جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۹:۱۸May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 22 آذر 1395 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 31 فروردین 1395 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1395 آفتاب نیوز 31 خرداد 1395 آفتاب نیوز 31 تیر 1395 آفتاب نیوز 31 مرداد 1395 آفتاب نیوز 31 شهریور 1395 آفتاب نیوز 30 مهر 1395 آفتاب نیوز 30 آبان 1395 آفتاب نیوز 30 دی 1395 آفتاب نیوز 30 بهمن 1395 آفتاب نیوز 1 اسفند 1395 آفتاب نیوز 1 آذر 1395 آفتاب نیوز 2 آذر 1395 آفتاب نیوز 3 آذر 1395 آفتاب نیوز 4 آذر 1395 آفتاب نیوز 5 آذر 1395 آفتاب نیوز 6 آذر 1395 آفتاب نیوز 7 آذر 1395 آفتاب نیوز 8 آذر 1395 آفتاب نیوز 9 آذر 1395 آفتاب نیوز 10 آذر 1395 آفتاب نیوز 11 آذر 1395 آفتاب نیوز 12 آذر 1395 آفتاب نیوز 13 آذر 1395 آفتاب نیوز 14 آذر 1395 آفتاب نیوز 15 آذر 1395 آفتاب نیوز 16 آذر 1395 آفتاب نیوز 17 آذر 1395 آفتاب نیوز 18 آذر 1395 آفتاب نیوز 19 آذر 1395 آفتاب نیوز 20 آذر 1395 آفتاب نیوز 21 آذر 1395 آفتاب نیوز 22 آذر 1395 آفتاب نیوز 23 آذر 1395 آفتاب نیوز 24 آذر 1395 آفتاب نیوز 25 آذر 1395 آفتاب نیوز 26 آذر 1395 آفتاب نیوز 27 آذر 1395 آفتاب نیوز 28 آذر 1395 آفتاب نیوز 29 آذر 1395 آفتاب نیوز 30 آذر 1395 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۳:۵۶    
شهروندان محله های مختلف حلب پیش از اعلام پاکسازی کامل این شهر در حال جشن و پایکوبی در خیابان ها هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۳:۵۶    
ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید برای چهارمین بار جایزه توپ طلا یا همان مرد سال فوتبال جهان را به خود اختصاص داد. هر چند از امسال فیفا هم بطور جداگانه مرد سال معرفی خواهد کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۳:۵۳    
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: بابک زنجانی نباید اعدام شود چون اگر اعدام شود پس پول ها چه می شود؟! حدود 2 میلیارد و 700 میلیون دلار نفت را برده و پول ها را نمی آورد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۳:۵۲    
نایکی، از کفش ویژه رونالدو رونمایی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۳:۵۲    
رئیس شبکه هپاتیت ایران ضمن ابراز نگرانی نسبت به شیوع بیماری کبد چرب و چاقی در جامعه، آمار مبتلایان به کبد چرب در ایران را حدود 40 درصد اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۳:۴۸    
از حقوقی که از مجلس دریافت کردم، گفتم که حقوقم نسبت به خدماتی که به مردم می دهیم، زیاد است و به محضی که این مسئله را در یک کانال تلگرامی اعلام کردم، با هجمه نمایندگان همکارم روبرو شدم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۳:۴۸    
وزیر امور خارجه روسیه طی سخنانی گفت که مذاکرات مسکو با واشنگتن درباره حلب به بن بست رسیده است و افراد مسلح باید حلب را ترک کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۳:۱۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور هیات فرهنگی و هنری الجزایر در ایران و توافقات انجام شده پیرو این سفر را آغاز فصلی نو در مبادلات فرهنگی دو کشور دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۴۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه افزایش دمای هوا در دو روز آینده به طور موقتی است و موج بارشی به همراه سرما جایگزین آن خواهد شد، گفت: باران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۴۴    
پاول پوگبا چهاردهمین بازیکن برتر سال شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۴۳    
گلر آبی پوشان به هواداران وعده روزهای بهتر می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۴۲    
سعید جلیلی در صفحه اینستاگرامش تصویری از خود منتشر کرده در حالی که دست در دست ائمه جمعه شیعه و اهل سنت سیستان و بلوچستانی دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۴۱    
جنگنده نظامی اف16 متعلق به ارتش ترکیه عصر امروز در شهر دیاربکر سقوط کرد، خلبان آن که یک زن به نام ستوان Sefika Burcu بود قبل از سقوط جنگنده ایجکت کرد و زنده ماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۴۰    
54 دختر و پسر جوان نیمه برهنه شامگاه شنبه در یک پارتی شبانه در آبادان دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۳۹    
انفجارهای انتحاری روز گذشته در مدوگوری نیجریه توسط دو دختر بچه 7 و 8 ساله به انجام رسیده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۳۷    
مهاجم رئال مادرید از نگاه مجله فرانس فوتبال به عنوان بهترین بازیکن سال و برنده توپ طلا 2016 معرفی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۵۵    
شهردار رامسر گفت: در آینده نزدیک و حدود یک سال دیگر زمینی برای دفن زباله در رامسر نخواهیم داشت و از محیط زیست، منابع طبیعی و دیگر دستگاه ها درخواست داریم برای آینده دفن زباله چاره اندیشی کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۳۲    
تصادف میان کامیون، وانت نیسان و موتورسیکلت سبب مرگ موتورسوار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۳۰    
تصویربرداری فاز اول سریال پیکسل به کارگردانی محمود معظمی به پایان رسید و فاز دوم و سوم توسط محمد حسین لطیفی طی روزهای آینده کلید می خورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۲۹    
سخنگوی شورای نگهبان تیتر انتخابی برخی رسانه ها در خصوص اظهارات نجات الله ابراهیمیان عضو حقوقدان شورای نگهبان در دانشگاه شهید بهشتی را نادقیق خواند و تاکید کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۲۸    
حداد عادل در رابطه با ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات 96 گفت که فرآیند ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات در حال شکل گیری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۱۸    
پیشرفت علم در هر برهه ای برای عده ای شغل ایجاد کرده و عده ای را بیکار می کند. در این گزارش به تعدادی از مشاغل در ایران اشاره می کنیم که با رونق تلفن همراه و اینترنت به حاشیه رفته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۱۷    
منابع خبری روز دوشنبه اعلام کردند که در انفجار بمبی در مسیر نیروهای ارتش مصر در شمال سینا دستکم 5 نظامی مصری کشته شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۱۷    
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: از فردا بررسی جزئیات لایحه بودجه سال 1396 کل کشور آغاز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۱۶    
فرآیندهای بهبود تیبا باعث تداوم استفاده از این خودرو توسط مشتریان و ارتقای رضایت آنان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۱۵    
وزیر ورزش و جوانان درباره حقوق های نجومی وزرای کابینه گفت: همه وزرا بین 9 تا 10 میلیون حقوق دریافت می کنند و هیچ کس بیشتر از این رقم دریافت نمی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۰۲    
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی می گوید هر گونه حرف و سخنی که بخواهد خدشه ای به یکپارچگی ایران وارد کند مورد تایید مردم آذربایجان نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۰:۵۰    
نهادها و بنیادهای انقلاب اسلامی در هفت ماهه سال جاری از 60 میلیارد مالیات مصوب، 10میلیارد تومان آن را پرداخت کرده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۰:۴۷    
جلسه تودیع بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل و معارفه آنتونیو گوترش به سمت دبیر کل جدید سازمان ملل برگزار شد. آنتونیو گوترش سوگند رسمی را به جا آورد تا در جایگاه دبیر کل سازمان ملل قرار گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۰:۴۵    
دبیر کمیته نظارت بر اجرای برنامه استراتژیک کنترل ایدز با اشاره به اینکه پیش بینی می شود حدود 80 هزار نفر در کشور مبتلا به بیماری ایدز باشند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۰:۴۲    
در مراسم افتتاح ایستگاه حسین آباد در خط 3 مترو، محمدباقر قالیباف، شهردار تهران که زمزمه های نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری 96 نیز شنیده می شود، نامه های برخی شهروندان را دریافت می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۰:۳۲    
سازمان دامپزشکی کشور در اطلاعیه 3 اعلام کرد: بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان تاکنون در برخی استان ها شناسایی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۰:۲۰    
یکتا ناصر بازیگر سینما مادر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۰:۰۷    
آفتاب نیوز : روزنامه خبر ورزشی نوشت: اگرچه ژوزه مورینیو چند سال پیش هدایت رئال مادرید را در دست گرفت اما جالب است که سابقه همکاری او با باشگاه بارسلونا و مدت ها زندگی در این شهر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۰:۰۵    
وی در اعتراض به صدور حکم زندان به دلیل انتشار مقالاتی دست به اعتصاب غذا زده بود. دادگاه مقالاتش را در مخالفت با رئیس جمهوری الجزایر یعنی عبدالعزیز بوتفلیقه تشخیص داده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۰:۰۴    
فداکاری معلم مشگین شهری باعث شد تا آتش سوزی در مدرسه شهید کاتب روستای حماملو مهار شده و از آسیب رسیدن به دانش آموزان این مدرسه روستایی جلوگیری شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۰:۰۳    
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: اقدام دادستان مشهد در خصوص ممانعت از سخنرانی اخیر علی مطهری در این شهر کاملا قانونی بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۰:۰۲    
مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: برخی والدین بدون نیت و از روی ناآگاهی دست به کودک آزاری می زنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۰:۰۱    
وزیر کشور ترکیه روز دوشنبه طی بیانیه ای اعلام کرد که پلیس این کشور در پی دو انفجار در استانبول 235 نفر را دستگیر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۰:۰۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز نگرانی شدید از صدور حکم حبس و زندان دراز مدت برای دبیرکل جمعیت الوفاق در دادگاه تجدید نظر بحرین گفت: تنها اتکاء بر قدرت مردم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۵۸    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال عنوان کرد که خود را ممنوع المصاحبه کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۵۷    
مهاجم رئال مادرید دوشنبه شب چهارمین توپ طلایش را کسب خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۵۴    
استاندار تهران با اشاره به رقم 540 میلیارد تومان به عنوان بودجه جاری استان تهران گفت: این بودجه نسبت به سال گذشته 14 درصد افزایش پیدا کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۵۴    
وزیر امور خارجه ایران امروز با رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، رئیس جدید دفتر حفاظت منافع مصر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۵۳    
دستور موقت مبنی بر عدم اجرای بند 3 مصوبه مورخ 9/ 8/ 95 شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره تحصیلات تکمیلی در مورد آزمون دانشگاه آزاد اسلامی و دستور انتشار دفترچه آزمون پذیرش دانشجو سال تحصیلی 96-97 در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۵۲    
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۵۲    
آیت الله العظمی مکارم شیرازی به سوال عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی در خصوص ازدواج دختران در سنین پایین پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۵۱    
رسانه های روسی از استعفای آرسن آواکوف وزیر کشور اوکراین که در کانادا بسر می برد خبر داده اند و به این موضوع اشاره کرده اند، وی دیگر قصد بازگشت به کی یف و همکاری با دولت را ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۵۱    
یک منبع امنیتی در منطقه کردستان عراق اعلام کرد که گروه تروریستی داعش 17 شهروند این کشور را در استان کرکوک اعدام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۵۰    
رییس بیمارستان طرفه با اعلام افزایش شیوع "سرطان چشم" در کودکان، آلودگی هوا را از عوامل احتمالی این مسئله برشمرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۵۰    
199 نفر سارق که در قالب 41 باند سرقت فعالیت می کردند، در عملیات ویژه پلیس آگاهی تهران شناسایی و دستگیر شدند. خالکوبی عجیب یکی از این سارقان سوژه عکاسان شد که در زیر می بینید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۴۹    
پس از بستری شدن حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در بیمارستان، حجت الاسلام والمسلمین نوری شاهرودی، امروز با حضور در بیمارستان به نمایندگی از سوی آیت الله هاشمی رفسنجانی از ایشان عیادت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۷:۵۸    
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با سیدعمار حکیم، روابط ایران و عراق را بسیار خوب توصیف و تاکید کرد: این روابط باید ممتاز باشد و به مدلی از روابط در منطقه تبدیل شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۷:۴۷    
زنگنه با تاکید بر ضرورت حضور قرارگاه خاتم(ص) در قراردادهای جدید نفتی گفت: این قرارگاه می تواند جایگاه مهمی در این زمینه داشته باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۷:۴۳    
فهرست نامزدهای جوایز گلدن گلوب 2017 درحالی اعلام شد که فیلم فروشنده ساخته جدید اصغر فرهادی در بخش بهترین فیلم غیرانگلیسی نامزد دریافت جایزه شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۴    
رسانه های منتقد دولت که در هفته های اخیر افزایش نرخ ارز را به یک جنجال رسانه ای تبدیل کرده اند، در دوران دولت نهم و دهم در قبال رشد سرسام آور نرخ ارز سکوت اختیار کرده بودند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۷:۲۹    
صالحی به بیان جزئیاتی از حادثه تیراندازی سربازی که به خاطر معاف شدن از سربازی به پدر خود شلیک کرده بود پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۷:۲۸    
کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۷:۲۶    
فهرست نامزدهای جوایز گلدن گلوب 2017 درحالی اعلام شد که فیلم فروشنده ساخته جدید اصغر فرهادی در بخش بهترین فیلم غیرانگلیسی نامزد دریافت جایزه شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۷:۲۵    
فدراسیون جهانی فوتبال، مسابقه دوستانه ایران و مراکش را در تقویم خود ثبت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۷:۲۴    
تونی اردمان ، او ، نرودا و الهه ها رقبای فرهادی در این رویداد سینمایی هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۷:۲۳    
می خواهید بدانید ایمن ترین خودروهای بازار 2017 کدامند؟ موسسهٔ بیمهٔ بزرگراه ها یا به صورت مخفف IIHS ایالات متحده به این سؤال پاسخ داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۷:۲۳    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با انتشار پستی در اینستاگرامش به حواشی بازی تراکتورسازی و استقلال تهران واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۷:۲۱    
دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد درگیری ها در حلب به پایان رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۷:۲۱    
پیرایشگر مبتکر، خلاق و نوآور مصصم است مهارت منحصر به فرد خود را که عبارت است از کوتاه کردن موی سر با استفاده از دو دست به صورت همزمان و بیشتر از 22 قیچی در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برساند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۷:۱۹    
علیرضا داودنژاد درباره آخرین وضعیت فیلم جدیدش فراری اعلام کرد شرایط فیلم مشخص نیست، اما تا چند روز آینده روشن خواهد شد که فیلم در جشنواره حضور پیدا می کند یا خیر.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۷:۱۹    
یک عضو شورای شهر تهران گفت: به نظر می رسد که با انتقال برخی از خدمات شهری به فضاهای زیرسطحی می توان شاهد کاهش آلودگی هوا بود اما این کار باید قبل از اجرا شدن، پیوست مطالعاتی کامل و جامعی داشته باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۷:۱۸    
آیت الله هاشمی رفسنجانی، صبح امروز در دیدار دکتر رمضان عبدالله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی، مردم فلسطین را مظلوم ترین مردم دنیا دانست و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۷:۰۷    
دادستان سمنان گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده حادثه برخورد دو قطار در منطقه هفت خوان، یکی از عوامل مرکز کنترل راه آهن شمال شرق بازداشت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۵۳    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران، شکست تروریسم تکفیری در عراق را اثبات کارآمدی دولت آن کشور در مقابله با مهمترین تهدید امنیتی منطقه دانست و گفت: تنها راه ایجاد ثبات پایدار در عراق ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۳۶    
پاپ فرانسیس رهبر مذهبی کاتولیک ها در آستانه روز جهانی صلح در پیامی خواستار نابودی سلاح های هسته ای شد و اعلام کرد: فقط صلح مقدس است و نه جنگ.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۳۵    
سعید موتمن رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو، جدیدترین تغییر و تحولات قیمت خودرو در بازار را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۳۱    
بازیگران جدیدی همچون مسعود فروتن، فهیمه رحیم نیا و بابک انصاری به شنل پیوستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۲۹    
از بعدازظهر چهارشنبه با ورود سامانه بارشی به کشور، گستره بارش ها تا اواخر وقت در دامنه جنوبی البرز غربی و مرکزی و روز پنج شنبه علاوه بر نواحی فوق سواحل مرکزی و شرقی خزر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۲۸    
رقبایی مثل ب ام و سری 7 و مرسدس بنز S کلاس از رقیب های اصلی این خودروی لوکس هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۲۶    
رئیس جمهور منتخب آمریکا رسما ژنرال جان کلی را به عنوان رئیس اداره امنیت داخلی دولت جدیدش معرفی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۲۳    
رمزنگاری نیز توسط ایرانی ها آموزش داده شده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۱۷    
رهبر محبوس حزب دموکراتیک خلق ترکیه در زندان دچار عارضه قلبی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۷    
جیلی، امگرند X7، مدل 2014 به مبلغ 55 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۶    
یک کارشناس اقتصادی می گوید دولت بهتر است با آینده نگری درباره حجم نقدینگی که احتمالا در آینده نیز نمی تواند جلوی آن را بگیرد اقدام به حذف صفرهای زائد پول ملی کند تا مشکلات ناشی از آن برطرف شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۰    
در غوغای اکران محدود فیلم های مدعی جوایز سینمایی و رکوردشکنی موزیکال لالا لند ، انیمیشن تازه دیزنی همچنان بی رقیب صدر جدول پرفروش ترین فیلم های سینمای آمریکا را در اختیار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۹    
سید عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی شیعیان عراق و هیات همراه با دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۷    
مدیرعامل جدید راه آهن گفت: انتقادات مطرح شده درمورد سیستم ATC (کنترل هوشمند قطار) مسیر تهران- مشهد را نمی پذیرم؛ زیرا این سیستم به طور کامل پیاده سازی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۴    
گله ای نیز از دوستان مطبوعاتی ام دارم. شما در باره کسی که نزدیک به 50 سال سابقه مبارزه با ظلم و استبداد و استعمار دارد نباید قدری حسن ظن داشته باشید؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۴    
دکتر رضایی معتقد است که تفرقه در شرایط کنونی کشور خیانت به آرمان شهدا و مدافعان ایران اسلامی و ارزش های انقلاب اسلامی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۷    
رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: امیدواریم بتوانیم در سال 96 اورژانس اجتماعی را در 150 شهر با جمعیت بالای 50 هزار نفر مستقر کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۰    
کشاورزی پایه قدرت ملی و استقلال کشور است/ افزایش 20 میلیون تن محصول طی 3 سال، حاصل تلاش کشاورزان و برنامه ریزی دقیق مسوولان است/ خوداتکایی در مواد غذایی راهبرد دولت در بخش کشاورزی است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۸    
سخنگوی سازمان مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: درآمدهای گمرکی ما در دو سال گذشته روندی رو به رشد داشته و از 7 هزار میلیارد تومان در سال 92 به 14 هزار میلیارد تومان در سال 94 رسیده است که به عبارتی 100 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۹    
هفتادمین مرحله یارانه نقدی ساعت 24 روز جمعه 26 آذر 95 به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۷    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، آخرین تغییرات و جزئیات آزمون دکتری تخصصی و دوره بدون آزمون این دانشگاه را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۷    
فدراسیون فوتبال به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای ورزشی که درآمدها و هزینه های زیادی داشته همواره در معرض تحقیق و بازرسی نهادهای نظارتی بوده و انتشار تخلفات مالی در این زمینه می تواند در بسیاری از ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۶    
تیم های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از برگزاری قرعه کشی حریفان خود را شناختند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۴    
پدر زن، مادر زن و داماد که از پیرزن ها سرقت می کردند،جزئیات سرقت هایشان را در گفت و گو با میزان تشریح کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۲    
پرونده علیرضا زاکانی که با شکایت ریاست جمهوری، وزارت اطلاعات، حسین فریدون برادر رئیس جمهور و رسول دانیال زاده در دادگاه کارکنان دولت مطرح رسیدگی بود، به دادسرا بازگشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۱    
باید از آنان سوال کرد که مدرنیته شما دقیقاً چیست و آیا جز خشونت علیه ملت ها و ضعیف کشی در جهان چه ارمغانی برای بشریت داشته است؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری فارس و جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در مجلس از اتهام افترا، توهین و نشر اکاذیب درباره انتشار خبر مربوط به جیسون رضاییان تبرئه شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۰    
این خودرو با پوسته فیبر کربنی براقش به خودروی انگلیسی شکلی تازه بخشیده و بیشتر از مدل استاندارد چشم نواز ظاهر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۵۳    
اگر این قرارداد بد است، چرا 8 سال پیش که دولت مطلوب منتقدان امروزی سر کار بود و قرار داد را با کره ای ها بست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۲    
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری قانون استفساریه ماده 80 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران را برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۱۲    
وزارت امور خارجه موظف است در مورد سایر کشورهایی که رفتار مشابه انگلیس داشته باشند، گزارشی را جهت اخذ تصمیم مناسب به مجلس شورای اسلامی تقدیم نماید.