جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۶:۵۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 8 خرداد 1400 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 31 فروردین 1400 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 31 تیر 1400 آفتاب نیوز 31 مرداد 1400 آفتاب نیوز 31 شهریور 1400 آفتاب نیوز 30 مهر 1400 آفتاب نیوز 30 آبان 1400 آفتاب نیوز 30 آذر 1400 آفتاب نیوز 30 دی 1400 آفتاب نیوز 30 بهمن 1400 آفتاب نیوز 29 اسفند 1400 آفتاب نیوز 1 خرداد 1400 آفتاب نیوز 2 خرداد 1400 آفتاب نیوز 3 خرداد 1400 آفتاب نیوز 4 خرداد 1400 آفتاب نیوز 5 خرداد 1400 آفتاب نیوز 6 خرداد 1400 آفتاب نیوز 7 خرداد 1400 آفتاب نیوز 8 خرداد 1400 آفتاب نیوز 9 خرداد 1400 آفتاب نیوز 10 خرداد 1400 آفتاب نیوز 11 خرداد 1400 آفتاب نیوز 12 خرداد 1400 آفتاب نیوز 13 خرداد 1400 آفتاب نیوز 14 خرداد 1400 آفتاب نیوز 15 خرداد 1400 آفتاب نیوز 16 خرداد 1400 آفتاب نیوز 17 خرداد 1400 آفتاب نیوز 18 خرداد 1400 آفتاب نیوز 19 خرداد 1400 آفتاب نیوز 20 خرداد 1400 آفتاب نیوز 21 خرداد 1400 آفتاب نیوز 22 خرداد 1400 آفتاب نیوز 23 خرداد 1400 آفتاب نیوز 24 خرداد 1400 آفتاب نیوز 25 خرداد 1400 آفتاب نیوز 26 خرداد 1400 آفتاب نیوز 27 خرداد 1400 آفتاب نیوز 28 خرداد 1400 آفتاب نیوز 29 خرداد 1400 آفتاب نیوز 30 خرداد 1400 آفتاب نیوز 31 خرداد 1400 
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۲۲:۲۰    
ماجرای قتل بابک خرمدین به دست والدینش که این روزها به یکی از سوژه های خبری داغ تبدیل شده است، بسیاری از ذهن ها را درگیر کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۵    
با توجه به افزایش دما در کشور به خصوص در تهران، شرکت توانیر جدول زمان بندی خاموشی های احتمالی برق پایتخت را از ساعت 16 تا 18 امروز منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۱:۵۵    
نیروهای حافظ صلح سازمان ملل متحد مستقر در ایران (معروف به کلاه آبی های ارتش) یکی از زیرشاخه های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و اداره عملیات حفظ صلح سازمان ملل متحد به حساب می آید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۱:۴۰    
نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز دوشنبه (10 خرداد) در برنامه های رادیویی و تلویزیونی متنوع حاضر می شوند تا برنامه ها و دیدگاه های خود را مطرح کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۹:۱۵    
رضا تقی پور با حکم نیکزاد به عنوان مسئول فضای مجازی ستاد سید ابراهیم رئیسی منصوب شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۸:۴۵    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی از مضر بودن مصرف آبگوشت برای مبتلایان به برخی از بیماری ها خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۸:۴۰    
جمهوری خواهان کنگره آمریکا هنوز نتوانسته اند از اشتباهات و شکست های خود درس بگیرند و در پی آن هستند در مسیر بازگشت بایدن به برجام و لغو تحریم ها مانع تراشی کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۸:۰۰    
درحالی کلیات طرح مالیات بر عایدی سرمایه در مجلس تصویب شده که در آن برای محاسبه عایدی سرمایه کسر میزان تورم لحاظ نشده است و ایراداتی به آن وارد می شود که نه تنها آن را از عدالت محوری دور می کند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۷:۵۵    
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در مورد تقسیم استان فعلا هیچ گونه برنامه ای نداریم و باید در این زمینه بررسی لازم کارشناسی و علمی صورت گیرد، با چنین طرحی نمی توان احساسی برخورد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۷:۴۵    
افتادگی دریچه بینی را می توان با روش های مختلف درمان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۷:۱۵    
عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اینکه می گویند اگر FATF را بپذیریم نمی توانیم تحریم را دور بزنیم ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۷:۰۰    
از بین افرادی که قطعاً یا به احتمال زیاد در انتخابات شرکت می کنند، 29.8 درصد گفته اند به هیچ وجه به عبدالناصر همتی رأی نمی دهند. این نسبت برای آقایان مهرعلیزاده 24.2 درصد، زاکانی 21 ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۶:۰۰    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: وقتی گفته می شود نباید دولت فضای مجازی را رها کند، عده ای فکر می کنند می خواهیم بگیریم و ببندیم! نه ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۵:۳۰    
در سال های اخیر ساعت های هوشمند و دستبندهای سلامتی از فعالیت های ساده مثل شمارش قدم ها پا را فراتر گذاشته اند و می توانند تعداد ضربان قلب را اندازه گیری کرده و در صورت لزوم هشدار بدهند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۴:۵۰    
سعید محمد، کاندیدای ردصلاحیت شده سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: از سیدابراهیم رئیسی حمایت خواهیم کرد و به تیم های استانی سپردیم که به تیم آقای رئیسی کمک کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۱:۵۵    
فرمانده انتظامی ایلام گفت: وقوع تیراندازی با سلاح گرم در این شهرستان باعث زخمی شدن یک نفر شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۱:۴۵    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: حدود 10 روزی است که آمار بستری ها زیر دو هزار نفر است و حداقل 10 تا 14 روز بعد آمار مرگ و میر روزانه به زیر 100 نفر نمی رسد و تخمین می زنیم 10 روز دیگر بستری ها ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۱:۰۰    
فشارخون بالا عبارت است از افزایش فشار وارده از جریان خون به دیواره رگ های خونی . فشارخون بالا گاهی کشنده بی سر و صدا نامیده می شود زیرا تا مراحل انتهایی اکثرا هیچ علامتی ندارد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۰:۲۰    
پرویز پرستویی بازیگر و حبیب احمدزاده کارگردان فیلم سینمایی افسانه بناسان، غول چراغ جادو در نشست رسانه ای جشنواره جهانی فجر، این فیلم را فیلمی در ستایش صلح توصیف کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۰:۱۵    
امروز قیمت دلار با رشدی محدود به کانال 23 هزار تومان برگشت و هر دلار آمریکا در صرافی های بانکی به قیمت 23 هزار و 460 تومان فروخته شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۰:۱۵    
سید مرتضی علوی خبرنگار گفت: به نظر می رسد ریاست جمهوری آقای قاضی زاده شوخی است. همه دوستان ایشان دوستان آقای رئیسی هستند و پایداری چی هستند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۰:۰۰    
رییس ستاد انتخابات کشور گفت: امروز(شنبه، 8 خرداد) برای همه نامزدهای انتخابات پروتکل های بهداشتی مصوب را ابلاغ کرده ایم که همه ستادها باید آن را رعایت کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۳:۵۵    
رئیس بانک مرکزی سخنانی درباره احتمال برکناری اش از این مسئولیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۳:۵۰    
قیمت دلار در بازار ارز امروز شنبه افزایش یافت و در کانال 23 هزار تومان معامله شد که برخی معامله گران علت آن را اظهارات نامزدهای انتخاباتی درباره همتی و شایعه عزل او از جایگاه ریاست بانک مرکزی می ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۲:۵۰    
برنتفورد با برتری مقابل سوانزی به لیگ برتر انگلیس صعود کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۲:۴۵    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی درگذشت والد حجت الاسلام محامی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان را تسلیت گفتند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۲:۴۰    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: من فکر می کنم یک رییس جمهور اقتصاددان می توان. راهگشا باشد و با بینش اقتصادی اش قدم های جدی بردارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۲:۲۵    
شیخ جابر کجاست؟ کویت با این سوال روبه رو است، به طوری که شهروندان کویتی در شبکه های اجتماعی می خواهند مکان حضور نخست وزیر سابق شان یعنی شیخ جابر المبارک الصباح 79 ساله را بدانند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۲:۱۵    
تیم تراکتور موفق شد در دربی تبریز سه امتیاز را از آن خود کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۲:۱۰    
مقتدی صدر امروز، شنبه پیام تبریکی برای بشار اسد به مناسبت پیروزی اش در چهارمین دور از انتخابات ریاست جمهوری سوریه فرستاد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: سردبیر روزنامه اینترنتی رای الیوم با اشاره به شکست ننگین رژیم صهیونیستی تاکید کرد دکمه موشک های جبهه مقاومت فلسطین ، قوی تر از بمب های هسته ای آمریکا است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۲:۰۵    
یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است که اگر برخی موانع کنار بروند، بازار ظرفیت رشد صعودی را خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۱:۰۵    
داده کاوی ایرنا نشان می دهد کانال های تلگرامی متعدد و حساب های توییتری مختلفی به بازنشر محورهای مهم بیانات رهبری در خصوص مساله احراز صلاحیت نامزدها و مشارکت مردم در انتخابات پرداختند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۱:۰۰    
نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می دهد که اکثر شهروندان آلمانی با وجود کاهش چشمگیر مبتلایان جدید به کرونا از سیاست های کرونایی دولت ناراضی هستند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۱:۰۰    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با اشاره به اینکه کمبود ریزمغذی ها تا 30 درصد بهره وری کارمندان را کاهش می دهد، گفت: ابتلا به بیماری های غیرواگیر در جمعیت بین 30 تا 70 سال شایع تر است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۱:۰۰    
مسوولان ستادهای استانی سید ابراهیم رییسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری منصوب شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۰:۵۵    
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه 83 درصد مرگ و میر بیماران کرونایی مربوط به افراد بالای 65 سال است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۰:۵۰    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: منزل من 125 متر است ولی الان در منزل سازمانی استقرار دارم که بزرگتر است؛ خودروی خانواده من هم پراید است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۰:۴۵    
رییس فدراسیون فوتبال ایران با بیان اینکه فوتبال ملی متعلق به هیچ گروه و جریان خاص سیاسی نیست و متعلق به مردم است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۰:۲۵    
"همین چند روز قبل در یکی از مجالس صحبت از تبدیل اتاق بازرگانی به یک نهاد دولتی بود، یعنی به جای اینکه تصمیم گیری در حوزه اقتصادی به بخش خصوصی واگذار شود ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۰:۲۵    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: هدف ما از حضور در لیگ ملت ها کسب آمادگی برای بازی های المپیک توکیو است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۹:۰۰    
حسین شریعتمداری مدیرمسؤول روزنامه کیهان گفت: نیروهای جبهه انقلاب باید به وحدت برسند که آرا پراکنده نباشد
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۹:۰۰    
رهبر انقلاب فرمودند: سیاست تبلیغاتی دشمن در انتخابات در طول سالها این بوده که قبل از انتخابات، تبلیغات میکردند که مردم شرکت نکنند و ممکن است تقلب شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۹:۰۰    
تعداد چاه ها در کشور به شکل عجیبی افزایش پیدا کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۸:۵۰    
بررسی آمارهای منتشر شده سامانه کدال حاکی از تولید 118 هزار و 546 دستگاه خودرو توسط سه خودروساز بزرگ کشور یعنی ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت ماه است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۸:۴۵    
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مشکل تورم با رونق تولید برطرف می شود، تاکید کرد: آنچه مرا وادار به حضور در عرصه انتخابات کرد وضعیت اقتصادی، شرایط بازار و رنج و مشکلات مردم بود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۸:۴۵    
میشل عون رئیس جمهوری لبنان امروز شنبه با ارسال پیامی به بشار اسد همتای سوری خود، پیروزی وی را در انتخابات ریاست جمهوری سوریه تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۸:۴۵    
جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: محدودیت ها در تعطیلات پیش رو تشدید می شود و بر این اساس هیچ گونه برنامه ای برای یک طرفه کردن برخی مسیرها از جمله چالوس به تهران نداریم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۸:۱۵    
مدافع هلندی یوونتوس عنوان کرد فصل بعد هم در تورین خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۸:۱۵    
رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به تولید واکسن آنفلوآنزا در داخل کشور، گفت: این واکسن مراحل مطالعات بالینی را طی می کند و امسال بخش مهمی از واکسن آنفلوآنزای مورد نیاز کشور از طریق تولید داخل تامین ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۸:۱۰    
وزیر نیرو، معاون امور برق و انرژی خود را مسئول تشکیل "ستاد فرماندهی راهبری اوج بار" کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۸:۱۰    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از انجام عملیات 17 ساعته برای نجات زن کوهنورد در ارتفاعات کوه جام سهند، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۸:۰۵    
یک دانشجوی دکترای تخصصی گفتاردرمانی در پژوهشی که برای نخستین بار در جهان انجام شده با استفاده از شیوه نامه جدید به بررسی اثربخشی ترکیبی تحریک الکتریکی (tDCS) و درمان رایج بلع بر بهبود اختلال بلع ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۸:۰۵    
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد که اسرائیلی ها باید بدانند دوران بزن در رو تمام شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۸:۰۰    
عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، آخرین جزئیات برگزاری مناظره های انتخابات ریاست جمهوری 1400 را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۷:۵۰    
کاپیتان تیم ملی والیبال روسیه گفت: بازی کردن مقابل ولادیمیر آلکنو سخت بود زیرا او سال ها هدایت تیم ملی روسیه را بر عهده داشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۰    
معاون اجتماعی انتظامی استان همدان اظهار داشت: فردی که اقدام به تیراندازی به مالک مشاور املاک در خیابان کرمانشاه شهر همدان کرده و متواری شده بود امروز در مخفیگاه خود در مرکز کشور دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۷:۲۵    
رییس فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) به منظور ارائه توضیحات در مورد نقش خود در پروژه شکست خورده سوپرلیگ اروپایی، به شدت تحت فشار قرار گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۷:۲۰    
سعید جلیلی گفت: با ساخت مسکن نه تنها نیاز مردم برطرف می شود بلکه این صنعت به عنوان پیشران و در ارتباط با بیش از صد صنعت دیگر بوده و همچنین در رابطه مستقیم با بحث اشتغال است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۷:۰۵    
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، صبح امروز با حضور در بیمارستان، کلیه خود را مورد عمل جراحی قرار داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۷:۰۰    
رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تهران گفت که اسامی کاندیداهای نهایی انتخابات شوراها 16 خرداد به وزارت کشور اعلام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۴۰    
سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از انسداد محور هراز در روزهای نهم و دهم خرداد ماه جاری به خاطر اجرای عملیات راه سازی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۳۵    
رهبر کره شمالی پیروزی بشار اسد را در انتخابات ریاست جمهوری سوریه تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۲۰    
رئیس جمهور روز چهارشنبه نامه ای برای شورای نگهبان درباره اجرای قانون اساسی ارسال کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۲۰    
بررسی ها از بازار خودروی پایتخت در روز جاری (شنبه، هشتم خردادماه)، نشان دهنده افت 10 درصدی قیمت خودروهای خارجی در مقایسه با ابتدای امسال است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۲۰    
در فرآیند نخستین دوره انتخابات ریاست جمهوری مسئله ایرانی الاصل نبودن جلال الدین فارسی اولین خبر نابهنگام انتخاباتی بود که منجر به کناره گیری وی شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۱۵    
سخنگوی جبهه اصلاحات با ابراز تاسف از اینکه شاهدیم افرادی عنوان و نام اصلاح طلبی را یدک می کشند، در حالیکه هیچ نسبتی با گفتمان اصلاحات ندارند اعلام کرد که این افراد عملا در خدمت جریان رقیب اصلاحات عمل ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۱۵    
وکیل مدافع محمدعلی نجفی با بیان اینکه موکلم یک سوم از دوران حبس خود را گذرانده است و مشمول آزادی مشروط می شود و ما تقاضای آزادی مشروط را دادیم ولی هنوز با آن موافقت نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۱۵    
گیاه گل زرد یا گل زرد خلخال دارای خواص درمانی مختلفی است و گلبرگ های آن را می توان به عنوان خوراکی مصرف کرد، زیرا دارای آثار مفیدی برای دستگاه گوارش است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۱۰    
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به تشریح نتایج سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی سال 99 و انتظارات از استان ها در طرح سنجش 1400 پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۰۵    
"کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی فرمانی را برای به قتل رساندن حیوانات صادر کرده است چرا که می ترسد حیوانات باعث شیوع ویروس کشنده کرونا از مرز چین به داخل کره شمالی شوند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۵۰    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در خصوص وعده یارانه 450 هزار تومانی گفت: با این یارانه ها، قیمت ها تغییری پیدا نمی کند و هزینه جدیدی نیز به دولت اضافه نمی شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۴۰    
جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا بودجه 6 تریلیون دلاری خود را که تا حدی از افزایش مالیات ثروتمندان آمریکایی تامین می شود، ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۴۰    
در حالی که جبهه اصلاحات ایران اعلام کرده است که در انتخابات ریاست جمهوری 1400 هیچ نامزدی ندار، جمعی از افرادی که خود را اصلاح طلب معرفی کرده و البته ربطی به جریان اصلاح طلبی ندارند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۴۰    
با گرم شدن هوا، پشم چینی گوسفندان توسط عشایر انجام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۴۰    
اتاق بازرگانی تهران می گوید اگر دولت آینده به فکر حل مشکلات اقتصادی کشور است، باید برای شش حوزه مهم، راه حل های جدی ارائه کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۵    
چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات حسن میرکاظمی: قاضی: متهم منصورمعتقد، درباره دریافت تسهیلات از بانک مسکن که به حساب بانکی بابک زنجانی منتقل شده و درباره مبلغ 26 میلیارد تومانی که به حساب بانک ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۵    
در حالی که وزیر راه و شهرسازی از تصویب افزایش و تداوم وام ودیعه مسکن در ستاد ملی کرونا خبر داده، اما رقم این تسهیلات اعلام نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۲۵    
در اثر بحران خشکسالی در ایران علی الخصوص کاهش چشمگیر بارندگی در کرمانشاه، رودخانه گاماسیاب به آرامی در حال خشک شدن است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۲۰    
قیمت انواع تلفن های همراه سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز شنبه هشتم خرداد ماه 1400 را مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۱۵    
حل شدن مشکل بورس در سه روز جزء برنامه های یکی از نامزدهای انتخاباتی است، آیا واقعا این مشکل سه روزه حل می شود؟ ضرر مالباختگان چطور جبران می شود؟
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۰۰    
اکنون اما مقام های ایرانی به شکلی غیرمعمول زنگ خطر را درباره بحران رو به گسترش کم آبی به صدا درآورده اند؛ بحرانی که می تواند درگیری های گسترده ای را برای دسترسی به این منبع حیاتی در ایران ایجاد کند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۵    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در گفت وگو با یک شبکه یمنی تأکید کرد که رژیم صهیونیستی پس از شکست های پی درپی که متحمل آن شد، تهدید می کند چون می داند رو به افول است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۴۵    
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سپاه در انتخابات ورود مصداقی ندارد گفت: این نهاد نه تنها نامزدی در انتخابات ندارد بلکه از هیچ فرد و یا لیست خاصی حمایت نمی کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۳۵    
شاخص کل در بازار بورس امروز (شنبه، هشتم خردادماه) 30 هزار و 131 واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و 139 هزار واحد رسید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۳۰    
طبق بررسی ها برنامه های پاسخگویی بار در برخی از کشورها اجباری است؛ کنترل موثر مصرف برق مشترکان در دنیا را بر پایه 2 برنامه شامل قیمت پیک بحرانی و قیمت گذاری زمان استفاده در نظر گرفته شده که در ایران ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۲۵    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان به بیان آخرین جزئیات مسمومیت الکلی پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۲۰    
عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از انتخاب مرتضی حیدری به عنوان مجری مناظره های انتخاباتی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۰۵    
مدیرعامل سابق توزیع برق البرز بازداشت شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۰۵    
کشف گور دسته جمعی 215 کودک بومی در محوطه یک مدرسه سابق شبانه روزی واقع در استان بریتیش کلمبیای کانادا مقام های این کشور را شرمنده کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۰۵    
قاضی ویژه قتل عمد دادسرای مشهد از وقوع نزاع مسلحانه منجر به قتل در این شهر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۳:۵۰    
نخست وزیر کانادا از کمک 25 میلیون دلاری به فلسطینیان غزه و کرانه باختری خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۳:۳۵    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مصرف دخانیات یک عامل خطر برای پیشرفت کووید - 19 است و میزان بروز علائم شدید بیماری و نیاز به دستگاه تهویه مکانیکی و بستری در بخش مراقبت های ویژه ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۳:۲۵    
رسانه اسپانیایی زبان از احتمال شکسته شدن رکورد علی دایی توسط رونالدو در بازی های ملی پیش رو صحبت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۳:۲۰    
پیشنهاد رسمی بارسلونا به لیونل مسی ارائه شده و حالا همه در انتظار تصمیم گیری او هستند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۳:۲۰    
اداره اطلاعات انرژی آمریکا، EIA فاش کرد، واشنگتن در دو سه ماهه گذشته علی رغم تحریم های خود علیه ایران ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۳:۱۵    
دادگاهی در ترکیه حکم به طلاق "ابرو گوندش" خواننده ترکیه ای از "رضا ضراب" تاجر ایرانی زندانی در آمریکا داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۳:۰۰    
مشاور و رئیس روابط عمومی فرمانداری تهران از ممنوعیت سفرهای بین استانی از 12 تا 17 خردادماه خبر داد و از تهرانی ها در خواست کرد تا از تجمع در مقابل فرمانداری تهران به منظور گرفتن برگه تردد بین استانی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۲:۵۰    
رییس پلیس فتا استان در خصوص سرقت اطلاعات شخصی و اکانت های شبکه های اجتماعی کاربران توسط تعمیرکاران غیرمجاز تلفن همراه به شهروندان هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۲:۳۵    
واکسیناسیون افراد بالای 70 سال و جا مانده ها در این هفته تکمیل می شود و بالای 65 ساله ها فراخوانده می شوند.
  • ۱