پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۷May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 19 اردیبهشت 1400 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 31 فروردین 1400 الف 31 خرداد 1400 الف 31 تیر 1400 الف 16 مرداد 1400 الف 31 شهریور 1400 الف 30 مهر 1400 الف 30 آبان 1400 الف 30 آذر 1400 الف 30 دی 1400 الف 30 بهمن 1400 الف 29 اسفند 1400 الف 1 اردیبهشت 1400 الف 2 اردیبهشت 1400 الف 3 اردیبهشت 1400 الف 4 اردیبهشت 1400 الف 5 اردیبهشت 1400 الف 6 اردیبهشت 1400 الف 7 اردیبهشت 1400 الف 8 اردیبهشت 1400 الف 9 اردیبهشت 1400 الف 10 اردیبهشت 1400 الف 11 اردیبهشت 1400 الف 12 اردیبهشت 1400 الف 13 اردیبهشت 1400 الف 14 اردیبهشت 1400 الف 15 اردیبهشت 1400 الف 16 اردیبهشت 1400 الف 17 اردیبهشت 1400 الف 18 اردیبهشت 1400 الف 19 اردیبهشت 1400 الف 20 اردیبهشت 1400 الف 21 اردیبهشت 1400 الف 22 اردیبهشت 1400 الف 23 اردیبهشت 1400 الف 24 اردیبهشت 1400 الف 25 اردیبهشت 1400 الف 26 اردیبهشت 1400 الف 27 اردیبهشت 1400 الف 28 اردیبهشت 1400 الف 29 اردیبهشت 1400 الف 30 اردیبهشت 1400 الف 31 اردیبهشت 1400 
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۰:۱۰    
در پی حادثه تروریستی کابل، علما و نهادهای مختلف حوزوی و دولتی با صدور پیام هایی جداگانه، این حادثه تروریستی را محکوم و به بازماندگان این حادثه تسلیت گفتند.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۲:۰۴    
سردار حاجیان گفت: جریمه تردد خودروها در تعطیلات عید سعید فطر در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی و زرد 500 هزار تومان است.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۲۳:۳۴    
پلیس فدرال آمریکا اعلام کرد که عامل حمله سایبری به بزرگترین کلونیال پایپ لاین شرکت اپراتور خط لوله انتقال سوخت در این کشور را شناسایی کرده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۴    
مجموعه تریبون که به تازگی نیز دو ساله شده است، در گزارش خود به بررسی و تحلیل رفتار کاربران تبلیغ کننده در برنامه ریزی و انتشار کمپین های رپورتاژ آگهی شان و نیز بررسی رسانه های فعال در این حوزه ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۰    
بانک رفاه کارگران در راستای بروز رسانی و تکمیل سبد خدمات بانکداری الکترونیکی، خدمات جدیدی را در سامانه بانکداری اینترنتی (حقیقی/حقوقی) خود ارائه کرد. ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۰۳:۴۸    
ریزش شدید دوج کوین باعث افزایش فشار فروش بسیاری از رمزارزهای دیگر شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۳:۳۲    
پس از تساوی سپاهان و پرسپولیس ، در تونل رختکن ها بازیکنان به شدت با هم درگیر شدند.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۳:۲۰    
رییس کل بانک مرکزی گفت: ناترازی بودجه یکی از عوامل اصلی بروز تورم های سنگین است؛ ضمن اینکه نرخ دلار را به 20 هزار تومان رساندیم، اما امیدواریم باز هم کاهش یابد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۳:۰۲    
خبرگزاری فلسطینی شهاب از به صدا در آمدن آژیر خطر در تمامی شهرک های صهیونیستی اطراف غزه خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۴    
نوسانات عالم سیاست، چهره ها و مجموعه های مختلف را تحت تأثیر قرار می دهد و حتی گاهی موجب کاهش شفافیت و ندیده شدن عملکردها می شود ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن تشریح بدهی بانک مرکزی به دولت، آخرین وضعیت لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۲:۳۷    
تیم های فوتبال سپاهان و پرسولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر به تساوی رضایت دادند.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۲:۳۳    
بیعت تمام شد. همه مسلمانان با پیامبر (ص) بیعت کردند که آماده جنگ شوند.عثمان به اردوگاه مسلمانان بازگشت و اعلام کرد مکیان آماده مذاکره هستند ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۲:۲۹    
وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی امروز، یکشنبه درخواست آمریکا درباره وقایع این روزهای قدس اشغالی را رد کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۸    
وزرای خارجه اروپا در نشست خود در ژنو آخرین تحولات منطقه و جهان از جمله برجام و اوضاع افغانستان را بررسی می کنند.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۱:۵۶    
هیئت وزیران با پیشنهاد وزارت صمت مبنی بر مجوز واردات کالاهای پاکستانی تا سقف یکصد میلیون دلار از بازارچه های استان سیستان و بلوچستان و کشور پاکستان برای عرضه به صورت خرده فروشی موافقت کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۱:۴۳    
روزنامه خراسان نوشت: سال 1913م / 1292ش است. دنیا در آستانه انفجار قرار دارد. دوران صلح مسلح که در اروپا از سال 1871م / 1250ش و در پی شکست سنگین فرانسه از امپراتوری آلمان آغاز شده بود ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۱:۳۰    
رئیس قوه قضائیه گفت: خصوصی سازی یک سیاست است و باید انجام شود و بخش خصوصی طبق قانون باید تولید را حفظ کند، آن را افزایش دهد و اشتغال ایجاد کند نه اینکه مانند کارخانه "کیوان" به تعطیلی کشیده شود.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۱:۲۲    
انتخابات یک فرصت برای تحکیم مبانی امنیت ملی و بازسازی قوه مجریه در پاسخگویی به مطالبات قانونی مردم است ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۱:۰۶    
نماینده مردم کرج در مجلس گفت: مقاومت روحانی در برابر قانون انتزاع سبب سرگردانی تولیدکنندگان و تشکیل صف های ارزاق شده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۱:۰۲    
وزیر بهداشت در نامه ای خطاب به معاون آموزشی و معاون محترم فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت بر رسیدگی به مشکلات دستیاران تاکید کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۱:۰۲    
یکی از حامیان آیت الله رئیسی در مجلس شورای اسلامی گفت: خبر موثق دارم که آیت الله رئیسی روز عید سعید فطر با حضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری دور سیزدهم ثبت نام خواهد کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۰:۵۴    
رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی امروز، یکشنبه دستور داد نیروهای این رژیم در خط تماس در کرانه باختری با سه گردان دیگر تقویت شوند.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۰:۴۱    
یارانه نقدی، ساعت 24 فردا همزمان با بیستم اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۰:۳۳    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۹    
رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین می گوید سه عامل اصلی بر قیمت دلار در اقتصاد ایران تاثیر دارد که با کنار هم قرار دادن آنها می توان آینده این نرخ را پیش بینی کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با جمعی از مدیران عامل شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت کشور گفت: سهام عدالت ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۰:۰۴    
باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای نسبت به رفتار هواداران سپاهان که سبب تاخیر در ورود اتوبوس این تیم به ورزشگاه نقش جهان شد واکنش نشان داد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۹:۵۵    
دولت سعودی از برگزاری مراسم حج 1400 تحت تدابیر پیشگیرانه و بهداشتی خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۹:۴۳    
رئیس جمهور روسیه با هشدار نسبت به بازگشت سیاستمدارانی با افکار نازی ها در جهان، تاکید کرد که هرگونه ماجراجویی و طرح نقشه تجاوز علیه روسیه دیگر مشمول بخشش نخواهد شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۹:۳۰    
سعید عزت اللهی با شوتی زیبا مقابل تماشاگران در دیدار هفته بیست و نهم لیگ دانمارک برای وایله بلد کلوب گلزنی کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۹:۱۴    
رئیس قوه قضاییه گفت: در صدور قرار تامین و به ویژه قرار بازداشت و یا منتهی به بازداشت بسیار باید با احتیاط عمل کرد و صرفا در مواقعی که ضرورت وجود دارد چنین قرارهایی صادر کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۹:۰۶    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وزیر خارجه در نشست کمیسیون عنوان کرد که با ایده دو قطبی میدان و دیپلماسی موافق نیست و شخصا این موضوع را دنبال نمی کند.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۸:۴۹    
حزب راه ملت با انتشار بیانیه ای محسن مهر علیزاده را به عنوان نامزد خود برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۷    
یک نفتکش در ساحل شهر بانیاس سوریه دچار حادثه شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۸:۲۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله تروریستی به یک مدرسه دخترانه در کابل بر ضرورت اتحاد برای پایان دادن به تروریسم تاکید کرد و گفت: ایران سوگوار دختران معصوم و مظلوم افغانستان است.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۸:۱۷    
با اعلام نتایج نظرسنجی صداوسیما از برنامه های رمضانی، سریال احضار در مقایسه با دیگر سریال ها پربیننده تر معرفی شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۸:۰۴    
یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفت: دولت من دولت حل منازعه است، اگر من بر سر کار بیایم هدفم ایجاد وفاق است، دولت گفتمان مشترک بین گروه های ذینفع است.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۷:۵۶    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: تیم تحقیق و تفحص در حوزه فایل صوتی ظریف شروع به کار کرده و تاکنون سه گروه از نمایندگان تقاضای تحقیق و تفحص در خصوص این موضوع را مطرح کرده اند.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۷:۵۲    
یگان مبارزه با تروریسم منطقه کردستان عراق هرگونه اطلاع یا مشارکت در عملیات ترور جنایتکارانه سردار شهید قاسم سلیمانی را تکذیب کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۷:۴۳    
قالیباف تاکید کرد با آمدن آیت الله رئیسی، رقابت با ایشان را خلاف مصالح انقلاب می داند و علی رغم فشارها وظیفه ای برای کاندیداتوری احساس نمی کند.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۷:۲۳    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز در پی انتقادات بین المللی از حوادث اخیر در قدس اشغالی و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و همچنین ادامه شهرک سازی این رژیم تأکید کرد که به شدت ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۵:۳۷    
مدیرعامل سایت تکیه از احیا گرفتن بیش از یک و نیم میلیون نفر با استفاده از این پلتفرم خبر داده و گفت: امسال بیش از 200 هیئت کشور از بستر تکیه پخش زنده انجام دادند.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۵    
مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به مطالعات انجام شده توسط پژوهشگران و پایش میدانی پرنده نگرها از شناسایی و ثبت بیش از 210 گونه پرنده در شهر تهران خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۵:۲۵    
پیشنهاد اصلاح شرایط بازنشستگی با سنوات 30 سال سابقه پرداخت حق بیمه بدون در نظرگرفتن سن بیمه شدگان در کمیسیون بهداشت مجلس رد شد
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۵:۱۲    
پیشگیری از سرایت هیجانات منفی همراه شرایط پیچیده همه گیری، به مراتب سخت تر از سرایت ویروس است، زیرا نمی توان با فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی هم از انتقال آنها جلوگیری کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۸    
زلزله ای به بزرگی 4 ریشتر در ساعات اولیه بامداد حوالی بندر گناوه در استان بوشهر لرزاند.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۸    
عضو انجمن مهندسان مکانیک ایران گفت: علیرغم وجود اسناد بالادستی متنوع، دولت هیچ سیاست و نقشه راه آینده گرایانه و متمرکزی در بهینه سازی مصرف انرژی و اصلاح الگوی مصرف ندارد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۸    
سیصدوشانزدهمین نشست تخصصی اندیشکده مرکز مطالعات راهبردی ژرفا و جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی امروز برگزار می شود.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۸    
آیین معارفه امیر قادر رحیم زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) کشور، صبح امروز در ستاد این قرارگاه برگزار شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۴    
براساس گزارش رسانه دولتی چین موشک لانگ مارچ 5B صبح امروز پس از ورود به اتمسفر زمین در اقیانوس هند سقوط کرده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۴    
رئیس جمهور گفت: طبق برنامه وزارت بهداشت، تا پایان تیرماه 13میلیون نفر گروه پرخطر در کشور واکسینه خواهند شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۴    
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی با صدور نامه ای به ریاست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از آیت الله رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری 1400 دعوت کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۴    
یک باند قاچاق دارو به کشور افغانستان توسط نیروی انتظامی در فرودگاه مشهد شناسایی و 3 متهم در این خصوص دستگیر شدند. همچنین 8 تن دارو به ارزش 14 میلیارد ریال نیز توقیف شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۰    
معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران، از آمادگی مترو برای مشارکت در طرح سراسری واکسیناسیون کرونا خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۵    
معاون دادستان قم از شکایات مردمی در خصوص کلاهبرداری از طریق هک شبکه های اجتماعی کاربران خبر داد و گفت: متهمان با هک تلگرام یا سایر پیام رسان ها ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۵    
مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: آیین نامه های همیار دانشجو و میهمانی و انتقال دانشجویان دوره های کاردانی و کارشناسی تهیه و بازنگری آنها انجام شده است و فرآیند لازم برای ابلاغ را ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۵    
واتساپ برای دومین بار در چهار ماه گذشته از تحمیل سیاست جدید حریم خصوصی این پیام رسان به کاربرانش عقب نشینی کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۰    
قیمت داج کوین در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی بیش از 25 درصد ریخت.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۴    
به گزارش الف، برنامه تلویزیونی "بدون توقف" با حضور حجت الاسلام پژمانفر، رئیس کمیسون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و با محوریت مفاسد اقتصادی کشور شب گذشته بر روی آنتن شبکه سه سیما رفت. ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۴:۰۲    
معاون سازماندهی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه: در شهرهای زرد و آبی نماز عیدفطر می تواند در محیط مسقف برگزار شود. در شهرهای قرمز و نارنجی نماز در فضای باز برگزار می شود ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۳    
شاخص کل در بازار بورس امروز (یکشنبه، 19 اردیبهشت ماه) 15 هزار و 591 واحد افت داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و 151 هزار واحد رسید.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۵    
بسیاری از افراد نمی دانند که ردیاب ها چیستند و چرا باید از ردیاب ها استفاده کنند؟ یا این که ردیاب ها مگر همان کار دزدگیرها را نمی کنند پس چرا باید ردیاب ها به کار گرفته شوند؟ در کل تفاوت ردیاب ها و ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۰    
نماینده رشت در مجلس گفت: فایل صوتی ظریف، ضدامنیتی، ضدمردمی و ضدنظام بوده است و باید قوه قضائیه به عنوان مدعی العموم ورود کند
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۳:۳۳    
روز شنبه، سه انفجار پیاپی در حوزه سیزدهم امنیتی شهر کابل رخ داد. بر اساس اعلام شاهدان عینی، این حادثه در نزدیکی مدرسه دخترانه سیدالشهداء در غرب کابل روی داد ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۳:۱۶    
پیانو از سازهایی می باشد که طرفداران زیادی را دارد و حتی کسانی که نواختن پیانو را آموزش ندیدند، از گوش دادن به قطعه های پیانو لذت می برند اما آیا می دانید که پیانو دارای انواع مختلفی می باشد و تفاوت ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۳    
طبق محاسبات تصمیم غلط دولت در حذف سهمیه بندی بنزین و بی اعتبار کردن کارت سوخت، همچنین هجمه غیرکارشناسی به بنزین پتروشیمی ها و بسترسازی برای واردات بنزین بی کیفیت ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۳    
پوست درخت از گذشته به عنوان غذا توسط انسان ها مصرف می شده است و یکی از رایج ترین خوراکی هایی که از پوست درخت به دست می آید دارچین است.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۹    
طبق تبلیغات مرسوم در جمهوری اسلامی، ما همیشه در شرایط حساس کنونی هستیم! اما به نظر می رسد که شرایط فعلی ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۲:۳۴    
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۲:۳۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بدون قدرت میدانی، قدرت دیپلماسی توانی برای موفقیت ندارد و بدون قدرت دیپلماسی، قدرت میدانی هرگز به تمام اهداف خود برای تامین منافع ملی دست نخواهد یافت.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۵    
11 نفر از 14 کاندیدای اصلاح طلبان، با حضور در جلسات این جبهه برنامه های خود را ارائه کردند اما تاکنون برنامه ای از سوی ظریف، جهانگیری و عارف داده نشده است
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۵    
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۱:۵۷    
امیرحسین شریفی تهیه کننده سینما و تلویزیون در خصوص 8 سال عملکرد دولت روحانی در حوزه سینما و انتظارات از رئیس جمهور آینده گفت: تنها دستاورد دولت آقای روحانی در هنرهفتم رونق ابتذال بود ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۱    
سید محمد تقی پور تکنیسین اورژانس که کار مداوای سگ را انجام داد، در خصوص جزئیات این ماجرای عجیب گفت: عصر شنبه 18 اردیبهشت ماه با همکارم به نام صادق آسان در پایگاه جاده ای اورژانس دوراهی باشت شیف بودیم ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۱:۲۳    
در طرح حمایت از سرمایه گذاری خارجی ضدتحریمی خارجی هایی که برای اولین بار وارد تعامل تجاری و بازرگانی با اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی می شوند ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۰:۴۹    
رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزرات بهداشت ضمن تشریح اقدامات انجام شده در زمینه حمایت از بیماران خاص ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۰:۳۳    
مدیر موسسه مطالعات امنیت ملی دانشگاه تل آویو: ایران با پرونده هسته ای و منطقه ای فشار حداکثری را معکوس کرده است
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۰:۲۰    
رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی با بیان اینکه در بررسی صلاحیت های داوطلبان بدون توجه به گرایش های سیاسی به پرونده و نظر مراجع قانونی توجه می کنیم ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۰:۰۰    
نایب رئیس سابق فدراسیون کشتی گفت: اگر در انتخابات آسیا خیانتی صورت گرفته، چرا آن را اعلام نمی کنند؟
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۰۹:۴۷    
نظام مالیات بر درآمد در ایران از ابتدا با رویکرد (اخذ جداگانه مالیات از پایه های مختلف درآمدی) متولد شد. این رویکرد معیارهای عدالت مالیاتی (اعم از عدالت افقی و عمودی) را نقض میکند.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۰۹:۳۹    
پس از انتشار فایل صوتی وزیر امورخارجه کشورمان در فضای مجازی شاهد ایجاد فضای دو قطبی در رسانه ها و فضای فکری جامعه هستیم که مفهوم میدان و مرد میدان را حد بسیار زیادی تنزل می دهد در حالیکه مرد میدان ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۰۹:۲۲    
یک پایگاه خبری آمریکایی در مطلبی درباره ترور فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران توسط دولت تروریست آمریکا ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۰۹:۰۳    
توسعه زرادخانه موشکی ایران و رونمایی از موشک های بالستیک، همواره واکنش های کشورهای مختلف را به همراه داشته است ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۰۸:۴۶    
اشرف بروجردی، نماینده رئیس جمهور در شورای فرهنگی- اجتماعی زنان و رئیس کتابخانه ملی روز پنج شنبه شانزدهم اردیبهشت ماه 1400 طی گفتگویی با روزنامه آرمان ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۰۸:۳۳    
پذیرش جدید دوره حرفه ای مدیریت کسب و کار DBA با گرایش مالی و سرمایه گذاری در سال 1400 و با میزبانی دانشکده فنی دانشگاه تهران آغاز شد . ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۰۶:۴۸    
در شرایطی که آزادراه تهران-شمال در منطقه دو پیشرفت فیزیکی مناسبی داشته و به نظر می رسد طی ماه های پیش رو افتتاح شود ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۰۶:۰۶    
هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با برگزاری 3 دیدار پیگیری می شود.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۰۶:۰۶    
چند سال قبل در اوج توحش داعش در عراق و سوریه، یکی از آشنایان که رفت و آمد زیادی به مناطق جنگی عراق داشت، بهم زنگ زد و آدرس یک مکانیکی را داد که قطعه ای از لوازم ترمز ماشینش را بخرم و برایش ببرم ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۰۵:۲۰    
دسترسی کاربران واتس اپ که با شرایط جدید حریم خصوصی این سرویس پیام رسان موافقت نکنند، بلافاصله مسدود نمی شود اما امکانات محدودتری را تجربه خواهند کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۰۴:۳۱    
حجم ذخایر ارزی چین از 3.19 تریلیون دلار هم فراتر رفت.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۰۳:۵۰    
رئیس شورای عالی استانها گفت: در سه سال گذشته 433 نفر در حوزه شوراهای شهر و روستا شهرداران و کارمندان شهرداری ها بازداشت شده اند.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۰۳:۰۴    
مدیرعامل تسلا از سرمایه گذاران در بازار ارزهای دیجیتالی خواست در نهایت احتیاط اقدام به خرید و فروش کنند.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۰۲:۲۷    
با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه 1400، حضور یا عدم حضور اکثریت در پای صندوق انتخابات به موضوع بسیار مهمی برای محافل اجتماعی و سیاسی تبدیل شده است که پاسخ های مختلفی را نیز دربر می ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۰۱:۵۸    
یک پایگاه خبری آمریکایی در مطلبی درباره ترور فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران توسط دولت تروریست آمریکا ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۰۱:۳۳    
اپراتور بزرگترین خط لوله بنزین آمریکا در پی حمله باج افزاری، کل شبکه خود که منبع تقریبا نیمی از تامین سوخت کرانه شرقی این کشور است را تعطیل کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۰۱:۰۸    
رژیم اشغالگر صهیونیستی شامگاه امروز شنبه از تصمیم خود برای جلوگیری از رسیدن اتوبوس های حامل صدها فلسطینی به مسجد الاقصی به منظور شرکت در مراسم شب قدر، عقب نشینی کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۰۱:۰۴    
جانشین پلیس راهور ناجا جزئیات طرح ممنوعیت تردد بین جاده ای در تعطیلات پیش رو به مناسبت عید سعید فطر را تشریح کرد.