سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۷:۵۸Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 7 بهمن 1395 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 31 فروردین 1395 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1395 آفتاب نیوز 31 خرداد 1395 آفتاب نیوز 31 تیر 1395 آفتاب نیوز 31 مرداد 1395 آفتاب نیوز 31 شهریور 1395 آفتاب نیوز 30 مهر 1395 آفتاب نیوز 30 آبان 1395 آفتاب نیوز 30 آذر 1395 آفتاب نیوز 30 دی 1395 آفتاب نیوز 1 اسفند 1395 آفتاب نیوز 1 بهمن 1395 آفتاب نیوز 2 بهمن 1395 آفتاب نیوز 3 بهمن 1395 آفتاب نیوز 4 بهمن 1395 آفتاب نیوز 5 بهمن 1395 آفتاب نیوز 6 بهمن 1395 آفتاب نیوز 7 بهمن 1395 آفتاب نیوز 8 بهمن 1395 آفتاب نیوز 9 بهمن 1395 آفتاب نیوز 10 بهمن 1395 آفتاب نیوز 11 بهمن 1395 آفتاب نیوز 12 بهمن 1395 آفتاب نیوز 13 بهمن 1395 آفتاب نیوز 14 بهمن 1395 آفتاب نیوز 15 بهمن 1395 آفتاب نیوز 16 بهمن 1395 آفتاب نیوز 17 بهمن 1395 آفتاب نیوز 18 بهمن 1395 آفتاب نیوز 19 بهمن 1395 آفتاب نیوز 20 بهمن 1395 آفتاب نیوز 21 بهمن 1395 آفتاب نیوز 22 بهمن 1395 آفتاب نیوز 23 بهمن 1395 آفتاب نیوز 24 بهمن 1395 آفتاب نیوز 25 بهمن 1395 آفتاب نیوز 26 بهمن 1395 آفتاب نیوز 27 بهمن 1395 آفتاب نیوز 28 بهمن 1395 آفتاب نیوز 29 بهمن 1395 آفتاب نیوز 30 بهمن 1395 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۸:۵۹    
آکریلامید به عنوان یک ماده اسیدی سرطان زا، پس از حرارت دیدن کربوهیدرات ها ایجاد می شود، و همین عامل نان برشته، چیپس، ته دیگ و سیب زمینی سرخ کرده را سرطان زا می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۵۲    
روز جنایت قرار شد تا مریم در ورودی آپارتمان را باز کند و همین کار را نیز کرد. پس از ورود به داخل ساختمان ، در آپارتمان مقتوله را زدم و به محض باز شدن در آپارتمان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۲۰    
رئیس پلیس آگاهی لرستان از دستگیری متهم و کشف یک فقره تصرف اراضی ملی در خرم آباد خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۸:۴۹    
قدیمی ترین عکس از امامزاده داوود - سال 1332
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۲:۴۴    
شست و شوی خودرو در کارواش اتوماتیک نسبت به سنتی از نظر هزینه و زمان با هم متفاوت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۸:۵۰    
مرد 38 ساله مشهدی با بیان این که برای رسیدن به لیدا دیوانه وار همه سنت ها و اصول اخلاقی را زیر پا گذاشتم، در کلانتری سناباد مشهد پرونده زندگی اش را ورق زد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۷:۱۷    
رئیس جمهوری فرانسه دولت جدید آمریکا را یک چالش برای اروپا خواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۵:۳۳    
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران با بیان اینکه وحشت نبود هاشمی در دل بسیاری از سیاسیون و مدیران است، گفت: آیت الله هاشمی حاضر نبود برای خودش و فرزندانش از اختیارات فراقانونی استفاده کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۴:۳۳    
فرمانده ناجا بر حمایت نمایندگان مجلس از نیروی انتظامی تاکید و بیان کرد: پلیس نهادی حاکمیتی است و بیشترین خدمات را در کشور به مردم ارائه می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۱:۵۱    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، آخرین اقدامات در زمینه کمک رسانی به مردم متاثر از سیل و آبگرفتگی در مناطق مختلف کشور را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۰:۵۷    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه سفر یک روزه خود به زنجان، با برگزیدگان نمایندگان تشکل های دانشجویی، انجمن های علمی و کانون های دانشگاه زنجان دیدار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۰:۴۶    
تهران - ایرنا - دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در نخستین گفت وگوی تلویزیونی اش در مقام ریاست جمهوری گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۰:۱۹    
مسئول سازمان بسیج اصناف کشور گفت: با یک برنامه ریزی پنج ساله تولیدی های صنفی در تهران به شهرستان ها منتقل شود تا مشکل بیکاری در شهرهای دیگر نیز حل شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۹:۲۵    
آیت الله یزدی با اشاره به عدم توجه به فتوای رهبر انقلاب و نیز برگزاری جشنواره و اهدای جوایز به اهالی موسیقی اظهار داشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۹:۱۱    
رییس فدراسیون فوتبال از برقراری روابط خوب میان فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی خبر می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۵:۱۸    
بسیاری از فیلترشکن هایی که کاربران استفاده می کنند از امنیت کافی برخوردار نیستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۴:۱۸    
یک پژوهش جدید نشان می دهد که مصرف منظم قارچ که یک غذای فراسودمند یا عملگرا است سبب رشد رشته های عصبی در مغز و کاهش یا به تاخیر انداختن ابتلا به بیماری های مرتبط با سن می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۳:۱۸    
در بحبوحه بالا گرفتن تب سرطان در کشور، بسیاری به دنبال علت و عوامل تشدید کننده ابتلا به سرطان هستند. در این میان، هر ساله هفته ای را به هفته ملی مبارزه با سرطان اختصاص می دهند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۲:۳۸    
سیر از جمله مواد غذایی پر مصرف و محبوب در سراسر جهان است که به غذاهای مختلف، از ساندویچ ها تا سس اسپاگتی، سوپ ها، خورش ها و کباب ها افزوده می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۲:۱۳    
در افغانستان بعضا دیده شده است که قماربازان حتی دختر خود را هم می بازند؛ یعنی پولشان که تمام می شود و همه را می بازند، روی دخترشان شرط می بندند تا پول ازدست رفته را جبران کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۱:۴۱    
صدا و سیما باید شجاع باشد. از همه گونه طیف و سلیقه دعوت کند. اجازه دهد هرکسی هر قصه ای دارد تعریف کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۱:۱۷    
درچند هفته گذشته 3 رویداد جنایی تأسف بار در سه منطقه کشور رخ داد که توجه همگان را به خود جلب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۱:۰۲    
تب شباهت به اشخاص معروف و شخصیت های هالیوودی بین برخی از افراد در کشورهای مختلف به قدری بالا رفته که آنها هزینه های گزاف خرج این کار می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۰:۵۴    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اهمیت وحدت و انسجام در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام، گفت : اختلاف و بگو و مگوها هیچ کدام مشکلات کشور را حل نمی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۰:۵۳    
فرماندار شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان گفت: یک زن میانسال در منطقه دشت آبخوان بخش مرکزی خاش بر اثر شدت بالای سرما و یخبندان شبانه جان سپرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۰:۵۲    
دیمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهوری روسیه طرح دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای ایجاد محدوده امنیتی در سوریه را رد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۰:۵۱    
بوریس جانسون وزیر خارجه انگلیس روز پنجشنبه طی سخنانی در کمیته روابط خارجی مجلس اعیان ضمن تشریح مواضع کشورش در قبال مسایل خاورمیانه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۰:۴۹    
عملیات اجرایی طرح گازرسانی به بخش خبر بافت روز پنجشنبه با حضور ابتکار معاون رئیس جمهوری و استاندار کرمان در این شهرستان آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۰:۴۸    
بزرگترین پروژه راهبردی سوخت رسانی دریایی (بانکرینگ) طی آیینی روز پنجشنبه با حضور وزیر تعاون، مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۰:۳۰    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش اکیپ های امدادی در سیستان و بلوچستان در حال حاضر همه محورهای مواصلاتی در سطح استان بازگشایی شده و برق کلیه مناطق وصل شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۰:۱۷    
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به مردم آسیب دیده سیستان و بلوچستان خدمات خوبی ارائه شده است و طی این روزها درهای اماکن عمومی به روی آن ها باز است و 20 میلیون وام با سود چهار درصد نیز به آن ها اعطا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۳:۴۴    
یک عضو شورای شهر گفت: باوجود سخنرانی های پرهیجانی که انجام می دهیم ظرفیت آتش نشانی ما در این حد است که منجر به از دست دادن حدود 20نفر از بهترین نیروهای این سازمان شده و تعدادی از شهروندان نیز جان خود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۳:۴۳    
با چشم خودم دیدم که دوستان چگونه در آتش می سوزند/هیات مدیره ما را علی رغم اصرارمان بیمه نکرد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۳:۴۲    
روزنامه سعودی "الریاض"، از درج شرایط عجیب از سوی دختران عربستانی در عقدنامه ازدواج خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۳:۴۱    
معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو، معرفی شرکت های غذایی و آشامیدنی متخلف که سلامت مردم را به خطر بیندازند، بزرگ ترین جریمه ای دانست که این شرکت ها می توانند پرداخت کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۳:۴۰    
کودک سه ساله ای که برای عمل لوزه در بیمارستان امیرکبیر اراک بستری شده بود با پاهای سوخته تحویل والدین شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۳:۲۵    
سرپرست دادسرای جنایی با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در محل حادثه پلاسکو، گزارشی از روند کشف اجسادِ زیرآور مانده ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۳:۲۱    
علیدوستی در مصاحبه ای که از طریق ایمیل با این نشریه انجام داده، گفته است: حتی اگر بتوانم در مراسم اسکار شرکت کنم نیز این کار را نخواهم کرد چون از این که می بینم مردم عادی کشورم از حق قانونی شان برای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۳:۱۲    
از صمیم دل دعا می کنم کسانی امثال حمید رسایی و سردارسعید قاسمی و علاء الدین بروجردی و... که جفا می کنند و پس از مرگ هم به مرده لگد می زنند به خود بیایند و توبه کنند. شاید توبه شان پذیرفته شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۳:۰۲    
سخنگوی شورای نگهبان از بررسی 83 ماده از لایحه برنامه ششم توسعه در این شورا خبر داد و گفت: تاکنون هیأت های نظارت بر انتخابات در 160 شهرستان کشور انتخاب شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۲:۵۹    
حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری و رئیس مرکز بررسی های استراتژیک در یادداشتی خواستار تهیه یک گزارش ملی برای بررسی حادثه ساختمان پلاسکو به منظور جلوگیری از تکرار روندها و فرایندهای فاجعه ساز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۲:۵۷    
کمیته انضباطی فوتبال ایران آرای خود را در خصوص تیم های مختلف لیگ برتر فوتبال صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۲:۵۲    
مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر لزوم راه اندازی فضای شبکه ملی ارتباطات گفت: فیلتر کردن مشکل فضای مجازی را حل نمی کند و باید دسترسی به آموزه های دینی آسان تر شده و در این زمینه اهتمام جدی داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۲:۳۶    
یادداشت های محبت آمیز از سوی مردم بر روی این ساندویچ ها خودنمایی می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۲:۱۶    
الشحانیه در غیاب زهیوی و حضور مهرداد پولادی با تساوی بدون گل برابر السیلیه متوقف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۲:۱۵    
برخی از بیماری های پوستی به دلیل عدم رعایت بهداشت شخصی و استفاده مشترک از البسه و ملحفه ها ایجاد می شود و می تواند فرد را با مشکلات شدید مواجه کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۲:۱۳    
سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید انتقاداتش تنها متوجه علی فتح الله زاده بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۲:۰۸    
مدافع مکزیکی پس از امضای دستور ساخت دیوار در مرز مکزیک و آمریکا توسط رییس جمهور آمریکا، نسبت به این تصمیم واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۲:۰۶    
رئیس جمهور مکزیک در پی دستور دونالد ترامپ برای احداث دیوار در مرز آمریکا-مکزیک سفرش به واشنگتن را لغو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۲:۰۱    
مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد: با انجام پیکرشناسی و آزمایش های ژنتیک روی قطعات بزرگ، اجساد و بقایای انسانی ارجاعی به مرکز تشخیصی-آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران طی روز چهارشنبه و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۱:۵۹    
هشتمین روز حادثه پلاسکو در حالی آغاز می شود که هنوز آواربرداری ها برای یافتن پیکر سایر شهدا و جان باختگان این حادثه ادامه دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۱:۵۶    
فرانس24، هافینگتون پست، ان بی سی و برخی رسانه های دیگر جهان نوشتند بازیگر فروشنده بخاطر تصمیم نژادپرستانه ترامپ اسکار را بایکوت کرد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۱:۴۹    
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم، از ریزش ساختمان دو طبقه در خیابان تولیدارو که منجر به درگذشت یک تبعه افغانی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۱:۲۲    
روسیه از پیش نویس قانون اساسی جدید سوریه که توسط مسکو تهیه شده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۱:۱۲    
کمک به سگ های جستجوگر برای پیدا کردن پیکرهای باقی مانده در آوار ساختمان پلاسکو
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۰:۴۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از افزایش 10 میلیارد تومانی بودجه تئاتر در سال 96 خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۰:۰۱    
رحمانی فضلی گفت: با توجه به بررسی برنامه بودجه در مجلس و نزدیکی انتخابات ممکن است امسال قانون جامع انتخابات به مجلس نرود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۰:۰۱    
رئیس جمهور آمریکا با انتقاد از پیمان تجارت آزاد آمریکای شمالی، گفت اگر مکزیکی ها نخواهند پول ساخت دیوار در مرز دو کشور را بدهند، دیدار با رئیس جمهور مکزیک را لغو می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۰:۰۰    
کشورهای عضو شورای همکاری خلیج (فارس) به رهبری عربستان، از موضع ضعف و در سایه خطرهای بسیاری که در سطح داخلی، منطقه ای و بین المللی با آن روبرو هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۹:۵۹    
آخرین لبخند شهیدان رضا شفیعی و رضا نظری آتش نشانان ایستگاه 13 که چند ثانیه بعد وارد پلاسکو شدند. عکس از روح اله ابراهیم زاده آتش نشان ایستگاه 13
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۹:۵۶    
روزنامه نیویورک تایمز نوشت: دولت ترامپ درصدد صدور دستوری است که به موجب آن راه برای کاهش جدی نقش آمریکا در سازمان ملل و دیگر سازمان های بین المللی هموار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۹:۵۶    
در حالیکه هر یک از مسئولان برای کسبه خسارت دیده ساختمان پلاسکو، پاساژها و نقاط مختلفی را در نظر گرفته اند، کسبه با پراکنده شدن در چند پاساژ مخالفت کردند و به گفته رئیس اتحادیه پیراهن دوزان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۹:۴۱    
محمود علیزاده طباطبایی وکیل خانواده آیت الله هاشمی به خبرنگار دیده بان ایران، گفت: متن اظهارات مشارالیه را مشاهده کردم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۹:۳۰    
آفتاب نیوز :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۹:۲۷    
معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت گفت: کمتر از 10 درصد ساختمان ها در کشور تحت پوشش بیمه هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۹:۰۱    
شگفتا که بر پیکر بی جان آیت الله هاشمی نیز لگد می زنند! سعید قاسمی را می گویم، شبه مردی که زیرقولش زد و ریش هایش را نتراشید! وقتی سالیانی قبل در ماجرای صدور حکم برای فائزه هاشمی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۸:۲۸    
معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اعطای سالانه 10 هزار پروانه صلاحیت حرفه ای به پرستاران کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۸:۱۲    
کیانوش رستمی قهرمان المپیک 2016 ریو، در رقابت های هفته چهارم لیگ برتر وزنه برداری باشگاه های کشور در حرکت دوضرب 3 مرتبه در مهار وزنه 195 کیلویی ناکام ماند و از مسابقات حذف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۸:۰۹    
رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان شرقی از انهدام باندمدلینگ لباس و پلمب 5 واحد صنفی متخلف در تبریز خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۷:۳۷    
جهت عملیات آواربرداری که اکنون در جریان است مکان هایی بعنوان محل دپو آوارها در نظر گرفته شده، یکی از این مکان ها زمین هفت هکتاری باغ چالی واقع در محله تختی منطقه 12 می باشد که در میان بافت مسکونی و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۷:۲۵    
وزیر خارجه سابق آمریکا در توئیتی نوشت: من یک کاتولیک به دنیا آمده و بزرگ شدم پیرو کلیسای اسقفی شدم و بعدها فهمیدم که خانواده ام یهودی بودند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۷:۲۱    
عهدنامه دانش آموزان دبستان با آتش نشانان که چهارشنبه سوری از مواد منفجره و آتش زا استفاده نکنند
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۷:۱۷    
دونالد ترامپ در گفت وگو با شبکه خبری ای بی سی تاکید کرد: ساخت دیوار مرزی با مکزیک ظرف چند ماه آینده آغاز می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۷:۱۵    
در هفته ای که گذشت حادثه ساختمان پلاسکو و کارگران آسیب دیده آن در صدر اخبار قرار داشت و پس از آن موضوع عدم حذف یارانه افراد تا پایان سال ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۷:۱۳    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از اقدامات انجام شده جهت اعزام خانواده شهدای آتش نشان به عتبات عالیات خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۷:۰۳    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی تاکید کرد که در روند عملیات جستجو و آواربرداری در محل ساختمان پلاسکو، تفاوتی میان آتش نشانان و دیگر شهروندان مفقود در این حادثه وجود ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۶:۵۸    
رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی بر ضرورت شفاف سازی مالی در دانشگاه آزاد تاکید کرد و گفت: دانشگاه آزاد هیچ هزینه ای جز هزینه های پژوهشی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۶:۵۶    
آفتاب نیوز :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۶:۵۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش برف و باران در اکثر مناطق کشور از احتمال وقوع گرد وخاک در جنوب کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۶:۳۵    
فیفا در پرونده شکایت باشگاه روبین کازان علیه مهاجم ملی پوش کشورمان به نفع آزمون رای صادر کرد و ادعاهای باشگاه روسی را بی اساس دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۶:۳۱    
آفتاب نیوز :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۶:۱۹    
دبیرکل حزب زنان مسلمان نواندیش گفت: همه ما در ایجاد فاجعه پلاسکو از آن جهت که ةظیفه خود را درست ایفا نکردیم مقصر هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۶:۱۷    
مسئول هماهنگ کننده تیم پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه عضو از بدن مرحوم غلامعلی قنبری حسن آباد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۶:۱۰    
هشتمین روز حادثه پلاسکو در حالی آغاز می شود که هنوز آواربرداری ها برای یافتن پیکر سایر شهدا و جان باختگان این حادثه ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۶:۰۹    
مروری بر مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی تاحدی گویای نحوه محاسبه قبوض تلفن ثابت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۶:۰۸    
مدیرکل بحران استان سیستان و بلوچستان از اسکان اضطراری 5545 تن در پی جاری شدن سیل در بخش هایی از این استان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۶:۰۳    
تا امروز پنج بازیگر در نقش محمدرضا پهلوی در فیلم ها و سریال های تلویزیونی ظاهر شده اند که آخرین آنها امیر مهدی کیاست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۵:۴۷    
همه ما می دانیم که پیاده روی برای حفظ سلامت بسیار مفید است. اما آیا می دانستید که راه رفتن روی چمن در اول صبح فواید بسیاری دارد؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۵:۴۴    
امیرحسین داداشی از آتش نشانان شهید حادثه پلاسکو امروز باید در جلسه امتحان یکی از واحدهای درسی خود حضور می یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۵:۳۹    
تهران ابرشهری است با مشکلات و معضلات فراگیر و دیر پا و بعضا لاینحل. جمعیت ثابت و شناور آن فراتر از اشباع و از 12 میلیون و 800 هزار نفر در سال 95 عبور کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۵:۳۵    
ترانه علی دوستی بازیگر فیلم فروشنده نامزد اسکار در توییتر خود محدودیت های جدید دولت آمریکا برای صدور ویزا را نژادپرستانه دانسته و خبر داده است که در اعتراض به این اقدام درمراسم اسکار شرکت نخواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۵:۱۶    
رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه ای از احتمال تصدی سمتی در کاخ سفید توسط دخترش خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۵:۰۶    
آخرین عکس ثبت شده از شهید آتش نشان مجتبی کوهی در عملیات حادثه ساختمان پلاسکو
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۴۶    
در بازار امروز - پنجشنبه - سکه تمام طرح جدید یک میلیون و 177 هزار تومان قیمت دارد که نسبت به روز گذشته بدون تغییر قیمت مانده است. همچنین دلار آمریکا 3858 تومان خرید و فروش می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۴۴    
به دنبال انتشار اخباری مربوط به کشف گاوصندوق های ساختمان پلاسکو ، روابط عمومی بانک تجارت توضیحاتی ارائه داد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۴۳    
چند ساعت پس از آنکه رئیس جمهور آمریکا دستور به ممنوعیت ورود مسلمانان به این کشور را صادر کند و در حالی که چند ساعت از دستور وی برای ساخت دیوار در مرز مکزیک می گذشت رهبران مسلمان به منظور اعتراض به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۴۲    
منظومه خوانی جمعی اودیسه از کشور یونان در بخش بین الملل سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر هفتم بهمن ماه با حمایت بانک صادرات ایران اجرا می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۲۷    
آفتاب نیوز :
  • ۱