پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۹:۰۷Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای عقیق 4 اردیبهشت 1396 - aghigh.ir

عقیق 29 اسفند 1393 عقیق 29 اسفند 1394 عقیق 30 اسفند 1395 عقیق 1 فروردین 1396 عقیق 31 خرداد 1396 عقیق 31 تیر 1396 عقیق 31 مرداد 1396 عقیق 1 شهریور 1396 عقیق 30 مهر 1396 عقیق 30 آبان 1396 عقیق 30 آذر 1396 عقیق 1 دی 1396 عقیق 30 بهمن 1396 عقیق 29 اسفند 1396 عقیق 1 اردیبهشت 1396 عقیق 2 اردیبهشت 1396 عقیق 3 اردیبهشت 1396 عقیق 4 اردیبهشت 1396 عقیق 5 اردیبهشت 1396 عقیق 6 اردیبهشت 1396 عقیق 7 اردیبهشت 1396 عقیق 8 اردیبهشت 1396 عقیق 9 اردیبهشت 1396 عقیق 10 اردیبهشت 1396 عقیق 11 اردیبهشت 1396 عقیق 12 اردیبهشت 1396 عقیق 13 اردیبهشت 1396 عقیق 14 اردیبهشت 1396 عقیق 15 اردیبهشت 1396 عقیق 16 اردیبهشت 1396 عقیق 17 اردیبهشت 1396 عقیق 18 اردیبهشت 1396 عقیق 19 اردیبهشت 1396 عقیق 20 اردیبهشت 1396 عقیق 21 اردیبهشت 1396 عقیق 22 اردیبهشت 1396 عقیق 23 اردیبهشت 1396 عقیق 24 اردیبهشت 1396 عقیق 25 اردیبهشت 1396 عقیق 26 اردیبهشت 1396 عقیق 27 اردیبهشت 1396 عقیق 28 اردیبهشت 1396 عقیق 29 اردیبهشت 1396 عقیق 30 اردیبهشت 1396 عقیق 31 اردیبهشت 1396 
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۸:۴۰    
استاد حوزه علمیه قزوین، گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) آموخت که مسئولان حکومتی باید در برابر مردم، متواضع باشند و مؤدب سخن بگویند و از موضع قدرت و سلطه با مردم حرف نزنند.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۶:۱۵    
از موهبت های ارزشمند الهی، ارسال رسل از ناحیه خالق بی همتاست، زیرا مسیر هدایت را نمایان می کند و با اطاعت از آنان راه سعادت پیموده می شود ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۰    
کتاب فقیه آزاده تلاشی مستند، ساده و شیرین از زندگی آیت الله سید هاشم میردامادی، امام جماعت مسجد گوهرشاد است؛ کسی که در دوران حکمرانی رضاخان بر ایران در برابر او و تصمیماتش از جمله کشف حجاب ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۸:۱۰    
بعثت پیغمبر خاتم صلی الله علیه وآله وسلم از لحاظ اهمیت، در رأس همه ی حوادث بزرگ و کوچک تاریخ بشر قرار دارد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۷:۱۵    
پیرمردی با قبای سفید، چشمانی ریز و پیشانی بلند، عینک درشتی بر صورت دارد که نگاهش را با نمای درشت تر نشان می دهد، لبخندی بر لب دارد و آرام پشت میزی نشسته است...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۰:۲۵    
هر روز یک حدیث از معصومین(ع) با مضامین دینی و اخلاقی منتشر می شود.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۵    
امام خمینی(ره) انگیزه بعثت را تزکیه انسان ها معرفی کردند و اعتقاد داشتند تا تزکیه در رده های بالا حاصل نشود و تصفیه در رده های بالا حاصل نشود، این مملکت و همه ممالکی که هستند اصلاح نخواهند شد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۶:۰۰    
شعری که مختص به واقعه باشد بسیار محدود است. این موضوع را تنها در اشعار و قصایدی می بینیم که در نعت و مدح پیامبر سروده شده باشد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۳:۰۵    
مدیرکل امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: امروز جهان اسلام در بیداری قرار گرفته است و این بیداری هرچند که فتنه های نظام سلطه بین الملل را بیشتر کرده اما طلیعه مبارکی برای پیشبرد اهداف ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۱:۵۵    
جانشین فرماندهی ارتش با اشاره به اینکه دشمنان اسلام همواره سعی دارند ما را از قرآن دور کنند، گفت: ما باید با عمل به قرآن و ارتقای فرهنگ دینی لبخند رضایت را بر سیمای رسول الله(ص) بنشانیم.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۰:۴۵    
امت اسلام باید بر محور قرآن کریم متحد شود، عنوان کرد: در سایه اتحاد و همدلی می توانیم مقابل دشمنان ایستادگی و از هر گونه انحراف و کج روی جلوگیری کنیم.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۹:۳۵    
معجزه به عملی گفته می شود که پیامبران برای اثبات ادعای نبوت خود انجام می دهند و دیگران از انجام مثل آن عاجزند. به مناسبت مبعث حضرت رسول(ص) به چند معجزه رسول الله(ص) اشاره می کنیم.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۶:۳۵    
سوال این است که در اغلب اعیاد اسلامی زیارت امام حسین (ع) سفارش شده در حالی که در شب عید مبعث زیارت امیرالمومنین علی (ع) سفارش شده بلکه افضل اعمال است! چرا ؟
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۴:۱۵    
عقیق: در ادامه به مناسبت عید سعید مبعث شعر "خاستگاه نور" از استاد موسوی گرمارودی را می خوانید؛ غروبی سخت دلگیر است و من، بنشسته ام اینجا، کنار غار پرت و ساکتی، تنها ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۰:۲۵    
مبعث روزی است که پیامبر گرامی اسلام برای معرفی دین اسلام و هدایت انسان ها از سوی خداوند برانگیخته شد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۷:۵۵    
بنده ای که راه معصیت و مخالفت مولی را می پیماید، اگر اندک توجهی نمایدکه این جاده عصیان و راه طغیان است، هر طور باشد در دل خود، یک شرمند گی پیدا می کند.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۷:۳۰    
شیخ عبدالطیف دریان گفت: عده ای می خواهند بیت المقدس را برای خودشان تصاحب کنند، پیروان دیگر ادیان را از این شهر اخراج کرده و هویتی یهودی به آن بدهند ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۲۵    
به مناسبت فرا رسیدن عید مبعث رسول اکرم (ع) عقیق تعدادی از اشعار آیینی را به منظور بهره مندی ذاکرین اهل بیت منتشر می کند
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۲۵    
مرتضی امیری اسفندقه در سروده ای به تأثیر حضرت ابوطالب در گسترش دین اسلام و فداکاری او در این راه اشاره کرده است.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۵    
عقیق:گلچین مداحی های ویژه مبعث پیامبر اکرم(ص) حاج منصور ارضی/عید مبعث ذوق مهمانی چه حالی می دهد دریافت حاج محمدرضا طاهری/شب عید مبعث مست مرتضی شدم دریافت ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۵    
مورخ و پژوهشگر تاریخ اسلام معتقد است کسانی که نمی توانند با منطق اسلام مقابله کنند دست به دامان توهین شده اند و این نشانه ضعف، بدبختی و زبونی آن هاست.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۰    
مدیر اجرایی دبیرخانه هیأت رسیدگی به امور فرهنگی مؤسسات قرآن و عترت از تصویب اساسنامه اتحادیه واحد استانی خبر داد و گفت: با تصویب این اساسنامه موانع تشکیل اتحادیه مدغم پس از سال ها برطرف می شود.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۳:۲۰    
عقیق:حجت الاسلام رفیعی/سیره پیامبر اکرم(ص) دریافت
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۵    
مرحوم میرزا اسماعیل دولابی می فرمود:شما آماده رفتن به میهمانی خدا و ملاقات با او باشید، چه زنده بمیرید و چه اینکه فوت برسد و بدن و قلب مان با هم بروند ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۰    
ترجمه کتاب درس های پیامبر اعظم(ص) به سه زبان عربی، انگلیسی و فرانسه منتشر شد. این اثر گزیده ای از سخنان رهبر معظم انقلاب درباره سیره و شخصیت رسول خدا(ص) است.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۱۰    
به نظرمن در استان های ما دبیران هیئت رزمندگان به عضویت شوراهای صداوسیما دربیایند؛ این ترددها و تعامل ها محبت ها و ارتباط ها را بیشتر می کند ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۵    
گاهی به ما اشکال می کنند که شما این تاریخ را برای مبعث رسول گرامی اسلام(ص) اعلام کرده و قرآن هم در این روز نازل شده است؛ چراکه خداوند متعال ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۵    
مراسم پرفیض قرائت دعای کمیل با سخنرانی استاد حسین انصاریان و مداحی حاج محمود کریمی در هیئت ایثارگران نبی اکرم (ص) برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۱:۱۰    
همزمان با برگزاری بیست و چهارمین دوره از مسابقات قرآن کریم، شما هم می توانید در ختم سراسری قرآن کریم شریک باشید.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۱:۱۰    
ضریح مطهر امامین عسکریین علیهم السلام با عنایت اهل بیت، همزمان با اذان صبح امروز به وقت سامرا، بدون انجام تشریفات رسمی و با حضور زائران رونمایی شد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۱:۰۰    
امام سجاد علیه السلام در حدیثی غمگین بودن برای رزق و روزی را گناه دانسته اند.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۰    
چرا شما به بعضی افراد ارادت پیدا می کنید؟ ارادت چیست؟ شما می بینید مثلًا یک جوان 25 ساله ای که آن شور جوانی اش است و از نظر سن وقتی است که دنبال کارهای شهوانی خودش برود ،مرید یک پیرمرد 90 ساله می شود.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۰    
در عید سعید مبعث همه هیئت ها، هیئتی ها، مداحان و منبری هایی که در این ایام برنامه دارند می توانند مشخصات مراسم خود را در سامانه جدید راهنمای عقیق ثبت نمایند.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۵    
مراسم عزداری شام شهادت امام کاظم (ع) با سخنرانی حجت الاسلام علوی تهرانی و مداحی حاج سید مجید بنی فاطمه در حسینیه کمال سادات خیابان شهید باهنر محله نیاوران برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۷:۰۵    
حجت الاسلام جواد محدثی گفت: اگر سخنان حکیمانه را به فردی که لایق شنیدن آن است نگفتید، به او ستم کرده اید و در مقابل اگر حرفهای ناب و حکمت آمیز را به جهال بگویید به آن کلام جفا شده است.