یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۳:۳۶May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 13 فروردین 1401 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 31 اردیبهشت 1401 الف 31 خرداد 1401 الف 31 تیر 1401 الف 31 مرداد 1401 الف 31 شهریور 1401 الف 30 مهر 1401 الف 30 آبان 1401 الف 1 فروردین 1401 الف 2 فروردین 1401 الف 3 فروردین 1401 الف 4 فروردین 1401 الف 5 فروردین 1401 الف 6 فروردین 1401 الف 7 فروردین 1401 الف 8 فروردین 1401 الف 9 فروردین 1401 الف 10 فروردین 1401 الف 11 فروردین 1401 الف 12 فروردین 1401 الف 13 فروردین 1401 الف 14 فروردین 1401 الف 15 فروردین 1401 الف 16 فروردین 1401 الف 17 فروردین 1401 الف 18 فروردین 1401 الف 19 فروردین 1401 الف 20 فروردین 1401 الف 21 فروردین 1401 الف 22 فروردین 1401 الف 23 فروردین 1401 الف 24 فروردین 1401 الف 25 فروردین 1401 الف 26 فروردین 1401 الف 27 فروردین 1401 الف 28 فروردین 1401 الف 29 فروردین 1401 الف 30 فروردین 1401 الف 31 فروردین 1401 
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۱۲:۵۵    
امیر سرتیپ حیدری گفت: جمهوری اسلامی ایران امن ترین کشور منطقه است و هر متجاوزی که قصد حمله به کشور را داشته باشد، سزای حماقت خود را خواهد دید.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۱۲:۰۵    
سیزدهم فروردین، روز طبیعت که به سیزده به در هم معروف است، آخرین روز تعطیلات نوروزی و بهانه ای دیرین در فرهنگ مردم ایران برای گذراندن یک روز به همراه خانواده در دامان طبیعت است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۱۰:۳۷    
سید رضا فاطمی وزیر صمت، روز شنبه 13 فروردین از چندین بخش دو شرکت خودروسازی ایران خودرو و پارس خودرو بازدید کرد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۱۰:۰۰    
وزیر آموزش و پرورش روند برقراری آموزش حضوری در مدارس از 14 فروردین را تشریح کرد و گفت: آماده سازی مدارس از نظر فیزیکی انجام شده است. معلمان نیز همگی برای حضور در کلاس درس آماده هستند.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۰۹:۱۵    
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که از 14 فروردین ماه، تمام حوزه های آموزشی اعم از مدارس، مهدکودک ها و پیش دبستانی ها ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۰۸:۳۴    
فرماندار ویژه خرمشهر با اشاره به واژگونی یک قایق گردشگری در رودخانه کارون و نجات هشت نفر از غرق شدگان، از خارج کردن جسد سه نفر از آب خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۰۷:۰۳    
با آغاز ترم بهاره که از هشتم فروردین (28 مارس) شروع شده است، استفاده از ماسک در دانشگاه واشنگتن اختیاری شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۰۶:۰۵    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه 30 هزار فرد مبتلا به اوتیسم در کشور وجود دارد، گفت: بیمه سلامت از تمام توان خود در راستای خدمات دهی مطلوب به مبتلایان اوتیسم استفاده می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۰۴:۰۱    
رئیس ائتلاف فتح عراق گفت: آمریکا از دلار به عنوان سلاحی برای گرسنه نگه داشتن ملتها استفاده می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۰۳:۰۴    
آزمایشگاه پیش رانش جت ناسا اخیرا با انتشار ویدئویی کوتاه درباره سرعت صوت در مریخ توضیح داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۰۲:۰۲    
دانشمندان نوعی جدید از امواج گردابی معکوس با فرکانس بالا را در سطح خورشید کشف کردند که سه برابر سریع تر از پیش بینی های قبلی حرکت می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۰۱:۰۳    
تبیان اینفوگرافی درباره چرخه عادت های اضطرابی را منتشر کرد
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۳:۴۵    
حسین اجاقی هنرمند ایرانی مَسکات جام جهانی 2022 در قطر را طراحی کرد.مَسکات (Mascot) در واقع یک شخصیت طراحی شده است که می تواند معرف یک برند یا یک رویداد باشد و در رویداد بزرگی مانند جام جهانی فوتبال ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۳:۲۴    
روسیه ممنوعیت صادرات غلات را به کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا از جمله قرقیزستان لغو کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۳:۰۳    
بازیگر سریال داستان یک شهر گفت: از نظر من کانادا جای خوبی برای زندگی نیست. آواز دهل شنیدن از دور خوش است. یک عده مرفه که پول زیاد دارند در خارج از کشور خوب زندگی می کنند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۲:۴۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: سفر رئیس جمهور به استان تهران طرح های نیمه تمام را تعیین تکلیف می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۲:۲۵    
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی که به تازگی از سفر اوکراین و روسیه به وین بازگشته است، اعلام کرد: هرگونه حمله به تاسیسات هسته ای، خلاف و نقض قوانین بین المللی است.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۱:۴۵    
10 اقدام و تصمیم دولت سیزدهم در 200 روز نخست مسئولیت را می توان اصلاح زمین رویه ها و بذرپاشی آن توصیف و تصریح کرد که این بذرها برخی آرام آرام جوانه زده و از خاک هویدا می شوند و برخی هم برای رسیدن به ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۱:۲۹    
اکبر نبوی معتقد است جشنواره فیلم فجر نمی تواند جایگاه مناسبی برای سیاست گذاری آثار سینمایی داشته باشد و سینماگران ایرانی معمولا به صورت خودبسنده اقدام به فیلمسازی می کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۱:۲۴    
فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آستانه حلول ماه مبارک رمضان و در اطلاعیه ای اعلام کرد:به منظور حفظ حرمت روزه داران ، از هرگونه تظاهر به روزه خواری در ملأ عام خودداری شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۱:۰۳    
والدین نباید رفتارهای وسواس گونه کودکان را تقویت کنند، به عنوان وقتی کودکی روی غذا حساس است والدین سریع غذا را برای کودک تغییر می دهند این رفتارهای مراقبتی بیش از حد والدین می تواند کودک را در زمینه ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۰:۴۲    
فضای مجازی که امروز همه ما با آن سر کار داریم، علیرغم مزایای بسیارش خطرات زیادی هم دارد که به همین دلیل نمی تواند همچنان بی قانون و بی در و پیکر باشد، موضوی که در هیج کجای دنیا هم پذیرفته نیست.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۰:۲۵    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد مسکو مخالفت استقرار زیرساخت های نظامی آمریکا و سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در منطقه آسیای مرکزی است.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۹:۴۸    
فعالان شبکه های اجتماعی کلیپی از شاهزاده خالد بن بندر سفیر عربستان سعودی در لندن منتشر کردند که در آن اعتراف می کند آل سعود هیچ ربطی به دین ندارد
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۹:۴۴    
کنکوری های روزه دار باید برنامه ریزی دقیقی از نظر زمان بندی مطالعه و همچنین تغذیه مناسب در ماه رمضان داشته باشند.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۹:۲۴    
آمریکا در حال همکاری با متحدانش برای انتقال تانک های ساخت شوروی به اوکراین است تا قدرت دفاع این کشور را در منطقه دونباس (شرق اوکراین) تقویت کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۹:۰۷    
نماینده ارشد روسیه در مذاکرات هسته ای وین به توئیت خبرنگاری که خبر برچیده شدن چادر خبرنگاران مقابل محل مذاکرات در وین را منتشر کرده بود واکنش نشان داد
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۸:۵۵    
عمران خان نخست وزیر پاکستان در سخنانی صریح از تهدید آمریکا پرده برداشت و گفت آمریکا در نامه ای به او هشدار داده است اگر اجازه ایجاد پایگاه در پاکستان را به آنها ندهد، دولت او را سرنگون خواهد کرد
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۸:۴۲    
محفل انس با قرآن کریم در نخستین روز از ماه مبارک رمضان با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۸:۳۴    
معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: بازار مسکن امسال با شناسایی خانه های خالی و اخذ مالیات از آن ها به ثبات رسیده و ساماندهی می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۸:۲۶    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهرگفت:باتوجه به ممنوعیت حضور اتباع بیگانه در شهرهای عسلویه، دیلم و گناوه بکارگیری اتباع افغانستان از سوی شهروندان بوشهری خلاف قانون است و با متخلفان برخورد می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۸:۱۳    
مسلمانان اندونزی پیش از حلول ماه مبارک رمضان با برگزاری آیین های منحصر به فرد به استقبال ماه ضیافت الهی می روند.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۸:۰۱    
نشریه تایمز چاپ لندن روز شنبه درگزارشی ادعا کرد که پیشرفته ترین سامانه موشکی انگلیس برای نخستین بار یک هلیکوپتر روسی را در اوکراین سرنگون کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۷:۵۷    
یکی از ایرانیان مقیم آلمان با نشر فیلمی از فروشگاه های آلمان در فضای مجازی، واقعیت هایی را در مورد مردم این کشور در مواجهه با کمبودهای ناشی از جنگ اوکراین با دیگران به اشتراک گذاشته است
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۷:۵۳    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: مصرف سبزی ها و میوه ها در ایام روزه داری با تأمین ویتامین ها به تقویت سیستم ایمنی بدن برای مقابله با بیماری کووید 19 کمک می کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۷:۴۹    
عرب خطاب کردن تیم ملی فوتبال ایران از سوی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آمریکا موجب شد تا بسیاری از کاربران وی را احمق خطاب کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۷:۳۶    
ریس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی دندانپزشگی و آزمایشگاهی ایران یادداشتی را با عنوان چالشهای اقتصاد صنعت سلامت در اختیار الف قرار داده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۷:۰۳    
تعدادی از مدیران و کارشناسان منطقه 5 تهران تعلیق و عزل و پیمانکاران فضای سبز منطقه جریمه شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۶:۵۵    
با گذشت یک روز از ضرب الاجل روسیه به کشورهای اروپایی برای پرداخت بهای گاز به روبل (واحد پول روسیه)، صادرات گاز مسکو به اروپا هنوز ادامه داشته و دیروز به بالاترین میزان خود در چهارم ماه گذشته هم رسید.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۶:۴۲    
رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کردند: کسانی که محیط زیست را نابود می کنند از خبیث ترین افراد هستند.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۶:۲۶    
با اعلام سایت فدراسیون بین المللی فوتبال، تیم ملی فوتبال قطر دیدار افتتاحیه جام جهانی فوتبال را برگزار نخواهد کرد و ساعت برگزاری بازی نخست تیم ملی فوتبال ایران نیز تغییر کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۶:۲۶    
"رئیس جمهور ترکیه اخیرا تسلیم شروط محمد بن سلمان، ولیعهد و حاکم فعلی عربستان شده و پرونده ترور جمال خاشقجی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۶:۰۵    
سمنان- همزمان با ظهر شنبه، سیزدهم فروردین و با اوج گیری پیک بازگشت مسافران تعطیلات نوروزی، ترافیک در راه های مواصلاتی اصلی استان سمنان سنگین گزارش می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۵:۵۶    
ایران در کپنهاگ در واکنش به رفتار خشن و توهین آمیز پلیس دانمارک با بانوی ایرانی، مراتب اعتراض و گله مندی خود را به وزارت امور خارجه این کشور ابلاغ کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۵:۴۴    
حضور شهید حاج قاسم سلیمانی به همراه خانواده و اهالی روستای پدری (قنات ملک) در آغوش طبیعت به مناسبت 13 فروردین را در این فیلم ببینید.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۵:۳۶    
براساس مصوبه چهارشنبه هفته گذشته هیات وزیران، ساعت کاری کارمندان در ماه مبارک رمضان یک ساعت کاهش می یابد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۵:۲۴    
در سایه حواشی مراسم اعطای جوایز اسکار 2022، ویل اسمیت اعلام کرد از عضویت در آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار کناره گیری کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۵:۰۳    
در سیزدهمین روز فروردین ماه که به آن سیزده بدر یا روز آشتی با طبیعت گفته می شود مردم تهران با حضور در بوستان ها و پارک های شهر آخرین روز از تعطیلات نوروزی 1401 را در کنار هم سپری کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۴:۵۴    
مدیرعامل سازمان تعاون روستایی گفت: جای تأسف است که محصول آلوی درجه یک ملی ما با برند یکی از کشور های همسایه بسته بندی و صادر می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۴:۲۵    
با وجود حذف مجوز واردات خودروهای سواری از قانون بودجه، با توجه به دستور اخیر رئیس جمهور همچنان امکان آزادسازی واردات در خرداد ماه امسال وجود دارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۴:۱۲    
یک قزوین پژوه گفت: در روز سیزده به در مردم در طبیعت دعا می کردند که از بلایای طبیعی، رنج، غم و نداری در امان و سالی پر از برکت داشته باشند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۴:۰۴    
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر هجوم گسترده آوارگان افغانستانی به سمت مرزهای ایران مربوط به هفتم شهریور ماه سال گذشته و در پاکستان تهیه شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۴:۰۴    
احمد توکلی، از فعالان سیاسی روزهای آغازین پیروزی انقلاب، سخنگوی دولت و وزیر کار مستعفی کابینه اول میر حسین موسوی ، در گفت و گو با شماره نوروزی آگاهی نو ، ناگفته های از آن برهه تاریخی را بیان کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۳:۵۲    
یک نشریه انگلیسی با ابراز خوشحالی از همگروهی با ایران اعلام کرد: بازی نخست برای این کشور در جام جهانی رویایی خواهد بود.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۳:۳۱    
سخنگو و رئیس شورای اطلاع دولت تاکید کرد که تحریم های جدید آمریکا و ممانعت این کشور از ورود یک خواننده ایرانی به بهانه واهی، نشان دهنده دشمنی آمریکا با مردم ایران در هر شرایطی است.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۳:۳۱    
پایگاه خبری کالچو مرکاتو از مهاجم ملی پوش ایران به عنوان یکی از جانشینان زلاتان ابراهیموویچ سوئدی در تیم پرافتخار میلان یاد کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۳:۲۳    
فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آستانه حلول ماه مبارک رمضان در اطلاعیه ای اعلام کرد: با صدور مجوز ویژه فعالیت برای مراکز اقامتی و پذیرایی بین راهی و پایانه های مسافربری و با رعایت موازین ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۳:۱۵    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: به دلیل سوءمدیریت برخی مدیران سابق، پرونده های حقوقی زیادی در مجموعه این صندوق وجود دارد که ارزش آنها 10 هزار میلیارد تومان برآورد شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۲:۵۸    
وزیر صمت برای دومین بار پس از صدور فرمان هشت ماده ای رئیس جمهور در حوزه خودرو، امروز 13 فروردین ماه از گروه های صنعتی ایران خودرو و سایپا بازدید کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۲:۵۳    
نیروی هوایی آمریکا از لغو آزمایش موشک بالستیک قاره پیمای این کشور به دلیل کاهش تنش هسته ای با روسیه خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۲:۴۹    
به گزارش اکوایران، برعکس تصور رایج در مورد وضعیت مطلوب برابری جنسیتی در کشورهای نوردیک، سهم زنان این کشورها در اقتصاد از سهم زنان آمریکایی در اقتصاد، کمتر است.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۲:۳۳    
شاید "فدریکا موگرینی" در روند انعقاد توافق برجام نقشی قابل توجه ایفا کرده باشد، با این حال، در حراست از این توافق عملکردی به شدت ضعیف را از خود نشان داد و حتی در روزهای پایانیِ مسوولیتش به عنوان ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۲:۲۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید سازمان لیگ برای برنامه فصل آینده لیگ برتر می تواند از کشور های اروپایی الگوبرداری کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۲:۱۲    
پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلالی ها اگر عزم شان برای قهرمانی جزم است تا پایان فصل حق اشتباه کردن و از دست دادن امتیاز ندارند.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۲:۰۸    
سفیر آلمان با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ابراز امیدواری کرد که از این ماه خاص صلح و آشتی و تفاهم به بار آید.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۱:۱۱    
سرپرست فدراسیون فوتبال در حاشیه کنگره فیفا و مراسم قرعه کشی جام جهانی نشست های مشترکی با رییس و دبیرکل فدراسیون جهانی فوتبال داشت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۱:۰۳    
عضو هیات علمی دانشگاه بینالود گفت: بدون شک سیزده بدر پیشینیان ما روزی برای ستایش و دعا برای طلب باران در سال پیش رو، گرامیداشت و پاکیزگی روز طبیعت و مظاهر آن و احترام به زیست بوم بوده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۰:۴۲    
پس از سویه ترکیبی امیکرون و دلتا، سازمان بهداشت جهانی (WHO) اکنون در مورد دومین سویه جهش یافته ویروس کرونا که سویه ترکیبی از دو زیر سویه امیکرون است، هشدار داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۰:۳۴    
کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرد که شرکت ها اروپایی باید از عملی شدن تقاضای روسیه در زمینه پرداخت هزینه های گاز صادراتی به روبل خودداری کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۰:۱۴    
سخنگوی دولت به هم گروهی ایران با آمریکا و انگلیس در جام جهانی 2022 قطر واکنش نشان داد
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۰:۰۶    
آیت الله رییسی رییس جمهور ضمن تاکید بر ضرورت رعایت عفاف و حجاب در جامعه، گفت : حدود 28 دستگاه در موضوع عفاف و حجاب مسئولیت دارند اما کار فرهنگی در زمینه حجاب مقدم بر اقدام قهری است.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۰:۰۱    
عضو شورای سیاسی انصارالله یمن تأکید کرد که آتش بس در این کشور بعد از تماس های صورت گرفته میان صنعا و ائتلاف سعودی و به دنبال حملات اخیر انصارالله در عمق عربستان محقق شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۰۹:۵۴    
شهرداری تهران امسال در امتداد توسعه و کیفیت بخشی خدمات، با دو رویکرد به استقبال بهار و سال نو رفت
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۰۹:۴۵    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز به گردشگرانی که قصد دارند روز طبیعت را در کنار رودخانه های البرز سپری کنند نسبت به خطر غرق شدن هشدار داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۰۹:۳۳    
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران می گوید این تیم در جام جهانی در گروه مناسبی قرار گرفته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۰۹:۲۰    
جزئیات برگزاری کلاس های حضوری دانشگاه ها و ثبت نام خوابگاه ها اعلام شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۰۹:۱۶    
رئیس جمهور تاکید کرد: پاسداشت جمهوری اسلامی از جلوه های شکرگزاری خداست. باید با عبرت اندوزی از گذشته برای آینده برنامه ریزی کنیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۰۱:۳۷    
امروز روز طبیعت است و در بیان معنای آداب سنتی این روز نزد ما ایرانیان- از جمله گره زدن سبزه- گفته اند این آداب یعنی زندگی مان را به طبیعت گره بزنیم. ...