شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۰:۳۶May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 14 خرداد 1400 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 31 فروردین 1400 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 31 تیر 1400 آفتاب نیوز 31 مرداد 1400 آفتاب نیوز 31 شهریور 1400 آفتاب نیوز 30 مهر 1400 آفتاب نیوز 30 آبان 1400 آفتاب نیوز 30 آذر 1400 آفتاب نیوز 30 دی 1400 آفتاب نیوز 30 بهمن 1400 آفتاب نیوز 29 اسفند 1400 آفتاب نیوز 1 خرداد 1400 آفتاب نیوز 2 خرداد 1400 آفتاب نیوز 3 خرداد 1400 آفتاب نیوز 4 خرداد 1400 آفتاب نیوز 5 خرداد 1400 آفتاب نیوز 6 خرداد 1400 آفتاب نیوز 7 خرداد 1400 آفتاب نیوز 8 خرداد 1400 آفتاب نیوز 9 خرداد 1400 آفتاب نیوز 10 خرداد 1400 آفتاب نیوز 11 خرداد 1400 آفتاب نیوز 12 خرداد 1400 آفتاب نیوز 13 خرداد 1400 آفتاب نیوز 14 خرداد 1400 آفتاب نیوز 15 خرداد 1400 آفتاب نیوز 16 خرداد 1400 آفتاب نیوز 17 خرداد 1400 آفتاب نیوز 18 خرداد 1400 آفتاب نیوز 19 خرداد 1400 آفتاب نیوز 20 خرداد 1400 آفتاب نیوز 21 خرداد 1400 آفتاب نیوز 22 خرداد 1400 آفتاب نیوز 23 خرداد 1400 آفتاب نیوز 24 خرداد 1400 آفتاب نیوز 25 خرداد 1400 آفتاب نیوز 26 خرداد 1400 آفتاب نیوز 27 خرداد 1400 آفتاب نیوز 28 خرداد 1400 آفتاب نیوز 29 خرداد 1400 آفتاب نیوز 30 خرداد 1400 آفتاب نیوز 31 خرداد 1400 
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۶ - ۲۲:۵۰    
محققان دانشگاه هاروارد موفق به توسعه تراشه ای شده اند که احتمال سکته مغزی را پیش بینی می کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۶ - ۱۰:۵۵    
آخرین قیمت دلار تا پایان روز پنج شنبه به 23 هزار و 650 تومان رسید. البته در روز های سه شنبه و چهارشنبه نرخ دلار از 24 هزار تومان هم عبور کرده بود ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۲۰:۴۰    
پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران دیدار با ایتالیا را هم از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۱۸:۲۰    
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت گذشته دمای هوا در آبپخش و برازجان شهرستان دشتستان این استان به ترتیب به 53 و 51.6 درجه سانتیگراد رسید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۱۷:۳۰    
هر چند در طول سال های گذشته میزان جذابیت بازار رمزارزها برای بسیاری از افراد جامعه به شکل تصاعدی افزایش یافته اما به نظر می رسد هنوز تکلیف برخی اصول قانونی آن در ایران مشخص نیست.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۱۵:۵۰    
پنج برنامه وجود دارد که باتری گوشی را خالی می کند و باعث می شود عمر شارژ باتری کوتاه شود: این برنامه ها که برترین مصرف کننده باتری هستند، شامل: اسکایپ، فیس بوک، ober، Fitbit و Verizon است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۱۵:۵۰    
پیوستن ایران به گروه ویژه اقدام مالی و تصویب لوایح چهارگانه آن در یک دهه گذشته موافقان و مخالفان خود را داشته است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۱۵:۴۵    
آیت الله جنتی و برخی شخصیت های پخته و با تبحر سیاسی مثل کدخدایی به آقای لاریجانی رأی دادند، اما برخی حقوقدان ها رأی نداند، این نشان از یک مشکلی دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۱۴:۴۰    
علی مطهری گفت: برخی می گویند بیانات رهبری ناظر به اعاده حیثیت از آقای لاریجانی بوده است، ولی به نظرم این احتمال ضعیف تر از تایید صلاحیت است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۱۳:۴۰    
رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو اظهار داشت: در بازار چه در مورد خودروهای خارجی و چه خودروهای داخلی رکود کامل حاکم است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۱۳:۲۵    
آیت الله موسوی خوئینی ها برای نخستین بار، خاطراتی را از لحظات فوت امام در بیمارستان قلب جماران و گفت وگوهای مسئولان وقت نظام در آن لحظات بیان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۱۲:۳۰    
قیچی تماشایی مهدی طارمی به چلسی به عنوان بهترین گل فصل لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۰۲:۱۰    
عضو کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با بیان توضیحاتی درخصوص روند تغییر زمان مناظره ها، انتساب این موضوع به نظر وزیر کشور را رد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۰۲:۰۵    
فروند کشتی ایرانی در دریا غرق شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۰۱:۲۰    
شهید حسن عبدالله زاده و سعید مجیدی از نیروهای مستشاری ایران در سوریه بودند که در مسیر دیرالزور به تدمر در کمین نیروهای داعش به فیض شهادت نائل شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۰۰:۱۰    
دختر زاکانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بهترین اخلاق پدرش را مهربانی و دلسوزی خواند و بدترین اخلاقش را کار و تلاش زیاد دانست که باعث می شود وقت کمی برای خود و خانواده اش اختصاص دهد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۰۰:۰۵    
عبدالناصر همتی و محسن مهرعلیزاده 2 تن از نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه امروز (جمعه) با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با آرمان های والای ایشان تجدید پیمان کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۰۰:۰۵    
علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری امشب با حضوردر برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما گفت که حذف دلار 4200 تومانی در برنامه کاری ام قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۲۳:۱۰    
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای انگلیسی خود تأکید کرد که آمریکا باید از تلاش برای استفاده از جنگ اقتصادی علیه ایران به عنوان اهرم فشار در مذاکرات احیای برجام در وین دست بردارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۲۳:۱۰    
تیم ملی والیبال ایران در رقابت های لیگ ملت های والیبال در دور پنجم مقابل ایتالیا قرار گرفت و با پیروزی 3 بر یک مقابل تیم میزبان به سومین برد متوالی خود در این رقابتها رسید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۲۲:۲۵    
تیم ملی ایران در آغاز مجدد رقابت های انتخابی جام جهانی توانست هنگ کنگ را با پیروزی 3 بر یک شکست دهد و آماده مصاف حساس با بحرین شود ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۲۲:۲۵    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه من دو برنامه برای احیای بازار بورس دارم، گفت: تشکیل صندوق جبران زیان های مالباختگان و ارتباط دادن تولید به بورس، دو برنامه من است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۲۲:۲۰    
شبکه اجتماعی فیس بوک با گذشت یک روز پس از بسته شدن وبلاگ دونالد ترامپ رییس جمهوری پیشین آمریکا، حساب کاربری وی را به مدت 2 سال تعلیق کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۲۱:۵۵    
با ماندنی شدن رونالد کومان آینده 7 بازیکن این تیم در هاله ای از ابهام قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۲۱:۵۰    
جهانگیری به تذکر رهبر معظم انقلاب به شورای نگهبان واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۲۱:۵۰    
تیم ملی والیبال ایتالیا هم امشب در مقابل شاگردان ولادیمیر آلکنو چازه ای جز تسلیم نداشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۲۱:۴۵    
ستاد انتخابات رسانه ملی اعلام کرد نخستین مناظره سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فردا (15 خرداد) ساعت 17 آغاز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۲۱:۴۵    
سرپرست کمیته بازاریابی و تلویزیون فدراسیون اعلام کرد پس از رایزنی و مکاتبات متعدد، در نهایت حق پخش بازیهای تیم ملی فوتبال ایران در بحرین به حساب فدراسیون فوتبال ریخته شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۲۱:۴۰    
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی حکمی علی تاجرنیا را به سمت جانشین و سخنگوی ستاد خود منصوب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۲۱:۱۰    
دیپلمات های غربی به یک رسانه انگلیسی گفته اند نمایندگان انگلیس، فرانسه، آلمان و آمریکا در نشست آتی شورای حکام آژانس اتمی دنبال صدور قطعنامه علیه ایران نیستند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۲۰:۵۰    
رئیس جمهور روسیه می گوید اقدامات آمریکا به جایگاه دلار به عنوان ارز ذخیره ای لطمه وارد کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۲۰:۳۵    
رئیس مجلس هشتم، نهم و دهم مجلس طی بیانیه ای از فرمایشات امروز مقام معظم رهبری تشکر و قدردانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۹:۵۵    
حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز در نامه ای سرگشاده با عنوان دردنامه ضمن تاکید بر عمل به سخنان امروز رهبر معظم انقلاب مسایلی را پیرامون حاشیه های ماجرای بررسی صلاحیت ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۹:۴۰    
عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه هنوز جهت حمایت از کاندیدایی، به جمع بندی نرسیده ایم ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۹:۳۰    
سخنگوی وزارت امورخارجه چین گفت، پکن اقدامات لازم را برای محافظت قاطعانه از حقانیت شرکت های چینی در پاسخ به برنامه آمریکا در مورد اعمال ممنوعیت سرمایه گذاری در شرکت های مرتبط با ارتش چین انجام خواهد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۹:۱۵    
شورای نگهبان درباره بیانات مهم امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی، اطلاعیه ای صادر کرد و در آن تأکید کرد: بررسی ها مجموعه ای از موضوعات ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۹:۰۰    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری کفت: نباید با تحریم انتخابات رنج تحریم های اقتصادی را بر مردم مان روا داریم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۸:۴۰    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: دانشمندان دانشگاه کوئینزلند، موفق به تولید واکسن ضد کرونایی شدند که برای دریافت آن نیازی به تزریق از طریق سرنگ نیست.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۸:۴۰    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برای بازار سرمایه برنامه های ویژه ای در نظر دارم که یکی از آنها صندوق جبران مالباختگان بازار بورس است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۸:۲۰    
امیر جدیدی بازیگر فیلم جدید اصغر فرهادی با عنوان قهرمان است که در هفتاد و چهارمین دوره جشنواره فیلم کن روی پرده خواهد رفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۸:۰۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بیانات امروز رهبر معظم انقلاب حکایت از این داشت که به یکی از نامزدها ظلم شده است، طبعا اگر شورای نگهبان بازنگری را در قوانین و مقررات خودشان داشته باشند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۷:۴۵    
معاون سایت رهبر انقلاب از مواضع خود عقب نشینی کرد و نوشت: نقل قول از بنده دقیق نیست!
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۷:۴۵    
نشریه آمریکایی ضمن بیان این که مذاکره کنندگان احیای برجام در وین دستکم 20 صفحه متن شامل گزینه های مختلف درباره چگونگی حل موانع باقی مانده را تهیه کرده اند، به بررسی این موانع پرداخته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۷:۴۰    
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به بیانات امروز رهبر انقلاب اسلامی نوشت: انتظار می رود دستگاه های مربوطه با پیروی از مقام معظم رهبری حقوق تضییع شده را جبران کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۷:۴۰    
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برای موضوع خصوصی سازی، کارگروهی را مشخص کرده ایم ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۷:۳۵    
رئیس جمهور روسیه انگیزه سیاسی برخی کشورها برای عدم تأیید واکسن روسی کرونا را محکوم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۷:۲۵    
امام جمعه مشهد با تاکید بر اینکه کسانی که با رهبری زاویه دارد، اما خود را ارادتمند به امام نشان می دهند، دروغ می گویند، گفت: این افراد با امام مشکل دارند و فکر می کنند حالا که امام از دنیا رفته است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۷:۱۵    
غار هوتو در بهشهر مازندران بعد از گذشتِ 70 سال از حضور باستان شناسِ آمریکایی، توسط تیم کاوشِ دانشگاه تهران بار دیگر احیا شده است تا با بررسی و مطالعه ی باستان شناسانِ ایرانی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۷:۰۰    
جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده در پیامی به رهبر سابق حزب کارگر انتخاب وی را به عنوان رئیس جدید اسرائیل تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۶:۵۵    
یک خبرگزاری اصولگرا و وابسته به نهادی خاص مدعی شده است: اقامت فرزند کاندیدایی خاص در خارج از کشور، دلیل ردصلاحیت وی نبوده است و شورای نگهبان به دلایل دیگری ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۶:۴۰    
توماس توخل قرارداد خود را با چلسی تا سال 2024 تمدید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۶:۳۰    
یک گروه بین المللی از پژوهشگران در بررسی جدید خود دریافته اند که شاید ترکیب دو دارو بتواند به درمان کووید-19 کمک کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۶:۳۰    
نخست وزیر دولت پیشبرد امور (موقت) لبنان امروز (جمعه) در پیامی برای دبیرکل سازمان ملل، حمایت مالی فوری از دادگاه ویژه لبنان را خواستار شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۶:۲۵    
شورای نگهبان اعلام کرد بیانیه این شورا به مناسبت بیانات امروز مقام معظم رهبری تا ساعتی دیگر منتشر می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۶:۱۵    
شورای نگهبان اعلام کرد بیانیه این شورا به مناسبت بیانات امروز مقام معظم رهبری تا ساعتی دیگر منتشر می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۶:۱۰    
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: استفاده از جوانان و نخبگان، رویکرد جدی دولت آینده ما خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۶:۱۰    
روابط عمومی صدا و سیما برخی خبرهای منتشر شده در رسانه ها درباره ساعت برگزاری مناظره ها را نادقیق دانست و اعلام کرد که امشب جزئیات مناظره اول مشخص می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۶:۰۵    
انتقال کیلین امباپه به رئال مادرید، راه حضور کریستیانو رونالدو را در پاری سن ژرمن هموارمی کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۶:۰۰    
فرماندار قشم از دستگیری بانی برگزاری مراسم عروسی برخلاف تمامی پروتکل های بهداشتی کرونا در روستای سلخ این جزیره خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۶:۰۰    
صفحات مجازی یائیر نتانیاهو پسر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر در حال ترک قدرت اسرائیل به حالت تعلیق در آمدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۵:۵۵    
مشاور وزیر کشور نوشت: سخنان رهبری می تواند منشا تجدید نظر در مسائل حاکمیتی باشد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۵:۴۰    
عبدالناصر همتی نوشت: امیدوارم گمانه زنی ها درباره بازگشت لاریجانی، جهانگیری و پزشکیان به صحنه رقابت محقق شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۵:۳۵    
ساعت دقیق مناظره انتخاباتی میان کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۵:۱۰    
پلیس شهر سالت لیک سیتی ایالت یوتا آمریکا هنگامی که در صحنه یک تصادف حاضر شد از دیدن راننده 9 ساله ای پشت فرمان که خواهر چهار ساله اش کنار او نشسته بود، غافلگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۵:۰۵    
یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: بیانات آیت الله خامنه ای در جریان عدم احراز صلاحیت برخی از چهره های با سابقه نظام، تاکید برجفا و ظلم بر آنهاست.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۴:۵۵    
عباس عبدی در توئیتی به بیانات رهبر انقلاب واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۴:۵۰    
معاون دفتر حفظ و نشر آثار رهبری گفت: تعریض رهبر انقلاب متوجه شورای محترم نگهبان نیست و تاثیری در نتیجه اعلام شده از سوی این شورا ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۴:۵۰    
مشاور علی لاریجانی یادآور شد: ما آماده جلسه اضطراری امروز شورای نگهبان هستیم تا فرمان رهبر انقلاب و امام ما روی زمین نماند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۴:۴۰    
بانک آمریکای گلدن ساکس در پیش بینی عجیب اعلام کرده که لغو تحریم های نفتی علیه کشورمان می تواند به افزایش نفت در بازار جهانی منجر شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۴:۳۰    
سرمربی جدید تیم فوتبال رئال مادرید به یک دلیل زمان تعطیلات تابستانی تیمش را کم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۴:۲۵    
سخنگوی شورای نگهبان درباره سخنان رهبری نسبت به عدم احراز صلاحیت برخی کاندیداها گفت: بزودی اعلام نظر می کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۴:۲۰    
مسعود بهبهانی نیا نویسنده سریال های تلویزیونی، شب گذشته 13 خرداد ماه به دلیل سکته قلبی درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۴:۱۰    
امام جمعه مشهد با تاکید بر اینکه کسانی که با رهبری زاویه دارد، اما خود را ارادتمند به امام نشان می دهند، دروغ می گویند، گفت: این افراد با امام مشکل دارند و فکر می کنند حالا که امام از دنیا رفته است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۴:۰۵    
تذکر جدی رهبر انقلاب به شورای نگهبان درخصوص بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با استقبال بسیاری از چهره های سیاسی مواجه شده و برخی از آنها خواستار تائید صلاحیت علی لاریجانی شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۳:۵۵    
هیات مذاکره کننده ایرانی در اوکراین ضمن اعلام آمادگی مذاکره و تعامل دو جانبه با کشورهایی که به صلاحیت حاکمیت و استقلال ایران احترام می گذارند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۳:۵۵    
علی مطهری گفت: شورای نگهبان باید جلسه ای تشکیل دهد و حداقل آقای لاریجانی را تایید صلاحیت کنند. وی تاکید کرد: اگر غیر از این باشد جبران معنی نمی دهد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۳:۴۵    
امام جمعه موقت تهران گفت: مردم سالاری دینی یعنی سلطه مردم بر سرنوشتشان در چارچوب دین چیزی که در لیبرال دموکراسی غرب و سوسیال دموکراسی شرق نبود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۳:۳۵    
در حالی که روز گذشته بازار جهانی ارزهای مجازی روز خوبی را سپری کرده بود اما، طی ساعات گذشته دوباره شاهد ریزش قیمت ها در این بازار هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۳:۳۵    
قطر: اختلاف ایران و کشورهای همسایه با گفت وگوی مستقیم حل می شود
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۳:۳۰    
عضو مجلس خبرگان رهبری انتخابات را لیله القدر تقدیرات سیاسی و اجتماعی کشور خواند و گفت: خطی که دائماً القا می کند که انتخابات تاثیرگذار نیست و بی فایده است، چه در خارج چه در داخل، خط دشمن است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۳:۲۵    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت بررسی مجدد صلاحیت علی لارجانی توسط شورای نگهبان در راستای توجه به مطالبه رهبری گفت که در صورت تایید صلاحیت علی لاریجانی ورق ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۳:۲۵    
حساب رسمی مقام رهبری در توییتر با انتشار بخش مهمی از سخنان امروز حضرت آیت الله خامنه ای، واژه جبران را هشتگ کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۳:۲۵    
جهانگیری در توئیتی نوشت: جای نگرانی دارد که جمهوریت نظام و مشارکت حداکثری مردم قربانی نگرشی محدود و سیاسی شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۳:۲۰    
پیشنهادی که تیم سفیدپوش لندن برای استخدام سرمربی سابق تیم فوتبال اینتر به او ارائه کرد، مشخص شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۳:۱۵    
جماران وضعیت جسمانی حجت الاسلام و المسلمین محتشمی پور را وخیم اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۳:۰۰    
یک استاد ارتباطات درباره چالش پیش روی مناظره های تلویزیونی و اینکه مناظره های تلویزیون تا چه میزان با استاندارد جهانی قابل قیاس است،با اعتقاد بر اینکه اغلب مناظره های تلویزیون شخصی سازی است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۲:۴۵    
رسانه های رژیم صهیونیستی ساختار دولت جدید این رژیم بعد از اعلام موفقیت رهبر مخالفان در تشکیل ائتلاف دولت تغییر را پیش بینی کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۲:۴۰    
شبکه سی.ان.ان در گزارشی به نقل از مقامات و تحلیل گران متعدد آمریکایی به موضوع حرکت ناو بندر مکران و ناو محافظ آن ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۲:۳۰    
معاون رئیس جمهور سابق آمریکا حمله به کنگره آمریکا را روز تاریک و غم انگیزی برای تاریخ این کشور دانست و هشدار داد دولت جدید به دنبال تفرقه افکنی است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۲:۳۰    
بیمارستانی 7 طبقه در یوسف آباد تهران طعمه آتش شد که در این حادثه ده ها بیمار توسط آتش نشانان نجات یافتند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۲:۱۵    
بازدید از حرم امام خمینی (ره) از جمله تجربه هایی است که برخی گردشگران خارجی به دیگران پیشنهاد کرده اند تا در سفر ایران آن را تجربه کنند؛ اما چرا این مکان برای آن ها جالب است؟
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۲:۱۵    
تیم ملی والیبال ایران برای نخستین بار در طول تاریخ در رتبه هفتم رده بندی فدراسیون بین المللی قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۲:۱۰    
بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت اعلام کرد که تحقیقات فنی درباره این پرونده رو به اتمام است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۲:۱۰    
همزمان با سی ودومین سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی، مجموعه مستند رازهای جماران با محوریت نمایش ناگفته هایی از زندگی امام راحل از امشب از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۲:۱۰    
ادن هازارد از بازگشت کارلو آنچلوتی به رئال مادرید ابراز خوشحالی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۱:۵۵    
مشاهدات میدانی از بازار میوه حاکی از آن است که علاوه بر داغ بودن تب بازار میوه های نوبرانه و فصل، صیفی جاتی مانند گوجه فرنگی و سیب زمینی نیز میزبان افزایش قیمت بوده اند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۱:۵۰    
شاخص کل بورس که هفته گذشته مقاومت یک میلیون و 100 هزار واحدی خود را برای نخستین بار شکسته بود، در هفته جاری دوباره توانست کانال یک میلیون و 100 هزار واحد را فتح کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۱:۴۵    
دو سناتور جمهوری خواه و دموکرات آمریکایی اعلام کردند طرحی را برای جایگزین کردن توافق هسته ای ایران ارائه می کنند که بر اساس آن ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۱:۴۵    
محققان حسگری جدید را طراحی کردند که قابلیت اندازه گیری دقیق قند خون را بدون ایجاد درد و با استفاده از عرق به جای نمونه خون، دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۱:۳۵    
سخنگوی کاخ سفید در واکنش به تغییر احتمالی کابینه رژیم صهیونیستی با تاکید بر ثابت بودن سیاست واشنگتن در قبال تل آویو، گفت رژیم صهیونیستی همچنان متحد استراتژیک آمریکا باقی می ماند.
  • ۱