جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۶:۴۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 31 خرداد 1401 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 31 فروردین 1401 الف 31 اردیبهشت 1401 الف 31 تیر 1401 الف 31 مرداد 1401 الف 31 شهریور 1401 الف 30 مهر 1401 الف 30 آبان 1401 الف 1 خرداد 1401 الف 2 خرداد 1401 الف 3 خرداد 1401 الف 4 خرداد 1401 الف 5 خرداد 1401 الف 6 خرداد 1401 الف 7 خرداد 1401 الف 8 خرداد 1401 الف 9 خرداد 1401 الف 10 خرداد 1401 الف 11 خرداد 1401 الف 12 خرداد 1401 الف 13 خرداد 1401 الف 14 خرداد 1401 الف 15 خرداد 1401 الف 16 خرداد 1401 الف 17 خرداد 1401 الف 18 خرداد 1401 الف 19 خرداد 1401 الف 20 خرداد 1401 الف 21 خرداد 1401 الف 22 خرداد 1401 الف 23 خرداد 1401 الف 24 خرداد 1401 الف 25 خرداد 1401 الف 26 خرداد 1401 الف 27 خرداد 1401 الف 28 خرداد 1401 الف 29 خرداد 1401 الف 30 خرداد 1401 الف 31 خرداد 1401 
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۰۴:۳۴    
محققان توانسته اند با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشینی، الگوهای گفتاری کودکان در طیف اوتیسم را شناسایی کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۰۶:۴۹    
در شرایطی که قبل از شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت های ناشی از آن، سفر دریایی به قطر و عمان برنامه ریزی و اجرایی شده بود ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۱۶:۳۷    
رفت و آمد د ر کلانشهر ها به خصوص تهران، سختی های خود ش را د ارد، اگر قصد ترد د با خود روی شخصی یا تاکسی های اینترنتی را د اشته باشیم، ترافیک سنگین و هزینه های سرسام آور ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۱۶:۱۵    
در مجمع عمومی اتحادیه جهانی تعاون (ICA)، بهمن عبداللهی با کسب اکثریت آراء به عنوان عضو هیئت مدیره اتحادیه جهانی تعاون انتخاب شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۱۶:۰۷    
سازمان سینمایی با انتشار بیانیه ای با اشاره به قانون گریزی سازندگان فیلم برادران لیلا از صادر نشدن مجوز نمایش این فیلم خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۳    
منابع خبری امروز چهارشنبه از انحلال پارلمان رژیم صهیونیستی خبر دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۱۲:۲۴    
برنامه جهان آرا در قسمت دوشنبه شب این هفته خود به موضوع "از جهاد سازندگی تا شورای عالی سازندگی" پرداخت.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۰۸:۵۳    
بانک ملی در اطلاعیه ای جدید ضمن تأکید براینکه هنوز هیچ اموالی تحویل مالکان نشده است، اعلام کرد: هر گونه تعیین تکلیف و تحویل اموال صرفا پس از اعمال تشریفات قضایی و برابر دستور بازپرس رسیدگی کننده ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۰۶:۴۹    
وزیر خارجه رژیم موقت صهیونیستی با وزیر خارجه آمریکا پیرامون تور منطقه ای رئیس جمهور ایالات متحده به منطقه و نیز سفر خود به ترکیه گفت وگو کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۰۳:۴۸    
ترکیه 454 مهاجر افغانستانی دیگر را نیز با پروازهایی به کشورشان بازگرداند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۰۳:۰۴    
سنگاپور بسته حمایتی 1.08 میلیارد دلاری را برای مقابله با افزایش قیمت ها اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۰۲:۱۸    
رقابتهای پاراوزنه برداری آزاد قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در حالی در کره جنوبی به پایان رسید که حسین رضازاده به همراه یکی از ورزشکاران و کادر فنی به دلیل ابتلا به کرونا در کره جنوبی قرنطینه شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۰۱:۳۳    
صدراعظم آلمان امروز گفت: تحریم های غرب علیه روسیه، تاثیرات منفی بر اقتصاد کشورش داشته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۰    
ولی عهد عربستان سعودی در بیانیه مشترک با رئیس جمهور مصر ادعا کرد که دو کشور از تلاشهای بین المللی برای آنچه جلوگیری از دستیابی جمهوری اسلامی ایران به سلاح هسته ای خوانده شده حمایت می کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۳:۳۳    
تیم ملی والیبال ایران هفته دوم رقابت های لیگ ملت های 2022 را با شکست مقابل بلغارستان آغاز کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۳:۱۷    
پرونده پیچیده 400 میلیون یورویی حسن میرکاظمی معروف به حسن رعیت پس از تلاش سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۹    
معاون پارلمانی رئیس جمهور از موافقت دولت با طرح مجلس برای کنترل اجاره واحدهای مسکونی خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۲    
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل با اشاره به وضعیت وخیم انسانی در افغانستان، سوریه، فلسطین و یمن، تحمیل تحریم ها توسط برخی دولت ها به عنوان اهرم سیاسی در روابط دوجانبه را محکوم کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۲:۳۹    
وزیر امور خارجه انگلیس بر تصمیم کشورش برای ادامه انتقال تسلیحات به اوکراین و اعمال تحریم ها علیه روسیه تأکید کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۰    
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: همان طور که در جنگ و انقلاب قیام کردیم در حال حاضر نیز نیاز به قیام دیگری به نام قیام اقتصادی داریم.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۱:۵۳    
رئیس جمهور تونس امروز خبر داد در قانون اساسی جدید که بزودی به همه پرسی گذاشته خواهد شد، دیگر اسلام، دینِ حکومت نخواهد بود.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۱    
یکی از مدیران ارشد شرکت هواپیمایی ژاپن (JAL) اعلام کرد که خطوط هوایی ژاپن قصد دارد در یک یا دو سال آینده تصمیمی در مورد جایگزینی ناوگان قدیمی بوئینگ 767 و جت های منطقه ای امبرائر اتخاذ کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۹    
رئیس جمهور بر ضرورت بررسی راهکارهای مناسب برای تقویت بنیه علمی و ارتقای آموزش ها در سطوح مختلف تحصیلی تأکید کرد و گفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۰    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به سخنان رئیس جمهور درخصوص ساخت 4 میلیون واحد مسکونی در دولت سیزدهم گفت: این اقدامی بسیار بزرگ است که ان شاءالله با همت تمام بخش های مربوطه، محقق خواهد شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۱:۱۲    
بشریت در عصر ما با یک خوانش انقلابی و سیاسی روبه رو است که نمی تواند نادیده و ناشنیده از آن عبور کند. عصری که امام خامنه ای آن را عصر خمینی نام نهاده است. ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۱:۰۰    
نشر نو بعد از انتشار کتاب موفق خطاب به عشق که در برگیرنده نامه های آلبرکامو به ماریا کاسارس بود، به تازگی یکی از بحث برانگیزترین کتابهای سالهای اخیر را درباره آلبر کامو تحت عنوان مرگ کامو اثر جووانی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۸    
سخنگوی کاخ کرملین گفت: اعدام زندانیان آمریکایی را نمی توان منتفی دانست و ما حق دخالت در تصمیم دادگاه را نداریم.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۴    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۸    
رحیم پور ازغدی گفت: بخشی از دلایل تاخیر در ازدواج جوانان مربوط به مشکلات اقتصادی می شود اما بخش عمده آن مسائل فرهنگی است.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۴    
مدیرعامل شرکت دخانیات ایران ضمن افشای دست های پنهان ضربه بر صنعت دخانیات در کمیسیون صنایع و معادن مجلس ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۱    
جلسات مسایل مربوط به مسائل آبی چهار استان خوزستان، چهارمحال بختیاری، اصفهان و یزد به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۹:۵۳    
سفیر آلمان در اوکراین گفت، برلین در نظر دارد تا یک کریدور آزمایشی برای صادرات غلات اوکراین از طریق خط آهن ایجاد کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۰    
شبکه خبری سی ان ان آمریکا به نقل از وزارت امور خارجه این کشور روز سه شنبه به وقت محلی، کشته شدن دومین شهروند آمریکایی در اوکراین را تایید کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۹:۲۴    
سرمربی پرتغالی تازه وارد تیم فوتبال استقلال در پستی اینستاگرامی به امضای قرارداد با آبی های پایتخت واکنش نشان داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۶    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از حمایت قاطع اعضای این کمیسیون از سیاست سازمان انرژی اتمی در برابر قطعنامه شورای حکام خبر داد و تاکید کرد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۹:۰۳    
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با بیان اینکه باید از فرصت ها برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان استفاده کنیم، گفت: شهرداری در ذهن مردم باید بهترین دستگاه خدمت رسان باشد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۳    
استاندار تهران با بیان اینکه 70 ثروت کشور در تهران وجود دارد گفت: این ظرفیت بسیار خوب پایتخت است اما در این سال ها استفاده مناسبی از این ظرفیت ها نشده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۲    
وزیر نفت گفت: حدود 40 درصد وصول مطالبات وزارت نفت از محل فروش نفت، میعانات نفتی و فرآورده ها، صادرات گاز و محصولات پتروشیمی نسبت به سه ماهه اول سال 1400 افزایش داشته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۴    
سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عصر امروز با حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی توضیحاتی در مورد عملکرد و برنامه های وزارتخانه متبوع خود داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۷:۵۷    
رئیس مجلس خطاب به تولیدکنندگان اظهار داشت: به شما قول شرف می دهم در حوزه مالیات افرادی که کار تولید انجام می دهند، مالیات شان را آنقدر به حداقل برسانیم که سودشان اقتصادی شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۷:۵۴    
شبکه خبری آمریکایی گزارش کرد در سفر جو بایدن به عربستان موضوع ایران در راس گفت وگوها قرار دارد و واشنگتن برای تحمیل شروط خود فشار بر ایران را ادامه می دهد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۵    
مراسم رونمایی از سند ملی رسانه چهارشنبه اول تیر در انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران برگزار می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۷    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: این بانک پارسال حدود 55 هزار میلیارد تومان تنخواه در اختیار دولت گذاشته بود که این یعنی چاپ پول محض که یکی از ریشه های تورم است.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۲    
قانونگذار ارشد عضو حزب جمهوری خواه خلق در پارلمان ترکیه ادعا کرد که رجب طیب اردوغان طی فرمانی حقوق دریافتی خود را افزایش داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۰    
آیین تشییغ و خاکسپاری محمدعلی کریم خانی مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و خالق اثر ماندگار "آمدم ای شاه پناهم بده" در زادگاهش شهر نرجه شهرستان تاکستان برگزار شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۶    
به گزارش الف در پی تذکر رهبر معظم انقلاب پیرامون برخورد نادرست یکی از برنامه های صداوسیما با موفقیت نیروی انتظامی در دستگیری سارقان بانک، رییس رسانه ملی در نامه ای خطاب به معظم له ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۳    
زن 24ساله که به گفته خودش نتوانسته خشمش را کنترل کند، در حادثه ای هولناک، جان فرزند 6ساله همسرش را گرفت. او پس از قتل پشیمان شد و با پلیس و اورژانس تماس گرفت، اما دیگر دیر شده بود.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۷    
در حالی که حملات سایبری گسترده اخیر در فلسطین اشغالی همچنان خبرساز است، روزنامه گاردین خبری اختصاصی درباره رخنه امنیتی در پایگاه های نظامی-امنیتی رژیم صهیونیستی منتشر کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۸    
مدیرکل فرودگاه های استان بوشهر گفت:هواپیمای پرواز جده-مشهد، به علت نقص فنی در فرودگاه شهدای بوشهر به زمین نشست.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۸    
چمران نمادی از یک تیپ ایده آل است. چیزی که من آن را ‘سلسله سرداران عارف’ می خوانم. مردانی که هم روز بیدارند و هم شب. خوابیدن برایشان دشوار است. آن را مزاحمتی دنیایی می دانند. ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۴    
معاون اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی اعلام کرد: تاکنون 90 درصد بانک های کشور که 85 درصد خودپردازها را در اختیار دارند، توانسته اند خدمات چک را از طریق خودپردازهای خود به مردم ارائه کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۵    
همایون شجریان در تعریف از استاد کریمخانی گفت: من آواز من کجا باران کجا را بر اساس آواز استاد کریمخانی تنظیم کردم ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۳    
نایب رییس کمیسیون صنایع و معاون مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه هفته آینده این کمیسیون خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۹    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان حمله تروریستی در مالی را محکوم کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۶    
با توجه به برنامه تیم های ملی ایران و مجارستان در آبان ماه، امکان برگزاری دیدار دوستانه دو تیم وجود ندارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۶    
صمد مرفاوی اعضای کادر فنی خود در تیم ملی فوتبال جوانان را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۴    
رییس سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران و وزیر حج و عمره عربستان در دیدار با یکدیگر درباره افزایش سهمیه حجاج ایرانی، رفع موانع عمره، هزینه سفر حج و امنیت حجاج گفت وگو کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۶    
رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از عدم تحقق وعده 2 ماهه شهردار تهران مبنی بر جمع آوری معتادان متجاهر در پایتخت متذکر شد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۳    
ثبت نام دانش آموزان در مدارس از هفته اول خرداد آغاز شده و تا پایان مرداد ادامه دارد. ثبت نام در پایه های اول ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۵    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از ورود کمیسیون اصل 90 به وظایف تخصصی کمیسیون بهداشت و درمان انتقاد کرد. ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۵    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت جدیدترین آمار کرونا را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۱    
وزیر کشور در خصوص تقلیل استفاده از ماسک در فضاهای باز غیر متراکم گفت: این موضوع باید در ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گیری شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۳    
بیمه ایران در راستای سیاست های اقتصادی دولت سیزدهم ودر جهت تسهیل مبادلات و مراودات تجاری و توسعه صادرات و ارائه پوششهای بیمه ای مناسب و مطمئن به بازرگانان و صادرکنندگان کشور ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۹    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی درگذشت همسر گرامی آیت الله استادی را به ایشان تسلیت گفتند.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۵    
بیژن مقدم در واکنش به طرفداری برخی اصلاح طلبان از بازمانده های رژیم پهلوی نوشت : شرط بندی روی اسبی که شانس بیشتری برای برنده شدن دارد شرط عقل است . ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۵    
معاون وزیر جهادکشاورزی ضمن تشریح جزئیات طرح هوشمندسازی نان در زمینه نهاده های معوقه تولیدکنندگان گفت که به زودی این نهاده ها تحویل داده خواهد شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۶    
دارنده مدالهای طلای جهان و برنز المپیک، گفت: یک دکه 6 متری میوه فروشی در اندیمشک به من داده اند اما شهرداری هر روز سر من منت می گذارد که اگر بخاطر تو نبود این دکه را جمع می کردیم اما کشتی گیری مثل ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۴    
خروج شورای عالی فضای مجازی و شورای عالی انقلاب فرهنگی از شمول رسیدگی دیوان عدالت اداری، دو روز پیش در جلسه علنی مجلس تصویب شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۵    
نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس از ارجاع طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت به این کمیسیون خبر داد و گفت: این طرح با 36 امضاء به کمیسیون ارجاع شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۳    
براساس گزارش ها، گفته می شود که کاخ ها، کشتی های تفریحی و تاکستان هایی که توسط دوستان و الیگارش ها در اختیار ولادیمیر پوتین قرار گرفته اند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق آخرین آمار پنج میلیون و 397 هزار نفر تحت پوشش بیمه رایگان قرار گرفته اند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۴    
دادستان عمومی و انقلاب مرک سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات پرونده دستگیری عوامل موساد توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان گفت: دستگیرشدگان قصد ترور دانشمندان هسته ای را داشتند.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۲    
دادستان شهرستان مشگین شهر گفت: افراد مسموم ناشی از مصرف الکل در شهرستان مشگین شهر به 31 نفر رسیده و یک نفر نیز فوت کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۳:۲۰    
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از راه اندازی 400 هزار فرصت شغلی در حوزه صنایع کشاورزی و غذایی خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۳:۲۰    
سخنگوی دولت: کادر بهداشت و درمان، پزشکان و پرستاران خط مقدم جبهه مبارزه با ویروس کرونا بوده اند؛ ایثارگری های آنان در تاریخ ثبت شده و از یاد ملت ایران نخواهد رفت. ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۵    
رییس سازمان پزشکی قانونی گفت: سالانه 12 هزار پرونده سقط جنین درمانی در کشور داریم.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۱    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس می گوید: حذف ارز ترجیحی یک ضرورت بود اما مجلس انتظار داشت که دولت قبل از هر کاری بسترهای لازم برای جایگزین کردن کالابرگ را فراهم کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۳    
وزیر اقتصاد گفت: متاسفانه وضعیت افزایش قیمت واحدها و اجاره بهای مسکن که در سالهای پیش بود باز هم تکرار شده ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۲    
رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه داوطلبان کنکور نگرانی برای دریافت سوابق تحصیلی نداشته باشند، گفت: اگر کسی نمرات خوبی در مقطع دیپلم نگرفته ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا دو هفته آینده اینترنت ویژه کودکان رونمایی و به منظور رفع دغدغه های فرهنگی والدین در اختیار خانواده های ایرانی قرار می گیرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۴    
دبیر کمیته اپیدمیولوژی و پژوهش کمیته علمی کشوری مقابله با کووید19 ضمن تشریح وضعیت ابتلا و مرگ ناشی از کرونا در دنیا، گفت: در منطقه شرق خاورمیانه که ایران هم در آن منطقه قرار دارد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۷    
مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از اعزام حدود 15 هزار حاجی در قالب بیش از 60 پرواز خبر داد و گفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۳    
وزیر راه وشهرسازی با اشاره به آمادگی اتحادیه مشاوران املاک برای اجرای مصوبه سران قوا، گفت: مالکان به مستأجران کمک کنند تا این شرایط سخت پشت سر گذاشته شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۳    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: تمام اهتمام رئیس دستگاه قضا و دست اندرکاران این حوزه برچیدن بستر فساد از جامعه است.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۸    
رییس اداره جوانی جمعیت وزارت بهداشت جزئیات دستورالعمل حفظ و مراقبت از جنین سالم را که اخیرا از سوی وزیر بهداشت به دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ شده است، تشریح کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۱:۳۲    
معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: باتوجه به ضرورت استفاده از کادر درمانی مجرب برای خدمت رسانی به زائرین ایرانی در اربعین حسینی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۸    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران گفت: مهمترین اتفاق دو ماهه اخیر تصمیم شجاعانه و جسورانه دولت در حذف ارز 4200 تومانی بود که در 3 تا 4 سال اخیر بر آن تاکید داشتیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۳    
اعضای شورای اسلامی شهر تهران نسبت به افزایش غیرمنطقی نرخ کرایه تاکسی های اینترنتی انتقاد کرده و خواستار مشخص شدن نحوه نظارت شهرداری بر عملکرد این تاکسی ها شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۳    
رئیس پلیس تهران از دستگیری 3 متهم جدید در خصوص پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۹    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دشتستان از مشاهده 2 قلاده پلنگ در این شهرستان خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۲    
معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه خرمشهر گفت:تردد زائران عتبات عالیات از مرز شلمچه فقط در قالب کاروان های حج و زیارت امکان پذیر است و کشور عراق اجازه ورود زائران به صورت انفرادی را نمی دهد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران مراتب تاسف و تاثر عمیق خود را بابت کشته شدن تعدادی از اتباع کشور اتیوپی بر اثر حمله گروه های شورشی مسلح به منطقه اورومیا ، اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۰    
60 لیتر سهمیه بنزین تیرماه خودروهای شخصی بدون هیچ گونه تغییری، ساعت صفر بامداد چهارشنبه (یکم تیرماه) در کارت های هوشمند سوخت شخصی شارژ می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۸    
پل فایفر طراح آمریکایی در اقدامی از بزرگترین ورزشگاه فوتبال در جهان رونمایی کرد که در این طراحی یک میلیون نفر می توانند شاهد یک بازی فوتبال باشند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۶    
بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره ملی شهدای عشایر که 22 خرداد 1401 برگزار شده بود، صبح امروز در محل برگزاری این همایش در شهرکرد منتشر شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۳    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه با قانون فعلی نحوه به کارگیری سلاح، پلیس ضعیف شده و تکلیفش برای استفاده از سلاح مشخص نیست ...
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۹    
در دوازدهمین جلسه کمیسیون مشترک، اعضای جلسه به سیاستگذاری در خصوص اصلاح ساختار بودجه کشور در برنامه هفتم توسعه پرداختند.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۱    
وزیر کشور گفت: کار متروپل از باب یک موضوع بحرانی خاتمه پیدا کرد و پرونده آن بسته شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۱    
سجاد انوشیروانی به عنوان سرپرست فدراسیون وزنه برداری انتخاب شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۹    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان از واکنش و پیگیری سریع دانشگاه علوم پزشکی در پی نشر خبر مشاهده مورد مشکوک وبا در مریوان خبر داد.
  • ۱