شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۱:۵۰Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 31 مرداد 1401 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 31 فروردین 1401 الف 31 اردیبهشت 1401 الف 31 خرداد 1401 الف 31 تیر 1401 الف 31 شهریور 1401 الف 30 مهر 1401 الف 30 آبان 1401 الف 1 مرداد 1401 الف 2 مرداد 1401 الف 3 مرداد 1401 الف 4 مرداد 1401 الف 5 مرداد 1401 الف 6 مرداد 1401 الف 7 مرداد 1401 الف 8 مرداد 1401 الف 9 مرداد 1401 الف 10 مرداد 1401 الف 11 مرداد 1401 الف 12 مرداد 1401 الف 13 مرداد 1401 الف 14 مرداد 1401 الف 15 مرداد 1401 الف 16 مرداد 1401 الف 18 مرداد 1401 الف 19 مرداد 1401 الف 20 مرداد 1401 الف 21 مرداد 1401 الف 22 مرداد 1401 الف 23 مرداد 1401 الف 24 مرداد 1401 الف 25 مرداد 1401 الف 26 مرداد 1401 الف 27 مرداد 1401 الف 28 مرداد 1401 الف 29 مرداد 1401 الف 30 مرداد 1401 الف 31 مرداد 1401 
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۱۳:۱۹    
هفته دولت که می رسد از راه، باید به احترام مردانی تمام قد برخاست که خواسته خود را با خدا تنظیم کردند و به شانی رسیدند که جز شهادت نمی شود تبیین کرد. ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۰۸:۵۷    
آمریکا همیشه برای محدود کردن ایران دست به اقداماتی خارج از چارچوب دیپلماسی زده است که نتیجه این اقدامات همیشه ناکامی برای آمریکا بوده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۰۸:۳۱    
فرماندهی مرزبانی انتظامی کشور از درگیری مسلحانه و کشف یک تن و 400 کیلوگرم موادمخدر در مرزهای جنوب شرق کشور شهرستان سراوان خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۴:۵۶    
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۷    
مویز یک میان وعده فوق العاده است؛ اما به دلیل قند و کالری زیادش باید در حد اعتدال مصرف شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۶    
وزیر نفت گفت: ما شرایط فروش نفت را تغییر دادیم، من و همکارانم پشت میزمان ننشستیم؛ همه دنیا را دور زدیم و بازارهای جدیدی پیدا کردیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۱:۱۶    
اندرو استیونسون رئیس مشترک حزب محافظه کار، گفت: نام نخست وزیر جدید بریتانیا در تاریخ 5 سپتامبر ساعت 12:30 به وقت لندن اعلام خواهد شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۸:۵۰    
ببینید ادعای عجیب رئیس هیات فوتبال یزد در مورد خراب شدن زمین چمن استادیوم نصیری که علت آن را دویدن زنان فوتبالیست می داند./مشرق
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۸:۴۲    
ناسا صداهای حاصل از یک سیاه چاله فضایی را که تقویت شده منتشر کرد
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۸:۳۹    
سارقان در یکی از معتبرترین محله های لندن به یک زن و شوهر حمله و از محل متواری شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۶:۰۴    
رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که این اتحادیه در حال بررسی طرحی برای آموزش نظامیان اوکراینی در یکی از کشورهای همسایه اوکراین است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۵:۱۸    
بیست و ششمین جشنواره فیلم فلیکرز رد آیلند آمریکا جایزه بزرگ بخش جوایز ژانر فانتزی و علمی-تخیلی ورتکس خود را به فیلم کشتن خواجه ساخته عبد آبست اعطا کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۴:۳۵    
گرگان- شهردار علی آبادکتول گفت: پاکبان شهرداری علی آبادکتول حین انجام وظیفه در خیابان مزرعه، پس از تصادف با یک دستگاه خودروی سواری جان باخت.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۳:۴۹    
رژیم صهیونیستی به منظور مهار تورم نرخ بهره را برای چهارمین بار طی ماه های اخیر افزایش داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۳:۰۴    
امیرحسین حسین زاده بازیکن فصل گذشته استقلال رسما به شارلروا پیوست.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۲:۱۸    
نخست وزیر بلژیک روز دوشنبه هشدار داد که زمستان های بسیار سختی در انتظار تمام اروپاست.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۱:۳۲    
امیر سرتیپ آشتیانی اظهار داشت: در حوزه پهپادی به دنبال عملیات ترکیبی هستیم که یک کار بسیار بزرگ در حال انجام است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۰:۴۶    
رئیس جمهور روسیه با ارسال پیام تسلیت به خانواده والدین داریا دوگین که در انفجاری در حومه مسکو کشته شد، این اقدام را جنایتی بی رحمانه خواند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۳:۴۷    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: در پروژه فرودگاه قم بیش از حد منتظر سرمایه گذار نخواهیم بود و به هر نحوی باشد این پروژه را پیش می بریم.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۳:۳۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا شامگاه دوشنبه گفت به محض تکمیل رایزنی های داخلی این کشور، پاسخ ایران به پیشنهاد اتحادیه اروپا داده خواهد شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۳:۱۷    
فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه در بندرلنگه گفت: رزمندگان این نیرو دو شناور حامل 180 هزار لیتر سوخت قاچاق را در خلیج فارس شناسایی و توقیف کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۳:۰۵    
سرگئی بوردیلیاک سفیر اوکراین در جمهوری اسلامی ایران امروز در پایان مأموریت خود با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و رایزنی کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۸    
سرپرست اورژانس ساوه با اشاره به حادثه تصادف اتوبوس زائران کربلا در محورهای مواصلاتی استان مرکزی گفت: حال همه مصدومان خوب است و گزارشی از وخامت حال مصدومان وجود ندارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۰    
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و کره جنوبی مجلس، گفت: یکی از شاخص های ارزیابی مجلس در بحث راستی آزمایی اجرای برجام و انتفاع اقتصادی ایران موضوع آزاد سازی منابع بلوکه شده می تواند باشد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۲:۳۶    
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تیزبینی و عملیات ضربتی پلیس، سارقان مسلح کمتر از یک ساعت در فارس زمین گیر و به مقر انتظامی انتقال یافتند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۲:۱۵    
رئیس جمهور گفت: همه جریان های سیاسی اصلی عراق، با گفتگو و تعامل، درباره راه برون رفت از مشکلات سیاسی موجود، توافق کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۳    
مهاجم تیم فوتبال استقلال نسبت به موضوع تعیین تکلیفش در این تیم واکنش نشان داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۱:۵۰    
دبیرکل کمیسیون ماده 10 احزاب گفت: با توجه به اتمام پروانه فعالیت حزب جامعه زینب (س)، دبیرکل و اعضای شورای مرکزی، امکان ادامه فعالیت ندارند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۱:۴۲    
وزیر راه و شهرسازی دولت حسن روحانی به گزارش تحقیق و تفحص مجلس از فولاد مبارکه اصفهان و ذکر نام وی در آن واکنش نشان داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۰    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم خود درباره رفتار ریکاردو ساپینتو و جواد نکونام در هفته اول و دوم لیگ برتر را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس گروه مذاکره کننده ایران گزارشی از آخرین وضعیت مذاکرات برای رفع تحریم ها را برای اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام تشریح کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۰:۳۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه تحرکات خود برای کارشکنی در روند مذاکرات رفع تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران طی دیدار با رئیس جمهوری فرانسه گفت که این رژیم مخالف احیای برجام است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۰:۰۲    
رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: باید پلیس فضای سبز راه اندازی شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۵۸    
سیمون دوبوار، فیلسوف، نویسنده و نظریه پردازی است که طی عمر حرفه ای اش در جنبش های مختلف سیاسی و اجتماعی فعال و الهام بخش بوده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۹    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی بار دیگر ادعاهای خود درباره برنامه هسته ای ایران را تکرار کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۹    
محمدباقر قالیباف اظهار داشت: نباید هر 5 سال یک بار سیاست عوض شود، بلکه سیاست باید یک تا 2 دهه پیش برود تا نتیجه بخش باشد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۹    
احسان کرمی که در سریال شبکه مخفی زنان نقش پروفسور محمود حسابی را ایفا کرده است، درباره ایفای این نقش گفت: وقتی خودم را در قامت دکتر محمود خان حسابی در آینه اتاق گریم نگاه کردم در دل گفتم ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۳۷    
در پی انتشار گزارش تحقیق و تفحص کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره تخلفات شرکت فولاد مبارکه اصفهان ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۳۳    
براساس اطلاعیه بورس کالای ایران، 500 دستگاه خودروی هایما S7 روز یکشنبه 6 شهریور ماه در بورس کالای ایران عرضه می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۳۳    
وزیر امور خارجه کشورمان دقایقی پیش عازم آفریقا شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۳۳    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: انتظار نداشتم فرش قرمز برایم پهن کنند و عده ای هم تلاش کردند تا کارم را بی ارزش کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۲۲    
دومین همایش معاونان میراث فرهنگی استان ها از روز 30 مرداد 1401 به مدت 2 روز در سالن فجر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آغازشد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۱۲    
نخستین ویژه نامه سالروز درگذشت علامه محمدرضا حکیمی با نام سرود جهشها منتشر شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۴    
رجب طیب اردوغان که به مواضع چندگانه خود شهرت دارد و درحالی که به تازگی از توافق عادی سازی با صهیونیست ها رونمایی کرده اکنون در پی همگرایی با سوریه است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۰    
سفیر ایران در روسیه معتقد است: امروز برخی از خودروهای ایرانی می توانند در بازار روسیه حضور داشته باشند و حتی می توانیم به تولید خودروی مشترک فکر کنیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۸:۴۳    
سرویس امنیت فدرال روسیه (اف.اس.بی) امروز دوشنبه اعلام کرد، مامورانش یک بمبگذار انتحاری عضو گروه تروریستی داعش را که به طراح حمله ای تروریستی علیه یکی از نخبگان رهبری هند دست زده بود، دستگیر کرده اند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۳    
خبرگزاری آناتولی ترکیه تصمیم امارات برای بازگشت سفیر این کشور به تهران و معرفی سفیر جدید کویت در ایران را در راستای سیاست تنش زدایی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با جمهوری اسلامی ایران دانست.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۳    
وزیر بهداشت از برداشته شدن سقف کارانه پزشکان شاغل در مناطق محروم خبر داد و گفت: بر این اساس پزشکان و کادر سلامت اگر به مناطق محروم روند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۴    
فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین روز دوشنبه آماری درباره تلفات نظامیان این کشور در جنگ با روسیه ارائه داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از منفی شدن جواب آزمایش فرد مشکوک به آبله میمونی در بابل خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۶    
معاون اول رییس جمهور با اشاره به ظرفیت های متعدد و گسترده استان گیلان برای توسعه، بر ضرورت تلاش جدی مسئولین این استان برای شناسایی و معرفی این ظرفیت ها و رفع موانع دست و پاگیر جهت مشارکت مردم و حضور ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۲    
معاون قضایی دادستان کل کشور با اشاره به نگاه های اشتباهی که به گردشگران خارجی وجود داشته است، گفت: برخی از ورود گردشگر خارجی ترس داشتند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۰    
نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پرونده زیتون گفت که در اسناد این پرونده چیزی به نام آقای لاریجانی ندیدم.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۰    
دیپلمات پیشین کشورمان گفت: دولت آقای رئیسی یک فرصت طلایی است که قدرت های جهانی توافق احیای برجام را با دولت وی نهایی کنند و نیز کشورهای عرب شورای همکاری خلیج فارس با ایران گفت وگو کنند تا به تنش ها و ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۶    
شهردار منطقه 12 از اجرای طرح ضربتی جمع آوری بساط گستری و رفع سد معبر در محور 15خرداد و بازار تهران خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۳    
مدیرکل دفتر بررسی و مقابله با آلودگی های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به آلودگی هایی دریایی با منشا انسانی و دریایی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۵    
سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) اعلام کرد که سرویس های ویژه اوکراین در انفجار مرگباری که در آن "داریا دوگینا"، دختر فیلسوف سیاسی و متحد ولادیمیر پوتین، "الکساندر دوگین" کشته شد، دست داشته اند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۸    
به گفته رئیس سازمان راهداری، تا آخر این هفته قیمت اتوبوس های اربعین اعلام می شود و تا بعد از اربعین، عوارض آزادراهی هیچ تغییری نخواهد داشت.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۳    
رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: ضایعات پوستی در آبله میمونی بیشتر در صورت، دست ها، پاها، کف پا و دست ، ناحیه تناسلی و دهان بروز پیدا می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۷    
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: مهر امسال اولین بازگشایی مدارس در دولت جدید است، قرار شد پروژه مهر به استان ها و مناطق سپرده شود و یک نظارت ستادی داشته باشیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۱    
گروه اجرایی نمایش پدر در آستانه اجرای عمومی این نمایش با انتقاد از ممنوع الفعالیت شدن بعضی از هنرمندان حمایت خود را از آنها اعلام و توضیحات مبسوطی درباره حاشیه هایی که برای ترجمه این نمایشنامه ایجاد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۲    
دو فناوری "هولوپورتیشن" و "تله پورتیشن" ممکن است در آینده بتوانند امکان حضور سریع در نقاط گوناگون جهان را فراهم کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۴    
اژه ای، رئیس دستگاه قضا گفت: گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه تاکنون برای قوه قضاییه ارسال نشده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۳    
رسانه های اسرائیلی فاش کردند که تیم هایی از وزارت جنگ این رژیم برخی اسناد تاریخی مربوط به پروژه هسته ای اسرائیل و اسناد و مدارک دال بر کشتار غیرنظامیان و تخریب روستاها در جریان ماجرای نکبت (مهاجرت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۷    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره زمان قطعی واردات اتوبوس های برقی و 250 دستگاه اتوبوس کارکرده وارداتی توضیحاتی را ارائه کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۷    
کارلوس کی روش دقایقی پس از اینکه مهدی تاج اعلام کرد قصد جدی برای برگرداندن این مربی پرتغالی دارد، ویدیویی از رختکن تیم ملی ایران در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۰    
رئیس جمهور با قدردانی از دستاوردهای گرانسنگ دانشمندان و نخبگان در صنایع دفاعی کشور، خواستار تسری الگوی صنایع دفاعی به سایر عرصه ها و صنایع در کشور شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۰    
آثار صادق صندوقی هنرمند تصویرگر برای دانش آموزان دهه شصتی خاطره انگیز است.طراحی کارت های صدآفرین،تصویرگری داستان اصحاب فیل و دور دنیا در 80 روز، برخی از آثار این هنرمند است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۴:۴۵    
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: همچنان در مسیر مذاکره هستیم. در آخرین دور مذاکراتی که در وین انجام شد، پیشنهادهایی از سوی هماهنگ کننده اتحادیه اروپایی به طرفین مذاکره از جمله ایران داده شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۸    
طبق اعلام سازمان آمریکایی شبکه جهانی رد پا ، اگر الگوی مصرف شهروندان کشورهای مختلف، مانند مردم آمریکا بود، میزان منابع مورد نیاز کره زمین برای پاسخگویی به این میزان از مصرف ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۱    
نتایج آزمون فوق العاده وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه امروز دوشنبه 31 مرداد 1401 اعلام شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۲    
رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه یکی از سیاست های دولت سیزدهم برقراری ارتباط ایرانیان خارج از کشور با داخل بود گفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۲    
رئیس اسبق فدراسیون فوتبال درمورد نقش خود با گزارش اخیر مربوط به شرکت فولاد مبارکه توضیحاتی ارائه کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۷    
ایران با داشتن 1/7 درصد از معادن جهان یکی از غنی ترین ذخایر زیرمینی را داراست. این ادعا در این شرایط اثبات می شود که سهم ایران از کل جمعیت جهان یک درصد است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۷    
بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام تا پایان امسال 9 هزار طرح اشتغال زایی را در استان سیستان و بلوچستان اجرا می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۷    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه پوشش فراگیر و همگانی بیمه سلامت از سال قبل شروع شده و در سال 1401 بیمه رایگان اقشار کم درآمد و دهک های پایین انجام شد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۷    
ممکن است هنگام مطالعه کتاب برایتان این سوال پیش آمده باشد که چاپ کتاب چگونه انجام می شود و هزینه چاپ کتاب چقدر است؟ با ما در ادامه همراه باشید تا شما را مراحل چاپ کتاب در مجموعه 724 چاپ ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۷    
شهردار منطقه 11 تهران گفت: در صورت بی تفاوتی به اخطار های مکرر ایمنی پاساژ آزاد، بعد از اتمام ماه صفر برای پلمب و تعطیلی پاساژ مهستان وارد عمل می شویم.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۷    
یک رسانه عربی به نقل از منابع خود اعلام کرد که ایران و توافق هسته ای اولین محور نشست سران پنج کشور عربی در شهر جدید "علمین" مصر خواهد بود.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۷    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی ضمن اعلام آخرین وضعیت اخذ مالیات از خانه ها و خودروهای لوکس و همچنین خانه های خالی به تخلف صورت گرفته در فولاد مبارکه اشاره کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۰    
زنجیره تأمین دارو در هر کشوری با توجه به نقش مستقیمی که در سلامت مردم دارد، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۲    
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی علاوه بر اعلام زمان برگزاری امتحانات شهریورماه مقاطع متوسطه گفت که ارزشیابی و اعلام نتایج امتحانات نوبت شهریورماه مدارس ابتدایی، در تمامی پایه ها ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۸    
مامورین آتش نشانی روسیه با بستن یک بزرگراه به یک پیرزن سالخورده کمک می کنند تا از بزرگراه عبور کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۸    
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه ای با گرامیداشت 31 مردادماه، "روز صنعت دفاعی "؛ تنوع قدرت دفاعی نوظهور ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۸    
پژوهشگران "دانشگاه بریتیش کلمبیا" در بررسی جدید خود، بخش مهمی از یک پادتن را ارزیابی کرده اند که ممکن است بتواند همه سویه های کروناویروس را خنثی کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۰    
بلومبرگ در گزارشی نوشت، احیای توافق هسته ای می تواند منجر به افزایش صادرات نفتی ایران و جبران کمبودها در بازار جهانی شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۸    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار و رعد وبرق در غالب نقاط کشورخبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۸    
کمپرسور اسکرو یکی از دستگاه های بسیار مهم در صنعت می باشد که از این دستگاه برای فشرده سازی گاز ها استفاده می شود ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۰    
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید تا بیشینه 104 کیلومتر بر ساعت، صبح امروز دوشنبه زابل را درنوردید و گرد و غبار حاصل از آن شعاع دید افقی در این شهر را به 3000 متر کاهش داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۰    
اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته، ثبت نام مجدد در رشته های پذیرش با سوابق تحصیلی و ویرایش اطلاعات در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1401 اعلام شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۰    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با انتقاد از توافق هسته ای قدرت های جهانی با ایران گفت که این توافق منجر به گسترش برنامه هسته ای ایران می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۰    
خیلی از ما برای انتشار یا درست کردن کلیپ های معمولی برای صفحات شخصی خودمون در شبکه های اجتماعی دنبال برنامه هایی می گردیم که این کار رو به بهترین و سریع ترین شکل انجام بدن ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۰    
معاون اجرایی رییس جمهور تاکید کرد که دولت در در مدیریت منابع به رغم بدهی های گذشته به سلامتی عبور کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۰    
یکشنبه 30 مرداد به منظور رفع بخشی از مشکلات مردم شهر همدان بعلت قطعی آب، آبرسانی با 15 تانکر انجام صورت گرفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۰    
دفتر محمود واعظی در واکنش به گزارش تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه و طرح برخی ادعاها در خصوص دفتر رئیس جمهور سابق توضیحاتی را ارایه کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره با فرار رسیدن سالگرد کودتای 28 مردادماه گفت: کودتای 28 مردادماه سند سیاه و ننگین دیگری از اقدامات غیرقانونی و تجاوزکارانه آمریکا در امور داخلی کشورها است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۰    
انتقال رشته تحصیلی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان(آزفا) از "گروه زبان شناسی" به "گروه زبان و ادبیات فارسی" با اعتراض دانشجویان دانشکده ادبیات دانشگاه تهران همراه شده ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۰    
امیرحسین ثابتی، مجری صدا و سیما به وزیر ارشاد اعتراض کرد که چرا مردم به جای ماهواره، VOD ایرانی نگاه می کنند!
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۹    
سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد، حضور بانوان در ورزشگاه در مسابقات لیگ برتر فوتبال منوط به ایجاد زیرساخت و تایید نهادهای مربوطه خواهد بود.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۹    
مخالفان نظام از انواع مغالطه علیه ایران و اسلام بهره می گیرند. پیش تر، بارها و بارها پروژه و مغالطه ی مردم سازی توسط آنها را دیده ایم ...
  • ۱