شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۵Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 27 مرداد 1401 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 31 فروردین 1401 الف 31 اردیبهشت 1401 الف 31 خرداد 1401 الف 31 تیر 1401 الف 31 شهریور 1401 الف 30 مهر 1401 الف 30 آبان 1401 الف 1 مرداد 1401 الف 2 مرداد 1401 الف 3 مرداد 1401 الف 4 مرداد 1401 الف 5 مرداد 1401 الف 6 مرداد 1401 الف 7 مرداد 1401 الف 8 مرداد 1401 الف 9 مرداد 1401 الف 10 مرداد 1401 الف 11 مرداد 1401 الف 12 مرداد 1401 الف 13 مرداد 1401 الف 14 مرداد 1401 الف 15 مرداد 1401 الف 16 مرداد 1401 الف 18 مرداد 1401 الف 19 مرداد 1401 الف 20 مرداد 1401 الف 21 مرداد 1401 الف 22 مرداد 1401 الف 23 مرداد 1401 الف 24 مرداد 1401 الف 25 مرداد 1401 الف 26 مرداد 1401 الف 27 مرداد 1401 الف 28 مرداد 1401 الف 29 مرداد 1401 الف 30 مرداد 1401 الف 31 مرداد 1401 
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۹ - ۱۱:۱۴    
همزمان با یکسالگی خروج غیرمسئولانه نیروهای آمریکایی از افغانستان جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید گفته است که تصمیم دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین امریکا برای امضای توافق نامه دوحه با ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۱۵:۵۶    
اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد نسبتا شدید با احتمال خیزش موقت گرد و خاک در نواحی جنوبی استان خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۱۴:۲۰    
مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران با بیان "هزینه عوارض فرودگاهی در پروازها 7 سال است تغییر نکرده" گفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۱۴:۰۳    
سرپرست پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد از کشف یک پرونده هتک حیثیت با موضوع انتقام گیری خواستگار سابق پس از 28 سال در فضای مجازی خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۱۳:۳۶    
بیش از 8 میلیون گردشگر خارجی در 8 ماه سال جاری به آنتالیا سفر کردند. گردشگران آلمانی امسال جای گردشگران روس را گرفته و در صدر فهرست بیشترین بازدیدکنندگان از این شهر قرار گرفته اند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۱۲:۳۷    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با اشاره به کسری 150 لیتر بر ثانیه آب در شهرکرد، گفت: مشکل قطعی آب 6 شهر این استان حل شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۱۲:۳۲    
رهبر طالبان با بیان اینکه جهانیان به خاطر تعامل و مشروعیت بین المللی می خواهند به نام حقوق بشر حدود عمل نشود،گفت که آماده است تا بر اساس شریعت اسلامی دوباره با آمریکا بجنگد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۱۲:۲۱    
سخنگوی دولت جزییات همگانی شدن بیمه ناباروری را تشریح کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۱۲:۰۷    
نصیف جاسم الخطابی، استاندار کربلا در جریان سفر خود به ایران، وارد مشهدالرضا (ع) شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۱۰:۱۹    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رشد ابرهای همرفتی، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در نقاط مختلف کشور همچنین در نواحی مستعد خیزش گرد و خاک خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۰۹:۰۹    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: صدور احکام جدید را در شهریورماه انجام می دهیم و پرداخت حقوق شهریور براساس احکام جدید صورت می گیرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۰۸:۰۷    
فدراسیون جهانی فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای مشترک خواهان توضیح فدراسیون فوتبال درباره اظهارات برخی نمایندگان مجلس شده اند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۰۷:۰۵    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در رابطه با روند استخدام کارکنان موسسات عمومی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: طبق ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۰۶:۰۵    
سیاه چاله ها ممکن است اطلاعات بسیاری را در مورد گذشته جهان در بر داشته باشند که می تواند به دانشمندان برای بررسی سال های نوجوانی جهان کمک کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۰۵:۰۲    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دکتری Ph.D نیمه متمرکز سال 1401 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۰۴:۰۷    
موشک "ماه" ناسا که پرتاب آن برای 29 اوت برنامه ریزی شده، در حال آماده سازی برای انجام این ماموریت است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۰۳:۰۴    
رئیس جمهور ترکیه و نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ازسرگیری پروازهای شرکت های هواپیمایی اسرائیلی به ترکیه از سپتامبر آتی توافق کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۰۱:۵۸    
طی چند دهه گذشته مصرف پلاستیک در قالب ظروف مصرفی و کیسه های خرید برای سهولت انجام کار بسیار افزایش یافته است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۰۱:۰۷    
انجمن سرطان آمریکا(ACS) می گوید افراد بالغ به طور متوسط تقریبا 10 تا 40 خال روی بدن خود دارند. واقعیت جالب این است که اکثر افراد بعد از 40 سالگی خال های جدید تولید نمی کنند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۰۰:۰۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در روزهای منتهی به اربعین که زائران قصد سفر به عراق دارند، پیش فروش بلیت اتوبوس بین جاده ای انجام نخواهد شد و فروش تمام بلیت ها روزفروش است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۲۳:۴۵    
وزیر بهداشت با اشاره به اجرای طرح "دارویار"، گفت: با این طرح تا سه ماه آینده بسیاری کمبودهای دارویی کشور مرتفع می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۲۳:۲۰    
ملی پوش کاتای انفرادی زنان ایران موفق شد مدال نقره پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را برای کاروان ورزشی ایران به ارمغان بیاورد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۲۳:۰۷    
رئیس کانون وکلای دادگستری کشور گفت: 40 درصد از وکلای جوان بیکار هستند، بنابراین ابتدا باید بستر پذیرش وکیل جدید فراهم و فرهنگ جامعه اصلاح شود و سپس تعداد وکلا افزایش یابد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۲۲:۴۷    
معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: اولین فهرست خبرنگاران برای فعال سازی اینترنت هدیه از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به اپراتورها ارسال شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۲۲:۲۱    
یک بمب کنار جاده ای در مسیر خودروی گشتی مشترک ارتش روسیه و سوریه در جاده بین المللی دمشق - امان واقع در شمال درعا در جنوب سوریه منفجر شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۲۱:۴۴    
سفیر چین در پاریس تاکید کرد که تداوم اقدامات تحریک آمیز آمریکا و متحدان غربی آن درباره تایوان منجر به بروز جنگ خواهد شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۲۱:۲۷    
پیکر مرحوم بابک برزویه، هنرمند عکاس جمعه، 28 مرداد ماه ساعت 9 صبح از مقابل خانه هنرمندان ایران به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) بدرقه می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۲۱:۲۷    
وزیر کشور روسیه امروز گفت که کشورهای غربی با تحویل سلاح به "راستگرایان تندرو اوکراینی" تروریسم را نادیده گرفته و شرایط ورود تروریست ها و افراط گرایان را به این کشور فراهم می کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۲۱:۰۱    
به گفته روزنامه مالی فرانسوی، ترکیش ایرلاینز بزرگترین برنده است زیرا با رشد حمل و نقل هوایی و گردشگری جهانی پس از توقف ناگهانی ناشی از همه گیری کووید-19، رشد کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۲۰:۴۶    
دادستان تهران به همراه تیم 112 نفره متشکل از معاونان و قضات دادسراهای نواحی مختلف تهران، با حضور در زندان قزل حصار ضمن بازدید از این محل، به درخواست و مشکلات مددجویان رسیدگی کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۲۰:۳۷    
وزیر امور خارجه با بیان این که پس از دریافت نظرات آمریکا، در صورت حصول اطمینان از انتفاع اقتصادی ایران و رعایت خطوط قرمزمان، وارد مرحله جدیدی در وین خواهیم شد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۲۰:۲۰    
شبکه خبری دولتی سی سی تی وی چین اعلام کرد، بر اثر بارش های سنگین و ایجاد سیل در استان چینگ های در غرب این کشور 16 نفر کشته شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۲۰:۰۳    
اسرای عراقی مستقر در کمپ 4 اردوگاه حشمتیه تهران با برپایی تظاهرات آرام، درحالی که کفن به تن داشتند؛ از مسئولان جمهوری اسلامی ایران درخواست کردند تا به آن ها اجازه داده شود به جبهه های نبرد حق علیه ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۹:۴۶    
جریان حکمت ملی عراق امروز (پنج شنبه) دلیل سفر عمار حکیم، رهبر این جریان به عربستان را شرح داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۹:۲۷    
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش حقوق و احکام اصلاح شده بازنشستگان از شهریورماه اعمال شده و افزایش مطابق با سقف مصوبه شورای عالی کار و هیات مدیره سازمان تأمین اجتماعی به بازنشستگان ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۹:۰۱    
سخنگوی صنعت برق گفت: 92 درصد واحدهای صنعتی کشور محدودیتی از لحاظ مصرف برق نداشتند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۸:۴۹    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ساماندهی اتباع بیگانه غیرمجاز در دستور کار بوده و اتباع حاضر در پایتخت شناسنامه دار می شوند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۸:۳۲    
نماینده وزن 92 کیلوگرم ایران در رقابتهای کشتی آزاد جوانان جهان، علاوه بر کسب مدال طلا، رکورد جالبی از خود بر جای گذاشت.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۸:۱۹    
رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که نیروهای نظامی این کشور در جریان عملیات غزه، به هدفی در یک کشور سوم هم حمله کرده اند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۸:۱۹    
یک رسانه صهیونیست اعلام کرد که دولت چین در پیامی شدید اللحن به رژیم اشغالگر درباره تاثیر احتمالی فشارهای آمریکا بر روابط میان پکن و تل آویو هشدار داده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۸:۰۶    
دادستان تهران از دستگیری خفتگیری که با قمه در یکی از بزرگراه های پایتخت به یک خانم حمله کرده بود، خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۷:۴۶    
یک رسانه ترکیه ای درباره دستورکار دیدار رؤسای جمهور ترکیه و اوکراین اعلام کرد که قرار است رجب طیب اردوغان به ولودیمیر زلنسکی دیدار با رئیس جمهوری روسیه را پیشنهاد دهد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۷:۲۰    
یک چهره نزدیک به رهبر جریان صدر عراق درباره نشست اخیر احزاب و گروه های سیاسی عراق با عنوان "گفتگوی ملی" گفت، نشست مفید نبوده و ارتباطی به ملت عراق نداشت.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۶:۴۷    
وکیل خانواده مرحوم حجت الاسلام و المسلمین احمد خمینی به اظهارات دهباشی درباره رای دادگاهش پاسخ داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۶:۴۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوح سپاس از حمایت، همراهی و همکاری ارزشمند بانک صادرات ایران در برگزاری شایسته سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قدردانی کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۶:۳۵    
مدیرکل دفتر مدیریت کیفیت و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پست با بیان اینکه مرسولات پستی به واسطه ماهیت انتقال محور، آسیب پذیر هستند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۶:۱۸    
صادرات نفت عربستان سعودی درماه ژوئن افزایش یافت و تولید این کشور به بالاترین میزان در بیش از دو سال گذشته، صعود کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۶:۰۰    
ارزیابی از شرکت کنندگان دوره های حکمرانی دانشگاه تهران آغاز شد. به گزارش الف پنجمین دوره ارزیابی متقاضیان دوره های حکمرانی، پنجشنبه 27 مردادماه در دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران برگزار شد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۵:۴۸    
استاندار ایلام گفت: در حال حاضر روزانه 4 تا 5 هزار زائر از مرز مهران تردد می کنند که با توجه با این که این جمعیت با نزدیک تر شدن به ایام اربعین بیشتر می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۵:۳۲    
در شرایطی که تسهیلات کمک ودیعه مسکن تا سقف 100 میلیون تومان از اوایل خردادماه امسال ابلاغ شده، بنا به گفته برخی متقاضیان در نقاط مختلف کشور ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۵:۲۵    
امکان حضور هواداران برای تماشای دیدار دو تیم سپاهان و نساجی فراهم شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۵:۲۰    
هجوم جهانی برای خرید محموله های گاز طبیعی مایع (LNG) برای زمستان، قیمت های بازار آسیا را به بالاترین حد در پنج ماه گذشته رساند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۵:۰۴    
رهبر جریان حکمت ملی عراق امروز (پنج شنبه) به عربستان سفر کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۴:۵۵    
محمود فاطمی دوبلور پیشکسوت و گوینده فیلم ماندگار "محمدرسول الله" بر اثر ایست قلبی درگذشت.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۴:۵۲    
معاون اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: پرداخت وام ازدواج امسال در مقایسه با سال گذشته 35 درصد رشد داشته است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۴:۳۵    
لیست 23 نفره تیم ملی فوتسال برای جام ملت های آسیا اعلام شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۴:۳۰    
چه سقف چه دیوار، چه به صورت روکار و چه به صورت توکار، چه به صورت آویز و چه به صورت مخفی، با چراغ های خطی ال ای دی و مدل های مختلفی که از این چراغ های پرطرفدار تولید شده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۴:۲۶    
بانک مرکزی توضیحاتی درباره انتشار اسامی بدهکاران بانکی در چارچوب و سقف تعیین شده در مصوبه شورای پول و اعتبار مطرح کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۴:۲۳    
امروزه با توجه به رشد و توسعه کسب و کار ها و همچنین افزایش برندهای گوناگون و متعدد، افرادی که می خواهند به تازگی کسب و کاری را شروع کنند؛ در مرحله اول به انجام یک مسئله خیلی مهم نیاز دارند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۳:۱۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام اینکه طرح حذف سقف کارانه پزشکان مناطق محروم در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت تصویب شد، گفت: این مصوبه برای ماندگاری بیشتر نیروهای پزشکی و تخصصی است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۴:۱۰    
نمازجمعه این هفته تهران، 28 مرداد ماه در مصلی امام خمینی(ره)، به امامت حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد و با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۳:۵۳    
یکی از سخنگویان دولت نظامی میانمار اعلام کرد که این کشور برنامه دارد تا نفت و سوخت مورد نیاز خود را در بحبوحه نگرانی درباره جهش قیمت های انرژی از روسیه تامین کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۳:۱۵    
تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران با کسب هشت مدال رنگارنگ قهرمان جهان شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۳:۰۶    
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه مطمئن هستم در قلب های هیچ یک از شما هیبت و شکوه ظاهری دشمن جلوه ای ندارد، گفت: نیروی دریایی سپاه ترکیبی از ایمان، دانش فناوری، ابزار ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۲:۵۴    
سازمان جهانی بهداشت (WHO) از ابتلای بیش از 35 هزار نفر در جهان به بیماری آبله میمونی خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۲:۴۶    
هادی مطر، جوان 24 سالۀ اهل نیوجرسی که هفتۀ گذشته در غرب نیویورک با چاقو به سلمان رشدی، خالق کتاب آیات شیطانی حمله کرد، روز چهارشنبه در زندان با خبرنگار نیویورک پست گفتگو کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۲:۳۸    
در صورت انجام توافق احتمالی در نتیجه مذاکرات اخیر در وین شورای عالی امنیت ملی این توافق را بررسی کرده و سپس گزارش به مجلس ارائه خواهد شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۲:۰۰    
باستان شناسان با کاوش در یکی از شهرهای باستانی ترکیه به بقایای یک فواره رومی دست یافتند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۱:۵۵    
زمین لرزه ای به بزرگی اولیه 5.3 ریشتر امروز (پنجشنبه) استان "فوکوشیما" واقع در شمال شرق ژاپن را لرزاند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۱:۴۷    
منابع خبری از درخواست آمریکا و چند کشور دیگر برای برگزاری نشستی در شورای امنیت به منظور بررسی وضعیت اوکراین خبر دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۱:۳۴    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور از ترافیک نیمه سنگین در سه محور مواصلاتی کشور خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۱:۱۳    
مهندسان یکی از شرکت های فناوری مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به دانش فنی طراحی و ساخت میراگرهای ویسکوز دست یافتند که می تواند علاوه بر حفظ جان انسان ها در زمان وقوع زلزله ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۱    
مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی هما گفت: زوار سیدالشهدا از تاریخ 20 تا 31 شهریور می توانند بلیت هواپیما برای شهر نجف را با نرخ مصوب 6 میلیون تومانی خریداری کنند و قبل و بعد از این تاریخ نرخ پروازها به ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۰:۴۹    
مدیرعامل سازمان پایانه های شهر تهران از جزئیات تمهیدات سازمان پایانه ها برای پوشش سفر زائرین اربعین خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۰:۳۵    
دبیرکل ناتو اظهار کرد، اوضاع کنونی در افغانستان آن هم یک سال پس از روی کار آمدن طالبان به تراژدی نه تنها برای مردم افغان بلکه برای تمامی کشورهای عضو ائتلاف ناتو تبدیل شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۰:۱۹    
به دنبال تحولات اخیر عراق و پیچیده تر شدن بحران سیاسی این کشور، وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که از هیچ طرفی در عراق جانبداری نمی کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۰۹:۵۳    
احمد توکلی با حضور در تجمع معترضان به مصوبه اخیر کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی، تلاش کرد علاوه بر همراهی با معترضان، جلوی به تنش کشیده شدن تجمع را بگیرد و پیگیر مطالبات معترضان باشد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۰۹:۲۷    
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور تاکید کرد که متولی بانک ژنتیک، سازمان پزشکی قانونی است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۰۹:۱۰    
اظهار نظر علی کریمی یکی از فوتبالیست های مشهور کشورمان درباره نذری دادن که در دهه نخست محرم بازتاب زیادی در فضای مجازی پیدا کرد اخیرا با اظهار نظر یک روحانی منتقد او در یک مجلس عزاداری دوباره در فضای ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۰۹:۰۶    
درخواست امداد خودرو دادم، اما فردی که آمد، ماشین را بدتر خراب کرد؛ یا بعد متوجه شدم که قطعه اصلی با یدک بی کیفیت تعویض شده؛ درخواست امداد خودرو دادم ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۰۸:۵۸    
آیا میان گروه خونی هرکدام از ما، و احتمال مبتلا شدنمان به بیماری هایی مثل سنگ کلیه ارتباط مستقیم وجود دارد؟ می توانیم بگوییم که افرادی با یک گروه خونی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۰۸:۵۰    
آیا به دنبال ابزاری می گردید که با استفاده از آن بتوانید مقدار کلر واردشده به آب را تعیین کنید؟ آیا برای پمپاژ مقدار مشخصی سیال با مشکل مواجه شده اید؟ پس کلید حل مشکل شما در این مقاله قرار دارد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۰۸:۴۵    
در یک مقاله جامع تصمیم گرفتیم یکی از بهترین تعمیرگاه پورشه در سطح تهران را به شما معرفی کنیم ، خودرو پورشه یکی از پیش رفته ترین و در عین حال حساس ترین خودرو ها در سطح جهان می باشد پس برای تعمیرات ان ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۰۸:۳۷    
ممکن است قبلاً نام اینورتر و درایو را شنیده باشید ولی در مورد عملکرد و تفاوت آن ها اطلاعات زیادی نداشته باشید ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۰۸:۱۶    
منابع فلسطینی از یورش شهرک نشینان صهیونیست به مقبره حضرت یوسف (ع) در نابلس خبر دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۰۶:۴۷    
پزشکان هشدار می دهند که آبله میمون می تواند به سگ های خانگی سرایت کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۰۶:۰۲    
هفته دوم لیگ برتر فوتبال روز جمعه با انجام 5 مسابقه به پایان می رسد که در حساس ترین بازی پرسپولیس میزبان تیم فولاد خوزستان است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۰۵:۱۷    
پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش حواسشان به تلفن همراه خود باشد که قرار است از این طریق برای گزینش مطلع شوند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۰۳:۴۸    
علی بخشی زاده، معاون صدا در حکمی سید مرتضی کاظمی دینان را به سمت مدیر جدید شبکه رادیویی فرهنگ منصوب کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۰۳:۰۳    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که واشنگتن همچنان درحال بررسی پاسخ ایران به متن نهایی اتحادیه اروپا برای احیای برجام است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۰۲:۲۰    
هوادارن گیلانی باشگاه استقلال از بازیکنان و کادر فنی این تیم پس از ورود به رشت استقبال کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۰۰:۲۰    
در آستانه دومین سالگرد امضای قرارداد سازش میان اعراب و رژیم صهیونیستی شاخص ها نشان می دهد که کشورهای عربی انگیزه و اشتیاق اولیه برای ادامه همکاری با اسرائیلی ها را ندارند.