جمعه ۱۸ خردادساعت ۰۲:۱۳Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای عقیق 9 اردیبهشت 1396 - aghigh.ir

عقیق 29 اسفند 1393 عقیق 29 اسفند 1394 عقیق 30 اسفند 1395 عقیق 1 فروردین 1396 عقیق 31 خرداد 1396 عقیق 31 تیر 1396 عقیق 31 مرداد 1396 عقیق 1 شهریور 1396 عقیق 30 مهر 1396 عقیق 30 آبان 1396 عقیق 30 آذر 1396 عقیق 1 دی 1396 عقیق 30 بهمن 1396 عقیق 29 اسفند 1396 عقیق 1 اردیبهشت 1396 عقیق 2 اردیبهشت 1396 عقیق 3 اردیبهشت 1396 عقیق 4 اردیبهشت 1396 عقیق 5 اردیبهشت 1396 عقیق 6 اردیبهشت 1396 عقیق 7 اردیبهشت 1396 عقیق 8 اردیبهشت 1396 عقیق 9 اردیبهشت 1396 عقیق 10 اردیبهشت 1396 عقیق 11 اردیبهشت 1396 عقیق 12 اردیبهشت 1396 عقیق 13 اردیبهشت 1396 عقیق 14 اردیبهشت 1396 عقیق 15 اردیبهشت 1396 عقیق 16 اردیبهشت 1396 عقیق 17 اردیبهشت 1396 عقیق 18 اردیبهشت 1396 عقیق 19 اردیبهشت 1396 عقیق 20 اردیبهشت 1396 عقیق 21 اردیبهشت 1396 عقیق 22 اردیبهشت 1396 عقیق 23 اردیبهشت 1396 عقیق 24 اردیبهشت 1396 عقیق 25 اردیبهشت 1396 عقیق 26 اردیبهشت 1396 عقیق 27 اردیبهشت 1396 عقیق 28 اردیبهشت 1396 عقیق 29 اردیبهشت 1396 عقیق 30 اردیبهشت 1396 عقیق 31 اردیبهشت 1396 
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۷:۴۶    
امیر مؤمنان علی علیه السلام در حدیثی ملاک امارت و اسارت را بیان نمودند.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۵۲    
عقیده به معاد و توجه به روز رستاخیز از هر چیز برای کنترل امیال و هوس ها مؤثرتر است، راسخون در علم به یاد آن روز می افتند و می گویند: پروردگارا ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۷:۴۷    
ماندگاری با بیان اینکه ما در زندگی خود آخرین جایی که کارد به استخوانمان می رسد عادت کرده ایم سراغ خدا برویم، افزود: کاش برای اولین روش درمان یاد بگیریم در قدم اول سراغ خدا برویم.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۷:۱۲    
این عالم فرهیخته هنگام احتضار دو بار و با زحمت نشسته و گفتند السلام علیک یا امیر المومنین. سپس شهادتین را بیان کرده و دیده از جهان فروبستند.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۵:۳۷    
یک کارشناس حج ضمن بیان بخشی از امتیازات حضور در مناسک حج تصریح کرد: حساب افرادی که به حج و حجاج تهمت ناروا می زنند با خداست.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۳:۴۷    
عضو فرهنگستان علوم ایران گفت: در عالم أَلَسْت ازل و ابد جمع است. آنچه در زمان هست نیز در آنجا یکجا جمع است، زبان ما از حرف و صوت و نفس است، اما زبان وجود، رساترین ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۱:۴۸    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رمضانی گفت: یاد مرگ دارای آثار بسیار مهمی است که از جمله آثار آن این است که انسان را از بیهودگی و بازی های دنیوی باز می دارد،
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۲۳:۲۳    
از آنجا که احکام اسلامی، تابع مصلحت و حکمت است، لذا با تغییر زمان یا مکان یا شرایط، ممکن است مصلحتِ امور نیز تغییر کند و حکم قبلی نسخ و حکم دیگری جایگزین شود.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۸:۴۳    
مدیرکل مددکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:طرح سپاس از علمداران حماسه روز 11 اردیبهشت ماه سال جاری مصادف با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز برگزار می شود.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۳    
به مناسبت سالروز شهید مطهری، همایش حکمت مطهر با حضور استادان و صاحب نظران در دانشگاه صدا و سیما برگزار می شود.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۴:۴۳    
علی اکبر صدیق مهاجر از فعالان قرآنی کشورمان و از شاگردان مرحوم استاد سید محمدحسن سیف، دار فانی را وداع گفت.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۳    
سید فضل الله محمدی می گوید: من بسیجی قبل از انقلاب هستم. ممکن است مردم با شنیدن این حرف بخندند و بگویند قبل از انقلاب که بسیجی نداشتیم ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۹    
تولیت های اعتاب مقدسه جهان اسلام به اتفاق آراء کلیات و رئوس منشور حقوق زائر را تصویب کردند.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۸:۳۹    
مومن واقعی باید نسبت به همسر خود با عطوفت برخورد کند وخواسته های او را در حد توان تا جایی که از خط قرمز اسلام نگذشته برآورده سازد ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۷:۳۹    
استاد اخلاق حوزه گفت: احسان به والدین براساس روایات متعددی از ائمه معصومین(ع) دارای آثاری بسیار فراوانی است که راحتی در وقت مرگ، عمر طولانی و ازدیاد مال از آن جمله هستند.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۳:۲۴    
عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم (ع) گفت: بی شک توجه و اهمیت دادن به مساله شورا، ریشه در آموزه های دینی ما دارد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۰:۳۴    
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزار جشن های اعیاد شعبانیه در حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) خبر داد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۳:۴۴    
کارکنان و خادمان حرم مطهر امام حسین(ع) این بارگاه نورانی را برای پذیرایی از زائران و برپایی اعیاد شعبانیه با نصب پرچم های رنگی و شاخه های گل آذین بندی کردند.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۴    
مسابقه کتابخوانی بصیرت حسینی همزمان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و به مناسبت فرخنده میلاد با سر سعادت حضرت امام حسین (ع) توسط کتابخانه فرهنگ سرای گلستان برگزار می شود.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۴    
حامد بافنده از مجاهدانی بود که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) و مبارزه با تروریست های تکفیری به شهر حماه سوریه رفت و حین مجاهدت در راه خدا شهید شد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۴    
به مناسبت فرا رسیدن ایام میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار در پاسداران حریم عشق ویژه برنامه آیین نکوداشت همسران شهدای مدافع حرم برگزار می شود.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۲۹    
آیت الله رشاد گفت: تنها پاکان دریافت قرآنی دارند. عقل پاک معرفت پاک را دریافت می کند. عقل آلوده قادر به دریافت آن نیست. نفس گرفتار معصیت نمی تواند حقایق را تلقی کند.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۹:۱۴    
عقیق:
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۹    
چهار جلد از تفسیر تسنیم از جمله آثاری است از آیت الله جوادی آملی که برای نخستین بار در سی امین دوره نمایشگاه کتاب تهران عرضه می شود.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۹    
علاوه بر پرداختن به مباحث بنیادین در ترکیب بندها، فضائل اهل بیت(ع) که دل ها را روشن می کند و مناقب است را بیان کرده ام و در پایان نیز پنج تا هفت بیت در مصیبت و وقایع اهل بیت آورده ام که شامل سختی ها ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۷:۴۴    
آیت الله ری شهری ضمن بیان اینکه مهم ترین حق زائر آن است که کارگزاران اماکن مقدسه و آستان های مقدّس، اسباب تحقق اهداف کلان و عالیه دینداری را در امر زیارت برای زائر فراهم سازند ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۷:۰۹    
عقیق:کربلایی حنیف طاهری/دوست دارم آقا دریافت
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۹    
به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) عقیق تعدادی از اشعار آیینی را به منظور بهره مندی ذاکرین اهل بیت منتشر می کند.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۵:۱۴    
مراسم جشن میلاد سرداران کربلا با تلاوت قرآن حاج مسعود سیاح گرجی ، سخنرانی حجت الاسلام شهاب مرادی و مداحی حاج حسین سازور ،حاج سعید حدادیان ،حاج حیدر خمسه ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۴:۴۴    
با تکمیل صحن عقیله بنی هاشم(س) که برنامه 6 ساله برای آن در نظر گرفته شده است، حدود 230 هزار متر بنا در اختیار حرم مطهر قرار می گیرد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۴:۱۴    
کانون مداحان و شاعران آیینی کل کشور و سازمان بسیج مداحان تهران بزرگ در محکومیت هتاکی به امامان معصوم(ع) بیانیه ای صادر کرد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۴:۰۹    
متن کامل بیانیه در ادامه خبر آمده است.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۳:۴۴    
آئین گلاب گیری جهت تأمین گلاب شستشوی حرم امام حسین(ع) و حضرت اباالفضل(ع) برگزار می شود.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۳:۳۹    
مراسم ترحیم مرحوم خسرو یوسفی برادر مداح اهل بیت(ع) کربلایی وحید یوسفی با حضور جمعی از وعاظ و مداحان اهل بیت(ع) در مسجد امام حسین(ع) برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۳:۱۴    
شب شعر عتبات کلمات با حضور جمعی از شاعران آئینی امروز، 9 اردیبهشت ماه، در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۲:۴۴    
بیست وپنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم 6 خردادماه هم زمان با آغاز ماه مبارک رمضان در مصلی افتتاح می شود.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۱:۵۹    
عقیق:کربلایی حسین طاهری/مجنون لیلا بی طاقته همیشه دریافت
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۱:۵۵    
عقیق:حاج حسن خلج/میلاد امام حسین(ع) دریافت