جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۷:۴۲May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 19 آذر 1395 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 31 فروردین 1395 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1395 آفتاب نیوز 31 خرداد 1395 آفتاب نیوز 31 تیر 1395 آفتاب نیوز 31 مرداد 1395 آفتاب نیوز 31 شهریور 1395 آفتاب نیوز 30 مهر 1395 آفتاب نیوز 30 آبان 1395 آفتاب نیوز 30 دی 1395 آفتاب نیوز 30 بهمن 1395 آفتاب نیوز 1 اسفند 1395 آفتاب نیوز 1 آذر 1395 آفتاب نیوز 2 آذر 1395 آفتاب نیوز 3 آذر 1395 آفتاب نیوز 4 آذر 1395 آفتاب نیوز 5 آذر 1395 آفتاب نیوز 6 آذر 1395 آفتاب نیوز 7 آذر 1395 آفتاب نیوز 8 آذر 1395 آفتاب نیوز 9 آذر 1395 آفتاب نیوز 10 آذر 1395 آفتاب نیوز 11 آذر 1395 آفتاب نیوز 12 آذر 1395 آفتاب نیوز 13 آذر 1395 آفتاب نیوز 14 آذر 1395 آفتاب نیوز 15 آذر 1395 آفتاب نیوز 16 آذر 1395 آفتاب نیوز 17 آذر 1395 آفتاب نیوز 18 آذر 1395 آفتاب نیوز 19 آذر 1395 آفتاب نیوز 20 آذر 1395 آفتاب نیوز 21 آذر 1395 آفتاب نیوز 22 آذر 1395 آفتاب نیوز 23 آذر 1395 آفتاب نیوز 24 آذر 1395 آفتاب نیوز 25 آذر 1395 آفتاب نیوز 26 آذر 1395 آفتاب نیوز 27 آذر 1395 آفتاب نیوز 28 آذر 1395 آفتاب نیوز 29 آذر 1395 آفتاب نیوز 30 آذر 1395 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۳:۲۸    
رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تشریح جنایات امریکا در طول تاریخ علیه ملت ایران گفت:سیاست آمریکا در برابر ملت ایران همچنان خصمانه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۳:۲۶    
کارتر پیچ مشاور دونالد ترامپ که در مسکو حضور دارد از برنامه دولت آینده آمریکا برای تغییر سیاست ضدروسی به ویژه برای الحاق سبه جزیره کریمه به روسیه خبر داد که می تواند برای اتحادیه اروپا شوک آور باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۳:۱۴    
مولود چاوش اوغلو وزیر خارجه ترکیه جمعه شب در مجلس ملی این کشور از نزدیک بودن آزادی شهر استراتژیک الباب در سوریه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۲:۳۷    
معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: اجرای طرح جنگلانه همزمان با سراسر کشور در شهرهای سنندج، بانه، دیواندره، سقز و مریوان نیز با مشارت بیش از سه هزار دوستدار طبیعت اجرا شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۲:۲۲    
مجمع عمومی سازمان ملل متحد با طرح کانادا و چند کشور دیگر در مورد سوریه از جمله توقف عملیات در شهر حلب موافقت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۱:۴۴    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: به منظور راه اندازی قطار گردشگری ایران (_اینچه برون) - قزاقستان مذاکراتی با بخش خصوصی و دولتی استان منگستائو این کشور انجام شد و آنان موافقت خود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۱:۴۰    
حسین جابری انصاری معاون وزیر امور خارجه با اشاره به عیادت اخیرش از همایون علیزاده دیپلمات سابق کشورمان که در بستر بیماری است درمطلبی به تشریح این دیدار و آخرین وضعیت این مقام سابق وزارت خارجه پرداخته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۱:۳۶    
کنگره آمریکا با اختصاص بیش از 600 میلیون دلار به برنامه دفاع موشکی رژیم صهیونیستی موافقت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۱:۲۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شبکه های مجازی تا قبل از راه اندازی شبکه ای بومی فیلتر نمی شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۱:۲۷    
مراتب اعتراض ایران توسط سفیر کشورمان در لندن رسما به وزارت خارجه این کشور اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۱:۲۲    
شاید برای برخی افراد روزها سریع می گذرند، اما ستاره شناسان می گویند که در واقع این طور نیست و برعکس به خاطر یک حقیقت علمی، گذر روزها در زمین هر سال به میزان بسیار جزیی طولانی تر می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۱:۲۰    
تیم دانشگاه آزاد در روز استراحتش جایگاه دوم جدول را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۱:۰۸    
باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه به آژانس های اطلاعاتی دستور داد که گزارشی از حمله های سایبری و دخالت های احتمالی عناصر خارجی در انتخابات ریاست جمهوری ماه گذشته را ارائه دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۱:۰۵    
آنتونیو گوترس' به عنوان دبیر کل آینده سازمان ملل در دیدار با 'غلامعلی خوشرو' سفیر و نماینده دائم کشورمان در این نهاد بین المللی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۰:۲۸    
با نزدیک شدن به پایان سال 2016 آمار محبوب ترین و مهم ترین تاپیک ها و سرفصل های موردعلاقه کاربران فیس بوک مشخص شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۰:۱۱    
محققان می گویند که انسان ممکن است مغز بزرگ خود را تا حدودی مدیون یک "اشتباه تایپی" در کد ژنتیکی باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۰:۰۴    
رئیس دفتر رئیس جمهوری در ادامه دیدارهایش با مقامات سوئد با ماگدالنا اندرسون وزیر دارایی سوئد دیدار و گفتگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۵۰    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه روز جمعه در استانبول با تاکید دوباره بر برجسته سازی پول ملی در تجارت، گفت: هدف ما توسعه تجارت بین ایران و ترکیه و رسیدن به ارقام خیلی بالایی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۴۹    
همیشه آماده شنیدن صحبت ها و درد دل کردن همسرتان باشید اگر چه قادر به ارایه راه حل مناسبی برای حل مشکلش نباشید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۴۸    
مهاجم تراکتورسازی صحبت های قلعه نویی درباره خودش را خیرخواهانه دانست و گفت که حرف های قلعه نویی را بی قید و شرط می پذیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۳۵    
شماری از زوج های نابارور با بهره جویی از روش های تازه فرزندآوری و در فرایندی از جنس صبر و انتظار شاهد شکوفایی نهال امید خود بوده اند و برخی نیز دست به دامان سوداگران، این نهال را با ناآگاهی می پژمرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۲۹    
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) گفت: کل سرمایه گذاری میدکو با پروژه های تعریف شده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۲۳    
مراتب اعتراض ایران توسط سفیر کشورمان در لندن رسما به وزارت خارجه این کشور اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۱۹    
وزیرامور اقتصادی و دارایی ابراز امیدواری کرد با همکاری جدی تهران و پراگ ، رقم مبادلات دو کشور در دو سال آینده به 500 میلیون دلار برسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۱۵    
'جوکو ویدودو' رئیس جمهوری اندونزی در صدر یک هیات بلندپایه هفته آینده برای مذاکره با مقامات بلندپایه کشورمان عازم تهران می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۱۱    
روش محاسبه قیمت خودروهای وارداتی اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۱۱    
وزیران دفاع هند و امریکا در پایان سفر دو روزه'اشتون کارتر' وزیر دفاع امریکا به دهلی نو با صدور بیانیه مشترکی بر گسترش روابط دفاعی دو کشور تاکید کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۰۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ازحضور 250 شرکت روسی طی هفته آینده در ایران خبر داد و گفت: مشکلات شبکه WLL برطرف خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۸:۵۴    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نام نویسی در آزمون دوره های تحصیلات تکمیلی( کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی) سال 1396 این دانشگاه آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۸:۵۰    
صفحه "جیل الحریه و التنویر" توئیتر افشا کرد محمد بن نایف ولیعهد عربستان در نامه ای غیر رسمی به ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه این کشور خواستار برکناری عادل الجبیر از مسند وزارت امور خارجه شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۸:۴۴    
دو حامی داعش که سال گذشته قصد انفجار یک مسجد در شهر سیدنی استرالیا و بریدن سر شهروندان به سبک گروه تروریستی داعش را داشتند، روز جمعه به 20 سال زندان محکوم شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۸:۳۴    
مسعود سلطانی فر در جمع هیات ها و سمن های ورزشی و جوانان با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر وامید گفت : با درایت رئیس جمهور خطر جنگ از سر کشور برداشته شد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۸:۳۳    
دولت ژاپن 11 هزار مامور پلیس را بسیج کرده تا حفاظت از جان ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در سفر به این کشور را برعهده بگیرند
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۸:۳۱    
تبدیل واحد پول ملی از ریال به تومان، در حالی در هیات دولت به تصویب رسیده و باید برای اجرایی شدن مهر تایید مجلس را نیز به همراه داشته باشد که آثار اقتصادی این تغییر از مهمترین مسائل پیرامون آن به شمار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۸:۳۰    
در این بخش از آشپزی با پارسینه برایتان نحوه پخت کباب تسبیحی (کبابی مجلسی) با پلوی زعفرانی خوشمزه به همراه مواد لازم برای این کباب خوش رنگ و لعاب را خواهید آموخت. با ما همراه باشید
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۸:۲۶    
تراکتورسازی توانست در تهران استقلال را شکست دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۸:۲۴    
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: نامزد نهایی موتلفه در انتخابات آینده ریاست جمهوری هنوز مشخص نشده و اسامی منتشر شده گمانه زنی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۸:۱۸    
کمیته تحقیقات مستقل آژانس مبارزه با مواد نیروزا (وادا) اعلام کرد: بیش از یکهزار ورزشکار روس درگیر مساله استفاده از مواد نیروزا و تغییر نمونه های آزمایشگاهی هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۸:۱۲    
نتایج جدیدترین گزارش ها از وضعیت اقتصادی عربستان سعودی حکایت از ادامه مشکلات ناشی از کسری بودجه و کمبود منابع در سال 2017 دارد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۷:۵۶    
مهاجم تراکتورسازی با ضربه سری که وارد دروازه مهدی رحمتی دوست قدیمی خود کرد بازی را به تساوی رساند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۷:۴۷    
یزد - ایرنا - امام جمعه موقت مهریز گفت: آمریکا در تاریخ انقلاب اسلامی بخاطر بدعهدی هایی که در قبال انقلاب اسلامی مرتکب شده اصلا قابل اعتماد نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۷:۴۶    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز برجام همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند به همه ثابت کرد در هیچ مساله ای نباید به آمریکا اعتماد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۷:۴۶    
یک عضو هیئت علمی پژوهشگاه ملی ژنتیک و زیست فناوری ایران با تصریح بر اینکه مخالف اجباری شدن آزمایش ژنتیک گفت: در هیج جای دنیا برای کسی که سالم است آزمایش ژنتیک انجام نمی دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۷:۳۹    
دو تیم فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال در حالی به مصاف هم رفتند که جاسم کرار بازیکن سابق استقلال و فعلی تراکتورسازی از روی نیمکت نظاره گر این دیدار بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۷:۳۶    
وزیر بهداشت صبح امروز سفر چهار روزه خود به استان سیستان و بلوچستان را از شهرستان سراوان آغاز کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۷:۳۳    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر عرصه کار را برای انسان های لایق و شایسته محدود کنیم، در واقع میدان را برای انسان های فاسد و فرصت طلب مهیا کرده ایم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۷:۳۳    
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: برخورد شدید دو خودروی پراید و پژو در محور قم - کهک یک کشته و هفته مجروح برجای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۷:۳۱    
نتایج یک پژوهش در زمینه تامین مالی در جهان عرب نشان می دهد که بین سالهای 1991 تا 2014 توسعه سریعی در کل میزان افزایش سرمایه در منطقه عربی شکل گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۷:۳۱    
در این بخش از آشپزی با پارسینه برایتان طرز تهیه مربای سیب و کشمش را آماده کرده ایم، با ما همراه باشید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۷:۲۹    
دیدار تیم های استقلال خوزستان و فولاد خوزستان از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور روز جمعه برگزار شد و تیم فولاد موفق شد حریف خود را شکست داده و پیروز دربی خوزستان شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۷:۲۶    
دیدار تیم های استقلال و تراکتورسازی در نیمه نخست با پیروزی یک بر صفر به سود شاگردان منصوریان تمام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۷:۲۵    
مهدی رحمتی و محمد نوری در یک صحنه با هم درگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۶:۲۸    
سپاهان در اصفهان با نتیجه 4 بر یک صبای قم را شکست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۶:۲۷    
فرمانده لشکر 31 عاشورا در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه زبان ها از بیان عظمت شهدا عاجز و ناتوان است، گفت: شهدا کسانی بودند که راه را برای خود و همه نسل ها روشن کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۶:۲۵    
رئیس دفتر رئیس جمهور در یک صبحانه کاری با اعضاء اتاق بازرگانی استکهلم، اتاق بازرگانی بین الملل سوئد و شورای بین الملل صنایع سوئد، ضمن تشریح فرصت های سرمایه گذاری در اقتصادی ایران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۶:۱۳    
شبنم قلی خانی بازیگر مجموعه تلویزیونی هشت و نیم دقیقه و بابک کایدان نویسنده این سریال اولین مهمانان برنامه با صبح خواهند بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۶:۱۱    
آیا استرالیا پس از 25 سال با بحران اقتصادی مواجه خواهد شد؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۶:۱۰    
در آستانه آزاد سازی کامل شهر حلب و در حالی که تروریست های داعش و همچنین شورشیان مسلح در این شهر در تنگنای اساسی قرار گرفته اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۵:۵۳    
برنامه دورهمی جمعه شب با حضور جمشید گرگین و پخش آیتم نمایشی به روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۵:۴۴    
امام جمعه مشهد گفت: همه عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی به رنگ و جلوه استکبار ستیزی آن است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۵:۴۳    
یک مقام ارشد دولت ترکیه از احتمال برگزاری همه پرسی قانون اساسی این کشور در نیمه نخست سال میلادی آتی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۵:۴۲    
مشاور ارشد وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: پهپادهای ساخته شده ایرانی از دست پرتاب تا بردهای ماندگاری بالا از بهترین نوع در سطح جهان محسوب می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۵:۳۲    
بازیکن ملی پوش پرسپولیس از لغو بازی برابر پدیده مشهد انتقاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۵:۲۷    
امام جمعه سمنان با اشاره به نقض برجام از سوی آمریکایی ها، تصویب 20 دقیقه ای این توافقنامه در مجلس را اشتباه خواند و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۵:۱۱    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: یک دستگاه آپارتمان 95 متری در خیابان مدنی شمالی ، دارای 2 اتاق خواب، با قیمت 427میلیون تومان به فروش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۵:۱۰    
رسانه های سعودی ها از کم شدن سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا به نفع خود استفاده کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۵:۰۸    
گزارش های اولیه از خسارات و تلفات احتمالیِ زمین لرزه 7.8 ریشتری در جزایر سلیمان حاکی از آن است که حدود 3000 نفر تحت تاثیر این حادثه طبیعی قرار گرفته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۴:۵۸    
مهاجم تیم ملی بلژیک از شرایط خود در تیم ملی این کشور سخن به میان آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۴:۵۲    
مدیرعامل بورس کالای ایران از عملیاتی شدن قراردادهای اختیار معامله (آپشن) بر پایه سکه طلا در این بورس خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۴:۵۰    
انتخاب فردی به عنوان رییس آژانس محیط زیست که به تغییر اقلیم اعتقاد ندارد | نظر رهبران چند کشور جهان
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۴:۳۸    
رئیس جمهور برکنار شده کره جنوبی از مردم این کشور بخاطر کوتاهی کردن در مسئله رسوایی اقتصادی، عذرخواهی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۴:۳۲    
وزارت امور خارجه روسیه نسبت به افزایش خطر دستیابی تروریست های سوری به سلاح های آمریکایی هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۴:۲۹    
باشگاه پدیده مشهد خواستار تعویق دیدار تیمش مقابل استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۴:۲۵    
رئیس جمهور منتخب آمریکا اعلام کرد که ایالات متحده باید روابطش با چین را ارتقا دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۴:۱۸    
معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اظهار کرد: تلاش می کنیم قطار تا هفته دولت سال آینده به کرمانشاه برسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۳:۵۸    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: ما باید در این برهه، موقع شناس و زمان شناس باشیم و شیعه وسنی بدانند که آمریکا دشمن مشترک ما است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۳:۵۷    
مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران تاکید کرد: در راستای احقاق حقوق شهروندان ، حکم دادستانی در خصوص تخلیه واحد تجاری پایانه بیهقی اجرایی شد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۳:۵۷    
رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در جاده سبزوار - بردسکن 17 نفر را راهی بیمارستان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۳:۵۶    
سناتورهای جمهوریخواه و دموکرات کنگره معتقدند در ماه های آینده "سیاست ایرانی" دولت آمریکا شاهد تغییراتی شگرف خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۳:۵۵    
فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه از دیدار خود با تیم دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا طی هفته آینده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۳:۴۹    
رییس کل گمرک بلغارستان خطاب به رییس کل گمرک ایران پس از بازدید از سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی در ایران یادداشت رسمی نوشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۳:۴۷    
طی حکمی از سوی وزیرآموزش و پرورش ، مهدی نیکدل، به عنوان مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان منصوب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۹:۵۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت تدبیر و امید اقتصاد مقاومتی را باور دارد و با این سیاست، اقتصاد کشور را نجات می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۹:۵۱    
راه اندازی گروه جوانان جانباز برای مواقع ضروری و ایجاد انواع اغتشا برخی از اقدامات شعبان بی مخ معروف هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۹:۵۰    
توسعه و گستره فضای مجازی با همه مزایا و محاسنی که در پی دارد،حامل مضرات متعددی نیز است، آسیب هایی که بخشی از آن در قمارخانه های مجازی ظهور و بروز می یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۹:۴۸    
مهدی رحمتی بعد از اتفاقات اخیر از حامیانش تشکر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۹:۴۶    
راه رفتن روی لبه خارجی پا و پاشنه پا سبب تقویت عضلات ضعیف و اصلاح ناهنجاری صافی کف پا می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۹:۴۵    
در پی برنامه ریزی امروز نمایندگان کره جنوبی برای رای گیری درباره طرح استیضاح 'پارک گیون هی' رییس جمهوری کره جنوبی ، ارتش این کشور به حال آماده باش درآمد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۹:۴۳    
طرح موضوع پاره کردن برجام برای ایجاد یک فضای طلبکارانه به منظور گرفتن امتیاز بیشتر از ایران است
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۹:۴۰    
رییس مرکز تحقیقات سلولی مولکولی دانشگاه علوم پزشکی ایران ضمن هشدار نسبت به روند افزایشی جمعیت سالمندان و احتمالا افزایش آمار مبتلایان به آلزایمر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۹:۳۸    
پس از لغو رسمی ویزای ایران با کشورهای ارمنستان و گرجستان، اکنون مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری از مذاکره با چهار کشور دیگر برای تسهیل و لغو دوجانبه ویزا خبر داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۹:۳۵    
پلیس راهور نیروی انتظامی با تشریح وضعیت جوی و ترافیکی اعلام کرد: اکنون در بیشتر محورهای مواصلاتی کشور، شاهد بارش برف و باران هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۹:۳۴    
وسیه اعلام کرد: با ادامه روند پیش گرفته شده از سوی پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) برای گسترش اقدام های نظامی (در شرق اروپا) روابط هر روز بدتر می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۹:۲۷    
انتقادهای گروهی از اهالی موسیقی به شکل برگزاری جشنواره فجر همچنان ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۹:۲۵    
این روزها دیگر در قالب هسته ای اظهارنظر نمی کند، مسکن را هدف قرار می دهد، دستمزد و حقوق ها را و ...او دیگر سعید جلیلی فقط دیپلمات نیست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۹:۲۳    
روسیه اعلام کرد که برای آغاز مذاکرات سوریه درباره حلب و تضمین موفقیت آن، حملات این کشور و ارتش سوریه به بخش شرقی حلب متوقف شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۹:۱۱    
وزیر بهداشت ضمن تشریح جزییات بودجه وزارت بهداشت و طرح تحول نظام سلامت در سال 96، گفت: در سقف بودجه ای که برایمان پیش بینی می کنند، خدماتی را برای سال آینده پیش بینی خواهیم کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۹:۰۹    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به اینکه لایحه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران زمان زیادی نیاز دارد تا در دولت به طور کامل نهایی شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۹:۰۸    
معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: رویکرد دانشگاه در جذب مدرسان برای مراکز آموزشی بر مبنای نیازسنجی به تفکیک واحد استانی، فراخوان عمومی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۹:۰۴    
حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم نماینده سابق مجلس در گفت وگویی تلویزیونی به سوالاتی درباره مسائل اقتصادی و سیاسی و زندگی شخصی اش پاسخ داد.
  • ۱