سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۲۰:۰۳May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 22 فروردین 1401 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 31 اردیبهشت 1401 الف 31 خرداد 1401 الف 31 تیر 1401 الف 31 مرداد 1401 الف 31 شهریور 1401 الف 30 مهر 1401 الف 30 آبان 1401 الف 1 فروردین 1401 الف 2 فروردین 1401 الف 3 فروردین 1401 الف 4 فروردین 1401 الف 5 فروردین 1401 الف 6 فروردین 1401 الف 7 فروردین 1401 الف 8 فروردین 1401 الف 9 فروردین 1401 الف 10 فروردین 1401 الف 11 فروردین 1401 الف 12 فروردین 1401 الف 13 فروردین 1401 الف 14 فروردین 1401 الف 15 فروردین 1401 الف 16 فروردین 1401 الف 17 فروردین 1401 الف 18 فروردین 1401 الف 19 فروردین 1401 الف 20 فروردین 1401 الف 21 فروردین 1401 الف 22 فروردین 1401 الف 23 فروردین 1401 الف 24 فروردین 1401 الف 25 فروردین 1401 الف 26 فروردین 1401 الف 27 فروردین 1401 الف 28 فروردین 1401 الف 29 فروردین 1401 الف 30 فروردین 1401 الف 31 فروردین 1401 
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۹    
براساس اعلام سازمان امور مالیاتی، امروز 24 فروردین آخرین مهلت ارائه و تسلیم اظهارنامه فصل زمستان مالیات بر ارزش افزوده سال 1400 است.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۶:۵۳    
پذیرفته شدگان آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1401 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از روز پنج شنبه 25 فروردین ماه می توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۶:۰۳    
عروسی بروکلین بکام برای او شیرین تر شد، وقتی که متوجه شد پدرش دیوید برای او یک جگوار لوناز با طراحی خاص به عنوان هدیه گرفته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۳:۰۴    
یک نظام تأمین اجتماعی گسترده و پایدار که از پیش از تولد تا بعد از مرگ افراد را زیر چتر خود قرار دهد و دغدغه هایشان را برطرف کند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۱:۵۳    
عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از شناسایی 43 هزار هکتار اراضی برای شهرک سازی خبر داد و گفت: به دلیل عدم همکاری سایر دستگاه ها تاکنون حدود 4 درصد اراضی به وزارت راه و شهرسازی تحویل داده شده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۰:۵۴    
پولاد کیمیایی بازیگر "خائن کشی" و "گشت ارشاد" و فرزند مسعود کیمیایی، با انتشار ویدیویی، نسبت به اتفاقات اخیر در فضای سینمای دچار قهر مخاطبِ امروز ایران، واکنش نشان داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۰:۳۰    
یکتانت از سرمایه گذاری خود در رسانه ی خودرویی کار دات آی آر (Car.ir) خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۰:۳۰    
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با بیان اینکه پس از حادثه حرم رضوی و حمله به سه روحانی، مظنونانی احضار شدند اما متهم پرونده یک نفر است، گفت: پس از حادثه حرم رضوی دوربین های صحن مطهر در اختیار قرار گرفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۰:۱۷    
خداوند زیباست و زیبایی را دوست دارد . زیبایی این روزها در جهان تبدیل به یک تجارت عظیم شده است . متدها و دستگاههایی که روز به روز پیشرفت می کنند و دست به دست هم می دهند تا زیبایی خلق کنند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۰۹:۲۲    
جوان: با برگزاری دور نخست انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در روز یک شنبه 21 فروردین (10 آوریل) به نظر می رسد تاریخ دوباره تکرار شده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۰۶:۰۳    
کارگردان فیلم موقعیت مهدی با اشاره به فشارهایی که در ساخت این فیلم بر گروهش وارد شده بود، گفت: پیام رهبری در تمجید از فیلم ما را نجات داد و از فشارهایی که روی ما حتی بعد از اکران فیلم وجود داشت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۰۳:۵۰    
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفت که این کشور به همراه شرکا به دنبال ارائه سامانه دفاع موشکی دور بُرد به اوکراینی هاست.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۰۳:۰۰    
نخست وزیر هند در اولین واکنش به انتخاب نخست وزیر جدید پاکستان با ارسال پیام تبریک،خواستار صلح و ثبات در منطقه شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۰۲:۱۹    
کارشناس داوری فوتبال گفت: دقیقه 113 داور به اشتباه گل استقلال را مردود اعلام کرد. بازیکن زننده گل هیچ برخوردی با دروازه بان نساجی نداشت.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۰۱:۳۴    
رئیس جمهور گفت: دولت به همه احترام می گذارد، اما بی تردید کسانی که بانیان وضع موجود هستند و مردم از عملکرد آنان رضایت ندارند، نباید در عرصه های مدیریتی مورد استفاده قرار بگیرند.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۰۰:۴۸    
مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان از خروج قطار زاهدان - تهران از ریل در عصر امروز خبر داد و گفت: این حادثه خسارت جانی نداشته و جرثقیل در حال برگرداندن واگن و دیزل به خط اصلی راه آهن است.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۲۳:۵۸    
مدیرکل هواشناسی استان تهران از وزش باد خیلی شدید همراه گردوخاک و رگبار و رعدوبرق از بعدازظهر سه شنبه تا چهارشنبه خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۲۳:۵۰    
دیدار تیم های فوتبال استقلال و نساجی در ضربات پنالتی به سود شاگردان ساکت الهامی خاتمه پیدا کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۲۳:۲۱    
گروهی از نمایندگان مجلس سنای آمریکا در نامه ای به رئیس جمهور کشورشان از او خواسته اند از خارج کردن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از فهرست سازمان های اصطلاحاً تروریستی خودداری کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۲۳:۰۱    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه گفت که کاهش وابستگی به انرژی روسیه به زمان نیاز دارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۲۲:۴۸    
فرماندهی انتظامی استان یزد ماجرای قتل زهرا ضیایی 14 ساله که گفته شده به دست یک تبعه افغان به قتل رسیده است را افشا کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۲۲:۳۲    
دبیر کل حزب الله لبنان شامگاه امروز دوشنبه سخنرانی کرد و به بررسی آخرین تحولات لبنان و منطقه پرداخت و تأکید کرد که ملت فلسطین در مبارزات خود شکست نخواهد خورد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۲۲:۲۰    
متخصص طب سنتی معتقد است هر فردی متناسب با طبع و شغل باید تغذیه متفاوتی داشته و باید به مولفه های تعیین کننده سلامتی در ماه مبارک رمضان توجه داشت.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۲۲:۰۳    
معاون گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت: محموله 570 کیلو گرمی مخدر شیشه که به صورت کاملا حرفه ای در جداره تانکر حمل سوخت افغانستانی جاسازی شده بود توسط ماموران گمرک ماهیرود در استان خراسان جنوبی کشف شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۲۱:۴۶    
صدر اعظم اتریش اعلام کرد که دیدار با پوتین در مسکو دوستانه نبود و به او گفتم که جنگ در اوکراین باید پایان یابد .
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۲۱:۲۵    
14 کشور عربی طی رای گیری مجمع عمومی سازمان ملل، از حمایت از موضع آمریکا و غرب علیه روسیه درخصوص مساله اوکراین پا پس کشیدند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۲۱:۱۳    
ارتش تروریستی آمریکا در ادامه اعتراف های قطره چکانی به تبعات حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد به زخمی شدن چند نفر دیگر در این حمله اعتراف کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۲۱:۰۸    
باشگاه پرسپولیس در پرونده بوژیدار رادوشوویچ به پرداخت مبلغ 866 هزار یورو محکوم شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۲۰:۳۹    
وزیر نیرو گفت: ما نمی توانیم انتظاری را از مردم داشته باشیم که خود به آن عمل نمی کنیم، اگر محدودیتی را اعمال می کنیم باید اول برای دولت و بعد برای مردم باشد و دستگاه هایی که محدودیت ها را اجرایی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۲۰:۳۵    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۲۰:۳۱    
جنگ هرچند که در مدت زمانی کوتاه و در گستره ای کوچک رخ داده باشد، همواره نقطه ی عطفی بر زندگی انسان هاست ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۲۰:۱۹    
منابع در هرات می گویند پشت پرده این تظاهرات گروه های غربگرا که پیش از این توسط کشورهای اروپایی تامین می شدند با هدف ایجاد تفرقه و شکاف میان ایران و افغانستان صورت گرفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۲۰:۰۲    
کمیسیون اروپا 21 شرکت هواپیمایی روسیه را به این بهانه که استانداردهای ایمنی بین المللی را رعایت نمی کنند به فهرست تحریم های اتحادیه اضافه کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۹:۴۵    
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت آیت الله محمد فیضی سرابی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۹:۲۱    
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که عملیات مسکو در کی یف باعث پایان یافتن رویکرد واشنگتن برای إعمال سلطه جهانی خواهد شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۹:۰۸    
تله فیلم بیا کنارم با بازی بهنوش بختیاری و سروش جمشیدی در ژانر کمدی ساخته شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۹:۰۴    
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه امروز به منطور پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حضور یافت.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۸:۵۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تلاش می کنیم که در سال جاری یک واحد درصد به سهم اقتصاد دیجیتال از کل تولید ناخالص ملی افزوده شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۸:۳۹    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه آمادگی کشورش برای تقویت همکاری با اتریش در زمینه انتقال گاز طبیعی از دریای خزر و دریای مدیترانه به اروپا را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۸:۱۴    
در جدیدترین نظرسنجی سی بی اس نیوز/یوگاو ، محبوبیت رئیس جمهور آمریکا رکوردمنفی تازه ای را تجربه کرد و 58 درصد آمریکایی ها عملکرد وی به عنوان رئیس جمهورشان را تایید نکردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۸:۰۶    
سازمان نقشه برداری کشور در پی هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر وزش باد در غرب و جنوب غربی کشور ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۷:۴۹    
چهارمین جلسه بررسی مسائل مربوط به مشکلات آب استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و یزد صبح امروز(دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار و گزارشی از پیشرفت طرح ها و پروژه های مصوب از ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۷:۴۹    
بحث بر سر اصالت خنجر طلایی منسوب به اردشیر اول هخامنشی همچنان ادامه دارد؛ مهرداد ملک زاده از جمله باستان شناسانی است که اصالت این آکیناکه را به چالش کشیده و برای اثبات این ادعا سناریوها و دلایلی را ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۷:۴۵    
یک کتابچه راهنمای سلامتی از دوران قرون وسطی که بیش از 700 سال قدمت دارد، نشان می دهد در آن دوران از حجامت، بادکش و زالو انداختن به عنوان روش های درمانی استفاده می شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۷:۳۷    
پارلمان پاکستان امروز (دوشنبه) با انتخاب شهباز شریف به عنوان نخست وزیر جدید این کشور موافقت کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۷:۰۴    
مدیرکل دفتر نظارت و پایش مصرف فراورده های سلامت محور سازمان غذا و دارو با بیان اینکه همه ساله، در ابتدای سال متاسفانه با موجی از مسمومیت های اتفاقی ناشی از مصرف خوراکی قارچ های خودرو و سمی روبرو ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۶:۵۹    
گروهی از محققان در یافته های اخیرشان اظهار کرده اند حتی ابتلا به کووید-19 متوسط یا خفیف نیز ممکن است توانایی باروری در مردان را مختل کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۶:۵۵    
پزشکی قانونی آمار اولیه جانباختگان تصادفات نوروزی را اعلام کرد که بر اساس آن بیش از 1100 نفر در تصادفات نوروز سال 1401 جان خود را از دست داده اند.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۶:۴۷    
پس از حمله روسیه به اوکراین، تصاویری از پناه گرفتن و اسکان مردم در ایستگاه های مترو منتشر شد، این مسئله نشان می دهد که در مواقع بحران سازه های شهری همچون ایستگاه های مترو می توانند کارکرد چندگانه ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۶:۳۵    
همه اتفاقات باید با شکلِ درست و سیستماتیک پیش برود، در این صورت هیچ ناراحتی و هراسی خانواده ها نداشته باشند و با طیبِ خاطر اجازه بدهند فرزندان شان وارد این حرفه و فضای نمایشی کشور بشوند.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۶:۳۱    
هزینه های بچه دار شدن بالاست و مهم نیست در کجای جهان زندگی می کنید اما بدانید چین به یکی از گران ترین مکان ها برای بزرگ کردن فرزندان تبدیل شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۶:۲۷    
بررسی فضای نمودار محصولات صادراتی ایران، آلمان و ترکیه مشخص می کند فضای تولیدی و صنعتی ایران نسبت به این کشورها دارای پیچیدگی کمتری است و عمده صادرات ایران را با ارزش افزوده پایین تر تشکیل می دهند در ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۶:۱۸    
با تصویب شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر افزایش 25درصدی، نرخ های جدید طرح ترافیک و محدوده کنترل آلودگی هوا در سال 1401 در سامانه "تهران من" بارگذاری شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۵:۵۷    
برخی منابع خبری عرب زبان روز دوشنبه از سفر قریب الوقوع وزیر امور خارجه عمان به تهران خبر دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۵:۵۳    
دبیر کمیته علمی کشوری کرونا گفت: تاکید کمیته علمی کشوری کرونا در این شرایط که شاهد بازگشایی مدارس و دانشگاه ها هستیم، تکمیل واکسیناسیون دانشجویان و دانش آموزان به ویژه در گروه سنی 5 تا 11 سال است.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۵:۵۳    
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران از عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به شدت انتقاد کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۵:۴۴    
آیین تقدیر از چهره های منتخب هفتمین هفته هنر انقلاب در حوزه هنری برگزار شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۵:۳۵    
جمهوری اسلامی ایران و دولت قطر در راستای توسعه همکاری ها در حوزه حمل و نقل هوایی و جام جهانی 6 سند و توافقنامه امضا کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۵:۳۱    
همزمان با تظاهرات گسترده در مناطق مختلف پاکستان در حمایت از عمران خان، نخست وزیر عزل شده پاکستان اظهار داشت که مبارزه علیه توطئه خارجی را آغاز خواهد کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۵:۳۱    
یک تحلیلگر اجتماعی نوشت: در مورد کاهش رشد جمعیت، مساله اصلی بحران اقتصاد و معیشت است. با وصله پینه هایی چون طرح خانواده و فرزندآوری، هیچ مشکلی حل نخواهد شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۵:۲۷    
رئیس پلیس راهور گفت: امکان مشاهده خلافی خودرو و رؤیت تصویر دوربین در اپلیکیشن "پلیس من" وجود دارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۵:۱۴    
مدیرکل استاندارد تهران گفت: با اجرای طرح یکماهه عیدانه ویژه سازمان ملی استاندارد ایران، 9 شهربازی غیراستاندارد در استان پلمب شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۵:۱۰    
بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از راه اندازی 5 هزار طرح کارگاهی خرد و کوچک در مناطق محروم کشور خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۲    
اداره کل هواشناسی استان تهران آسمان تهران را کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد شدید تا خیلی شدید پیش بینی می کند و نسبت به وقوع طوفان گرد و خاک هشدار می دهد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۲    
"نیویورک تایمز" در گزارشی می نویسد: قبل از آغاز "جنگ اوکراین"، حدودا 811 میلیون نفر در اقصی نقاط جهان، مواد غذایی کافی را برای تغذیه خود در دسترس نداشتند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۴:۵۷    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه مجلس عملکرد تیم مذاکره کننده هسته ای را بدون عبور از خطوط قرمز و طبق منویات رهبری و قانون راهبردی مجلس دانست و گفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۴:۵۳    
برخی منابع خبری منطقه امروز (دوشنبه) اعلام کردند که تماس ها میان ایران و عربستان برای انجام دور تازه گفت و گوهای مقام های دو کشور از سرگرفته خواهد شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۴:۵۳    
در هشتمین روز ماه مبارک رمضان، خادمین آستان قدس رضوی با مشارکت گروه های جهادی و قرارگاه محرومیت زدایی جنوب غرب تهران، سفره های افطاری در کوره های آجرپزی منطقه 18 برپا کردند. عکاس: علیرضا معصومی
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۴:۴۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: نشست با تشکل های دانشجویی کشور فرصتی مناسب برای شنیدن نظرات بدون واسطه آن ها بود. ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۴:۴۵    
سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی کشور طی اطلاعیه ای از انهدام باند بزرگ سلاح در ایلام خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۴:۳۷    
سخنگوی دولت گفت: امیدوارم بتوانیم با همراهی مردم و کار جهادی و فراهم آوردن مسکن باکیفیت و مورد نیاز، بخش مهمی از دغدغه های خانواده های ایرانی را برطرف کنیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۸    
رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی از افزایش 57درصدی حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در سال 1401 خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۰    
رییس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس با افزایش تعرفه اینترنت ثابت و موبایل مخالف است گفت که افزایش تعرفه تنها در صورت افزایش کیفیت خدمات و بهره مندی مشترکان از تکنولوژی های ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۴:۱۶    
در شرایطی که بزرگترین نقطه ضعف صهیونیست ها جمعیت آنهاست، تلفات انسانی در هرجنگی تبدیل به پاشنه آشیل این رژیم شده که افکار عمومی اسرائیل حساسیت بالایی به آن دارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۴:۱۶    
رئیس قوه قضاییه گفت: امروز استقلال و عزتی که در ایران اسلامی برقرار است در هیچ کشور دیگری وجود ندارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۴:۱۶    
بانک ها در حال انتشار لیست اسامی ابربدهکاران بالای 100 میلیارد تومان خود هستند و طبق اعلام بانک مرکزی اسامی تمامی ابربدهکاران بانکی تا هفته آینده منتشر خواهد شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۴:۰۴    
از سال 1384 تا میانه سال 1392 محمود احمدی نژاد بارها مدعی می شد لیستی از بزرگ ترین مفسدان و بدهکاران بانکی را در جیبش دارد که روزی افشا خواهد کرد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۳:۵۵    
یک نفر از تماشاچیان آمد، خواند و مستقیم وارد رقابت شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۳:۵۱    
وزیر نفت موضع وزارت نفت در خصوص پروژه میانکاله را عملیاتی شدن تمامی پروژه ها به شرط اخذ مجوز سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد و گفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۳:۴۳    
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان نظارت های ویژه ای را در قنادی ها، شیرینی فروشی ها، مراکز حلیم وآش را داشته ایم
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۳:۴۳    
روند صعودی قیمت دلار که از اسفند ماه آغاز شده و در سال جدید شتابش بیشتر شده، دیروز هم ادامه یافت و قیمت دلار از مرز 28هزار تومان عبور کرد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۳:۳۹    
آنچه که از پاویون ایران باقی ماند، حجم انتقادها از حدود 14 میلیون درهمی است که در دبی برای یک پاویون خالی از محتوا هزینه شده و سفرهایی که خیلی از افراد با بودجه بنیاد رودکی، وزارت ارشاد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۳:۲۷    
وزیر امور خارجه با اشاره به تشکیل کمیته مشترک بین وزارتخانه های خارجه، کشور و نیرو برای پیگیری تخصصی موضوعات مرتبط با رودخانه های مرزی و سدسازی در برخی کشورهای همسایه ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۳:۱۵    
دستگاه سنجش آلودگی هوا منطقه 16 که در نزدیکی ترمینال جنوب و یکی از کانون های آلاینده هوا است، مدتهاست که اطلاعاتی بر روی سامانه نمایش نمی دهد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۲:۵۸    
رئیس بخش زلزله و فرونشست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی نسبت به خطر فرونشست در تهران و احتمال به خطر افتادن زیرساخت و ریزش ساختمان ها هشدار داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۲:۳۷    
سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: تصمیم گرفته ایم منابع حاصل از آزادسازی نرخ ارز یا منابع یارانه ای که برای ارز ترجیحی تخصیص می یابد را به بیمه ها منتقل کنیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۲:۳۳    
عمران خان ، نخست وزیر پاکستان سرانجام همان طور که گفته بود، قربانی یک توطئه مشترک داخلی و خارجی شد و دیروز خبر رسمی برکناری اش از قدرت در رسانه ها به شکل گسترده ای بازتاب یافت.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۲:۲۹    
چند روزی است که اسامی برخی از ابربدهکاران بانکی در اختیار رسانه ها قرار گرفته است و هر روز یکی از بانک های دولتی با انتشار فهرستی که نام برخی شرکت ها و افرادی که هیچ کدام برای اذهان عمومی آشنا ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۲:۲۱    
تیم فوتبال نساجی مازندران امشب در دیداری حساس و احتمالا پرهیجان که در حضور حدود سه هزار نساجی چی مقابل استقلال تهران در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، به دنبال شکست استقلال پس از 22 سال ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۲:۰۰    
دریاچه چیتگر در تسخیر چشم بادامی هاست. روی نیمکت ها لم داده اند، در چمن ها دراز کشیده اند، کنار آب روی ماسه های درشت نشسته اند یا تندتند و کلافه راه می روند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۱:۵۲    
با وجود آلودگی هوا، مسئولان تصمیم گیرنده در کمیته اضطرار، رأی به تعطیلی ادارات و مدارس ندادند اتفاقی که منجر به سردرگمی مردم شده است
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۱:۴۸    
عضو هیأت رئیسه مجلس از بازگشت طرح صیانت از فضای مجازی به صحن علنی مجلس خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۱:۲۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان این که آنچه در مذاکرات باقی مانده بیش از یک موضوع بین ما و آمریکاست، گفت: اگر قرار بود خطوط قرمز را رد کنیم توافق چندین ماه قبل رخ داده بود.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۱:۲۳    
نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری دعوت حق را لبیک گفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۱:۲۳    
مصطفی قمری وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در صفحه توییتر خود نوشت: این اطلاعات که با راستی آزمایی همراه خواهد بود شامل ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۱:۰۷    
زمین هایی که بر اثر قطع حق آبه دجله و فرات به منشأ گرد و غبار تبدیل شده اند، با وزش ضعیف ترین باد ها گرد و غبار را به ایران می آورند.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۰:۵۵    
یک مقام بلندپایه منطقه ای، فردا، سه شنبه به تهران سفر خواهد کرد که یکی از اهداف این سفر، نهایی کردن سازوکار آزادسازی 7 میلیارد دلار از ارزهای مسدودی ایران است.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۰:۴۶    
با گذشت زمان و با بالا رفتن سن نشانه ها و آثار پیری اندک اندک به صورت چین و چروک های ظریف ، کاهش شادابی و رطوبت پوست و شلی و تحلیل رفتگی بافت پوست صورت به علت کاهش چشمگیر کلاژن ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۰:۳۸    
سئو تکنیکال یک قسمت بسیار حائز اهمیت از مراحل سئو می باشد که بیشتر به استاندارد بودن قالب و آسانی ایندکس صفحات برای موتورهای جستجو اشاره می نماید ...
  • ۱