جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۱۱:۵۵May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 3 مرداد 1401 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 31 فروردین 1401 الف 31 اردیبهشت 1401 الف 31 خرداد 1401 الف 31 تیر 1401 الف 31 شهریور 1401 الف 30 مهر 1401 الف 30 آبان 1401 الف 1 مرداد 1401 الف 2 مرداد 1401 الف 3 مرداد 1401 الف 4 مرداد 1401 الف 5 مرداد 1401 الف 6 مرداد 1401 الف 7 مرداد 1401 الف 8 مرداد 1401 الف 9 مرداد 1401 الف 10 مرداد 1401 الف 11 مرداد 1401 الف 12 مرداد 1401 الف 13 مرداد 1401 الف 14 مرداد 1401 الف 15 مرداد 1401 الف 16 مرداد 1401 الف 18 مرداد 1401 الف 19 مرداد 1401 الف 20 مرداد 1401 الف 21 مرداد 1401 الف 22 مرداد 1401 الف 23 مرداد 1401 الف 24 مرداد 1401 الف 25 مرداد 1401 الف 26 مرداد 1401 الف 27 مرداد 1401 الف 28 مرداد 1401 الف 29 مرداد 1401 الف 30 مرداد 1401 الف 31 مرداد 1401 
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۵ - ۰۹:۳۷    
بر اساس تصویب نامه هیئت وزیران که توسط معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد، شیوه محاسبه حق الزحمه مشاوران املاک از تعیین درصدی طرف های معامله ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۵ - ۰۸:۵۵    
بارش باران تابستانی در گرمترین ماه سال باعث کاهش 5 الی 10 درجه ای دمای هوا، خنک و مطبوع تر شدن هوای شهر رشت و خوشحالی مردم و کشاورزان شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۶:۴۵    
معاون وزیر کار با اشاره به اینکه اثر تورمی افزایش حقوق کارگران فقط سه تا پنج درصد بوده است، گفت: میزان تعدیل نیرو در سال جاری به رغم افزایش قابل توجه حقوق 20درصد کاهش یافت.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۶:۲۸    
دریاچه ارومیه دومین دریاچه بزرگ شور جهان است که در سال ها اخیر با مشکل کاهش سطح آب و خشکسالی روبرو شده است که در نتیجه آن امسال بدلیل عدم تخصیص حق آبه دریاچه از سدهای حوزه آبریز دریاچه ارومیه و عدم ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۱:۴۵    
روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان در واکنش به انتشار ویدئویی در فضای مجازی با عنوان در مرکز احسان اهواز چه خبر است توضیحاتی ارائه کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۱:۳۷    
دکتر علی اکبر عرب مازار با بیان اینکه فرض کنید همین الان برجام امضا شود، حتی سفارت آمریکا هم در ایران باز شود، باور کنید هیچ اتفاقی برای اقتصاد ما نخواهد افتاد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۱:۲۴    
بعدازظهر دیروز فیلمی در برخی رسانه های معاند مبنی بر دستگیری تعدادی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس منتشر شد که می گفت این افراد، روز 29 تیر در تهران ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۱:۱۱    
رسانه های محلی و شبکه های اجتماعی آمریکا در سال 2014 خبر از کشف گوشت انسان در کارخانه تامین کننده اصلی گوشت برای رستوران مک دونالد دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۰۸:۵۸    
بنابر اعلام روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای سرزمین خرید( دیلی مارکت)، مراسم افتتاح هزارمین فروشگاه این شرکت ساعت 10:00 صبح روز شنبه مورخ 03/05/1401 به نشانی تهران، شهر ری، فدائیان اسلام جنوب ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۰۶:۴۷    
چنانچه مراجع قضایی دارای اشکال و ایراد هستند نباید این ایراد و اشکال از چشم نمایندگان مردم و شما ائمه جمعه پنهان بماند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۰۴:۳۳    
وزیر کشاورزی عراق اجازه واردات 6 محصول کشاورزی از محموله های موجود در گمرک به داخل این کشور را صادر کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۰۳:۰۲    
اینکه دو سال و نیم از شروع کرونا و بیش از یک سال از آغاز واکسیناسیون بگذرد و اعلام شود هنوز 30 درصد جامعه از دایرۀ گستردۀ ایمن سازی علیه کرونا بیرون اند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۰۱:۳۳    
سندیکای معلمان رژیم صهیونیستی با رد پیشنهادهای وزارت دارایی این رژیم در بحث حقوق معلمان این رژیم تهدید کردند که معلمان فلسطین اشغالی با آغاز سال تحصیلی جدید اعتصاب خواهند کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۰۰:۴۷    
شرکت گازپروم روسیه گزارش داد که عرضه گاز طبیعی به چین به رکوردی بی سابقه رسیده است، این شرکت در عین حال خبر داد که از چهارشنبه پمپاژ گاز به آلمان 20 درصد دیگر کاهش می یابد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۳:۵۷    
نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان با بیان اینکه دشمن صهیونیستی نمی تواند وارد خاک لبنان شود، تأکید کرد که حزب الله معادله بازدارندگی را تثبیت کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۳:۳۲    
رئیس جمهور سابق آمریکا در یک سخنرانی گفت که کشورش از بسیاری جهات به جوک شبیه شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۲:۵۹    
کمک های مالی و نظامی آمریکا به تایوان و سفرهای مکرر مقامات آمریکایی به این جزیره موجب شده هشدارهای پکن رنگ و بوی نظامی تر و جدی تری پیدا کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۲:۳۸    
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره زمان اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار کرد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۲:۲۵    
کارشناسان معتقدند بهترین راه پیشگیری از سویه جدید کرونا تکمیل واکسیناسیون است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۲:۰۹    
نبی نوری یکی از بسیجیان طرح امنیت قرارگاه قدس، در حین نقل و انتقال در مسیرهای صعب العبور مرزی در نقاط مرزی سراوان به شهادت رسید.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۱:۵۶    
اجرای برنامه سمت خدا با خداحافظی موقت نجم الدین شریعتی، به مجری جدید واگذار شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۱:۵۲    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به راه اندازی بورس بین الملل به عنوان خبری خوشی برای مردم اشاره و گفت: قرار است بستر تشکیل بورس بین الملل در مناطق آزاد کیش مراحل نهایی خود را طی کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۱:۳۱    
بخشدار گوهران بشاگرد گفت: دو کودک 8 و 14 ساله در پی ورود به رودخانه پایین دست سد، غرق شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۱:۱۰    
روزنامه گاردین نوشته است انگلیس ممکن است ماه آینده میلادی اعلام خشکسالی کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۱:۱۰    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۱:۰۶    
شرکت خودروسازی تسلا اعلام کرد امروز به دلیل توییت های ایلان ماسک، مدیر اجرایی اش دومین احضاریه را از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا دریافت کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۰:۳۳    
سخنگوی وزارت خارجه چین، خبر رسانه غربی درباره هشدار پکن به واشنگتن در خصوص سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان را تایید کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۰:۲۰    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت که حمله موشکی به زیرساخت های نظامی اوکراین در بندر اودسا مانعی برای صادرات غلات اوکراین نیست.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۰:۰۸    
رودخانه سرباز در استان سیستان و بلوچستان طغیان کرد و برخی از شهروندان حاضر در این مکان، آن را جدی نگرفته و فاصله ایمنی را رعایت نکردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۰:۰۴    
معاون عمرانی وزیر کشور با صدور ابلاغیه ای بر آمادگی شهرداری ها و دهیاری های استان های جنوبی برای آمادگی و مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارش ها تاکید کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۹:۵۵    
مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال در حالی برگزار شد که استقلال با سرمربی پرتغالی خود در هفته نخست به مصاف سپاهان با یک سرمربی پرتغالی دیگر می رود و پرسپولیس هم کارش را با ذوب آهن استارت می زند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۹:۴۷    
دبیر کمیته علمی کشوری کرونا گفت: موارد ابتلا و بستری کرونا در ایران نسبت به هفته قبل حدود 4 برابر افزایش یافته است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۹:۴۷    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از ورود این کمیسیون به طرز کار دستگاه های اجرایی در حوزه رمز ارزها خبر داد و گفت که در این باره کمیته مشترکی با حضور همه دستگاه های ذیربط اجرایی و پژوهشی و ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۹:۳۰    
سفیر ایران در کویت با اشاره به موافقت ایران با تعیین سفیر کویت در تهران و آمادگی برای استقبال از وی گفت که امیرعبداللهیان به زودی به کویت سفر خواهد کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۹:۲۲    
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مشکلات اقتصادی و اینکه همه به شرایط اقتصادی دولت آگاه هستند، گفت: وزرای دولت در تلاش هستند تا مشکلات اقتصادی رفع شود و به آینده خوش بین هستیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۹:۱۰    
فرمول حق الزحمه مشاوران املاک از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد که براساس آن تعیین کمیسیون بنگاه های املاک بر مبنای درصدی از قیمت معاملاتی که سبب ذی نفع شدن بنگاه ها از گرانی مسکن می شد، لغو شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۸:۵۸    
وقتی ایرج طهماسب از علیرضا خمسه مهمان قسمت جدید برنامه "مهمونی" راجع به تصویری ماندگار از گذشته ش می پرسه، خمسه از مادرش می گه و چشم هاش به یاد مادرش خیس می شه
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۸:۴۵    
یک مطالعه جدید می تواند به بازگرداندن تولید انسولین به لوز المعده در بیماران مبتلا به دیابت نوع یک کمک کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۸:۴۲    
با امضای رئیس جمهور، لایحه معاهده انتقال محکومان بین جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی بلژیک جهت سیر مراحل قانونی، به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۸:۲۴    
رییس اتحادیه مرکزی میوه وتره بار تهران، قیمت درجه یک تا سه انواع میوه و صیفی جات را بر اساس نرخ نامه عمده فروشی محصولات کشاورزی در میدان میوه وتره بار را اعلام کرد
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۸:۱۲    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار نارنجی در استان خبر داد و گفت: با توجه به احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها از مردم می خواهیم از توقف در حاشیه رودخانه ها بپرهیزند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۷:۵۹    
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در اطلاعیه ای، شایعات مطرح شده در خصوص ارتباط اختلال در اینترنت کشور با قطعی برق را تکذیب کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۷:۵۹    
وزیر خارجه روسیه در نشست اتحادیه عرب گفت که هدف نبرد با اوکراین خلاص شدن از رژیم ضد مردمی کی یف است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۷:۴۷    
پرونده شکایت مارک ویلموتس یکی از بزرگ ترین خسارت های تاریخ ورزش ایران بود که این روزها صحبت های زیادی در خصوص آن مطرح می شود ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۷:۳۴    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تدوین محرمانه آئین نامه واردات خودرو در دولت خبر داد و گفت: مجلس نیز از آئین نامه اطلاعی ندارد و نمی داند به چه شکل نوشته شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۷:۰۱    
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: برخی از مدیران باشگاه ها برای جذب بازیکن با دلالان کار می کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۷:۰۱    
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اطلاعات پایگاه ایرانیان از سال93 یا به روایتی دیگر 99 و در دولت گذشته به روزرسانی نشده بود و یارانه ها بر همان اساس واریز می شد که به روزرسانی این اطلاعات ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۶:۵۷    
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای خودرو لحظاتی پس از سرقت با حضور به موقع پلیس خبر داد و گفت : متهم به روش تصادف ساختگی اقدام به سرقت می کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۶:۵۲    
با وجود اعلامهای صورت گرفته از طریق دستگاههای دولتی، همچنان معوقات یارانه نقدی به حساب جاماندگان واریز نشده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۶:۴۸    
رئیس جمهور ماده واحده افزایش ظرفیت پذیرش دندان پزشکی در مقطع عمومی را برای اجرا ابلاغ کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۶:۴۴    
مدیر پژوهشگاه دانش های بنیادی در نشست تخصصی مبنا گفت: نباید از تهدیدها ترسید برای همین مقام معظم رهبری فرمودند دوره بزن در رو تمام شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۶:۳۱    
نمایشگاه گروهی نقاشی، مجسمه سازی و چیدمان با عنوان موازی با کیوریتوری بهداد نجفی اسدالهی روز یکشنبه 2 مرداد ماه 1401 در مجموعه راگادید واقع در باشگاه انقلاب تهران با حضور مرضیه برومند کارگردان و ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۶:۳۱    
رئیس جمهور گفت: هر چه سریع تر تصمیمات مؤثر و منطبق با قانون و به نفع معیشت بازنشستگان، در مسیر ابلاغ و اجرا قرار گیرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۶:۳۱    
به اعتقاد یک نماینده مجلس ساخت پالایشگاه های فراسرزمینی در سایه برقراری ارتباط با دیگر کشورها می تواند اثر مثبتی در خنثی سازی تحریم ها داشته باشد .
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۶:۲۷    
معاون فناوری اطلاعات بانک شهر گفت: امکان افتتاح حساب به صورت غیر حضوری و از طریق نرم افزار "همراه شهر پلاس" برای شهروندانی که در بانک شهر حساب بانکی ندارند به صورت رایگان تا ابتدای شهریور ماه میسر ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۶:۲۲    
اخیرا کارزایی تحت عنوان من محجبه ام و مخالف گشت ارشادم درجامعه به راه انداخته اند که کمتر از 24 ساعت به کارزار مخالف حجاب اجباری هستیم رسیده اند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۶:۲۲    
انواع درب ضد سرقت درب های ضد سرقت بر اساس نوع روکش چوب (راش یا گردو) ، میزان برجستگی درب و یرآق آلات مورد استفاده تقسیم بندی می شوند و شاستی کشی فلزی داخلی دربهای ضد سرقت در تمامی مدل ها بصورت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۶:۱۴    
ستون نویس روزنامه آمریکایی ضمن بیان این که حامیان رئیس جمهور سابق آمریکا احمق هستند و فریب او را می خورند، خواستار تحت تعقیب قرار گرفتن وی برای کنار زدنش و جلوگیری از فروپاشی آمریکا شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۵:۵۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز هرکسی کارآمدی دین را در جامعه به اثبات برساند، انقلابی است؛ یعنی به جوان امروز که نشان دهد نظریه اسلام سیاسی امام خمینی (ره) می تواند زندگی مردم را هم در بعد معنوی و ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۵:۴۶    
مهاجم برزیلی تیم ویزلا پرتغال حدود یک ماهی است که مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار داشته و مذاکرات طرفین تا به امروز ادامه داشت اما طرفین در نهایت به توافقی دست پیدا نکردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۵:۴۱    
رئیس بنیاد مستضعفان از آمادگی این بنیاد برای واگذاری رایگان زمین های در اختیار به نهضت ملی مسکن با هدف خانه دار شدن مردم و محرومان این شهرستان خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۵:۳۲    
هر روز در فضای مجازی اخباری از مشاغل عحیب و غریب می شنویم اما امروز از شغلی به نام نفرین کنی برای شما مطلب می نویسیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۵:۲۴    
فاطمه قاسم پور گفت: در طول این سال ها گشت ارشاد بارها مورد آزمون و خطا قرار گرفته است. هر شیوه ی برخوردی که کرامت زنان را مخدوش کند، حتما با آن مشکل داریم ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۵:۱۲    
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1401/05/03؛ سکه امروز چند شد؟ امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 345 هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 14 میلیون ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۵:۰۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راهبرد ایران درساخت پهپاد برای حفظ امنیت محیط پیرامونی کشور است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۵:۰۳    
به اعتقاد برخی افراد امروز تنها وجه برخورد با پدیده بدحجابی در گشت ارشاد خلاصه شده است که البته هم سخن بی راهی نیست.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۴:۵۱    
وزیر کشور از استانداران سراسر کشور خواست به فوریت و با برنامه ریزی جامع و عملیاتی، تا پایان شهریور ماه به جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر اقدام کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۴:۵۱    
وقتی حرف از آینده نگری وسط باشد معمولا واژه ای که همیشه با خودش یدک می کشد سرمایه گذاری است . سرمایه گذاری می توانید با پول باشد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۴:۲۶    
وزیر اقتصاد گفت: یکی از نکات آسیب زای گذشته نوع رویکرد مجمع تشخیص مصلحت در تدوین سیاست های کلی بوده است، اگر این رویکرد اصلاح شود خروجی برنامه هفتم متفاوت و متمایز خواهد بود.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۴:۱۳    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: دوربین های فراپادمانی را تا بازگشت طرف مقابل به برجام روشن نمی کنیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۴:۰۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تشریح جزئیاتی از منافع تفاهمنامه 40 میلیارد دلاری ایران و روسیه در حوزه نفت و گاز، از افزایش صادرات نفت خام ایران به بالای 1 میلیون بشکه در روز خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۳:۵۷    
صبح امروز شبکه اینترنت کشور با اختلال مواجه شده که گفته می شود این اختلال به علت قطعی برق در ساختمان LCT زیرساخت به وجود آمده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۳:۴۸    
فیلم توسط دوربین یک واحد پرورش ماهی ضبط شده است و مربوط به کشور عمان می باشد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۳:۴۴    
مدیر کل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت، جزئیات ارائه بیمه رایگان به افراد را تشریح کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۳:۴۰    
رئیس قوه قضائیه با اشاره به محکومیت حمید نوری به حبس ابد با حکم یک دادگاه در سوئد گفت: اگر مختصر عدل و انصافی در صادرکنندگان حکم علیه این تبعه ایرانی وجود داشته باشد، در مرحله بعدی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۳:۲۴    
دو روز پیش مجید عبدالباقی در پارکینگ خانه اش به ضرب گلوله به قتل رسید و ساعاتی پیش قاتلان او توسط پلیس دستگیر شدند. اولین فیلم لحظه دستگیری قاتلان مجید عبدالباقی را ببینید.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۳:۱۹    
مدارگرد "مارس اکسپرس" متعلق به آژانس فضایی اروپا(ESA) تصاویری حیرت انگیز و با وضوح بالا از یک دره عظیم در سیاره سرخ به ثبت رسانده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۲:۱۳    
شرکت مخابرات ایران اعلام کرد قطعی اینترنت های همراه و خانگی در تهران و مناطق مختلف ارتباطی به شرکت مخابرات ایران ندارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۳:۰۶    
شرکت های بافتینه و بافتسان که در دوران کرونا تامین کننده اصلی انواع پارچه های ماسک بودند، با آزادسازی واردات منسوجات نبافته از ترکیه، مجبور به توقف خطوط تولیدی خود شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۲:۵۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خواهشم از والدین این است که تمام کودکان بالای 12 سال را یکبار دیگر واکسن یادآور برایشان بزنند، به هر حال بچه ها وقتی به مدرسه می روند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۲:۵۰    
رئیس کل دادگستری خوزستان از تعیین وقت رسیدگی به پرونده حادثه متروپل در هفته آینده خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۲:۴۶    
با تلاش های شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی گسترده سربازان گمنام امام زمان (عج)، شبکه بزرگ و سازمان یافته ی جعل و فساد اقتصادی، شناسایی و تمامی اعضای آن دستگیر شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۲:۴۶    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: باید به سمت یکپارچگی سامانه های بیمه ای، بانکی، و مالیاتی برویم، لذا در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۲:۲۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه ایران انعطاف زیادی در روند مذاکرات داشته است،گفت: نزدیک یا دور بودن به توافق مستلزم تصمیم سیاسی آمریکا است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۱:۲۲    
رفتار و اظهارات خاتمی و همکاران وی در هشت سال دولت اصلاحات، سوق دادن جامعه به خصوص قشری از زنان و دختران ایرانی، به سمت فرهنگی غربی بود.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۲:۰۵    
رئیس جمهور سابق آمریکا سیاست های دولت بایدن در قبال ایران را به باد انتقاد گرفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۱:۵۶    
رئیس کمیته امنیتی انتظامی ستاد مرکزی اربعین گفت: مرز سومار صرفا برای تردد موکب داران شرکت کننده در مراسم اربعین اختصاص یافته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۸    
نخستین نمایشگاه ایران ویژند (برند) بخش غیر رقابتی جشنواره مُد و لباس فجر به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۱:۳۹    
در این آمار از تهران دومین شهر آلوده جهان نام برده شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۱:۳۸    
تصاویری از کوههای تنگ بخون نی ریز، سرچشمه پهنابه و رودخانه سلطان شهباز که در نهایت، خروش آن منجر به سیلاب استهبان شد
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۱:۱۸    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: دولتِ روحانی نتوانست در مذاکرات حقی از حقوق ایران را احیا کند، فقط یکسری تکالیف را در برجام پذیرفت و دستاوردهای نظام را واگذار کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۱:۰۵    
فرانسه در دیداری جذاب و تماشایی با پیروزی 3 بر2 برابر آمریکا به مقام قهرمانی لیگ ملت های والیبال رسید.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۱:۰۱    
باشگاه رئال مادرید به مانند اینتراخت فرانکفورت دقایقی از بازی ال کلاسیکو مقابل بارسلونا را از زاویه دید یک بازیکن منتشر کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۱:۰۱    
رژیم موقت صهیونیستی تنها دارنده بمب اتمی در غرب آسیا، خواستار توقف برنامه ای هسته ای ایران شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۱:۰۱    
سخنگو و عضو کمیته فنی معتقد است برکناری اسکوچیچ بعد از انتخاب رئیس جدید فدراسیون فوتبال تصمیم درستی نیست.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۰:۵۳    
مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) گفت: در چند ماهه اخیر و پس از هماهنگی با خانواده متوفیان، 98 سنگ قبر که تصاویر مکشوفه داشتند، جمع آوری و اصلاح شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۰:۴۸    
مرحله سوم پرداخت سود جاماندگان سهام عدالت تا پایان شب گذشته(یکشنبه) به حساب سهامداران واریز شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۰:۳۹    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس اعلام کرد: بخشی از پیکر آخرین مفقودی سیل استهبان که دختربچه ای یک ساله است، توسط تیم های جستجو و نجات پیدا شد.
  • ۱