سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۸May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 1 شهریور 1398 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 31 فروردین 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 31 خرداد 1398 آفتاب نیوز 31 تیر 1398 آفتاب نیوز 31 مرداد 1398 آفتاب نیوز 30 مهر 1398 آفتاب نیوز 1 آبان 1398 آفتاب نیوز 30 آذر 1398 آفتاب نیوز 30 دی 1398 آفتاب نیوز 30 بهمن 1398 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 1 شهریور 1398 آفتاب نیوز 2 شهریور 1398 آفتاب نیوز 3 شهریور 1398 آفتاب نیوز 4 شهریور 1398 آفتاب نیوز 5 شهریور 1398 آفتاب نیوز 6 شهریور 1398 آفتاب نیوز 7 شهریور 1398 آفتاب نیوز 8 شهریور 1398 آفتاب نیوز 9 شهریور 1398 آفتاب نیوز 10 شهریور 1398 آفتاب نیوز 11 شهریور 1398 آفتاب نیوز 12 شهریور 1398 آفتاب نیوز 13 شهریور 1398 آفتاب نیوز 14 شهریور 1398 آفتاب نیوز 15 شهریور 1398 آفتاب نیوز 16 شهریور 1398 آفتاب نیوز 17 شهریور 1398 آفتاب نیوز 18 شهریور 1398 آفتاب نیوز 19 شهریور 1398 آفتاب نیوز 20 شهریور 1398 آفتاب نیوز 21 شهریور 1398 آفتاب نیوز 22 شهریور 1398 آفتاب نیوز 23 شهریور 1398 آفتاب نیوز 24 شهریور 1398 آفتاب نیوز 25 شهریور 1398 آفتاب نیوز 26 شهریور 1398 آفتاب نیوز 27 شهریور 1398 آفتاب نیوز 28 شهریور 1398 آفتاب نیوز 29 شهریور 1398 آفتاب نیوز 30 شهریور 1398 آفتاب نیوز 31 شهریور 1398 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۲:۳۵    
رئیس پلیس فتا استان اردبیل گفت: ارسال پیام جعلی به بهانه فعال سازی رمز دوم یک بار مصرف، جدیدترین شگرد کلاه برداری اینترنتی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۲:۲۰    
پسر نوجوان زمانی که در شبکه اجتماعی بی تالک با یک پسر آشنا شد، نمی دانست که قربانی چه نقشه سیاهی خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۰:۰۰    
جروبحث بین زن و شوهر اجتناب ناپذیر است و رابطه ی خوب رابطه ای نیست که در آن جروبحث و بگومگو وجود ندارد بلکه رابطه ای است که در آن، زن و شوهر بلدند چگونه اختلاف های پیش آمده را مدیریت کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۰:۰۰    
کویر لوت به عنوان نخستین اثر طبیعی ایران در 27 تیرماه سال 1395 از سوی کمیته جهانی یونسکو در فهرست میراث جهانی به ثبت رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۰۲:۰۰    
انتخاب خانم فاطمه عبادی به عنوان قهرمان مسابقۀ استعدادیابیِ تلویزیونی عصر جدید یک رخداد بی سابقه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۲۳:۲۰    
سه شنبه گذشته با حضور بیش از 700 شرکت از نقاط مختلف جهان در پکن آغاز شده و امروز یکشنبه به پایان می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۲۰:۰۵    
هند از زمان استقلال تاکنون، چند دوره را در سیاست خارجی خویش پشت سر گذاشته است که هرکدام دارای ویژگی ها و مؤلفه های متفاوتی بوده و نتایج خاصی را برای این کشور به همراه داشته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۸:۵۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اظهار این که جمهوری اسلامی ایران موفقیت های خوبی در حوزه سیاست و امنیت کسب کرده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۶:۵۵    
وکیل نوشین جعفری گفت که موکلم روز 28 مرداد و پس از 16 روز از بازداشتش با خانواده خود تماس گرفته و موفق شده با آنها صحبت کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۴:۵۰    
رئیس جمهور آمریکا در ماه جاری دو بار به اروپا می آید؛ فرانسه و لهستان. اما چرا ترامپ برای دیدار با مرکل راهی برلین نمی شود؟ ربکا اشتادون مالر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۴:۰۰    
کمیته انضباطی با انتشار اطلاعیه ای از احضار استراماچونی و وریا غفوری خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۰:۲۵    
سید مرتضی بختیاری، وزیر دادگستری دولت احمدی نژاد در برنامه دست خط درباره تصمیم وزرای دولت دهم برای استعفا در جریان قهر 11 روزه احمدی نژاد صحبت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۰:۱۵    
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: براثر بارندگی و طغیان رودخانه فصلی راه فرعی فنوج - کتیج- رمشک از عصر روز جمعه بسته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۹:۳۵    
سید مرتضی بختیاری، وزیر دادگستری دولت احمدی نژاد در برنامه دست خط درباره تصمیم وزرای دولت دهم برای استعفا در جریان قهر 11 روزه احمدی نژاد صحبت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۹:۳۵    
یک زن بازیگر سینما و تئاتر، در کنسرت یکی از خوانندگان دست به رفتاری سخیف زد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۹:۳۰    
چند روز قبل مأموران پلیس با به صدا درآمدن آژیر امنیتی یکی از طلافروشی های کرج که به سیستم مها وصل بود بلافاصله راهی محل شده و یک دختر و پسر جوان را دستگیر کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۷:۲۵    
خودروهای چینی این روزها بیش از سایر خودروهای ساخت دیگر کشورها در بازار ایران جولان می دهند. با تحریم خودروسازی ایران در سال های 91 و 92 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۷:۱۰    
این روزها فضای خانه و کمدهای هر خانه گوهر گرانبهایی است که اگر آن را با وسایل دور ریختنی و بی استفاده پر کنیم، خودمان را آزار داده ایم و جای خودمان را تنگ تر کرده ایم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۶:۲۰    
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ می گوید این سازمان وضعیت توپ ها را بررسی می کند و اگر مشکلی داشته باشد، ترتیب اثر می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۵:۳۰    
سرمربی نفت آبادان می گوید: هرگز نگفتم خیلی خوب بازی کردیم اما خوبی بازی امروز این بود که وقتی خوب نبودیم برنده شدیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۵:۲۰    
سرمربی فولاد خوزستان می گوید تیمش روی یک گل استثنایی بازی را به صنعت نفت آبادان واگذار کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۴:۳۰    
فرانسه و جمهوری ایرلند برزیل را تهدید کردند که اگر این کشور برای مقابله با آتش سوزی جنگل های آمازون اقدام کافی انجام ندهد، مانع از قرارداد تجاری اتحادیه اروپا با برزیل خواهند شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۱:۵۵    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: 12 نفر از 13 کوهنورد ناپدید شده در ارتفاعات چهارمحال و بختیاری پیدا شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۱:۳۵    
بسکتبالیست های ایران در دومین بازی تدارکاتی خود در چین، برابر تیم ملی مونته نگرو تن به شکست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۱:۳۵    
محققان ایران، ضمن موفقیت در ساخت قرص پلی پیل برای پیشگیری از سکته های قلبی و مغزی، قوی ترین شواهد علمی از تاثیر این داروی ترکیبی بر کاهش بیش از 50 درصدی بیماری های قلبی - عروقی و سکته های قلبی و مغزی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۱:۳۵    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یک سرمربی و یک بازیکن را احضار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۱:۲۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اعلام جزئیات طرح ماندگاری پزشکان در مناطق محروم، در آینده ای نزدیک خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۱:۱۵    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به نقش سه فروند بالگرد حاضر در جنگل های ارسباران در کمک به لکه گیری مناطق آتش گرفته گفت: بالگردها برای اطمینان خاطر تا فردا در منطقه می مانند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۱:۰۰    
وزارت خارجه آمریکا در گزارش سالانه اش به کنگره این کشور ضمن تجدیدنظر درباره ارزیابی اش از پایبندی ایران به توافقنامه های بین المللی کنترل تسلیحات هسته ای، اذعان کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۰:۵۵    
سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان ملل و سازمان های بین المللی مستقر در وین، گفت: یکجانبه گرایی و تحریم های غیرقانونی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۰:۵۵    
شهردار تهران با بیان اینکه "40 درصد آلودگی هوای شهر تهران مربوط به خودروهای شخصی است"، گفت: راهکار کوتاه مدت حل معضل آلودگی، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۰:۳۵    
مشاور وزیر دفاع دولت عبدربه منصور هادی می گوید دیگر نیازی به انصارالله یمن برای حذف این دولت در یمن نیست و شبه نظامیان مورد حمایت امارات به خوبی از عهده این امر بر آمدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۰:۰۰    
شاگردان اسکوچیچ توانستند فولاد خوزستان را شکست دهند و سه امتیاز این دیدار را کسب کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۳:۲۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: به عنوان وزیر بهداشت به دوستان خودم در مجلس، بویژه کمیسیون بهداشت و درمان اخطار می دهم که این افزایش دو برابری ظرفیت پذیرش دانشجویان پزشکی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۳:۱۵    
منابع خبری گزارش داده اند تصمیم کارکنان دو شرکت هواپیمایی در شهر بارسلونا برای اعتصاب موجب شده 124 پرواز در این شعر لغو شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۳:۰۵    
تیم فولاد خوزستان در هفته نخست رقابت های لیگ برتر برابر صنعت نفت، دیگر نماینده این استان مغلوب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۳:۰۵    
رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی مردم، انتظار می رود پزشکان برای عبور از این شرایط همکاری و همراهی کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۳:۰۵    
رییس سازمان حج و زیارت از بازگشت نزدیک به 30 هزار حاجی ایرانی تا پایان روز جمعه یکم شهریورماه به کشور خبر داد که 33.8 درصد کل حجاج ایرانی را تشکیل می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۳:۰۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پس از اختلال در شبکه اینترنت در توییتی خطاب به مدیران ارتباطات زیر ساخت نوشت: "خداحافظ کارانه این ماه هیات مدیره و مدیران مربوطه".
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۲:۴۰    
وزیر امور خارجه ایران با اشاره به خروج یکجانبه و تنش زای آمریکا از توافق هسته ای، گفت: برجام توافق اختیاری نبود بلکه معاهده ای بود که به تائید شورای امنیت سازمان ملل متحد رسیده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۲:۴۰    
اتحادیه اروپا تصمیم بگیر تعهدات خود در برجام را اجرا کنند ایران در عرض چند ساعت به اجرای کامل برجام بازگردد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۲:۳۵    
تک تیراندازان یمنی، شماری از نظامیان سعودی و عناصر وابسته به ائتلاف متجاوزان را کشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۲:۳۰    
چین قصد دارد به زودی بر 75 میلیارد دلار از کالاهای آمریکایی تعرفه های 5 درصدی و 10 درصدی اعمال کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۲:۲۵    
سرمربی کروات تیم الاهلی به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۲:۲۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد وزیر امور خارجه در راستای دیپلماسی فعال و متوازن جمهوری اسلامی ایران از روز یکشنبه سفر خود به چین، ژاپن و مالزی را آغاز خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۲:۲۰    
در حد تهدیدات، موشک می سازیم و فعلا می دانیم تهدیدهای ما تا 1800کیلومتر است، اما دقت اصابت را بالا بردیم؛ گذشت زمانی که شهاب1 را تولید می کردیم، امروز موشک های بسیار دقیق داریم که رسانه ای نکرده ایم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۲:۲۰    
فرماندار اندیکا گفت: آتش از بعد از ظهر روز جمعه در منطقه شلال دشتگل این شهرستان شعله ور شده و همچنان در حال پیشروی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۲:۱۰    
یک رسانه آمریکایی قبل از دیدار محمد جواد ظریف ، وزیر خارجه ایران و امانوئل ماکرون ، رئیس جمهور فرانسه جزئیاتی از بسته پیشنهادی که پاریس قرار است به تهران و واشنگتن ارائه کند منتشر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۲:۰۵    
استراماچونی گفت: این درست نیست که یک مترجم کنار من نباشد. نبودن مترجم بی احترامی به من است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۲:۰۵    
رئیس جمهور ترکیه قصد دارد سه شنبه این هفته به مسکو سفر کند تا با رئیس جمهور روسیه درباره تحولات ادلب سوریه گفت وگو کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۵۰    
به بهانه انتشار لیست تازه پردرآمدترین بازیگران جهان، نگاهی به اسامی منتشر شده طی چند سال گذشته انداختیم که بدانیم کدام نام ها تکراری هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۵۰    
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های دانشگاه علوم پزشکی گلستان از فوت دو سرنشین موتورسیکلت بر اثر برخورد با کامیون در گلستان خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۵۰    
رئیس جمهور آمریکا با ابراز خشم خود از تصمیم پکن برای اعمال تعرفه بر 75 میلیارد دلار از کالاهای آمریکایی، گفت که به این اقدام چین واکنش نشان خواهد داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۴۰    
این خواهران متهم به قتل شدند و سرنوشت آنها به یکی از جنجالی ترین موضوعات بحث و گفتگو در روسیه تبدیل شد و بیش از 300 هزار نفر تومار اینترنتی را امضا کردند که درخواست آزادی آنها را مطرح کرده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۳۰    
وزارت امور خارجه عراق، بع دنبال حوادث اخیر در پایگاه های الحشد الشعبی این کشور، کاردار سفارت ایالات متحده آمریکا در بغداد را احضار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۳۰    
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توئیتری با اشاره به دیدارهای خود با رئیس جمهور و وزیر امور خارجه فرانسه علی رغم تلاش های مخرب آمریکا، بر ضرورت احترام به چندجانبه گرایی تأکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۲۰    
تهران - ایرنا - تیم فوتبال شهرخودرو مشهد کار خود در نوزدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های ایران را با برتری خارج از خانه 2 بر صفر مقابل پیکان آغاز کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۱۵    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد در هفته پیش رو، در ادامه دیپلماسی فعال ایران، به سه کشور آسیایی چین، ژاپن و مالزی سفر خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۰:۵۵    
حبیب الصایغ، در سال 2013 از سوی گروهی از منتقدان، نویسندگان و چهره های فرهنگی جهان عرب برای دریافت جایزه نوبل ادبیات به آکادمی نوبل به عنوان شاعر بزرگ جهان عرب معرفی شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۰:۵۰    
فرزند شهید تندگویان، دومین وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران که اوایل جنگ به دست نیروهای ارتش بعث عراق اسیر شد، با انتشار پستی در حساب کاربریش، نسبت به ادعای دختر صدام حسین ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۰:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:این بازی اصلا برای من قابل قبول نیست که اولین دیدار یک مربی ایتالیایی در ایران بعد از 2 ماه کار با شکست همراه باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۰:۳۵    
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان شب گذشته در چهارمین ایستگاه از تور اروپایی پنج روزه خود، با استقبال بهرام قاسمی، سفیر ایران در فرانسه وارد پاریس شد و امروز با امانوئل مکرون ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۰:۳۰    
سرمربی ایتالیایی استقلال برای اولین بار در یک دیدار رسمی روی نیمکت این تیم نشست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۰:۲۰    
برای چندمین بار در طی سال جاری میلادی، یک کشتی جنگی آمریکایی از تنگه راهبردی تحت مناقشه تایوان گذر کرد که احتمالا خشم چین را برمی انگیزد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۰:۲۰    
عبدالناصر همتی در گفت وگو با خبرنگار شبکه تلویزیونی NBC، توضیحاتی را درباره آخرین تحولات اقتصادی کشور، صادرات نفت ایران، شرایط اقتصادی ایران پس از وضع تحریم های آمریکا ارائه کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۰:۱۵    
وحید هاشمیان مصاف تیم های ماشین سازی و استقلال را از نزدیک تماشا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۰:۱۵    
وزیر امور خارجه کشورمان با همتای فرانسوی خود در پاریس دیدار و گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۰:۱۵    
تیم جوانان ووشوی ایران به مقام نایب قهرمانی رقابت های آسیایی برونئی دست یافت تا موفقیت دیگری را برای این رشته به ارمغان آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۰:۱۰    
استقلال در هفته نخست لیگ برتر مقابل ماشین سازی شکست خورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۹:۲۵    
وزیر دفاع دانمارک و وزیر امور خارجه گرینلند اعلام کردند همکاری های دوجانبه نظامی را در پاسخ به پیشنهاد ترامپ مبنی بر خریدن گرینلند افزایش خواهند داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۹:۲۵    
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه نیاز مردم 40 تن در روز است گفت: تاکنون حدود 16 تن مرغ گرم توزیع شده و مرغ منجمد نیز در حال توزیع است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۹:۱۵    
پس ازآزادسازی شهر مهم و راهبردی "خان شیخون" در جنوب ادلب، دیگر شهرک های اللطامنه، لطمین، مورک، معرکبه وکفرزیتا در حومه شمالی استان حماه نیز از سوی ارتش سوریه آزاد شد و بدین ترتیب دولت سوریه کنترل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۹:۱۰    
تیم های فوتبال ماشین سازی تبریز و استقلال تهران در چارچوب هفته نخست نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به مصاف هم رفتند و به تساوی بدون گل در نیمه نخست رضایت دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۹:۱۰    
طی هفته گذشته، قیمت سکه، یک درصد افت کرد. دلار در کانال 11 هزار و 600 تومانی تثبیت شد و بورس 1.8 درصد رشد کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۸:۱۵    
وزیر بهداشت ضمن دروغ خواندن اظهارات آمریکایی ها مبنی بر تحریم نبودن دارو و غذا، گفت: تمامی مبادلات مالی ما را قطع کرده اند، اما تا این لحظه با تلاش جهاد گونه همکاران مان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۸:۱۵    
چین در ماه جون گذشته برای اولین بار بعد از دو سال لقب بزگترین طلبکار آمریکا را از دست داد و آن را به ژاپن تقدیم کرد و اکنون بدهی آمریکا به این کشور تریلیون دلار است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۸:۱۰    
رئیس جمهور روسیه و نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه تلفنی درباره سوریه گفت وگو کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۸:۱۰    
معاون پارلمانی وزیر دفاع عنوان کرد: قبل از انقلاب اسلامی حدود ثلث بودجه کشور ایران صرف مصارف نظامی می شد اما امروزه بودجه نظامی به نصف آن میزان کاهش پیدا کرده ولی در عین حال کارآمدی آن افزایش چشمگیری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۸:۰۵    
ترکیب تیم ماشین سازی برای بازی مقابل استقلال تهران اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۸:۰۵    
معاون محیط زیست طبیعی سازمان محیط زیست از دستگیری عاملان احتمالی حریق جنگل های ارسباران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۷:۵۰    
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت تشدید مجازات متخلفین در جاده ها گفت : نیازمند قوانین سرسخت در برخورد با متخلفین راهنمایی رانندگی هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۷:۴۰    
خداکرمی به شایعات مطرح شده مبنی بر تعلیق عضویت و فعالیت خود در شورای شهر تهران واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۷:۳۰    
در حالی که از گزینه های مختلف به عنوان آخرین حمل کننده مشعل المپیک نام برده می شود، کمیته برگزاری بازی های 2020 اعلام کرد تا آخرین روز نام این ورزشکار مشخص نخواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۷:۲۵    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت و گوهای خود با رئیس جمهوری فرانسه را سازنده و خوب دانست و تاکید کرد: بحثی که با رئیس جمهور فرانسه داشتیم در ادامه تماس های تلفنی میان دکتر روحانی و مکرون بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۷:۱۰    
سایت ارالدوی اسپانیا مدعی شد باشگاه اوئسکا به دنبال مدافع ایرانی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۷:۱۰    
سفیر پیشین فرانسه در آمریکا ضمن انتقاد از سیاست های ترامپ در برابر ایران، به نقش فرانسه در این میان اشاره کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۷:۱۰    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان این که سالانه در جاده های مواصلاتی 15 هزار نفر جان خود را از دست می دهند، گفت: بر این اساس، روزانه 50 نفر در جاده های کشور جان خود را از دست می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۶:۵۰    
گردان های حزب الله عراق اعلام کرد: برای آخرین بار به آمریکایی ها هشدار می دهیم هرگونه حمله جدید به مقرهای ما پاسخ کوبنده و شدیدی به همراه خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۶:۵۰    
امام جمعه مشهد گفت: مسئولان فرهنگی از جمله ستادهای امر به معروف و نهی از منکر، وزارتخانه های علوم، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش باید پدافند ولنگاری فرهنگی ایجاد کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۶:۳۰    
وزیر دفاع دفاع طی دستوری از معاونت مهندسی وزارت دفاع و مرکز کنترل و پشتیبانی اطفا حریق هوایی کشور خواست با هماهنگی یگان های پروازی هلال احمر و هوانیروز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۶:۳۰    
یک مقام دیپلماتیک دولت انگلیس اعلام کرد، بوریس جانسون در نشست جی 7 تحت تأثیر سخنان ترامپ قرار نمی گیرد و لندن همچنان حامی برجام خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۶:۳۰    
امام جمعه موقت خرم آباد گفت: خلیج فارس و تنگه هرمز بدون حضور ایران امنیت ندارد و توسط این کشور است که امنیت آب ها تأمین می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۶:۳۰    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت و گوهای خود با رئیس جمهوری فرانسه را سازنده و خوب دانست و تاکید کرد: بحثی که با رئیس جمهور فرانسه داشتیم در ادامه تماس های تلفنی میان دکتر روحانی و مکرون بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۶:۲۰    
تنیسور سوئیسی نسبت به رقابت احتمالی با مرد شماره یک جهان در نیمه نهایی اپن آمریکا بی تفاوت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۵:۵۰    
دفتر بودجه کنگره آمریکا در گزارشی خواهان مدیریت بهتر مخارج دولتی برای کاهش کسری بودجه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۵:۵۰    
کمیته امور اقتصادی و پولی پارلمان اروپا به اقتصاددانان توصیه می کند حضور ارزهای مجازی در بازارهای مالی را جدی بگیرند و از سیاستگذاران می خواهدنسبت به وضع قوانین و مقررات مربوط به این ابزار مالی جدید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۵:۴۵    
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آستارا گفت: راننده کمباین به دلیل از دست دادن تعادل و افتادن به داخل دستگاه، جان خود را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۵:۴۵    
وزیر خارجه ایران با رئیس جمهور فرانسه در کاخ الیزه دیدار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۵:۴۵    
رئیس جمهوری روسیه در نشست شورای امنیت این کشور به وزارت دفاع، وزارت امور خارجه و دیگر ارگان های مرتبط دستور دارد سطح تهدیدات ناشی از آزمایش موشک جدید کروز در آمریکا ارزیابی و اقدامات کاملی برای پاسخ ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۵:۴۰    
رئیس جمهور آمریکا در سخنان جنجالی تازه ای گفت: بانک مرکزی آمریکا تازه فهمیده که حق با من بوده است!
  • ۱