نیوز 31 خرداد 1395 آفتاب نیوز 31 مرداد 1395 آفتاب نیوز 31 شهریور 1395 آفتاب نیوز 30 مهر 1395 آفتاب نیوز 30 آبان 1395 آفتاب نیوز 30 آذر 1395 آفتاب نیوز 30 دی 1395 آفتاب نیوز 30 بهمن 1395 آفتاب نیوز 1 اسفند 1395 آفتاب نیوز 1 تیر 1395 آفتاب نیوز 2 تیر 1395 آفتاب نیوز 3 تیر 1395 آفتاب نیوز 4 تیر 1395 آفتاب نیوز 5 تیر 1395 آفتاب نیوز 6 تیر 1395 آفتاب نیوز 7 تیر 1395 آفتاب نیوز 8 تیر 1395 آفتاب نیوز 9 تیر 1395 آفتاب نیوز 10 تیر 1395 آفتاب نیوز 11 تیر 1395 آفتاب نیوز 12 تیر 1395 آفتاب نیوز 13 تیر 1395 آفتاب نیوز 14 تیر 1395 آفتاب نیوز 15 تیر 1395 آفتاب نیوز 16 تیر 1395 آفتاب نیوز 17 تیر 1395 آفتاب نیوز 18 تیر 1395 آفتاب نیوز 19 تیر 1395 آفتاب نیوز 20 تیر 1395 آفتاب نیوز 21 تیر 1395 آفتاب نیوز 22 تیر 1395 آفتاب نیوز 23 تیر 1395 آفتاب نیوز 24 تیر 1395 آفتاب نیوز 25 تیر 1395 آفتاب نیوز 26 تیر 1395 آفتاب نیوز 27 تیر 1395 آفتاب نیوز 28 تیر 1395 آفتاب نیوز 29 تیر 1395 آفتاب نیوز 30 تیر 1395 آفتاب نیوز 31 تیر 1395 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۵۸    
ایرج خدری پیشکسوت بلند قامت بسکتبال ایران که مدتی با بیماری و مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کرد، درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۴۹    
یکی دیگر از محیط بان پارک ملی دنا توسط شکارچیان در ارتفاعات دنا به گلوله بسته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۴۶    
ایرج خدری پیشکسوت بلند قامت بسکتبال ایران که مدتی با بیماری و مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کرد، درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۳۱    
مجری تلویزیون فاکس نیوز تصاویر جدیدی از باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا را به بینندگان خود نشان داد، که اوباما را در لباس اسلامی نشان می دهد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۲۶    
این روز ها همه جا سخن از افشاگری ها درباره فیش های نجومی برخی مدیران دولتی است و کمتر موضوعات دیگر خبری به چشم می خورد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۲۳    
حیدر العبادی با اعلام رسمی آزادی پایگاه القیاره از اهالی موصل خواست تا آماده باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۲:۵۹    
ترکی الفیصل، شاهزاده سعودی و رئیس اسبق دستگاه اطلاعاتی عربستان در کنفرانس منافقین در پاریس حضور یافت و در سخنرانی خود از مسعود رجوی سرکرده این گروهک تروریستی به عنوان مرحوم مسعود رجوی یاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۲:۵۹    
آب گرفتگی شدید معابر و خیابان ها در نوشهر و چالوس سبب کندی عبور و مرور و ترافیک شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۲:۴۵    
تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در دیداری دوستانه مقابل تیم کونکوردیای رومانی به تساوی دست یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۲:۴۲    
واگذاری تیم فوتبال تراکتورسازی به بخش خصوصی درحالی این روزها جدی تر از قبل دنبال می شود که مدیرعامل فعلی این باشگاه پیشنهاد 200 میلیارد تومانی برای فروش این باشگاه را مطرح کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۲:۲۸    
آفتاب نیوز : هواپیمای بوینگ 787 خطوط هوایی قطر به علت مشکل در یکی از موتورهایش مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه بین المللی بخارست در کشور رومانی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۲:۱۹    
گروه تروریستی داعش یک فروند بالگرد روسی را سرنگون کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۲:۱۹    
رئیس سابق سازمان جاسوسی عربستان به طور تلویحی اعلام کرده که مسعود رجوی سرکرده منافقین مرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۱:۵۸    
ماجرای دزدیده شدن یک مجسمه برنزی به وزن 350 کیلو از بیخ گوش حراست وزارت ارشاد، به یک معمای پیچیده تبدیل شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۱:۵۵    
یک فروند هواپیمای مسافربری ایرباس در آمریکا، به اشتباه در پایگاه نظامی ایالت داکوتای جنوبی فرود آمد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۱:۴۹    
رئیس جمهوری در جلسه شورای عالی فضای مجازی ضمن تأکید بر صیانت از اطلاعات و حریم خصوصی مشترکین اپراتورهای تلفن همراه برخورد قانونی با هرگونه سوء استفاده در این حوزه را لازم دانست و بر اتخاذ تدابیر ویژه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۱:۳۱    
رییس سازمان مدیریت بحران کشور با رد هرگونه اقدام خرابکارانه در پی آتش سوزی در پتروشیمی ماهشهر جزییاتی بیشتر از این حادثه را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۱:۲۲    
مهدیه الهی قمشه ای بعدازظهر امروز (شنبه) درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۱:۱۹    
دیدار تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس برابر چرنیگو اوکراین با نتیجه دو بر یک به سود حریف اوکراینی خاتمه یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۱:۰۱    
پیرو انتشار اخبار و مطالبی درباره سرقت مجسمه اثر بهداد لاهوتی ، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر اطلاعیه ای منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۰:۵۲    
پرویز پرستویی اجرای آیین بدرقه و ادای احترام به عباس کیارستمی را برعهده دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۰:۵۲    
دولت فیش های حقوقی سایر قوا را منتشر نکرده زیرا این کار را غیر اخلاقی می داند و دنبال حل ریشه این مشکل است، بنابراین سایر قوا هم باید به کمک دولت بیایند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۰:۴۹    
نیروهای عراقی به همراه گروهی از نیروهای مردمی در شمال این کشور، منطقه القیاره، مرکز اصلی سرقت نفت عراق از سوی داعش، و پایگاه هوایی این منطقه را از اشغال این گروه تروریستی آزاد کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۰:۳۲    
سروزیر ایالت مادهیا پرادش در مرکز هند اعلام کرد براثر بارندگی و توفان دو روز گذشته در این ایالت دست کم هشت نفر جان باختند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۰:۱۸    
سرنا ویلیامز با شکست دادن آنجلیک کربر در فینال رقابت های تنیس ویمبلدون ، قهرمان این دور از مسابقات شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۰:۱۵    
یک مطالعه نشان می دهد در خانواده هایی که از غذاهای تولید شده در خارج از خانه و اغلب فست فودها زیاد استفاده می کنند، خطر ابتلا به چاقی و یا اضافه وزن و در نتیجه احتمال ابتلا به دیابت بیشتر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۰:۱۲    
پس از کشته شدن 5 مامور پلیس توسط یک تیرانداز در شهر دالاس سرانجام این یک روبات بود که عامل تیراندازی را کشت. برای اولین بار است که نیروهای پلیس آمریکا از یک روبات برای قتل متهم استفاده می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۰:۱۲    
مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی مازندران وضعیت ترافیکی جاده های هراز، سوادکوه و کندوان در این خطه شمال کشور را سنگین اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۰:۰۶    
کاپیتان تیم سپاهان بعد از مدتها غیبت امروز در تمرین این تیم حاضر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۰:۰۶    
دختر بازیگر سینما و تلویزیون خبر دستفروشی پدرش احمد پورمخبر را تکذیب و تاکید کرد حق شکایت از این دروغ پردازی برای خانواده ما محفوظ است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۹:۴۶    
بی توجهی به تذکرات اپراتور به قیمت جان دو تن از اعضای خانواده در تله کابین تمام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۹:۴۶    
قیمت نفت در هفته جاری میلادی بیشترین کاهش هفتگی خود را از ماه ژانویه 2016(دی ماه گذشته) تجربه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۹:۴۳    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس از واژگونی اتوبوس در محور مرودشت - سعادت آباد در ساعت 14:17 امروز خبر داد و گفت: در اثر این سانحه 2 نفر کشته و 17 نفر مجروح شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۹:۳۳    
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای امروز شنبه تغییر سهمیه های سوخت براساس پیمایش برای ناوگان حمل و نقل باری و مسافری را ابلاغ کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۹:۲۱    
کاریکاتور - بدون شرح!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۹:۲۱    
در شرایطی که موج عملیات های تروریستی داعش مناطق مختلف خاورمیانه را در بر گرفته و همزمان، رقابت ها و بلندپروازی های برخی کشورهای منطقه، به ویژه عربستان سعودی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۹:۰۴    
دفتر نمایندگی ایران در یونسکو برای گرامی داشت یاد عباس کیارستمی، کارگردان برجسته ایرانی، دفتر یادبودی را برای امضای اشخاص حقیقی و حقوقی در مقر یونسکو گشوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۹:۰۱    
فدراسیون سوارکاری در اطلاعیه ای اخبار منتشر شده درمورد حضور دختر رییس جمهوری سوریه به عنوان یک سوارکار نونهال را در رقابت های بین المللی پرش با اسب تهران تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۸:۴۹    
در حمله مهاجمان نقابدار در شهر استانبول، 17 خودرو به آتش کشیده و نابود شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۸:۴۰    
محققان روسی پیش بینی کردند که در کمتر از دو سال آینده از کامپیوتری دارای احساس و عاطفه رونمایی کنند که می تواند مانند انسان فکر و اعتمادسازی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۸:۳۸    
امروزه فناوری با تکامل دائمی و ایجاد فرصت هایی که در گذشته غیرقابل تصور بودند، به تدریج کنترل زندگی انسان را به دست گرفته است. اما نبود آن ها نیز قابل تصور نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۸:۳۸    
رییس پلیس راهور ناجا از برخورد با 13 هزار راننده پرخطر در طول 3 روز گذشته و تعطیلات عید فطر خبر داد و گفت: خودرو این متخلفان برابر قانون توقیف و به پارکینگ منتقل شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۸:۳۵    
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: آتش نشانان همدان پس از دوساعت تلاش مستمر مار یک و نیم متری را که در موتور یک خودرو سواری پنهان شده بود، خارج کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۸:۲۳    
ارتش سوریه اعلام کرد که آتش بس در این کشور را برای 72 ساعت دیگر تمدید کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۸:۲۳    
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به رسیدگی به اعتراضات داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی، از تهیه نامه برای دفتر حقوقی وزارت بهداشت جهت پیگیری کارنامه های تقلبی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۸:۲۰    
سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری "شیوه نامه اجرایی ذخیره و ابطال اتاق در واحدهای اقامتی ایران" را درحالی ابلاغ کرد که قوانین این بخش با تغییراتی همراه شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۸:۲۰    
رسانه های محلی افغانستان گزارش دادند، در حمله یک پهپاد آمریکایی در استان ننگرهار در شرق افغانستان 16 شبه نظامی وابسته به شاخه داعش این کشور کشته شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۸:۰۹    
مهدی تاج و کی روش در روزهای ابتدایی ریاست تاج به تفاهماتی دست پیدا کرده بودند که رسانه ای نشد. تفاهماتی که حالا به نظر رونمایی می شوند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۵۴    
پس از سرقت 27 اثر قیمتی متعلق به هنرمندان معاصر در سال گذشته مجسمه برنزی 350 کیلوگرمی بهداد لاهوتی هم که موزه هنرهای معاصر در اکسپوی مجسمه سال 90 خریده بود امسال به سرقت رفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۵۱    
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از مرگ یک رزیدنت ارتوپدی اناق عمل بیمارستان ولیعصر (عج) اراک که در حین کار به دلیل تزریق مواد مخدر سنگ کوب کرده است، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۴۸    
رئیس کل سازمان نظام پزشکی در نامه ای به دکتر پاتریک بویت، رییس نظام پزشکی فرانسه خواستار همکاری دو جانبه جهت روشن شدن زوایای فوت کیارستمی کارگردان شهیر ایرانی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۴۵    
مهندس 'جواد شهرستانی' یکی از سکانداران شهر مشهد، بامداد شنبه در سن 92 سالگی دارفانی را وداع گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۳۰    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی از ورود گرد و غبار کشور عراق به مناطقی از جنوب و جنوب غرب کشور خبر داد و گفت: در 48 ساعت آینده استانهای خوزستان، ایلام و بوشهر دچار پدیده گرد و غبار خواهند شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۲۷    
دولت ایالتی کشمیر با افزایش اعتراض ها به دنبال کشته شدن 'برهان مظفر وانی'سرکرده گروه جدایی طلب حزب المجاهدین هند، توسط نیروهای امنیتی ،دراین ایالت ممنوعیت رفت و آمد برقرار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۲۴    
پس از هشت ماه تنش در روابط آنکارا و مسکو، بامداد امروز -شنبه- نخستین هواپیمای حامل گردشگران روس در فرودگاه آنتالیا به زمین نشست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۲۱    
بانک مرکزی گزارش داد: نرخ برنج 33.8 درصد، حبوب 28.3 درصد، گوشت مرغ 28.8 درصد، قند و شکر 23.3 درصد و چای 14.7 درصد در یکسال اخیر افزایش داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۰۹    
در آخرین جلسه شورای عالی برنامه ریزی که به ریاست معاون آموزشی وزیر علوم و حضور سایر اعضای این شورا برگزار شد برنامه درسی 4 رشته تحصیلی به تصویب رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۰۳    
مدیر کل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت درباره بیماری که در هنگام جراحی عمل قلب باز دچار سوختگی شده بود، توضیحاتی ارائه داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۰۳    
یکی از اعضای داعش پس از آنکه همسرش حاضر نشد عملیات انتحاری انجام دهد، سر وی را برید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۰۰    
تحلیلگران عنوان داشته اند، پس از اینکه ترکیه با روسیه و اسرائیل آشتی کرد و با توجه به وجود احتمال آشتی با مصر این مساله دیگر بعید نیست که ترکیه با اسد نیز آشتی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۵۴    
رئیس هیات مدیره نظام صنفی کشاورزان دزفول گفت: بر اثر شرایط نامساعد آب و هوایی 70 تا 100 درصد محصول هندوانه دزفول دچار آفت شده و از بین رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۵۱    
رئیس فرهنگ ترافیک پلیس راهور ایلام گفت: خواباندن فنر خودرو و دودی کردن شیشه ی اتومبیل تخلف است و به ترتیب 30 و 50 هزار تومان جریمه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۳۴    
پس از این که آتش سوزی پتروشیمی ماهشهر در ساعت 4 صبح امروز شنبه به طور کامل مهار شد، این مجموعه با توجه به کنترل دائم هر لحظه خنک تر می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۳۱    
سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن عذرخواهی از مسافران پرواز ساعت 6 صبح امروز تهران - اهواز با شماره 431 گفت: با جایگزینی هواپیمای دیگری این پرواز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۱۲    
یک سرباز وظیفه نیروی انتظامی بامداد شنبه در جریان تعقیب و گریز یک مظنون در شهر گرگان کشته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۰۶    
نیروهای عراقی امروز (شنبه) پس از حدود یک ماه درگیری با گروه تروریستی داعش توانستند وارد پایگاه نظامی القیاره در جنوب شهر موصل شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۰۳    
فیلم جدید داعش نشان می دهد ستاره سابق مسابقات خوانندگی بنگلادش به این گروه تروریستی پیوسته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۵۷    
دفتر دانشگاه آزاد اسلامی برای اولین بار بطور رسمی در دانشگاه پلی تکنیک میلان گشایش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۵۴    
هرچند ترافیک سنگین جاده ای در تعطیلات عید فطر بسیاری از توجه ها را به خود جلب کرد و باعث شد افزایش سرعت تکمیل طرح های عمرانی در جاده های شمالی بار دیگر به عنوان یک اولویت مطرح شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۴۸    
فرهنگستان زبان و ادب فارسی دربارۀ نوتلابار و عنوان نان داغ، شکلات داغ که به عنوان جایگزین آن پیشنهاد کرده بود، توضیحی را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۴۸    
اتحادیه فوتبال اروپا درآمد میزبانی رقابت های یورو برای فرانسه را یک میلیاردو و 390 میلیون یورو اعلام کرد که از این رقم 200 میلیون آن مالیات خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۴۵    
معاون عملیات آتش نشانی زنجان تاکید کرد: خانواده ها در زمان حضور در تفرجگاه ها نکات ایمنی را رعایت کنند زیرا خودروها و سایه آن ها مکانی امن برای حضور مارهای سمی هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۴۵    
معاون اول رییس جمهور در پیامی، درگذشت عباس کیارستمی هنرمند و فیلم ساز کشور را تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۴۲    
نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (FINEX2016) با حمایت و حضور بانک کشاورزی از فردا 20 تیر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۳۴    
از فردا همزمان با بیستم تیرماه تعیین تکلیف پرونده سپرده گذاران تعاونی اعتبار ثامن الحجج وارد مرحله جدیدی خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۳۱    
مدافع ایتالیایی اعلام کرد که حرف هایش به زین الدین زیدان در فینال جام جهانی 2006 احمقانه بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۲۵    
استقبال مشتریان از خدمات سامانه واریز جمعی وجوه بانک صادرات ایران رشد 32 درصدی تعداد شرکت های که به عضویت این سامانه درآمده اند، را رقم زد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۲۲    
گمرک جمهوری اسلامی ایران از کشف 536 کیلو و 795 گرم هرویین جاسازی شده در داخل یک محموله ترانزیتی و رد رشوه 10 هزار دلاری در لطف آباد استان گلستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۱۰    
گروه های جدیدی از تک تیراندازان فاطمیون پس از گذراندن دوره پیشرفته تک تیراندازی، به میدان نبرد با تروریست ها اعزام شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۰۱    
وب سایت گاردین در گزارشی ضمن بررسی گفته های دونالد ترامپ، نامزد احتمالی جمهوری خواهان طی هفته گذشته، دروغ ها و اشتباه های وی را فاش کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۵۵    
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه فیش های حقوقی با هر انگیزه ای که مطرح شده باشد از دید رئیس جمهور و دولت یک خیر بزرگ برای کشور است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۶    
علی مطهری گفت: رهبری قبلا هم گفته بودند مخالفت با نظر ایشان جرم نیست ولی رده های پایین تر کاسه داغ تر از آش هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۳    
قیمت خودرو دست دوم ام وی ام به مبلغ 42 میلیون به فروش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۳    
بر اساس گزارش ها گروه تروریستی داعش به یک تاکتیک جدید برای کشتارهایش در عراق روی آورده که شامل استفاده از پهپادهای غیرنظامی بمب گذاری شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مقوله فرهنگ از سیاست جداست، گفت: متأسفانه برخی افراد فرهنگ را خرج می کنند تا در سیاست به پیروزی برسند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۰    
روز گذشته در حاشیه بازی پرسپولیس و آبولون هافبک جوان این تیم به عنوان کاپیتان در ترکیب قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۲۵    
قرار است روز 23 تیر نشستی در فدراسیون فوتبال روسیه با حضور مدیران دو باشگاه روبین کازان و روستوف انجام شود تا تکلیف نهایی این بازیکن مشخص شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۱۳    
سکه تمام طرح جدید با روند افزایشی و دلار آمریکا با روند کاهشی نسبت به قبل از تعطیلات عید فطر به ترتیب یک میلیون و 100 هزار تومان و 3476 تومان فروخته می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۱۳    
عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: هنوز برآوردی از خسارات این آتش سوزی گزارش نشده اما در روزهای آینده دو گزارش به کمیسیون های انرژی و صنایع ارسال و جزئیات آتش سوزی، علل و فرآیند اطفای آن بررسی خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۰۱    
برنامه مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال در سال 2016 اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۳:۵۸    
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه باید به خانم مرکل و آقای بان کی مون بابت سخنان دو پهلویش اعتراض جدی شود گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۳:۵۳    
معاون فرهنگ ترافیک پلیس راهور با اشاره به استان های پر حادثه کشور گفت: در تعطیلات عید فطر امسال، استان های خراسان رضوی،فارس ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۳:۵۳    
شرکت کنندگان با پهپادهای سریع خود با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و در پایان به نفرات برتر جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۳:۵۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با اشاره مصوبه اخیر مجلس نمایندگان آمریکا علیه کشورمان تاکید کرد: دولت اوباما با هر مصوبه ای که در اجرای توافق هسته ای اخلال ایجاد کند، مخالفت خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۳:۴۷    
بورس تهران اولین روز این هفته از معاملات را تحت تاثیر اخبار منفی ناشی از آتش سوزی در پتروشیمی بوعلی، افت جهانی قیمت نفت و ممنوعیت فروش هواپیمای بوئینگ به ایران، با شرایط نزولی پشت سر گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۳:۴۴    
ویژه برنامه تلویزیونی خندوانه با اجرای استند آپ کمدی مهران غفوریان و امیر مهدی ژوله و حضور جناب خان به کارگردانی و اجرای رامبد جوان در استودیو نسیم برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۳:۴۱    
جونو' کاوشگر سازمان فضایی آمریکا (ناسا) که برای افشای اسرار مشتری در مدار این سیاره قرار گرفت، عنوان سریع ترین فضاپیمای جهان را به خود اختصاص داد و در رکوردهای جهانی گینس ثبت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۳:۳۸    
17 اتومبیل بامداد روز شنبه در استانبول از سوی افراد ناشناسی به آتش کشیده شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۳:۳۵    
در پی کشته شده یک شهروند سیاه پوست آمریکایی 37 ساله به نام آلتون استرلینگ با شلیک پلیس در ایالت لوئیزیانای آمریکا، اعتراض ها به نابرابری های نژادی در آمریکا شدت گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۳:۳۲    
مزاحمت های تلفنی متعدد برای مراکز خدماتی به منظور ضبط فایل های صوتی طنز طی سال های اخیر مشکلات متعددی برای مراکز حساس ایجاد کرده است.
  • ۱